- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Nou, zo te lezen goed dat ik gister niet gekeken heb. Dat was weer 1 en al ergernis geweest met die NOS Barca fanboys, brrr.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gisteren hebben ruim 41.000 fans aanschouwd hoe the Rangers promoveerde naar de Schotse Jupiler League. Over een jaartje zullen ze terug zijn op het hoogste niveau waarschijnlijk.
41.000 fans bij een duel wat hier gelijk staat aan de topklasse. Die-hard fans daar, weigeren om de club in de steek te laten.
Ben een half jaar terug in hun stadion geweest, met fans en personeel ook een babbeltje gemaakt. Inderdaad geweldig volk, enorm hoe hun support nog altijd is. Die club leeft echt zo gigantisch, echt schitterend. Ik gun ze alle succes, hoop dat ze snel weer in de SPL spelen en daar weer kampioen worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jij kan het als City fanboy wel vervelend vinden om te horen, maar het is toch echt zo.
Als er een miljard in een club wordt gepompt verwacht ik wel wat tegenstand, helemaal omdat dit juist een matig jaar van Barcelona is. PSG deed dit vorig jaar een heel stuk beter tegen Barcelona. Gewoon gênant, hoe teruggetrokken en laf City in hun eerste wedstrijd speelden en gister ook pas na de rust een beetje gingen strijden voor die 0-1. Aanvallend is City minstens zo sterk als ze een beetje gedurfd spelen. Nu heb ik twee keer een hele suffe wedstrijd gekeken. Sterker, het mag niet eens een wedstrijd genoemd worden. Daar heb je 2 ploegen voor nodig die wat willen.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Gisteren hebben ruim 41.000 fans aanschouwd hoe the Rangers promoveerde naar de Schotse Jupiler League. Over een jaartje zullen ze terug zijn op het hoogste niveau waarschijnlijk.
41.000 fans bij een duel wat hier gelijk staat aan de topklasse. Die-hard fans daar, weigeren om de club in de steek te laten.
Maar over het vorige jaar wel een verlies geleden van 14m pond. Met een manager (op het 3e niveau van Schotland!) die 8 ton verdiende.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Maar over het vorige jaar wel een verlies geleden van 14m pond. Met een manager (op het 3e niveau van Schotland!) die 8 ton verdiende.
Serieus? Da's wel beschamend, omdat ze failliet zijn gegaan.
Over financiële zaken gesproken...
Eis van vijf jaar en zes maanden tegen Hoeness | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Na clown Bassie nu ook Uli H. aan het frauderen
Daar gaat Bayerns commerciële brein...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Net goed, lekker achter de tralies ermee.
Gewoon het toppunt van hebberigheid, je verdient al bakken met geld, maar nee, ik wil meer meer meer.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Man City moet dringend eens wat geld pompen in een goeie centrale verdediger naast Kompany. Serieus, zo'n Lescott en Demichelis kunnen toch niet voor zo'n team...?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vergeet Milner niet. Die kan er echt niks van zeg, hahaha. Alleen Kompany is van topniveau, de rest van hun achterhoede + keeper is top onwaardig.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Danku, dat riep ik hier de vorige keer ook al.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Vergeet Milner niet. Die kan er echt niks van zeg, hahaha. Alleen Kompany is van topniveau, de rest van hun achterhoede + keeper is top onwaardig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb je een verklaring waarom City zo laf speelde en met hun miljardenploeg 2x voor lul stond?
@ joenne, Zabaleta is een twijfelgeval. Vind hem eigenlijk ook geen topmateriaal, maar hij voldoet wel redelijk nog.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=209370#25
Wel leuke statistieken. Bruma is van Rekik, Veltman en De Vrij de beste kopper, gevolgd door Rekik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
PSV?ers enthousiast: ?Hij spreekt je in het voorbijgaan aan, of andersom? - voetbalzone.nl
Ik vraag me toch steeds af hoe dit voor Cocu voelt. Want eigenlijk zeggen die spelers dat Cocu dat soort taken dus niet aan heeft gekund. Ik stel me dan voor dat bij Ajax de Boer dan Cruijff boven zich krijgt waar de spelers dan al hun vragen aan mogen stellen. Dat is toch vreemd.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Heb je een verklaring waarom City zo laf speelde en met hun miljardenploeg 2x voor lul stond?
