- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Goed voor mijn toto, aangezien ik 1-0 voor Gala had 
Ik moet even terugdenken aan de door hem zelf gewiste reactie van Joy4ever, die mij voor gek verklaarde en dat die uitslag echt niet mogelijk was 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Valt nog mee zo te zien, maar het is allemaal weer zo onnodig.... Eerst het vak in Glasgow in puin schoppen, vervolgens Schotten in Amsterdam belagen en nu dit weer. Snel het gevang in met dat schorriemorrie. Of laat ze lekker loten tegen Zagreb volgend seizoen, dan gaat de scalp eraf tegen die oorlogsveteranen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Valt nog mee zo te zien, maar het is allemaal weer zo onnodig.... Eerst het vak in Glasgow in puin schoppen, vervolgens Schotten in Amsterdam belagen en nu dit weer. Snel het gevang in met dat schorriemorrie. Of laat ze lekker loten tegen Zagreb volgend seizoen, dan gaat de scalp eraf tegen die oorlogsveteranen.
Leuke campagne van Ajax in Europa zeg!
Edit: Vergeet trouwens het bedreigen van de eigen supporters niet he.
Edit2: En de beledigende spandoeken natuurlijk
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuke campagne van Ajax Europa zeg!
Vreselijk kansloos, die rellen. Al zijn het steeds maar kleine groepjes. Het is niet een grote groep die a la Feyenoord de binnenstad van Nancy kapot mept om eens wat te noemen.
Uit bij Celtic was ook een schitterende dag, vol met leuk contact met al die Schotten, voor en na de wedstrijd. Maar dat hele kleine groepje in het uitvak dat ging rellen verpest het wel voor het imago van de rest.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Gewoon geen aandacht aan besteden. Die knuppels zien dadelijk weer hun foto in de krant en dan zijn ze weer zo trots als een pauw. We kunnen er dan wel bijschrijven dat we dit niet goedkeuren maar dat kunnen die halvegaren toch niet lezen.
On topic: Sneijdertje doet het toch maar weer
. Zou Drogba in de gaten hebben gehad dat hij werd gefilmd toen hij daar op de grond zat trouwens? 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Leuke campagne van Ajax Europa zeg!
Eigenlijk een ongeschreven regel die ze even onder de aandacht brachten. Je moet gewoon niet met een shirt van de tegenstander bij de harde kern gaan zitten, dat geldt voor iedere club (Ajax/PSV/Feyenoord of wie dan ook). Maar goed, niet netjes natuurlijk.
Edit2: En de beledigende spandoeken natuurlijk
Die van vorig jaar was prima, even de middelvinger opsteken naar de sjeiks. Het spandoek tegen Celtic was niet netjes, maar werd volgens mij ook snel genoeg weggehaald door het personeel van de Arena.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ook in Italie beroerd winterweer.
ZONDE - De wedstrijd tussen Ajax A1 en AC Milan A1, dat om 15.00 uur moest beginnen in Milaan, is afgelast door het bevroren veld van Stadio Breda. De jongens van Orlando Trustfull stonden al op het veld, maar Ajax vond het te gevaarlijk.
Of het duel nog wordt afgewerkt en zo ja, wanneer, dat is niet bekend. Het 'grote Ajax' speelt in het San Siro. Daar worden geen problemen verwacht op een lichte mistbank na.
Hopelijk heeft San Siro het veld in orde, want Ajax heeft voor hun voetbal een glad, strak veld nodig. Milan juist niet.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Sneijdertje meteen verheven tot Turkse God, die kan het niet meer fout doen bij de aanhang.
Leuk voor hem. Juventus heeft me ook geen enkele wedstrijd in de CL overtuigd dit jaar, dus we zullen ze niet missen verder.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Blijkt dus dat Italiaanse demonstranten het verkeer blokkeerden, en dus ook de bus met Ajax supporters. Tja...
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Blijkt dus dat Italiaanse demonstranten het verkeer blokkeerden, en dus ook de bus met Ajax supporters. Tja...
Ooooh..! Ja, dan is het natuurlijk volledig terecht ze een paar t*fusklappen te geven..
