- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
'Chelsea lost spitsenprobleem Vitesse op met Braziliaans talent' - voetbalzone.nl

Daarom is 't te hopen dat deze club NOOIT kampioen wordt.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Lijkt me toch een verschil tussen wat regen en wind en een heuse sneeuwbui. Overigens gebeurt het vaak genoeg dat wedstrijden worden afgelast door overvloedige regenval. Of moeten ze dan ook verderspelen als de bal niet meer rolt?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Omdat het invloed heeft op het spelletje.
Je hebt 'invloed' en 'invloed'. Als er niet meer fatsoenlijk gespeeld kan worden dan wordt toch niemand er wijzer van toch door te gaan. Je gaat toch ook niet spelen met een laag water van 20cm?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik snap die vergelijking ook totaal niet. In het Amerikaans rugby boeit het sowieso al bijna niet hoe het speelveld erbij ligt, aangezien de bal toch amper de grond raakt. En als hij al de grond raakt dan heeft het amper invloed op het spelletje.
Klopt. En nogmaals, wat die domme Amerikanen doen boeit mij niet. De Uefa last niet voor niets een wedstrijd af, terwijl ze dit heel veel geld, tijd en moeite kost.
PS: Jan Boskamp geniet van Ajax 
http://www.vi.nl/radio/ajax-geweldig-om-naar-te-kijken-ook-voor-een-feyenoorder.htm
Toffe kerel, zelfs als Feyenoorder haha.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Blessuregolf bij PSV ongekend - ed.nl
Dit is gewoon krankzinnig. 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Kan geen toeval zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het sneeuwt wederom in Turkije 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik gok dat er straks een paar spelers met blessures het veld af gaan. Maarja, maandag is de CL loting zegt de NOS dus er moet gespeeld worden.
Publiek fluit als gekken.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
De bal blijft al lekker liggen. Krankzinnig dit. 
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Gisteren was het veld onbespeelbaar.
Vandaag is het veld nog slechter en er kan wel op worden gespeeld.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gisteren was het veld onbespeelbaar.
Vandaag is het veld nog slechter en er kan wel op worden gespeeld.
De hagel is weg en er zal wel wat aan het veld zijn gedaan dat het minder glad is vergeleken met gister.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Ik kan de wedstrijd niet zien, maar als ik jullie reacties zo lees, rolt de bal amper. Dan kan je vandaag toch ook niet spelen?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Het is schandalig.
Pfff. Die Turken bijna op voorsprong via Drogba.
Jammer. Ik gun 't ze wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Beter pompt Galatasaray gewoon alle ballen daar de 16 in, want voetballend kan je vandaag niks bereiken. Juventus in het voordeel, die kunnen zo rustig de pot uitspelen met dit bejaardentempo dankzij het veld.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Gala heeft als voordeel dat zij de aanval moeten zoeken op de zijde die nog enigszins te bespelen is. Maar man man, wat een droefenis. Celtic zou de CL winnen op dergelijke velden.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Klopt. En nogmaals, wat die domme Amerikanen doen boeit mij niet. De Uefa last niet voor niets een wedstrijd af, terwijl ze dit heel veel geld, tijd en moeite kost.
Je hebt precies iets tegen Amerikanen. Op sportvlak staan ze nochtans veel verder dan wij 'slimme' Europeanen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je hebt precies iets tegen Amerikanen. Op sportvlak staan ze nochtans veel verder dan wij 'slimme' Europeanen.
Ik heb niks tegen Amerikanen, maar ik hoef er ook geen fan van te zijn. Je stelling lijkt me niet te bewijzen, dus geen idee waarom je dat roept.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Het leek erop dat je iets had tegen de Amerikaanse sportcultuur, vandaar dat ik even wou duidelijk maken dat het er daar eerlijker aan toegaat dan bij ons.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het leek erop dat je iets had tegen de Amerikaanse sportcultuur, vandaar dat ik even wou duidelijk maken dat het er daar eerlijker aan toegaat dan bij ons.
Ik waardeer hun sportcultuur juist enorm. Die eeuwige wil om te winnen is bv erg mooi. Maar op een hoop andere vlakken zijn Amerikanen nep en dom.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Slecht voor Nederland, goed voor Sneijder.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Juventus gaat nu de Europa League winnen. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wel slecht verdedigd trouwens hoor. Niemand springt met Drogba mee en staan maar lucht te dekken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.