• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.484 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

schram101 wrote:

(afbeelding)

(quote)

Dat is toch wel heel impressive inderdaad. Geweldige atleet.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Olympiakos door in de CL, vorig jaar Celtic en recent ook Basel en Apoel Nicosia...

Je zou bijna zeggen dat een MML clubje dit ook zou moeten kunnen... we gaan het zien vanavond!

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Vanavond is het heerlijke avondje dan daar! Niks vijf december, elf december! Persoonlijk denk ik dat ze net te tekort zullen komen, maar wanneer de teleurstelling zakt en je ziet dat ze 7/8 punten hebben gehaald in deze poule kun je alleen maar trots zijn.

Maar goed, hopen op meer uiteraard. Ik hou het op 30/70.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Milan, Milan, Who The Fuck Is Milan?

Kom op Ajax, maak me vanavond trots en versla Milan wederom in San Siro!

De belangrijkste hoofdwedstrijd uit de CL voor Ajax sinds diezelfde Milan-Ajax uit 2003. Bij voorkeur vanavond een 2-3 zege met de winnende van Ajax in blessuretijd

Ben echt enorm gestrest.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Dan zie je zondag de omstandigheden tussen de Eagles en Lions in Philly, en in Instanbul stoppen ze met dit weer .

Who cares wat die domme Amerikanen doen. Het was logisch dat er gister gestopt werd met voetballen. Het veld was onbespeelbaar en er was gevaar voor spelers. TV kijkers hebben ook geen reet aan een wedstrijd die nauwelijks een wedstrijd kan zijn.

PS: Galatasaray-Juve: veldkeuring 11.00 - NOS Sport

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

So what? Of het nu koud of warm is, sneeuw of geen sneeuw, je moet altijd voetballen. En dat noemt zich dan profvoetballers.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stu-Pot wrote:

So what? Of het nu koud of warm is, sneeuw of geen sneeuw, je moet altijd voetballen. En dat noemt zich dan profvoetballers.

Ja en ze mogen ook niet klagen als ze na 50 duels oververmoeid zijn want wielrenners hebben het veel zwaarder.

Blablabla en bla.

Overigens, die Pellegrini zat er gisteravond ook wel aardig naast

Rekenfout Pellegrini kost ManCity groepszege - AD.nl

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Het gaat hier niet om de fitheid van de spelers maar om een veld met wat sneeuw op.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stu-Pot wrote:

Het gaat hier niet om de fitheid van de spelers maar om een veld met wat sneeuw op.

Nee, dat gaat het niet. Dan snap je niet waarom ze zijn gestopt met spelen gisteravond.

Ken jij de Uefa trouwens een beetje? Die lieten zelfs tijdens de 9/11 aanslagen nog door voetballen. Een CL wedstrijd wordt ongeveer bijna nooit gecanceld. Dan zal het een reden hebben he. Veiligheid van de spelers was niet te garanderen en misschien leverde het voor het publiek ook wel problemen op.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Tuurlijk snap ik niet waarom ze gestopt zijn, een beetje voetballer wilt in alle weersomstandigheden spelen.

Ken jij de Uefa trouwens een beetje? Die lieten zelfs tijdens de 9/11 aanslagen nog door voetballen.

Tuurlijk waarom niet?

Veiligheid van de spelers was niet te garanderen

Je bedoelt bang om een verkoudheid op te lopen?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Even heel simpel: denk jij serieus dat spelers zichzelf niet zwaar kunnen gaan blesseren als het veld spiegelglad is?

Kom...even nadenken. Het heeft niks te maken met spelers die bang voor een verkoudheidje zijn.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Wat is het protocol dan bij verwachte sneeuw/hagel/vrieskou bij de UEFA?

Ze wisten vooraf al dat het ging sneeuwen, waarom dan uberhaupt aftrappen? Waarom dan na een half uur de lijnen oranje maken en vervolgens toch besluiten niet verder te spelen?

