• 178.174 movies
  • 12.221 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.662 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

PSG My bad. Enne, niet echt voor PSG, maar eigenlijk voor Zlatan.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Ik dacht al .

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

The Oceanic Six wrote:

Hij won 2x de CL en dit seizoen is nog bezig. Dus al 5x (kan 6 worden) uit de halve finales gevlogen. Is dat ook een record?

Geen idee, misschien wel. Who cares? Ik weet dat je Mourinho niet mag, maar het is toch zonder twijfel één van de beste trainers in de wereld imo. Hij heeft zo'n ongelooflijke winnaarsmentaliteit.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Hij won 2x de CL en dit seizoen is nog bezig. Dus al 5x (kan 6 worden) uit de halve finales gevlogen. Is dat ook een record?

Je kan ook de finale halen en verliezen?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Animosh wrote:

De NOS:

(quote)

Toch knap.

8 keer in 10 deelnames he! Deed SAF toch een stuk langer over zijn 7...

Animosh wrote:

(quote)

Geen idee, misschien wel. Who cares? Ik weet dat je Mourinho niet mag, maar het is toch zonder twijfel één van de beste trainers in de wereld imo. Hij heeft zo'n ongelooflijke winnaarsmentaliteit.

En nog een sterke sprint over 50 meter... wat een moment ook weer

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Mag hopen dat Madrid iets geleerd heeft van dit potje.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Och die Mkhytarian...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Animosh wrote:

(quote)

Omdat het natuurlijk wat selectieve media is. Als we een paar weken verder zijn en Mourinho zou de eerste coach zijn die 6 halve finales zou verliezen, dan zouden we ook lachen. Dat de man een grootse coach en motivator is heb ik nooit ontkend. Zie hem alleen wel graag op zijn bek gaan.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Wat een kansenfestijn voor Dortmund.

Dit was weer 't oude Dortmund, toch knap met een B-elftal.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Oceanic Six wrote:

Als we een paar weken verder zijn en Mourinho zou de eerste coach zijn die 6 halve finales zou verliezen, dan zouden we ook lachen.

Het is inderdaad beter om elk jaar weer kansloos in de poule fase af te gaan

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

The Oceanic Six wrote:

Als we een paar weken verder zijn en Mourinho zou de eerste coach zijn die 6 halve finales zou verliezen, dan zouden we ook lachen.

Ik zou daar niet om lachen, hoor. Dat hij met dit Chelsea (weer) zo ver weet te komen is gewoon knap. Met Real Madrid had hij wel een keer (op zijn minst) de finale mogen halen, maar het zat hem ook niet mee. Dortmund was vorig jaar geweldig, Barcelona was dat in 2009/10 en tegen Bayern verloor hij op penalty's.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

otherfool wrote:

(quote)

Het is inderdaad beter om elk jaar weer kansloos in de poule fase af te gaan

Mourinho heeft 1 jaar geweldig gepresteerd met een kleine club (Porto), de rest van zijn clubs waren allemaal clubs met wereldspelers en gigantisch veel geld, dus laten we niet doen alsof dit extreem knap is. Jij noemde Ferguson, maar die man heeft in zijn eentje van een modale club een wereldclub gemaakt waarmee hij alles meerdere malen won. DAT is pas echt voetbalhistorie maken. Mourinho heeft op Porto na louter getekend voor ploegen waar heel veel geld aanwezig was. Dan is de kans wel groot dat je regelmatig een halve finale haalt ja. Maar dat hij bv met de rijkste club ter wereld de afgelopen 3 seizoenen niet 1x de finale bereikte, dat mag ook wel benoemd worden.

Overigens kan ik best van die man genieten hoor. Die sprint net na de 2-0 vond ik heerlijk. Zulke emoties zijn geweldig. Ik heb ook geen hekel aan hem, maar door zijn arrogantie is het wel mooi als hij niks wint.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Animosh wrote:

De NOS:

(quote)

Toch knap.

Kan je ook meerdere keren in hetzelfde seizoen de halve finale halen?

kos wrote:

Mag hopen dat Madrid iets geleerd heeft van dit potje.

Ik herinner me van vorig jaar ook nog een potje tegen de Turken. Eerst thuis 3-0 winnen en vervolgens onderuit gaan en nog bijna die 3-0 verspelen.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

David Luiz ‏@DavidLuiz_4 · 24 min

God is great! Tk u everyone!

Ik begrijp daar nooit iets van. Dat je zonder enig bewijs gelooft in het één of andere maffe opperwezen dat ingrijpt in het verloop van de wereld is al erg genoeg, maar zou hij nu echt denken dat God een Chelsea-fan is die aan hun overwinning heeft bijgedragen? Bedank liever (alleen) je teamgenoten en fans.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Oceanic Six wrote:

Mourinho (...)

Ja hoor Jopie.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

He bah, dat akelige Chelsea heeft het toch weer over de streep getrokken. De uiteindelijke manier waarop lucky, maar gezien de speelwijze verdiend (zeker over twee wedstrijden). Hoop dat Barca het morgen gaat redden. Dan doe maar Bayern - Real en Chelsea - Barca.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

The Oceanic Six wrote:

Mourinho heeft 1 jaar geweldig gepresteerd met een kleine club (Porto), de rest van zijn clubs waren allemaal clubs met wereldspelers en gigantisch veel geld, dus laten we niet doen alsof dit extreem knap is.

