- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kuttekoppen. Zo'n flutgoal tegen. Pfff.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Het is wachten op de lucky Chelsea goal..
...
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Een mooi doelpunt is het niet, maar verdiend is het zeker. Chelsea is over twee wedstrijden de betere.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Fantastisch hoe Mourinho zijn spelers coached na dat doelpunt.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Een mooi doelpunt is het niet, maar verdiend is het zeker. Chelsea is over twee wedstrijden de betere.
Inderdaad, terecht dit.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Fantastisch hoe Mourinho zijn spelers coached na dat doelpunt.
Mooi om te zien hoe opgewekt hij is, maar op dat moment coachen heeft geen zin natuurlijk en is vooral voor de show.
Jammer voor PSG, maar Chelsea is de verdiende winnaar.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
KUT KUT KUT. Versla je straks morgen Barca, mag je vast en zeker tegen Chelsea en dan twee potten zonder Courtois spelen. Gatverdamme.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Mooi om te zien hoe opgewekt hij is, maar omdat moment coachen heeft geen zin natuurlijk en is vooral voor de show.
Jammer voor PSG, maar Chelsea is de verdiende winnaar.
Mourinho is een echte spelerscoach dus hij staat daar echt aanwijzingen te geven.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
KUT KUT KUT. Versla je straks morgen Barca, mag je vast en zeker tegen Chelsea en dan twee potten zonder Courtois spelen. Gatverdamme.
Das wel klote als dat zou gebeuren. dan maar hopen op Real.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ha, zoveel haat op koopclubs en dan nu niet juichen voor Chelsea. Niet dat Chelsea geen koopclub is, maar PSG zette toch wel even de nieuwe standaard neer.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Maar dat heeft geen zin; wat valt er aan te wijzen op dit soort vrouwen-en-kinderen-eerst-voetbal?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
JAAAAAAAAAAAAAAAA 
Do you believe in miracles?
Mooiste Europese wedstrijd sinds Barca - Inter. Tien jaar ouder, manmanman...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dortmund net niet en Chelsea net wel. Zure avond. Wel een schitterende 2e helft bij Chelsea gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat is er met Courtois?
Hij mag niet tegen Chelsea spelen.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Wat is er met Courtois?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Positief is wel 2 extra potjes voor Chelsea erbij. Hopelijk kan Liverpool dan in de EPL profiteren.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
De NOS:
Toch knap.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Real, Chelsea en ik verwacht Barcelona en Bayern in de halve finales. Doe dan maar Barca-Bayern als finale. Ik was voor PSG, nu hoop ik vooral dat Real en Chelsea de cup niet winnen. Man Utd die de CL wint zou mooi zijn, maar die krijgen morgen gewoon een pak rammel.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Ik was voor Chelsea, nu hoop ik vooral dat Real en Chelsea de cup niet winnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hij won 2x de CL en dit seizoen is nog bezig. Dus al 5x (kan 6 worden) uit de halve finales gevlogen. Is dat ook een record?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, dat zeker. Liever op volle sterkte tegen Real dan, al zie ik ze over twee wedstrijden niet winnen van Real, tegen Chelsea wel.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Oef, dat zuigt.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Ik hoop eigenlijk eerder dat Atletico de Champions league wint, maargoed we zullen zien. Kan morgen in Spanje beide kanten op vallen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.