- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Jij vindt dat dus een normale gang van zaken?
Omdat Ajax 't vandaag heeft laten liggen moet de KNVB dus nu maar naar de pijpen van Ajax dansen?
Toen AZ vroeg om die wedstrijd voor de beker te verplaatsen wisten ze niet hoe snel ze nee moesten zeggen.
Maar 't lijkt me niet dat FOX daarmee akkoord gaat.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Andy Carroll, voetballen kun je niet, maar wat een heerlijke kopstoot weer.
Op de lat en Liverpool zwijnt.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Omdat Ajax 't vandaag heeft laten liggen moet de KNVB dus nu maar naar de pijpen van Ajax dansen?
Toen AZ vroeg om die wedstrijd voor de beker te verplaatsen wisten ze niet hoe snel ze nee moesten zeggen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Flikker toch op man. Laat ze maar lekker 4 uur wachten.
Gaat wel een hele lange dag worden dan voor al die provincialen die 's avonds nog terug moeten naar hun respectievelijke gehuchten in de negorij...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wat een giller. Liverpool weer een pingel. 
1-2.
Lijkt Barca wel.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En wat voor één... 
Echt ongelooflijk, zelfs de turver had dit weggewuifd.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Zag net wel nog een handsbal in de zestien die niet bestraft werd, ben ik het volkomen mee eens, maar volgens een aantal lui hier was dat dan ook een zuivere pingel.
Edit: en nog een.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Dus omdat Ajax vandaag niet won van Vitesse is 't nu afhankelijk van PSV waardoor ze de wedstrijd tegelijk willen laten spelen, om half 3 bijvoorbeeld...
Flikker toch op man. Laat ze maar lekker 4 uur wachten.
En de KNJB probeert 't ook nog eens te verzetten. Wat een lachwekkende bedoeling.
Proberen ze 't feestje zo gezellig mogelijk te maken of?
Lijkt me inderdaad niet het probleem van PSV. Als er wat verzet gaat worden is het de pot van Ajax zelf (als ADO daarmee akkoord gaat).
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik vind het niet normaal dat er om 1630 uur wordt gevoetbald in de beslissende fase van de competitie. Sterker nog, ze moet dat kuttijdstip sowieso afschaffen. Wat mij betreft zetten ze alle duels naar zondag 1430 uur. Fuck Fox sports!
Je kan toch niet serieus menen dat je liever om 16.30 uur speelt?
Verder lijkt me het in ieders belang om tegelijk te spelen. Tien keer spannender
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Liverpool trekt hem over de streep. Gaat nog spannend slotje worden daar in Engeland.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik vind het niet normaal dat er om 1630 uur wordt gevoetbald in de beslissende fase van de competitie. Sterker nog, ze moet dat kuttijdstip sowieso afschaffen. Wat mij betreft zetten ze alle duels naar zondag 1430 uur. Fuck de Fox sports thuiszitters!
Je kan toch niet serieus menen dat je liever om 16.30 uur speelt?
Jij bent gek. 90 Minuten voetbal in het voetbal is te weinig, dat trek ik dus echt niet. Tevens is een last-minute verandering voor volgende week de grootste onzin. Ik snap het standpunt van Frankie wel, maar er zullen honderden fans zijn die inmiddels een kaartje hebben, maar om wat voor reden dan ook niet op een ander tijdstip aanwezig kunnen zijn.
Het is niet anders, jammer dan.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Ik vind het niet normaal dat er om 1630 uur wordt gevoetbald in de beslissende fase van de competitie. Sterker nog, ze moet dat kuttijdstip sowieso afschaffen. Wat mij betreft zetten ze alle duels naar zondag 1430 uur. Fuck Fox sports!
Als ik mijn dochter thuis heb wil ik ook graag AZ zien spelen. Op dat moment is Fox sport wel handig moet ik zeggen.
Voor de rest lijkt het me toch wel een principe kwestie. Als die wedstrijd van AZ niet mocht worden verplaatst waarom deze wedstrijd van Ajax wel ?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Cockgrabbing, nipple twisting; het is wachten tot Lefgozer hem gaat inkoppen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Alsof het bovendien voor Ajax een godsgeschenk was dat die pot tegen RKC verplaatst werd.
Bizar hoe dit nu allemaal weer 'pro-Ajax' gedraaid wordt.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Veltmannetje trouwens die weer een Vitesse-speler vrij voor het doel zet!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoe je hier bij komt, is een raadsel. Kongolo is nu al beter dan Veltman. En dat mag je best zeggen na een paar wedstrijden, aangezien jij Veltman geweldig vond na 3 wedstrijden. Veltman is momenteel gewoon een matige verdediger, heeft het na een goede start niet meer laten zien - met veel fouten. De Vrij speelt na de winterstop een heel stuk beter.
Bekijk gewoon alleen al eens het aantal tegengoals zou ik zeggen. En Kongolo is natuurlijk helemaal niet verder of beter. Is iemand met talent, net als Veltman. De topmaanden van Veltman maakt Kongolo nu mee. De dip komt vanzelf bij jongens van die leeftijd.
