- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Die van City lopen af en toe aardig in de weg en daar is eigenlijk alles mee gezegd. Milner (26 miljoen Pond) is een aanfluiting. Zeker als je ziet wat er op de bank zit te wachten op een kans.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wat gaat het toch simpel wanneer je Messi heet.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wel leuk trouwens voor de voorzitter van de Barcelona fanclub dat de NOS juist hem naar Camp Nou heeft gestuurd om commentaar van de wedstrijd te doen. Mooi uitje voor die man.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nou, het werd tijd dat City wat meer ging doen. Twee fikse kansen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Waarom krijgen we het penaltymoment van Silva nu niet 300x te zien?
Wat een kansen voor City, manmanman...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Wat een lachwekkende scheids toch ook.
En over en uit. 1-0. Messi.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Manmanman, mag die scheids een dozijn j0enne smileys?
Het sorteert effect, 1-0 en over en uit terwijl Dzeko aan de overzijde richting de 0-1 had gekund.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Lekker weer gedaan door Lescott...
Haal nou eens een fatsoenlijke CB naast Kompany.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Hmm.. goal had wel een luchtje van buitenspel. Jammer dat je die niet even te zien krijgt.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Denk dat Ronald Koeman dit jaar genoegen moet nemen met plek twee wat betreft de gouden calimero 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En weer kassa voor Arjen Neymar... en Dani Schwalves er meteen overheen, manmanman...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nou vooruit dan, daar had CIty een pingel mogen hebben.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Zuivere pingel City. Wat een giller.
Zabaleta nu rood voor commentaar.
Wat een vertoning.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En ja hoorrr, Barca heeft het weer voor elkaar hoor 
Heeft Barcelona uberhaupt wel eens tegen 11 man een wedstrijd uitgespeeld in de CL?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hahaha, slechte verliezers. Vergeten even dat ze in de eerste tien minuten al een pingel tegen hadden moeten hebben, en een geldig doelpunt hebben weten overleven. Neemt niet weg dat City er hier ook een had moeten hebben.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Zo overduidelijk vind ik het niet, ook niet na 10 herhalingen.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ik kan me niet voorstellen dat de scheids tevreden op deze wedstrijd zal terugkijken. Wat een fouten.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4697 votes
Gewoon een duidelijke penalty dit. Moet je altijd kunnen zien als scheids ook, dat Pique - misschien wel per ongeluk - de hakken van Negredo raakt. Hij stond ook nog eens goed gepositioneerd om het te zien.
Vaak medelijden met de scheids, aangezien ze veel dingen amper kunnen zien, maar dit was gewoon een fout.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Overdreven rode kaart ook. Voetbal = emotie. Misschien dat hij wat naars geroepen heeft, maar als je zo al gele kaarten gaat geven, eindig je iedere wedstrijd met maximaal 9 man
Jammer dat Man City niet kon scoren. Het boeit me niet zoveel wie er door gaat, maar 0-1 zou de wedstrijd in ieder geval spannend maken.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4697 votes
Overdreven rode kaart ook. Voetbal = emotie. Misschien dat hij wat naars geroepen heeft, maar als je zo al gele kaarten gaat geven, eindig je iedere wedstrijd met maximaal 9 man
Jammer dat Man City niet kon scoren. Het boeit me niet zoveel wie er door gaat, maar 0-1 zou de wedstrijd in ieder geval spannend maken.
Eens, Duidelijk zwaktebod van de scheids.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Overigens opmerkelijk dat hij voor iedere huiliehuilieactie van Barça fluit (en geel geeft), maar aan beide kanten een overduidelijke overtreding over het hoofd zien. En die van Silva wil ik ook nog wel een keertje terug zien vanuit een goede hoek.
P.S. Misschien dat hier wat Arsenal-wrok spreekt, maar die Fabregas is ook echt een kleurloze speler geworden. 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Gewoon een duidelijke penalty dit. Moet je altijd kunnen zien als scheids ook, dat Pique - misschien wel per ongeluk - de hakken van Negredo raakt. Hij stond ook nog eens goed gepositioneerd om het te zien.
Vaak medelijden met de scheids, aangezien ze veel dingen amper kunnen zien, maar dit was gewoon een fout.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4518 votes

Wel goed voor m'n poultje
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Kompany geen buitenspel.
Wat zit die commentator nou weer te zaniken? Jankbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.