Och jonge schei toch eens uit. Meneer hier voelt zich heel groot nu hij eindelijk nog eens op City kan kakken hoor. Een heel jaar spelen ze mooi en briljant voetbal en dan hoor je hem niet. Verliezen ze is 2 wedstrijden tegen Barcelona, moeten ze zich plots schamen. Alsof het hele seizoen dat ze gespeeld hebben er plots niet meer toe doet. Ga jij je nou maar gaan schamen over het felbevochten gelijkspel tegen het Grote Cambuur.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Och jonge schei toch eens uit. Meneer hier voelt zich heel groot nu hij eindelijk nog eens op City kan kakken hoor. Een heel jaar spelen ze mooi en briljant voetbal en dan hoor je hem niet. Verliezen ze is 2 wedstrijden tegen Barcelona, moeten ze zich plots schamen. Alsof het hele seizoen dat ze gespeeld hebben er plots niet meer toe doet. Ga jij je nou maar gaan schamen over het felbevochten gelijkspel tegen het Grote Cambuur.
Ik vind dat het ze het bizar slecht in de CL doen de laatste 2 jaar. Met zoveel geld en zoveel topmateriaal zouden ze prima tegenstand moeten kunnen bieden. Maar zowel Barcelona als Bayern (laten we dat potje in Munchen toen Bayern al ruim door was niet te serieus nemen) waren zo enorm oppermachtig tegen City, pijnlijk om te zien als je zelf zoveel klasse bezit.
Om je Ajax opmerking moet ik maar gewoon lachen. Typisch een opmerking van iemand die klemgeluld is en slechts een uitweg kan vinden door over een geheel ander onderwerp te beginnen.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
De groepsfase hebben ze prima doorstaan, hadden zelfs de groep kunnen winnen als ze één doelpunt meer hadden gescoord dacht ik. Ik vraag me af wat hier dan zo slecht aan is. Jij denkt dat omdat er geld ingepompt wordt dat er meteen trofeeën moeten volgen. Dat is niet zo, althans dat gevoel heb ik niet bij deze eigenaar. City is bezig met een project, een project dat tijd en geduld vraagt. City is de ploeg van de toekomst.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
PSV?ers enthousiast: ?Hij spreekt je in het voorbijgaan aan, of andersom? - voetbalzone.nl
Ik vraag me toch steeds af hoe dit voor Cocu voelt. Want eigenlijk zeggen die spelers dat Cocu dat soort taken dus niet aan heeft gekund. Ik stel me dan voor dat bij Ajax de Boer dan Cruijff boven zich krijgt waar de spelers dan al hun vragen aan mogen stellen. Dat is toch vreemd.
Ik denk dat een hoofdcoach bij een club als Ajax of PSV al druk genoeg is met veel andere zaken. Voor dingen die die jongens aangeven kom je dus al snel bij de assistenten of anderen binnen de club terecht.
Dus als die jongens daar Hiddink voor nodig hebben zou ik de 'schuld' eerder zoeken bij de assistenten Faber en Vd Weerden die dat niet kunnen overbrengen.
En hoe Cocu zich daar bij voelt. Die heeft zelf met Hiddink contact gezocht en dus onderkent dat daar wat mistte. Lijkt me niet dat hij daar problemen mee heeft.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De groepsfase hebben ze prima doorstaan, hadden zelfs de groep kunnen winnen als ze één doelpunt meer hadden gescoord dacht ik. Ik vraag me af wat hier dan zo slecht aan is. Jij denkt dat omdat er geld ingepompt wordt dat er meteen trofeeën moeten volgen. Dat is niet zo, althans dat gevoel heb ik niet bij deze eigenaar. City is bezig met een project, een project dat tijd en geduld vraagt. City is de ploeg van de toekomst.
