• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.492 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4516 votes

Memphis Depay, Florian Jozefzoon, Santiago Arias, Jeffrey Bruma, Mathias 'Zanka'-Jörgensen en Stanislav Manolev zonder fysiek malheur gespeeld

Manolev

Maar het is wel absurd inderdaad. Zoiets had Ajax twee jaar terug. Weet nog wel dat De Boer (of in elk geval de staf) toen werd gezien als schuldige, toch hoor je nu niemand over Cocu en zijn trainingen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Héél veel vertrouwen in vanavond. Maar ook erg huiverig voor een Italiaanse streek in combinatie met Webb..

Alsof er geen Italiaanse ploeg doorgaat (Arsenal en Napoli lijkt me redelijk duidelijk) en wél meerdere underdogs.. Na Lyon / Zagred wantrouw ik alles #calimero enzo.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ajax moet die pizzabakkers gewoon kapotspelen en de kansen eens benutten. Dat doet Ajax veel te weinig, maar in de CL krijg je geen 5 open kansen in een wedstrijd. Snelle 0-1, Milan op laten komen en 0-2 erin counteren. Dat zou een droomverhaal zijn. Blind, Klaassen en Serero zijn de 3 brekers bij Milan op het middenveld wel de baas. Ik hoop alleen dat onze aanval voet aan de grond krijgt.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Het kan ook zo maar 3-0 worden. Pats boem. Ik sluit niets uit. Voorlopig houd ik het nog steeds op 30/70

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Alles kan. Ik hou het gewoon op 50-50. Zij thuisvoordeel, wij de betere vorm en beter voetbal. En als we uit vliegen, dan wel op de Ajax manier. Dat we het ieder geval hebben geprobeerd. Maar als Ajax echt lekker aan voetballen toe komt, dan zie ik ze winnen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wat Ronald de Boer bij Jack zei kon ik het wel mee eens zijn. Niet snel proberen die 0-1 te forceren. Gewoon rustig je Ajax-spel spelen en liever pas later in de wedstrijd de 0-1 maken.

Moet die kale knikker idd geen penal gaan geven in blessuretijd aan Milaan natuurlijk

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Ik ga zo de deur uit. Hopelijk stellen zowel Bilbo als Balo niet teleur vanavond

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Onze Gandalf Frank verzint wel wat om Smaugotelli te verslaan

mjk87 (moderator films)

• 14518 messages
  • 4516 votes

otherfool heeft 2-0 staan, en tot nu toe elke uitslag op Barça-Ajax (7-0) na exact juist voorspeld. Dus ja

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

Alles kan. Ik hou het gewoon op 50-50. Zij thuisvoordeel, wij de betere vorm en beter voetbal.

En zij meer individuele kwaliteiten, maar bovenal, Ajax moet... lijkt me tegen clubs als Milan geen al te prettige uitgangspositie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

En zij meer individuele kwaliteiten, maar bovenal, Ajax moet... lijkt me tegen clubs als Milan geen al te prettige uitgangspositie.

Ik zie dat moeten als voordeel. Ajax moet, Milan mag. En dan hink je op 2 gedachten.

De opstelling is wel een tegenvaller. Poulsen centraal, Denswil linksback. Ik had het niet gedaan, maar ok.

Individueel vind ik Milan niet zo best. Kaka, Balotelli en een beetje el Sharaawi. Maar zij hebben ook genoeg klasse met oa Bojan, Fischer en Klaassen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

'Die pizzabakkers' .

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik zie dat moeten als voordeel. Ajax moet, Milan mag. En dan hink je op 2 gedachten.

De opstelling is wel een tegenvaller. Poulsen centraal, Denswil linksback. Ik had het niet gedaan, maar ok.

Individueel vind ik Milan niet zo best. Kaka, Balotelli en een beetje el Sharaawi. Maar zij hebben ook genoeg klasse met oa Bojan, Fischer en Klaassen.

Je bedoelt 'wij' neem ik aan i.p.v. zij?

En die namen zijn nogal heel raar gekozen. Bojan heeft nog niets gepresteerd, Klaassen speelt net een paar potjes in 't eerste en Fischer heeft één leuk wedstrijdje in 10 duels.

Individueel is het hele middenveld en de aanval beter dan die van Ajax.

Montolivo, de Jong en Muntari vs. Blind, Serero en Klaassen.

Kaka, Balotelli en El Shaarawy vs. Schone, Fisher en Bojan.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Sorry maar Klaassen komt net 4 wedstrijden kijken, en dat vind ik nou net een teamspeler. Soort De Jong m.a.w. Fischer is net weer een beetje in vorm aan het raken na 10 magere maanden, en Bojan, tsja zijn carriere is een lange lijn omlaag gebleken. Totaal niet te vergelijken met de namen van Milan. Het verschil moet hem juist zitten in de spelvisie. Ajax heeft een goede coach die zijn team volledig kneedt en op positiespel focust terwijl er bij Milan vooral wordt gegokt op een bevliegen voorin.

Ik denk persoonlijk dat Ajax in de buurt van het niveau van de eerste helft Barca moet halen om van Milan te kunnen winnen als het er écht om draait.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe, ja. Wij. Ajax. De ploeg die hopelijk wint

Ik bedoel meer dat dat ook jongens met technische klasse zijn. En over weinig presteren gesproken. Dan kunnen we Balotelli en El Sharaawy ook wel wegstrepen. Beiden zijn zeer overschat. Alleen Kaka is geniaal. Die gaat straks vast scoren, dus wij moeten er 2 maken.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Dit nieuws is wel weer akelig zeg: http://www.volkskrant.nl/vk...

Elke keer wat in die CL campagne van Ajax.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vreselijk. Het houdt niet op met vervelende randzaken zeg. Rellen, een zwaargewonde in je eigen gracht, een steekpartij. Zucht.

Nouja, ik focus me maar op de wedstrijd. Lang geleden dat ik deze extreme spanning had. Dat moet toch al van 15-5-11 zijn.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Schorriemorrie! Dat supporters voortaan maar een VOG moeten overleggen voordat ze de grens over gaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Een Tukker en PSV-er gaan Ajax analyseren. Lekker logisch. Al is Ruud wel een toffe gast.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

The Oceanic Six wrote:

Een Tukker en PSV-er gaan Ajax analyseren. Lekker logisch.

Wij Ajacieden analyseren hier iedere week elke club en elke speler, wat ook zelden ergens op slaat

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Kerstboom optuigen haha.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Analyseren? Dat ze maar eens aan die wedstrijd beginnen!

http://stream1.gifsoup.com/view6/2057852/let-it-begin-o.gif

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Succes, Ajacieden!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Mondeju!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ajax kopt op de paal, verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Oei. Paal.

Commentator ligt weer lekker voor...

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik word gek. Oh wat was dat lekker geweest.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Inderdaad, zou fijn zijn, zo vroeg in de wedstrijd..

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Reddinkje hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ook als Ajax vanavond niet wint weet ik dat ze Milan voetballend ruim de baas zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.