- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Pierre zondagavond en Pierre vanavond.
http://static3.ad.nl/static/photo/2014/11/4/0/20140311204841/media_xll_2150640.jpg
Schijnbaar niet blij geweest met al die mensen die om zijn baardje hebben gelachen.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Een matige eerste helft van Bayern - Arsenal. Bayern is veel beter en heeft de wedstrijd volledig onder controle, maar mist duidelijk de noodzaak om te scoren (al hadden ze wel de beste kansen); en Arsenal heeft amper de bal, en als ze de bal hebben, dan raken ze hem onder druk vrijwel meteen weer kwijt.
Tall man
-
- 289 messages
- 1049 votes
Is Milans derde shirt.
Aha, verklaard veel, wel een mooi shirt!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL. ATLETIIII.
Sierd Watts
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Toch maar even gezapt naar Atletico, Bayern was zo saai. Leuke pot met een Milan wat beter voor de dag kwam dan ik had dan gedacht. Balo weer als vanouds aan het mekkeren, kost hem nu al de return mochten ze het halen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Die schwalbe van Robben (j0enne smiley)
Zo ziet Guardiola het graag.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Damn die schwalbe van Robben, daar mag ie minstens rood voor krijgen. Belachelijk dat de scheids daar geen kaart voor geeft.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Pfff. Lekker je man laten lopen zeg Cazorla.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Schweiniiiiiiiiii.... Tor!
Nou gelukkig ligt dat vreselijke Arsenal er uit. Ook knap hoe de voyeur Ozil binnen het jaar kapot heeft gemaakt. Wat een waardeloze coach is dat, bah.
En Podolskiiiiiii.... Tor!
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Een tijdje geleden dat ik Schelvis heb gehoord maar hij is zijn persoonlijke kruistocht tegen Abate nog niet gestaakt merk ik. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De voyeur. Haha, mooie naam.
Zo noemde Mourinho Wenger vele jaren terug. Wenger a 'voyeur,' says Mourinho - Telegraph - telegraph.co.uk
Daar kan ik dan wel weer om lachen, al is het niet chique.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Pierre zondagavond en Pierre vanavond.
(afbeelding)
Schijnbaar niet blij geweest met al die mensen die om zijn baardje hebben gelachen.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Schweiniiiiiiiiii.... Tor!
Nou gelukkig ligt dat vreselijke Arsenal er uit. Ook knap hoe de voyeur Ozil binnen het jaar kapot heeft gemaakt. Wat een waardeloze coach is dat, bah.
En Podolskiiiiiii.... Tor!
Wenger een waardeloze coach? Ik snap dat je je graag aan de kant van Mourinho schaart, maar dit is natuurlijk complete nonsens en bovendien erg flauw. Als liefhebber zou je Wenger eeuwig dankbaar moeten zijn. Eén van de weinige coaches die zijn team altijd aantrekkelijk laat voetballen.
Overigens zat Ozil onder Mourinho al regelmatig op de bank...
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12849 votes
Robben
loser eerste klas. Verder veel gewuif naar de scheidsrechter. Wat een vertoning ...
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Haha, kapot gemaakt? Özil is één van de beste spelers in de Premier League. 
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Koeman: Oranje met twee spitsen - NOS Sport
Kan Koeman volgend seizoen niet af en toe een kopje koffie doen met Hiddink?
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Wenger een waardeloze coach? Ik snap dat je je graag aan de kant van Mourinho schaart, maar dit is natuurlijk complete nonsens en bovendien erg flauw. Als liefhebber zou je Wenger eeuwig dankbaar moeten zijn. Eén van de weinige coaches die zijn team altijd aantrekkelijk laat voetballen.
Overigens zat Ozil onder Mourinho al regelmatig onder de bank...
Ik vind het een heel vervelende man en ook nog zonder enig succes. En zo 'mooi' spelen ze ook helemaal niet, er wordt voor veel geld spelers gehaald waar ik niet echt warm van kan worden en nee, Ozil stond er vrijwel nooit naast bij Mourinho. Heeft het 3 jaar heel goed gedaan bij Madrid.
Ik vind het he-le-maal niks, die hele Wenger.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Voor veel geld spelers halen?
Je bedoelt je eigen club met bijvoorbeeld dat lachwekkend bedrag van 25 miljoen voor Matic.
Of 21 miljoen voor bankzitter Schurrle.
Of 13 miljoen voor bankzitter Salah.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou dat vind ik al leukere spelers dan Arteta, Flamini en Cazorla, maar afijn.
Het erge is dat Wenger er niks mee bereikt.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Viespeuk die Robben. Nog een penalty.
Geniaal hoe die bal rond aan 't tollen is en de doellijn niet passeert. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Wat een viespeuk die Robben. Hoop dat hij geblesseerd raakt, mafkees... ga lekker voor Duitsland voetballen. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Lekker voor ze. Vieze Duitsers...
Müller mag nog wel geel krijgen voor die sliding. Twee benen naar voren..
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Idd, je weet dat Robben zoekt. Wel mooi tolletje.
Veel pingels gemist in 2 matches.
Ik mag hopen dat Ozil gewisseld is om gespaard te worden voor Spurs derby? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.