Ja, buiten Bayern zat er niet 1 fatsoenlijke tegenstander in. Ik herinner me nog wel hoe Bayern City in eigen stadion scheel tikte.
City pompt er bizar veel geld in, heeft een geweldige ploeg, geweldige coach en geweldige randvoorwaarden. Dan vind ik het gênant dat ze zo kansloos uit de CL worden gekegeld. Eerst door Ajax en Dortmund, daarna door Barcelona. Het lijkt helemaal nergens op. En dat is dan de zogenaamde kampioen van Engeland, want ik verwacht nog steeds dat ze daar 1e worden.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
In je post zie ik zoveel gelijkenissen met Ajax dat ik een lach niet kan onderdrukken. 
Edit: Ajax heeft veel geld, een geweldige ploeg, geweldige coach en geweldige randvoorwaarden. Dan vind ik het gênant dat ze zo kansloos uit EL worden gekegeld. Eerst Steaua Boekarest, daarna door Salzburg. Het lijkt helemaal nergens op. En dat is dan de zogenaamde kampioen van Nederland.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
In je post zie ik zoveel gelijkenissen met Ajax dat ik een lach niet kan onderdrukken.
Ik mis dan het moment dat Ajax een miljard in de club pompte....
Ajax won trouwens nog van Barcelona dit seizoen
Kan City niet zeggen. Verder weer typisch dat je wederom Ajax in je verhaal betrekt, die hebben er niks mee te maken. Teken dat je door je argumenten heen bent.
PS: Kompany redt eer City in Camp Nou - NOS Sport
Dit is toch een buitenspel doelpunt of ben ik nu gek?
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Nee, City won van Bayern. Die ploeg dat Barca vorig jaar met een lekkere 7-0 naar huis stuurde.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Je vergeet even te zeggen dat dat potje ook niet serieus te nemen was aangezien Barcelona ook al ruim door was...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik mis dan het moment dat Ajax een miljard in de club pompte....
Ajax won trouwens nog van Barcelona dit seizoen
Kan City niet zeggen. Verder weer typisch dat je wederom Ajax in je verhaal betrekt, die hebben er niks mee te maken. Teken dat je door je argumenten heen bent.
PS: Kompany redt eer City in Camp Nou - NOS Sport
Dit is toch een buitenspel doelpunt of ben ik nu gek?
'Het zijn er niet één, niet twee, maar zelfs drie of vier'.
Kompany staat geen buitenspel. Lescott stond bij de keeper, wel in buitenspelpositie, maar die kon toch nooit meer bij die bal.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
'Het zijn er niet één, niet twee, maar zelfs drie of vier'.
Kompany staat geen buitenspel. Lescott stond bij de keeper, wel in buitenspelpositie, maar die kon toch nooit meer bij die bal.
Kompany niet, maar er staat er wel 1 een halve meter voor de keeper buitenspel die hem het zicht ernstig ontneemt.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Leuke actie van de fans van Roma:
Olimpico kleurt oranje voor geblesseerde Strootman - FCUpdate.nl
Edit: Ajax heeft veel geld, een geweldige ploeg, geweldige coach en geweldige randvoorwaarden. Dan vind ik het gênant dat ze zo kansloos uit EL worden gekegeld. Eerst Steaua Boekarest, daarna door Salzburg. Het lijkt helemaal nergens op. En dat is dan de zogenaamde kampioen van Nederland.
Wou ik ook al posten inderdaad, maar je bent me al voor zie ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Met als verschil dat wij hier de uitschakeling van Ajax veroordelen terwijl de City fans hier zwijgen en doen alsof het allemaal wel gewoon is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
[Video-update] Blessure voor De Boer - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Kenneth Perez heeft trouwens onze coach 6 weken geblesseerd geschopt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.