• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.055 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Diego Costa is een dag voor de wedstrijd een day-to-day decision. Valt niet tegen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Materny wrote:

Plus wat ik zei, een vorm van acclimatiseren kwam er ook bij kijken.

Nou, laat ik het dan zo zeggen, als Eriksen dit seizoen met dergelijke stats al MVP is zegt dat veel over de rest van het team. Ik zal hem vanaf nu wat beter volgen, misschien wordt het ooit wel een Veulentje

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

otherfool wrote:

als Eriksen dit seizoen met dergelijke stats al MVP is zegt dat veel over de rest van het team.

Haha, dat is zeker waar. Echte uitblinkers zijn er dit seizoen niet bij Tottenham. Eriksen wordt trouwens ook nog eens uit positie gespeeld (linksbuiten in plaats van als een centrale aanvallende middenvelder).

Eriksen naar Chelsea lijkt me trouwens niet erg waarschijnlijk (onder Mourinho althans). Eriksen is toch een beetje hetzelfde soort speler als Mata: aanvallend zeer goed, verdedigend matig?

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Animosh wrote:

Eriksen naar Chelsea lijkt me trouwens niet erg waarschijnlijk (onder Mourinho althans). Eriksen is toch een beetje hetzelfde soort speler als Mata: aanvallend zeer goed, verdedigend matig?

Hmm Mata verloor de strijd van Oscar maar laat ik daar nu net niet fan van zijn. Wel een verdedigbare keus (en nog 45 miljoen in het handje ook) maar Oscar is te vaak onzichtbaar en de echte brille zie ik er niet aan af. Eigenlijk hadden we Ozil voor die positie moeten pakken, dat was echt geweldig geweest...

Als Eriksen zich echt tot een topper op 10 ontwikkelt zou het ooit een optie kunnen worden. Dat meeverdedigen op die positie is ook maar heel beperkt. Maar erg waarschijnlijk is het niet inderdaad.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

God, als Feyenoorder baal je nu toch helemaal van 0 uit 3?

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

Bizarre bonus voor spelers PSG

Ik ga denk ik nog effe mijn CL toto aanpassen

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Heb toch niet echt het idee dat dit nog inspireert, al is het leuk meegenomen natuurlijk Maar ik heb vanavond gek genoeg alle vertrouwen in de Veulens, in tegenstelling tot vorige week zie ik het helemaal zitten. Het wordt een mooi avondje, de dood of de gladiolen zou Lowietje zeggen...

Miroslav Klose Opnieuw Maand Aan De Kant | NUsport - Altijd Sport

Oeioei, Kopfball Klose, we kunnen hem toch echt nog niet missen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

stfuympos wrote:

God, als Feyenoorder baal je nu toch helemaal van 0 uit 3?

Want andere ploegen hebben het ook niet af en toe dom laten liggen? Ik vind dit altijd van dat kansloze gelul.

j0enne wrote:

Kuipers wordt nog beloond ook na z'n optreden bij Vitesse - Ajax...

Mag ons weer fluiten...

Jij vind ook dat een club zijn sterspeler niet de volgende wedstrijd op mag stellen als hij een keer slecht speelde?

Kuipers is met afstand de beste scheids. Wees blij dat die man je mag fluiten. Dat hij zondag beroerd floot klopt. Hij vergat beide ploegen een penalty te geven en had misschien Blind, maar zeker Piazon voor zijn kopstoot rood moeten geven. En toch blijft de man een prima scheids, wel internationaal vaak beter dan nationaal vreemd genoeg.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Mwa, slechtste seizoenstart ooit maakt het alleen maar wranger. voor de rest gelijk.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Want andere ploegen hebben het ook niet af en toe dom laten liggen? Ik vind dit altijd van dat kansloze gelul.

Net zo kansloos als dat jij nog wel eens wil beginnen over het geweldige Ajax van 2007 dat toch echt de titel had moeten pakken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

depri83 wrote:

(quote)

Net zo kansloos als dat jij nog wel eens wil beginnen over het geweldige Ajax van 2007 dat toch echt de titel had moeten pakken.

Dan snapte je mijn opmerkingen over dat niet. Ik zeg dat ik het doodzonde vind dat een ploeg met zoveel goede spelers geen kampioen werd. Daar baal ik wel van ja, zeker als je ziet dat pakweg een Ebecilio wel dat lukte. Ik heb niet gezegd dat Ajax destijds kampioen MOEST worden. Ik zei dat ik het gezien hun kwaliteiten erg jammer vond dat het niet lukte. Dat was qua materiaal het beste Ajax sinds de ploeg van Zlatan begin deze eeuw.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Vond het niet echt de ploeg van Zlatan begin deze eeuw! Doe je van der Vaart en Co mee te kort.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik omschrijf gewoon die hele ploeg even. Ik had het ook de ploeg van Chivu of de ploeg van Vd Vaart kunnen noemen.

Maar wat een ploeg stond er in 2007 zeg. Stekelenburg, Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson, Davids, Gabri, Sneijder, Babel, Huntelaar, De Mul

Dat was echt een heerlijk team zeg. Qua voetbal was die 2e seizoenshelft echt het beste van 10 jaar Ajax.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Jaja, zin in vanavond. Ik ben net als otherfool redelijk hoopvol. Ongelukkige wedstrijd vorige week, ik verwacht eerherstel. Een groot gemis voor dit soort wedstrijden blijft Eto'o. Is net niet op tijd fit geraakt. Maar kom, Torres, verbaas de voetbalwereld!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Leuke acties soms, maar kwam uiteindelijk zwaar tekort. Heeft na zijn periode bij Ajax in zes seizoenen tijd maar iets van 20(!) wedstrijden gespeeld, en zit inmiddels al een jaar of twee zonder club.