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Net de beelden even gezien. Heb er geen woord Nederlands in gehoord, enkel Italiaans. Lijkt me redelijk selectieve en vooral suggestieve berichtgeving.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Net de beelden even gezien. Heb er geen woord Nederlands in gehoord, enkel Italiaans. Lijkt me redelijk selectieve en vooral suggestieve berichtgeving.
Ja, ik stel er mij ook vragen bij.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Eigenlijk een ongeschreven regel die ze even onder de aandacht brachten. Je moet gewoon niet met een shirt van de tegenstander bij de harde kern gaan zitten, dat geldt voor iedere club (Ajax/PSV/Feyenoord of wie dan ook). Maar goed, niet netjes natuurlijk.
Het is natuurlijk vooral heel kansloos dit vooraf heel stoer aan te kondigen.
En over kansloos gesproken 'Amsterdam Hooligans' spreekkoren
Die van vorig jaar was prima, even de middelvinger opsteken naar de sjeiks. Het spandoek tegen Celtic was niet netjes, maar werd volgens mij ook snel genoeg weggehaald door het personeel van de Arena.
Klopt, dat over die spandoeken was een beetje steken van me natuurlijk, maar het is wel weer een vinkje achter je naam in het grote FIFA-boek.. De spandoeken opgeteld bij de derde vechtpartij(tje) (!) in de groepsfase lijkt me niet fijn voor je naam in Europa.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
En dan zullen we maar met zijn allen eens meppen. Stoute betogers. Dat wordt gezellig in Brazilië...
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hooligans moet je geen aandacht geven en er gewoon de ME op in laten slaan, net zolang totdat ze het niet meer doen. Kansloos volk. Verpesten het hele imago van je club.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Hooligans moet je geen aandacht geven en er gewoon de ME op in laten slaan, net zolang totdat ze het niet meer doen. Kansloos volk. Verpesten het hele imago van je club.
Niet alleen van de club, maar ook het imago van voetbal in het algemeen..
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Spanning begint nu toch wel echt te komen, maar we gaan winnen !!
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1501773_556079637813737_1913822082_n.png
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik kan vanavond niet kijken, maar ik hoop uiteraard dat ze winnen. Ben benieuwd!
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
was een politieke betoging tegen bepaalde bepaalde belastingmaatregelen.
Maar Amsterdamse tokkies dachten weer dat alles om hen draait of zo.
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Wat doet die Romeinse strijder precies met een Ajax logo?
.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes

Zo'n persoon verdient gewoon stokslagen.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Ik moet even terugdenken aan de door hem zelf gewiste reactie van Joy4ever, die mij voor gek verklaarde en dat die uitslag echt niet mogelijk was
Netjes. Ik had mijn reactie idd weggehaald.
Qua uitslag van de wedstrijd:
x oneindig.
Juventus heeft me ook geen enkele wedstrijd in de CL overtuigd dit jaar, dus we zullen ze niet missen verder.
Klopt helemaal. Was zeer pover allemaal. En het gaat natuurlijk nergens over dat je als Juventus
in zo een poule 3e wordt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
was een politieke betoging tegen bepaalde bepaalde belastingmaatregelen.
Maar Amsterdamse tokkies dachten weer dat alles om hen draait of zo.
Knap dat jij altijd weet wat er ver van je huis speelt en dat het altijd in Ajax' nadeel is 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Welke Ajax logo. dat standje 76?
F-Side, opgericht in 1976.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Alle Italiaanse ploegen eruit! 
Zal zijdelings nog Napoli - Arsenal proberen te volgen. 
Arsenal heeft genoeg aan een gelijkspel om ploegwinnaar te worden en met een 2-0 thuis verwacht ik ook niet dat ze het op onderling resultaat gaan afleggen tegen Napoli. Het doelsaldo van Arsenal is ook bij 2-0 verlies toereikend (+5 om -1). Hoewel ik niet weet wat precies de regels zijn zodra het onderling resultaat in het voordeel van Napoli is, omdat het onderling resultaat tussen Dortmund en Arsenal in het voordeel van Dortmund is o.b.v. uitdoelpunten (of geldt dat dan niet?)
Ik snap er nog steeds weinig van. 
kos
-
- 46695 messages
- 8850 votes
Knap dat jij altijd weet wat er ver van je huis speelt en dat het altijd in Ajax' nadeel is
Je kunt natuurlijk ook gewoon nieuws volgen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.