Dat ze in de VS gewoon spelen met 20cm sneeuw op het veld, gaat misschien wat ver, maar gister werd de wedstrijd wel heel snel afgelast. Krijgen de supporters die niet in staat zijn om vandaag om 14.00 (???????) te komen kijken, nu hun geld terug?

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

otherfool wrote:

Olympiakos door in de CL, vorig jaar Celtic en recent ook Basel en Apoel Nicosia...

Je zou bijna zeggen dat een MML clubje dit ook zou moeten kunnen... we gaan het zien vanavond!

En wat wil je daarmee zeggen, Otherfool? Elk jaar laten de hoge heren van de UEFA dus één (iets) kleiner clubje door naar de volgende ronde, want de overige namen kan je van te voren invullen. Erg verrassend is het allemaal niet. Zolang er niets verandert blijft de CL een speeltje voor oliesjeiks, oligarchen en andere groot geld clubs. Lijkt me dus sterk dat Ajax doorgaat, nu die plek al door Olympiakos is ingenomen. Maar dat kun je Ajax niet verwijten, voordat je vanavond weer triomfantelijk gaat doen.

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

schram101 wrote:

Die Roelfs doet normaal alleen samenvattingen volgens mij, dat is goed te horen.

Roelfs is een groots commentator,.... voor turnen en de atletieksport. Hij blijft altijd hangen in dezelfde stopwoordjes en kromme zinnen. Als er al ooit Ten Napelbingo gespeeld werd dan is dit de deluxe versie. Koop zo'n ouderwetse bureaubel en geef het een oorverdovend rinkelkabaal als Roelfs weer een van het volgende zegt: eerste kans van de wedstrijd, kappen-draaien, knap geschoten, neeee zegt de scheidsrechter!! (hoe kan hij dat weten), het voetje van xx zit er nog tussen (fcuking maat 46) ach ja vul maar aan.

Ik heb weinig hoop voor Hageltasaray, Juventus zal zoals gebruikelijk weer iedereen omgekocht hebben. Dat is echt het eerste waar ik denk als ik die hatelijke teneus van die luizenclub zie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Stu-Pot wrote:

Inderdaad. Dat moet de instelling zijn, je doet het maar met de middelen die je hebt. Tuurlijk is het risico wat groter maar wat een mietjscultuur heerst er zeg. En dan Amerikanen dom noemen .

Dat er een wedstrijd afgelast worden bij extreme weersomstandigheden maar hier was niets aan de hand. Als je hier al niet door kan voetballen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

PEN15 wrote:

Ik heb weinig hoop voor Hageltasaray, Juventus zal zoals gebruikelijk weer iedereen omgekocht hebben. Dat is echt het eerste waar ik denk als ik die hatelijke teneus van die luizenclub zie.

Haha, dan delen we dat gevoel. Als ik Juventus zie spelen denk ik ook altijd aan Moggi, doping, omkoping en alle andere minder fraaie zaken. Kwestie van gevoel en van wat zij als imago hebben gekregen na Calciopoli.

Datzelfde heb ik ook bij Fenerbahce. Die zijn destijds ook bestraft wegens omkoping. Die geur blijft toch aan je hangen.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Nu is het wachten op kos die vraagt of je dat gevoel ook hebt bij Ajax, die ook geen brandschone lei hebben op dat gebied.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kan me niet heugen dat Ajax ooit voor corruptie of omkoping is veroordeeld nee.

Maar toegeven, de discussies hier zijn soms voorspelbaar

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Zelfs ik heb zin in die pot van vanavond. Ik ben benieuwd.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

The Oceanic Six wrote:

Kan me niet heugen dat Ajax ooit voor corruptie of omkoping is veroordeeld nee.

Maar toegeven, de discussies hier zijn soms voorspelbaar

Voetbal discussies zijn bijna per definitie voorspelbaar . Waar dan ook.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Je kunt gewoon niet voetballen op een veld dat bezaaid ligt met ijs. Hooguit kun je met 22 spelers een beetje gaan aanrommelen en iets doen dat op voetbal lijkt, maar met echt voetbal heeft het niets te maken.