En dat voor een speler die nu pas 28 jaar is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Asaharo wrote:

Jaja, zin in vanavond. Ik ben net als otherfool redelijk hoopvol. Ongelukkige wedstrijd vorige week, ik verwacht eerherstel. Een groot gemis voor dit soort wedstrijden blijft Eto'o. Is net niet op tijd fit geraakt. Maar kom, Torres, verbaas de voetbalwereld!

Knap dat je dat van Eto'o weet, want de BBC zegt net dit:

Good news Chelsea fans - Samuel Eto'o starts up front for tonight's match, replacing Andre Schurrle from last week's first leg. Frank Lampard is also in for Ramires. We'll bring you the full teams shortly.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Eto'o start inderdaad. En Ronaldo zit op de bank bij Real Madrid. Van der Wiel zit op de bank bij PSG.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Pfoei, da's nog eens goed nieuws, opa Sammy moet het gaan doen!

Had ik al wedstrijd van de eeuw! geroepen?

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

The Oceanic Six wrote:

Knap dat je dat van Eto'o weet, want de BBC zegt net dit:

Good news Chelsea fans - Samuel Eto'o starts up front for tonight's match, replacing Andre Schurrle from last week's first leg. Frank Lampard is also in for Ramires. We'll bring you the full teams shortly.

Hmmm, een risico toch, ging normaal vorige week invallen maar dat lukte niet, en de dag daarna is hij vroegtijdig gestopt met trainen. Maar Mourinho zal het wel weten zeker.

Joy4ever

• 4610 messages
  • 1833 votes

otherfool wrote:

Had ik al wedstrijd van de eeuw! geroepen?

Dat was toch Heerenveen - Cambuur?

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

(quote)

Jij vind ook dat een club zijn sterspeler niet de volgende wedstrijd op mag stellen als hij een keer slecht speelde?

Kuipers is met afstand de beste scheids. Wees blij dat die man je mag fluiten. Dat hij zondag beroerd floot klopt. Hij vergat beide ploegen een penalty te geven en had misschien Blind, maar zeker Piazon voor zijn kopstoot rood moeten geven. En toch blijft de man een prima scheids, wel internationaal vaak beter dan nationaal vreemd genoeg.

Scheidsrechters die opzichtig falen mogen de volgende week vaak in de Jupiler League fluiten of een mindere wedstrijd. Helaas is dat niet mogelijk aangezien er anders niemand overblijft omdat de één nog harder faalt dan de ander.

En met afstand de beste scheids? Laat me niet lachen.

De man bakt er nationaal ook niets van. Zoals ik al zei, alleen internationaal is die oké.

Kuipers geeft fouten toe: 'Ik heb Roda JC indirect gedupeerd' - voetbalzone.nl

Hier, die wedstrijd voor Vitesse - Ajax. Ook al verneukt.

Maar schijnbaar is Kuipers ontastbaar, die krijgt namelijk nooit een wedstrijdje in de Jupiler League of een vrij weekend als straf.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dit gaat Chelsea natuurlijk niet meer goedmaken. PSG scoort vast wel een keer en dan zal Chelsea zich vast wel herpakken, maar onvoldoende. Laten we hopen dat Zlatan de halve finales kan spelen. Wat zou het jammer zijn als hij er niet bij is dan. Als ik nu 1 speler dit seizoen de CL gun is hij het wel.

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4517 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat was echt een heerlijk team zeg. Qua voetbal was die 2e seizoenshelft echt het beste van 10 jaar Ajax.

Goed team inderdaad, met een enorme -mijns inziens nog altijd onverklaarbare- inzinking ergens rond november/december. Ajax stond immers eerste na 11 wedstrijden met 30 punten. Daar doen ze tegenwoordig toch wat langer over.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Hazard al gewisseld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

j0enne wrote:

Hazard al gewisseld.

Heeft The Pathetic One weer een excuus na afloop als ze eruit liggen. Want anders was het natuurlijk goed gekomen!

PSG geen Zlatan, Chelsea geen Hazard. Fair enough.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

stfuympos wrote:

Mwa, slechtste seizoenstart ooit maakt het alleen maar wranger. voor de rest gelijk.

Die slechte seizoenstart was vervelend, maar toen was Feyenoord gewoon niet sterk. Tegen Zwolle terecht verloren (wel lullig dat het in blessuretijd gebeurd), tegen Ajax konden we aanvallend niet met die zeeën van ruimte omgaan en tegen Twente ging het gelijk op tot de rode kaart van Van Deelen, en speelde Twente ons daarna aan gort.

Erger vind ik wedstrijden tegen GAE en AZ bijvoorbeeld, die je gelijk speelt, maar in de rust al minstens met 4-0 voor had moeten staan - met niet te missen kansen, die toch werden gemist.

Dit seizoen waren dit soort wedstrijden er veel te veel. Helaas. Maar goed, kansen benutten is ook een kwaliteit. Immers weet er alles van.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Real mist een penalty, Dortmund maakt daarna wel zelf 1-0.

Jammer dat de uitslag in Madrid te hoog is geworden (3-0), dus echt spannend zal het wel niet worden helaas.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Het had nog spannend kunnen worden als Real niet zo goed was geweest.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Pffff. Uit het niets. Ook nog eens die Schurrle die erin kwam voor Hazard.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.