- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Oh dat het bij ons kut gaat is geen geheim. Daar ga ik dan niet positief over doen.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik zie hem er wel voor aan ja. Zo'n party crasher. Geef kos 3 bier en hij zingt het Ajax clublied uit volle borst mee
Zo is het destijds ook met reppie gegaan op een grauwe regenachtige herfstdag nadat FC Groningen had verloren. De rest is geschiedenis...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Zo is het destijds ook met reppie gegaan op een grauwe regenachtige herfstdag nadat FC Groningen had verloren. De rest is geschiedenis...
Moet dan al vroeg gebeurt zijn 
Dat schattige jochie links met de sjaal ben ik op 8 jarige leeftijd in 1996
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
(afbeelding)
We krijgen allemaal weleens een slokje bier aangeboden van vaders (of een oom) op die leeftijd. Jouw vader kwam blijkbaar meteen al aan met drie volle flesjes. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
(afbeelding)
Je staat er wel zo bij van ' What the F. doe ik hier' 
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Eriksen wordt meer en meer de vlag op de spreekwoordelijke modderschuit.
Het voetbal van Spurs lijkt nergens naar maar 2 geweldige voorzetten van Eriksen zorgen voor een 2-1 voorsprong.
Edit: En hij maakt zelf ook nog een mooie.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
Er gaan nu al 9000 fans naar Rotterdam over een kleine twee weken. Vind ik vrij netjes voor een club als PEC die niet bepaald bekend staat om haar trouwe en sfeervolle achterban. Nu nog die andere 8000 over de toonbank krijgen.
Edit: Dan heb ik nog eventuele sponsors en hele gelegenheidsgroepen niet meegerekend, dus dat aantal ligt misschien nog wel vele male groter.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Zo. Voor het eerst dat Milan dit seizoen drie wedstrijden op rij wint.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Eriksen wordt meer en meer de vlag op de spreekwoordelijke modderschuit.
Het voetbal van Spurs lijkt nergens naar maar 2 geweldige voorzetten van Eriksen zorgen voor een 2-1 voorsprong.
Edit: En hij maakt zelf ook nog een mooie.
Prima wedstrijd weer van hem inderdaad. Maar je ziet bij hem dat zelfs Tottenham niet mee kan in zijn tempo; zeker wat betreft hopeloze faalhalen als Soldado en Adebayor. Volgend seizoen nog even de grote man worden bij Spurs en dan subiet naar de Engelse top of Barca met die jongen.
Al is hij nu eigenlijk al de MVP van Spurs, met 6 goals en 7 assists in de PL. Staat daarmee op gelijke hoogte met Adebayor. Tel daarbij zijn drie Europese treffers en twee assists op en hij staat op 18 doelpunten/assists met nog vijf wedstrijden te gaan. Die twintig wat ik zei toen hij in London tekende gaat hij nog halen; en had hij allang gehaald als hij niet een maand geblesseerd was geweest.
20+ Doelpunten dan wel assists in je debuutseizoen voor de Spurs ; waarbij hij zelfs 13 PL-wedstrijden aan de kant bleef. Wat een baas.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Vergeet de CL Toto niet!
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Nou nou, heb Eriksen ook maar erg weinig wedstrijden zien schitteren daar hoor.
Wat ook niet zo vreemd is in dat team.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Precies dat laatste is waar het hem zit; slecht team! Tactische onbenullen, en een waar-de-loze verdediging. Roberto 'ik scoor alleen vanaf 11 meter' Soldado en een middelmatige keeper (Lloris, wat een farce is die man zeg). Beetje de Vermeer van Engeland; soms geweldige reflexen maar ook achterlijk geklungel).
Nee, Eriksen heeft het moeilijk gehad het eerste seizoen. Zeker in de eerste seizoenshelft gezien de wisseling van de wacht en zijn blessure. Maar ondanks maar 20 PL optredens toch de MVP zijn van Spurs; heel knap.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Tja, dat MVP vind ik wat overdreven, denk dat geen enkele Spurs fan het daarmee eens is.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik baseer het puur op doelpunten en assists uiteraard. Natuurlijk zijn er ook andere aspecten.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Tja, dat MVP vind ik wat overdreven, denk dat geen enkele Spurs fan het daarmee eens is.
Ik heb onlangs nochtans een Spurs-fan zien zeggen dat Eriksen momenteel "waarschijnlijk onze beste speler is".
En ik heb er ook een aantal zien zeggen dat Eriksen hun beste zomeraankoop was. En op WhoScored heeft hij na Adebayor de hoogste beoordeling (op de voet gevolgd door Dawson, Dembélé en Chiriches). Dat zegt niet alles, maar het schetst wel een beeld van zijn vorm en kwaliteiten. (Op Squawka heeft hij de derde beoordeling, na Dawson (#2) en Dembélé (#1). Ook niet slecht.)
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Zowel bij AVP als Sherwood kwam-ie er op een gegeven moment naast te staan, dat zal toch wel niet voor niks zijn geweest? Hopen voor Eriksen dat-ie wel in het totale mens principe van Van Gaal past...
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Ik zeg ook niet dat ie niet bij de beteren hoort (met name in potentie) maar zo overdreven als iedereen hier en in NL doet is natuurlijk onzin.
p.s. vind dat Southampton ook zo'n heerlijk ploegje met die tandem voorin Lambert, Lallana, Rodriguez.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En ik heb er ook een aantal zien zeggen dat Eriksen hun beste zomeraankoop was.
