- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Grueter weet niet hoe buitenspel werkt?
Echt verschrikkelijk hoe pro Barca die man is.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Daar gaat mijn Toto ineens van 7 naar 0 punten.
Ben benieuwd of Nicolage Rico Kompany buitenspel vond staan. Het gezicht van de keeper werd toch belemmerd? 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Absoluut geen buitenspel van Kompany, en die NOS verslaggever (er staan er 4 buitenspel!!!!!) maar huilen. Manmanman, wat een ergerniswekkend kereltje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4518 votes
* 1,5.
Mijne dus van 15 nu naar weet ik hoe laag.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Goed gezien. 1-1 en een correcte toto

otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Grueter weet niet hoe buitenspel werkt?
Echt verschrikkelijk hoe pro Barca die man is.
Oh is dit Grueter? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, nog erger dan Cheque van Geld.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ben benieuwd of Nicolage Rico Kompany buitenspel vond staan. Het gezicht van de keeper werd toch belemmerd?
Ik wou al plaatsen: keeper staat hinderlijk buitenspel. Maar Rep is nu niet actief, jammer.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4518 votes
Zo, Grueter moet hem toch even terugduwen 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik wou al plaatsen: keeper staat hinderlijk buitenspel. Maar Rep is nu niet actief, jammer.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
En nu maar hopen dat Manchester United er volgende week ook uit gaat vliegen! Anders scheept de NOS ons in de kwartfinales straks weer met dat elftal op omdat ze populair zijn. Chelsea mag wel door.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Genant zeg, die arbitrage. Pingel voor Barca EN voor City onterecht niet gegeven, 1-0 Barca onterecht afgekeurd, 1-1 City onterecht wel laten tellen. Zoveel fouten KAN je toch niet maken zou je zeggen?
Verder, totaal niet spannend vandaag. Wederom. De CL is dodelijk saai geworden tot aan de halve finales. Barca vrij solide, City moet zich schamen. Met zo'n budget 2x niks klaar kunnen spelen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Gelukkig is dat Chelsea een feest om naar te kijken...
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Eh... Chilavert wel. 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Oh is dit Grueter? Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, nog erger dan Cheque van Geld.
Deze man schijnt meerdere keren per wedstrijd klaar te komen op Barcelona. Dat team kan gewoon niks fout doen.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Gelukkig is dat Chelsea een feest om naar te kijken...
Nee, maar het is wel een onvoorspelbare ploeg die tegen de topclubs best een (kleine) kans maakt met hun pragmatische spel. Manchester United is in de volgende volstrekt kansloos (Olympiakos ook).
Maar ik zie ook liever één van de andere wedstrijden uitgezonden worden. Bayern, Barca, Real Madrid, Atletico, Dortmund en PSG zou ik allemaal veel liever tegen elkaar zien spelen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
De volgende ronde wordt toch geloot? Dan zie ik toch liever Man U tegen een topclub dan een bij voorbaat kansloos Grieks ploegje. Man U zit in een dip, maar zou in theorie het nog best aardig kunnen doen.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ja, maar een wedstrijd met Olympiakos wordt toch niet uitgezonden. Manchester United misschien wel.
En ja, "in theorie" zouden ze het best aardig kunnen doen. Maar in de praktijk traint Moyes ze. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik zie nog steeds niet waar ie hem raakt bij die vermeende pingel voor Man C. Of hij valt gewoon veel te laat.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Barcelona - Chelsea
Real Madrid - PSG
Manchester United - Dortmund
Bayern München - Atletico Madrid
Dit zou wel wat zijn.
Als 't maar weer niet Barcelona - PSG , Barcelona - Bayern München of Real Madrid - Dortmund gaat worden net als vorig jaar...
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
City moet zich schamen. Met zo'n budget 2x niks klaar kunnen spelen.

Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Klopt toch ook. In de PL doen ze prima mee, maar sinds men met zakken geld strooit is een halve finale in de EL het hoogste podium geweest. Afgelopen vijf jaar exit tegen HSV, Kiev, Sporting Portugal en Ajax.
Tegen Barca had je verwacht dat ze wel wat meer tegenstand konden bieden met zo'n selectie.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou, aan het eind van het liedje heeft Barca zich 2x tegen 10 man de kwartfinale in geduikeld.
Je verwacht het niet.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nou, aan het eind van het liedje heeft Barca zich 2x tegen 10 man de kwartfinale in geduikeld.
Je verwacht het niet.
Aansteller. Die rode kaart in Manchester was gewoon overduidelijk; verre van een schwalbe. En kan Barca er wat aan doen dat die Zabaleta begint te blaffen tegen de scheids en zijn tweede geel krijgt? Die eerste gele kaart die hij kreeg was gewoon terecht.
Makkelijk om Barca altijd de schuld te geven.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Gisteren hebben ruim 41.000 fans aanschouwd hoe the Rangers promoveerde naar de Schotse Jupiler League. Over een jaartje zullen ze terug zijn op het hoogste niveau waarschijnlijk.
41.000 fans bij een duel wat hier gelijk staat aan de topklasse. Die-hard fans daar, weigeren om de club in de steek te laten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.