- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Vorig jaar stond Arsenal in januari al 6e op 21 punten van de nummer 1 (Man U). Uiteindelijke verschil: 16 punten.
In 2011/2012 stond Arsenal in januari 6e op 18 punten van de nummer 1 (Man C). Uiteindelijke verschil: 19 punten.
In 2010/2011 stond Arsenal in januari 2e op 5 punten van de nummer 1 (Man U).
Aan het einde van maart stond Arsenal nog steeds 2e op 5 punten van de nummer 1 en nu had Arsenal zelfs een wedstrijd minder gespeeld. Uiteindelijke verschil: 12 punten
In 2009/2010 stond Arsenal in januari 3e op 5 punten van de nummer 1 (Chelsea met een wedstrijd minder). Aan het einde van maart stond Arsenal nog altijd 3e, maar nu slechts 4 punten acher (op Man U) met evenveel wedstrijden. Uiteindelijke verschil: 11 punten.
etc.
Conclusie: Arsenal geeft het de laatste jaren weg voor de winterstop óf in de laatste 10 wedstrijden. Maar eigenlijk nooit in februari/maart. 
Dit is zowaar nog feitelijker onderbouwd dan het aantal assists van Immers. 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Barcelona heeft weer Xavi én Iniesta in de basis staan, dus Martino streeft er weer naar om de wedstrijd onder controle te krijgen door zijn spelers de bal geduldig rond te laten tikken vrees ik.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
dus Martino streeft er weer naar om de wedstrijd onder controle te krijgen door zijn spelers de bal geduldig rond te laten tikken vrees ik.
Groot gelijk met de huidige stand.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het is weer een aflevering van Sterren Springen in het Camp Nou.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Nou, daar had hij al op de stip gekund voor Barca.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Komt ook doodleuk nog 100 in de herhaling. Niks aan 't handje.
Sowieso fluit die drol overal voor terwijl City geen overtreding maakt.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het is weer een aflevering van Sterren Springen in het Camp Nou.
Schei uit joh. Zuivere overtreding op Messi, pingel had gekund.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Lol.
Sowieso fluit die drol overal voor terwijl City geen overtreding maakt.
Hahaha, dat geel was terecht en het vasthouden van Lescott was ook gewoon een overtreding. Even die bril afzetten Joenne.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Barcelona heeft weer Xavi én Iniesta in de basis staan, dus Martino streeft er weer naar om de wedstrijd onder controle te krijgen door zijn spelers de bal geduldig rond te laten tikken vrees ik.
Ehm, Xavi en Iniesta spelen toch al 10 jaar lang in de basis als ze fit zijn? Dat is niet verrassend of bijzonder.
City had trouwens net wel degelijk geluk, bal had op de stip gekund.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Prachtige goal! Maar wat een onrecht. Man man.
City al 2x gematst door de arbitrage.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pffff, onterecht afgekeurde 1-0. Lekker dan. Was echt briljant gevoetbald.
Benieuwd wat joenne vind.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Dat is al het tweede doelpunt van Barcelona dat onterecht wordt afgekeurd. 
Ehm, Xavi en Iniesta spelen toch al 10 jaar lang in de basis als ze fit zijn? Dat is niet verrassend of bijzonder.
Nee, tegenwoordig speelt meestal Xavi óf Iniesta samen met Fabregas: die drie spelen bijna nooit samen (normaal gesproken staat Pedro of Alexis Sanchez rechtsvoor en Neymar linksvoor).
Edit: mijn punt was dus dat er nu vier middenvelders (Busquets, Xavi, Fabregas en Iniesta) in het team staan zodat Barcelona meer controle kan uitoefenen over het middenveld.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Lol.
Hahaha, dat geel was terecht en het vasthouden van Lescott was ook gewoon een overtreding. Even die bril afzetten Joenne.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wat je nu zegt is nogal een verschil met zeggen dat City geen overtreding maakt.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
En ja hoorrr, Arjen Neymar heeft z'n tegenstander al weer een geetlje aangenaaid.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Neymar. 
Wordt geraakt, overtreding, oké. Eerst 5 seconden doen alsof hij geblesseerd is. Vervolgens weer rustig opstaan en weglopen. Echt om je dood te ergeren...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat wordt dat City keihard gedeclasseerd door Barcelona met positiespel zeg 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Waarschijnlijk gaat Chelsea het morgen wel redden (1-1 in Istanboel), maar dan zijn ze de enige Engelse club die zich bij de laatste acht zal voegen. Tenzij Manchester in eigen huis een 0-2 weet weg te werken.
City trouwens schandalig slecht. 'In de trend van; 'Ik stond er bij en ik keek erna'
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Vooral knap hoe Boring Barca er 0 kansen uit heeft gepeurd...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Normaal heb je een penalty en een niet afgekeurde goal. Sta je gewoon op 2-0.
Arsenal, Man Utd en City tonen wel aan dat de EPL ook niet meer is wat het was qua niveau.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Gelukkig laat de club die er drie moet maken het wel zien.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Man City is dramatisch, boring Barca niet veel beter.
Een letterlijk kansloze wedstrijd nog.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Waarschijnlijk gaat Chelsea het morgen wel redden (1-1 in Istanboel), maar dan zijn ze de enige Engelse club die zich bij de laatste acht zal voegen. Tenzij Manchester in eigen huis een 0-2 weet weg te werken.
City trouwens schandalig slecht. 'In de trend van; 'Ik stond er bij en ik keek erna'
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ongelofelijk zeg. Dan geef je als eigenaar van City iets van een miljard ofzo uit en dan wordt je in het ene jaar door Ajax uit de groep gegooid en in het andere jaar kom je dan je groepje eens door, maar wordt je tegen Barcelona weer 2x scheel getikt.
Die man had zijn geld beter in de zee kunnen gooien.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Wel leuk trouwens voor de voorzitter van de Barcelona fanclub dat de NOS juist hem naar Camp Nou heeft gestuurd om commentaar van de wedstrijd te doen. Mooi uitje voor die man.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Bal van de lijn, onterecht afgekeurde goal, penalty-moment, Neymar in de korte hoek, Xavi zijn kans en enkele hachelijke momenten. Barca verstopt zich niet en maakt het spel, ondanks dat het 2-0 staat. Valt niets van te zeggen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik zat trouwens van de week te wachten tot het bij Studio Voetbal over Ajax ging. Ik kwam bedrogen uit. Het ging even over Ajax, want ze wilden een vergelijking maken met een speler. Verder ging het vooral om de degradatiestrijd en de strijd om de tweede plek. Dat interesseert toch niemand?
Misschien dat men toch met een meer [insertMontorsiquote]"klinische benadering" naar het programma moet kijken?
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Barca verstopt zich niet en maakt het spel
Ja, klopt. Ik had een veel conservatiever spel verwacht, maar ze hebben al een hoop kansen gecreëerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.