Doet me altijd een beetje denken aan die rare trainers bij de amateurs die doortrainen op een bevroren veld. De hele training glijd je weg en aan het einde ervan heb je wondjes, blauwe plekken en een enkel verstuikt. Terwijl alles wat je gedaan hebt in de verste verte niets met voetbal te maken heeft.

Galatasaray en Juventus verdienen een eerlijke kans om de volgende ronde van de Champions League te bereiken en voetballen op een veld zoals gisterenavond is niet anders dan loten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kai wrote:

Je kunt gewoon niet voetballen op een veld dat bezaaid ligt met ijs. Hooguit kun je met 22 spelers een beetje gaan aanrommelen en iets doen dat op voetbal lijkt, maar met echt voetbal heeft het niets te maken.

Doet me altijd een beetje denken aan die rare trainers bij de amateurs die doortrainen op een bevroren veld. De hele training glijd je weg en aan het einde ervan heb je wondjes, blauwe plekken en een enkel verstuikt. Terwijl alles wat je gedaan hebt in de verste verte niets met voetbal te maken heeft.

Galatasaray en Juventus verdienen een eerlijke kans om de volgende ronde van de Champions League te bereiken en voetballen op een veld zoals gisterenavond is niet anders dan loten.

Amen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

NOS Sport ‏@NOSsport 2m

OFFICIEEL: Champions League-duel Galatasaray - Juventus gaat definitief door. Om 14.00u LIVE op Nederland 1 en NOS.nl.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Haha, dan delen we dat gevoel. Als ik Juventus zie spelen denk ik ook altijd aan Moggi, doping, omkoping en alle andere minder fraaie zaken. Kwestie van gevoel en van wat zij als imago hebben gekregen na Calciopoli.

Datzelfde heb ik ook bij Fenerbahce. Die zijn destijds ook bestraft wegens omkoping. Die geur blijft toch aan je hangen.

Ik neem aan dat je dat gevoel dan ook hebt met Milan? Die hebben immers nog wel de grootste geschiedenis met corruptie en omkoping.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Who cares wat die domme Amerikanen doen. Het was logisch dat er gister gestopt werd met voetballen. Het veld was onbespeelbaar en er was gevaar voor spelers. TV kijkers hebben ook geen reet aan een wedstrijd die nauwelijks een wedstrijd kan zijn.

PS: Galatasaray-Juve: veldkeuring 11.00 - NOS Sport

Ik snap die vergelijking ook totaal niet. In het Amerikaans rugby boeit het sowieso al bijna niet hoe het speelveld erbij ligt, aangezien de bal toch amper de grond raakt. En als hij al de grond raakt dan heeft het amper invloed op het spelletje.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

https://pbs.twimg.com/media/BbM3gxUIEAATVyS.jpg:large

Gaat nog gezellig worden.

@JeroenElshoff 1h

Er wordt zelfs nu zelfs met lawinepijlen gewerkt om het dak schoon te krijgen. Enorme knallen boven de TT Arena. Geen grap. Bizar! #galjuv

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Ik snap die vergelijking ook totaal niet. In het Amerikaans rugby boeit het sowieso al bijna niet hoe het speelveld erbij ligt, aangezien de bal toch amper de grond raakt. En als hij al de grond raakt dan heeft het amper invloed op het spelletje.

Nooit meer in de regen voetballen dan. Of met wind.

Het gaat om dr mentaliteit, je moet je gewoon aanpassen.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Ik wilde je wel eens horen als Feyenoord toen net als Vitesse op dat knollenveld van ADO moest voetballen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Nooit meer in de regen voetballen dan. Of met wind.

Het gaat om dr mentaliteit, je moet je gewoon aanpassen.

Wat hebben regen en wind hier dan mee te maken?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Omdat het invloed heeft op het spelletje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.