- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
2-0 Dortmund

Zou het dan toch kunnen?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wat is Real verdomme aan 't doen?
Pingel missen en nu zelfs 2-0. 
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Ga het nu wel gunstig inzien voor Dortmund! Zou het ze wel gunnen, ondanks dat Real Madrid op dit moment over meer kwaliteit beschikt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jammer dat als Real 1 goal maakt, Dortmund met 5-1 zou moeten winnen. Dus de kans dat ze het halen is nog 10% ofzo. Maar wie weet...
Kan me alleen niet voorstellen dat Real niet gaat scoren vanavond.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mag toch hopen dat PSG gewoon doorgaat. Chelsea is echt het lelijkste team dat je maar kunt bedenken..
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Mag toch hopen dat PSG gewoon doorgaat. Chelsea is echt het lelijkste team dat je maar kunt bedenken..
Tja, ze hebben wel de meest spraakmakende coach.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Chelsea heeft duidelijk controle over de wedstrijd, maar echt bijster veel weten ze niet te creëren. Maar op basis van de eerste helft moeten ze zeker met 2-0 kunnen winnen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
We spelen ze zelfs zonder Eden weer van het matje, fantastisch! Die van Cahill had moeten zitten, die van Lampard had ik al geteld, wat een redding was dat. De penaltyfout op Schurrle wordt in Camp Nou 10 van de 10 keer afgefloten maar Proenca had gelijk het weg te wuiven. Heerlijke pot, vooral door de spanning.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Dit gaat Chelsea natuurlijk niet meer goedmaken.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Hoop echt dat Dortmund het gaat redden, al geloof ik er nauwelijks in. Chelsea zie ik het wel halen, maar het is mij om het even wie daar door gaat. Heb met beide clubs (en hun spel) niks.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Schoppen naar alles dat los en vast zit.
Dat is gewoon onmacht (omdat ze beseffen dat Chelsea de controle in handen heeft, dus trekken ze aan de noodrem) en heeft niets met de afwezigheid Zlatan te maken (die vorige week trouwens onzichtbaar was, niet?). PSG kan echt wel mooi voetbal vertonen, ook zonder Zlatan. In mijn ogen is trouwens Manchester United van de overgebleven teams de ploeg met het lelijkste voetbal. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
PSG is Zlatan met een speler of 3, 4 van hoog niveau en een stel waterdragers daarbij. Niks mis mee, maar ze voelen het wel als hij ontbreekt. Wel heel erg jammer. Zlatan is nooit geblesseerd en nu net bij deze pot wel. Dat is toch de Messi van Barcelona, de Ronaldo van Real en de Suarez van Liverpool. Onmisbaar.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
En niet te vergeten die kwal van een trainer, horizons 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh oh oh wordt het zo'n dag...
Had al 4 a 5-0 kunnen staan inmiddels.
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Volgens mij zit Sirigu er gewoon 2x goed bij ( twijfel bij die 2e) dus goed wegkomen is overdreven.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Volgens mij zit Sirigu er gewoon 2x goed bij ( twijfel bij die 2e) dus goed wegkomen is overdreven.
Viel me ook op inderdaad, al is Chelsea stukken beter.
Die Jallet speelt echt slecht, VD Wiel lijkt me veel beter.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vd Wiel was wekenlang geblesseerd. Die krijgt zijn basisplaats echt wel weer terug. Blanc laat hem het hele seizoen al in de basis spelen. Die Jallet kan er trouwens weinig van inderdaad.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dat is toch de Messi van Barcelona, de Ronaldo van Real en de Suarez van Liverpool. Onmisbaar.
En de Van Persie van Man United, blijkbaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dortmund mist geloof ik enorme kansen op 3-0 
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes

Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
PSG helpt vakkundig de mogelijkgeden om het te beslissen om zeep.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Het is wachten op de lucky Chelsea goal..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.