• 178.204 movies
  • 12.223 shows
  • 33.997 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.784 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Game on!

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Yes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

2-0 Dortmund

Zou het dan toch kunnen?

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Wat is Real verdomme aan 't doen?

Pingel missen en nu zelfs 2-0.

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

Ga het nu wel gunstig inzien voor Dortmund! Zou het ze wel gunnen, ondanks dat Real Madrid op dit moment over meer kwaliteit beschikt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jammer dat als Real 1 goal maakt, Dortmund met 5-1 zou moeten winnen. Dus de kans dat ze het halen is nog 10% ofzo. Maar wie weet...

Kan me alleen niet voorstellen dat Real niet gaat scoren vanavond.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mag toch hopen dat PSG gewoon doorgaat. Chelsea is echt het lelijkste team dat je maar kunt bedenken..

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Tonypulp wrote:

Mag toch hopen dat PSG gewoon doorgaat. Chelsea is echt het lelijkste team dat je maar kunt bedenken..

Tja, ze hebben wel de meest spraakmakende coach.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Chelsea heeft duidelijk controle over de wedstrijd, maar echt bijster veel weten ze niet te creëren. Maar op basis van de eerste helft moeten ze zeker met 2-0 kunnen winnen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

We spelen ze zelfs zonder Eden weer van het matje, fantastisch! Die van Cahill had moeten zitten, die van Lampard had ik al geteld, wat een redding was dat. De penaltyfout op Schurrle wordt in Camp Nou 10 van de 10 keer afgefloten maar Proenca had gelijk het weg te wuiven. Heerlijke pot, vooral door de spanning.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

The Oceanic Six wrote:

Dit gaat Chelsea natuurlijk niet meer goedmaken.

Beetje late reactie van mij maar ik zag het absoluut wel gebeuren voor aanvang wedstrijd. En nog wel meer gezien de CL toto. Chelsea uiteraard veel meer ervaren. Mourinho ook niet de minste coach in dit soort situaties. Hopelijk redden ze het.

nclo

• 1494 messages
  • 157 votes

Tonypulp wrote:

Nee, het een-na-lelijkste. Zijn tegenstander van vanavond kan je nauwelijks een voetbalploeg noemen zonder Zlatan. Schoppen naar alles dat los en vast zit.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Zucht.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Hoop echt dat Dortmund het gaat redden, al geloof ik er nauwelijks in. Chelsea zie ik het wel halen, maar het is mij om het even wie daar door gaat. Heb met beide clubs (en hun spel) niks.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

nclo wrote:

Schoppen naar alles dat los en vast zit.

Dat is gewoon onmacht (omdat ze beseffen dat Chelsea de controle in handen heeft, dus trekken ze aan de noodrem) en heeft niets met de afwezigheid Zlatan te maken (die vorige week trouwens onzichtbaar was, niet?). PSG kan echt wel mooi voetbal vertonen, ook zonder Zlatan. In mijn ogen is trouwens Manchester United van de overgebleven teams de ploeg met het lelijkste voetbal.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

PSG is Zlatan met een speler of 3, 4 van hoog niveau en een stel waterdragers daarbij. Niks mis mee, maar ze voelen het wel als hij ontbreekt. Wel heel erg jammer. Zlatan is nooit geblesseerd en nu net bij deze pot wel. Dat is toch de Messi van Barcelona, de Ronaldo van Real en de Suarez van Liverpool. Onmisbaar.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

nclo wrote:

(quote)
Nee, het een-na-lelijkste. Zijn tegenstander van vanavond kan je nauwelijks een voetbalploeg noemen zonder Zlatan. Schoppen naar alles dat los en vast zit.
Nou ja, ik kan ook wel genieten van die Lavezzi en Lucas. Verder niet super nee, maar lang niet zo'n perfecte mix van alles-wat-fout-is a la Chelsea. Paar slappe duikelaars (Hazard, Lucas), paar geniepige honden die alleen kunnen uitdelen en piepen bij een tikje terug (Ivanovic, Luiz *kots*) en ga zo maar door..

En niet te vergeten die kwal van een trainer, horizons

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

2x lat. Komt PSG goed weg.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Oh oh oh wordt het zo'n dag...

Had al 4 a 5-0 kunnen staan inmiddels.

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Volgens mij zit Sirigu er gewoon 2x goed bij ( twijfel bij die 2e) dus goed wegkomen is overdreven.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

depri83 wrote:

Volgens mij zit Sirigu er gewoon 2x goed bij ( twijfel bij die 2e) dus goed wegkomen is overdreven.

Viel me ook op inderdaad, al is Chelsea stukken beter.

Die Jallet speelt echt slecht, VD Wiel lijkt me veel beter.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vd Wiel was wekenlang geblesseerd. Die krijgt zijn basisplaats echt wel weer terug. Blanc laat hem het hele seizoen al in de basis spelen. Die Jallet kan er trouwens weinig van inderdaad.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat is toch de Messi van Barcelona, de Ronaldo van Real en de Suarez van Liverpool. Onmisbaar.

En de Van Persie van Man United, blijkbaar.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dortmund mist geloof ik enorme kansen op 3-0

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

"@SIEMDMA: Iedere keer dat de commentator Willian uitspreekt als 'Wil-jen' stapt er ergens ter wereld iemand op een legoblokje."

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Pfff. Cavani toch.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

PSG helpt vakkundig de mogelijkgeden om het te beslissen om zeep.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

depri83 wrote:

(quote)

Het is eerder Wil-jum wat die roept.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het is wachten op de lucky Chelsea goal..

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Oh hey, daar ben je dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.