Ja, want alle clubs met veel geld en wereldspelers halen ieder jaar de halve finales! En zoveel geld had Inter Milan nu ook weer niet in vergelijking met de grootste clubs van Europa. Chelsea en Real Madrid wel, maar geld alleen is niet genoeg. Anders zouden Manchester City en PSG wel beter presteren.

Jij noemde Ferguson, maar die man heeft in zijn eentje van een modale club een wereldclub gemaakt waarmee hij alles meerdere malen won. DAT is pas echt voetbalhistorie maken.

Nee, dat is gewoon een andere manier van trainen. Ferguson is lang bij één club gebleven, Mourinho niet. Je bent toch niet alleen een geweldige trainer als je bijna je gehele carrière bij één club blijft? Je kunt het ook anders bekijken: Mourinho heeft zich in meerdere competities bewezen, Ferguson niet.

Maar dat hij bv met de rijkste club ter wereld de afgelopen 3 seizoenen niet 1x de finale bereikte, dat mag ook wel benoemd worden.

Ja, eens, maar zo makkelijk is dat uiteraard nu ook weer niet. Voordat hij kwam waren ze jarenlang niet meer voorbij de kwartfinales gekomen. Mourinho komt, en ze halen meteen drie keer de halve finales. En opnieuw: het zat hem ook gewoon niet mee. Maar je hebt gelijk dat het niet exceptioneel was.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Het allermooiste moment was trouwens dat Mourinho Willian bij een inworp omhelsde en het publiek a la Barry Hughes nog eens opzweepte. Haha die tribune werd he-le-maal gek.

edit: dit was hem:

https://pbs.twimg.com/media/BkurOFnCcAEoYvK.jpg

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Wat was die Verratti slecht trouwens terwijl dat normaal echt zo'n heerlijk spelertje is.

Luiz MOTM. Eigenlijk altijd als-ie op het middenveld speelt is het een openbaring, wat een beest. Mag van mij daar blijven staan in plaats van Ramires.

Oh en loting: doe maar het onmogelijke met Man United. En anders Atletico.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Miraculeus dat Real vanavond zo belabberd heeft gespeeld tegen een gehavend Dortmund. Had het Klopp wel gegund.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Wat een wedstrijd. Iedereen vocht voor iedere bal. Wat een prestatie. En dan heb je zo genoten van dit potje voetbal, en kijk je eventjes op het voetbalforum van MM, dan zie je de trouwe voetbal " ik supporter voor een traditieclub want dat is eerlijk" fan huilen over de plaatsing van één of ander Engels clubje uit Londen. Het perfecte toetje.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Animosh wrote:

(quote)

Ik begrijp daar nooit iets van. Dat je zonder enig bewijs gelooft in het één of andere maffe opperwezen dat ingrijpt in het verloop van de wereld is al erg genoeg, maar zou hij nu echt denken dat God een Chelsea-fan is die aan hun overwinning heeft bijgedragen? Bedank liever (alleen) je teamgenoten en fans.

Als je niet gelovig bent dan snap je inderdaad niet hoe goed werkt voor een gelovige. Maar dat is een discussie niet voor voetbal topic.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Bovendien zegt hij "God is great! Tk u everyone!" en niet "Everyone is great! Tk u God!"

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Asaharo wrote:

Wat een wedstrijd. Iedereen vocht voor iedere bal. Wat een prestatie. En dan heb je zo genoten van dit potje voetbal, en kijk je eventjes op het voetbalforum van MM, dan zie je de trouwe voetbal " ik supporter voor een traditieclub want dat is eerlijk" fan huilen over de plaatsing van één of ander Engels clubje uit Londen. Het perfecte toetje.

Und? Als Barca vanavond wint dan trekken de Kossen, Joennetjes en OF's van het forum ook alle registers open. Ik zie het probleem niet.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Materny wrote:

Miraculeus dat Real vanavond zo belabberd heeft gespeeld tegen een gehavend Dortmund. Had het Klopp wel gegund.

Nou nee. Eerder compleet volgens verwachting. Altijd hetzelfde liedje.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Mja Chelsea heeft tenminste nog historie, PSG is opgericht omdat Parijs geen goeie club had, is jarenlang gesubsidieerd door de gemeente, en is nu helemaal zonder elke vorm van identiteit door een oliesheik. Als je dan toch tussen die twee dingen moet kiezen ja..

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Overigens verdiende Chelsea het echt wel gisteren hoor. Wat een inzet.

In het seizoen dat ze de CL wonnen speelden ze ook al zo. geen 1 van de topploegen vecht zo.

daarom zeker niet onderschatten dit Chelsea, tegen geen enkele topper.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Die Lucas van PSG kan wel lekker ballen zeg. Hij viel mij iig positief op. Verder bijzonder genoten van Chelsea. Ik heb wel lichte voorkeur voor ze in het vervolg van de CL. Mocht Atletico het redden vanavond dan zijn er wat mij betreft sowieso vier clubs die ik het wel gun. Is ook wel lekker kijken .

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

kos wrote:

Overigens verdiende Chelsea het echt wel gisteren hoor. Wat een inzet.

In het seizoen dat ze de CL wonnen speelden ze ook al zo. geen 1 van de topploegen vecht zo.

daarom zeker niet onderschatten dit Chelsea, tegen geen enkele topper.

Als je nog een doelpunt nodig hebt om door te gaan naar de volgende ronde vecht iedereen zo. Zeker de tegenstander gisteravond. Het waren gewoon 2 afgeketste ballen die voor Chelsea goed vielen. Voor die 1-0 uit de lucht viel was het een weinig verheffend potje.

Niet onverdiend trouwens want PSG creëerde bar weinig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.