Nogal wiedes, en dat voor 12 miljoen. Paulinho kwam voor 20 en Soldado voor 30! Beide hebben hard gefaald dit seizoen.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Zowel bij AVP als Sherwood kwam-ie er op een gegeven moment naast te staan, dat zal toch wel niet voor niks zijn geweest?
Acclimatiseren, de blessure eind november, AVB zijn falen ; take your pick.
Tevens heb ik geen hoge pet op van beide trainers.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Nogal wiedes, en dat voor 12 miljoen. Paulinho kwam voor 20 en Soldado voor 30! Beide hebben hard gefaald dit seizoen.
En Lamela - de grootste teleurstelling. Maar Chiriches doet het wel erg goed.
De gemiddelde beoordeling van Eriksen is overigens wel enigszins verraderlijk. Hij wisselt geweldige wedstrijden nog af met zeer matige wedstrijden. Van een 22-jarige speler die zijn eerste seizoen in de EPL speelt kun je natuurlijk ook moeilijk verwachten dat hij een heel team op zijn schouders neemt, maar toch.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Als-ie echt zo goed zou zijn wordt-ie echt wel opgesteld, falende trainers of niet.
Verder heb ik de Spurs dit seizoen niet of nauwelijks aan het werk gezien dus erover oordelen kan ik niet echt, maar van een MVP verwacht je toch minstens dat het een vaste basisspeler is.
Maar goed, voor een eerste seizoentje kan het nog wel.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En Lamela - de grootste teleurstelling. Maar Chiriches doet het wel erg goed.
De gemiddelde beoordeling van Eriksen is overigens wel enigszins verraderlijk. Hij wisselt geweldige wedstrijden nog af met zeer matige wedstrijden. Van een 22-jarige speler die zijn eerste seizoen in de EPL speelt kun je natuurlijk ook moeilijk verwachten dat hij een heel team op zijn schouders neemt, maar toch.
True, en dat is meteen ook zijn grootste valkuil (ook bij Ajax); de wisselvalligheid. En ook het soms lakse spel in verdedigend opzicht. De 1-0 van Liverpool vorige week had ook relatief voorkomen kunnen worden als Eriksen zich beter had gepositioneerd.
Hij moet wat meer van zich afbijten en zich wat harder opstellen. Dat is momenteel het grootste verschil tussen Chris en de beste stylisten die er momenteel rondlopen.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Als-ie echt zo goed zou zijn wordt-ie echt wel opgesteld, falende trainers of niet.
Een trainer kon toch falen door zijn kwaliteit over het hoofd te zien en hem daardoor niet op te stellen (bijvoorbeeld omdat de transfer aan hem opgedrongen is door Levy, waardoor hij zit met een speler die hij niet wil, of omdat hij niet bereid is om risico's te nemen met jonge spelers en liever voor meer ervaren krachten kiest)? Of een trainer kan ervoor kiezen om hem langzaam in het team te laten integreren in plaats van hem meteen in het diepe te gooien (wat Materny dus ook zei). Verder heeft Materny het vooral over het hier en nu (en nu speelt hij vrijwel altijd in de basis). In de eerste helft van het seizoen was hij zeker niet de beste speler van Tottenham, maar nu is hij wel een kanshebber voor die titel.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
MVP word je toch op basis van een heel seizoen, dus het lijkt me wel wat apart als je dan nogal wat wedstrijden helemaal niet mee doet en 2x onder verschillende coaches je basisplek verliest. Maar goed, ik volg Tottenham verder niet, dus ik geloof jullie graag dat-ie het nu prima doet.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Player Statistics - tottenhamhotspur.com
Check maar eens Season app; daar staat hij op 20. Een maand geblesseerd geweest en de eerste drie wedstrijden gemist doordat hij nog bij Ajax speelde. Volledig in lijn met de rest van het team, want er zijn er maar weinig veldspelers die 25+ hebben gespeeld.
Veel wisselingen in het team. Nu kun je dat doen bij een Bayern waar de bank net zo sterk is, maar niet bij een Tottenham.
Plus wat ik zei, een vorm van acclimatiseren kwam er ook bij kijken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Kuipers wordt nog beloond ook na z'n optreden bij Vitesse - Ajax...
Mag ons weer fluiten...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Kuipers wordt nog beloond ook na z'n optreden bij Vitesse - Ajax...
Mag ons weer fluiten...
Kom kom, het is de beste die er is. Of had je liever Serdar'respect'Goezoeboejoek, Pieter 'blinde' Vink, of Blommetje gehad?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
De beste. De minst slechte kan je 't beter noemen.
Ik vind 'm internationaal altijd wel oké.
Bij United was die wel weer een lachertje, maar nationaal bakt die er ook niks van.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Inderdaad, dat ophemelen van Kuipers snap ik ook nooit zo omdat hij net zoals alle andere scheidsrechters hier ook gewoon wekelijks flatert. Bakte er afgelopen weekend ook niets van. Aan beide kanten gewoon cruciale momenten niet (juist) gefloten.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
In de CL vooral een enorme thuisfluiter (Man United - Olympiacos, Barca - Milan, Dortmund - Real).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.