Maar blijf jij Feyenoord maar overschatten hoor. Ik vind het prima. Voorlopig alweer een jaar dat ze onder Ajax eindigen.
Ben trouwens vanmiddag bij Vitesse-Ajax geweest. Gezellig op zuid, tussen de harde kern 
Enorm slechte eerste helft van Ajax, had 4-0 kunnen zijn. Na de rust een sterk Ajax dat vanaf dat moment gewoon had moeten winnen. Sigthorsson na de rust vrij sterk en goed met loopacties.
%%%%%%
-
- 2543 messages
- 1234 votes
Alsof het bovendien voor Ajax een godsgeschenk was dat die pot tegen RKC verplaatst werd.
Bizar hoe dit nu allemaal weer 'pro-Ajax' gedraaid wordt.
Het gaat me niet direct om Ajax, dat het nu even Ajax is doet er mij voor de rest niet toe.
Maar dat er nu ineens wel wedstrijden kunnen worden verschoven, waar de KNVB er eerder niet eens met AZ over wilde praten. Dit gebeurde ondanks dat er goede argumenten van AZ-kamp kwam.
Ik weet niet precies wat er met RKC-Waalwijk aan de hand was ?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Als ik mijn dochter thuis heb wil ik ook graag AZ zien spelen. Op dat moment is Fox sport wel handig moet ik zeggen.
Voor de rest lijkt het me toch wel een principe kwestie. Als die wedstrijd van AZ niet mocht worden verplaatst waarom deze wedstrijd van Ajax wel ?
Daar ga ik niet over. Daarom heeft Fox Sports ook een website.. Kan je tegelijk met de ene wedstrijd een andere streamen.
Overigens bedenk ik me net dat we 12. 30 al spelen. Wie bedenkt er zoiets?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Grappig dat ze geen herhaling laten zien van die handsbal van Van der Heijden in de zestien na die 100% kans van Kolbeinn na die pass van Bojan. Is dan toch ook een zuivere pingel, als ik de redenatie hier volg.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Grappig dat ze geen herhaling laten zien van die handsbal van Van der Heijden in de zestien na die 100% kans van Kolbeinn na die pass van Bojan. Is dan toch ook een zuivere pingel, als ik de redenatie hier volg.
Het feit dat ik dat nog niet eens opgemerkt heb zegt genoeg denk ik. Kom op man, Rhijntje controleert de bal keurig met zijn rechterhand. Hand--->Bal = Pingel. Denk dat je alleen staat op dit forum betreffende deze discussie.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Achjee, reppie zijn kruistocht tegen de voetbal-op-tv-kijkers is er weer? Lekker ermee leven dat maar een klein deel van de mensen in Nederland met interesse in voetbal elke week het stadion bezoekt. Een nog kleiner deel bezoekt uit en thuisduels. Dus prima dat er een betaalzender voor voetbal is en nee, dan slaat het nergens op om 9 duels elke week op hetzelfde tijdstip te zetten.
In het geval van volgende week, snap wel dat er gekeken wordt voor een ander tijdstip. Het lijkt me ook vervelend voor de gemeente Amsterdam / Arenabestuur dat de Ajacieden vanaf kwart over 2 tot kwart over 6 daar moeten blijven hangen voor er bekend is of er een feestje kan komen. Dat levert alleen maar gezeik op als supporters zich vervelend en gaan drinken. Gewoon Ajax later zetten of Feyenoord eerder. Ze mogen best achter elkaar gespeeld worden, maar niet met zoveel tijd er tussen. Sowieso, wie verzint het om PSV-Feyenoord in deze fase van het seizoen om 16.30 uur te zetten zeg...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Het feit dat ik dat nog niet eens opgemerkt heb zegt genoeg denk ik. Kom op man, Rhijntje controleert de bal keurig met zijn rechterhand. Hand--->Bal = Pingel. Denk dat je alleen staat op dit forum betreffende deze discussie.
Ik heb het vanmiddag gelijk al gezegd. Viel me gelijk al op bij die kans. 100% hands.
Maar net als van Rhijn muggenzifterij en gewoon niet zeuren. Niets aan de "hand" en ontneemt de tegenstander er ook geen kans mee.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Maar blijf jij Feyenoord maar overschatten hoor. Ik vind het prima.
Ho ho, je draait de rollen nu om. Ik reageerde op jouw tekst: "Ajax heeft de beste centrale verdediging van de Eredivisie. Op afstand."
Daarnaast zeg ik niet dat Feyenoord een geweldige verdediging heeft (Ajax ook niet). Maar zoals de Vrij en Kongolo momenteel spelen, zo zie ik het graag.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Baal hier toch van, we hadden hier gezien de tweede helft moeten winnen. Jammer, dan maar eventjes uitstellen...
Zag net de samenvatting. Bizar dat het geen 4-0 stond in de rust. Je mag in je handjes knijpen met een gelijkspel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.