• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.124 votes
Profile

Het grote voetbaltopic #8

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Mourinho: reken niet op Van Ginkel: "Marco doet het heel goed, misschien zal hij eind maart of begin april voor het eerst weer met de beloften kunnen spelen. Maar voor wat betreft het eerste team reken ik dit seizoen niet meer op hem", zei Mourinho dinsdag. (Dit heeft hij wel al een hele tijd geleden gezegd, dus misschien ligt de situatie nu anders, maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd.)

Edit: de situatie blijkt dus inderdaad iets anders te liggen nu Van Ginkel voor ligt op schema. Al zal hij waarschijnlijk nog steeds hoogstens een paar korte invalbeurten kunnen veroveren.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Teunnis wrote:

Heb ik nog spelers over het hoofd gezien?

Ik lijk Van Gaal wel; ik vergeet Van Dijk. Probleem is wel dat dit een rechtspoot is (en bij Van Gaal kom je dan alleen in aanmerking voor RCV) en dan ga ik eerder voor Vlaar. Wel zou hij op de bank mogen in de plaats van Heitinga.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

stfuympos wrote:

Oranje is trouwens zoiezo niet zo goed als we allemaal willen, ook niet in 2010 waar je goed stand hield in de finale en zelfs kon winnen maar in feite maar 1 helft tegen Brazilie goed heb gespeeld.

Mja welk land speelde nou wel goed op dat WK. Spanje? Die hadden er tegen Paraguay al uitgemoeten en hebben ook geen moment geimponeerd. Duitsland? Was er toen al doellijntechnologie geweest was de kans redelijk dat ook zij er al vroeg waren uitgevlogen. Waren verder alleen tegen Argentinië heel goed. Uruguay? Laten we het maar niet over de kwartfinale hebben.. Gaan we nog verder terug. Waren de finalisten in 2006, Italie (dat er bijna uitvloeg tegen Australië), en Frankrijk (die werden uitgelachen in de groepsfase dat die trage Zidane er zo weinig van bakte) dan zo indrukwekkend? Niemand speelt 7 wedstrijden goed, ook niet 6, 5 of 4. Je mag blij zijn met 3, maar meestal zijn het er 1 of 2.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Montorsi wrote:

(quote)
Mja welk land speelde nou wel goed op dat WK.

Duitsland

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Teunnis wrote:

(quote)
(quote)

Ja tegen Argentinië inderdaad. Voor de rest mag het ook geen naam hebben. Zoals gezegd mochten ze van geluk spreken dat die goal van Lampard niet werd goedgekeurd, in die fase werden ze compleet zoekgespeeld.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Van Ginkel raakte in september al zwaar geblesseerd, dus dat kan kloppen

In dat geval heb ik niets gezegd

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aanklager wil na opgestoken middelvinger verklaring van Ten Rouwelaar - voetbalzone.nl

NAC moet gewoon de schijnschorsing van Pelle erbij halen. Dan kan er nooit meer iemand geschorst worden voor dit soort zaken.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Je bedoelt toen Pelle zwaarder werd gestraft dan vergelijkbare incidenten?

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

Je bedoelt toen Pelle gewoon heel logisch drie wedstrijden kreeg voor een overduidelijke elleboog?

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76936 votes

stfuympos wrote:

Oranje is trouwens zoiezo niet zo goed als we allemaal willen, ook niet in 2010 waar je goed stand hield in de finale en zelfs kon winnen maar in feite maar 1 helft tegen Brazilie goed heb gespeeld.

Daar heb je gelijk in.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Teunnis wrote:

Je bedoelt toen Pelle gewoon heel logisch drie wedstrijden kreeg voor een overduidelijke elleboog?

Ik bedoelde dat Pelle het interieur bij Twente zonder consequenties mocht slopen.

Teunnis

• 769 messages
  • 519 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik bedoelde dat Pelle het interieur bij Twente zonder consequenties mocht slopen.

Ik had het tegen Montorsi

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Teunnis wrote:

Nee die bedoelde ik niet. Actie bij Twente inderdaad. Waar Pelle een wedstrijd voorwaardelijk voor kreeg terwijl in vergelijkbare gevallen helemaal niets mee is gedaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Nee die bedoelde ik niet. Actie bij Twente inderdaad. Waar Pelle een wedstrijd voorwaardelijk voor kreeg terwijl in vergelijkbare gevallen helemaal niets mee is gedaan.

Vraag dat Pieters eens na...

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)
Vraag dat Pieters eens na...
Die werd voornamelijk geschorst vanwege de tackle van achter en de rode kaart. Nergens werd gespecificeerd welk deel van de schorsing voor het ruitje was (en gezien de aard van de overtreding zal dat nooit veel zijn geweest). Sowieso dus niet zo vergelijkbaar als die acties van Romero, Conboy etc.

mjk87 (moderator films)

• 14534 messages
  • 4518 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Jij begrijpt toch ook wel dat een obsceen gebaar vele malen zwaarder telt dan een kleine verbouwing?

(en ja, ik ben serieus, want ik zie eender welke voetbalbond ervoor aan om te roepen dat dit twee verschillende overtredingen zijn en dat een obsceen gebaar heel erg stout is en dus een wedstrijd onvoorwaardelijk kan opleveren, want obsceniteit is bijna per definitie iets heel ernstigs in de ogen van hoge piefen.)

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Over overtredingen gesproken... Ik heb deze niet gezien in dit topic.

video: 28 wedstrijden schorsing na beenbreuk • ELFvoetbal.nl

Tran Dinh Dong heeft een enorme schorsing ontvangen. Tijdens een competitiewedstrijd in de V- League brak de Vietnamees het been van zijn tegenstander Hung Vuong. De Vietnamese voetbalfederatie legt Dong een schorsing van 28 wedstrijden op.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wel jammer trouwens, dat Bayern-Arsenal waarschijnlijk totaal geen spanning zal kennen dankzij de heenwedstrijd. Terwijl zulke affiche zinderend moeten zijn.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Milan opeens met een 3-4-3 opstelling? Creatief. Ik ben benieuwd of het gaat werken.

Joy4ever

• 4611 messages
  • 1834 votes

The Oceanic Six wrote:

Wel jammer trouwens, dat Bayern-Arsenal waarschijnlijk totaal geen spanning zal kennen dankzij de heenwedstrijd.

Als het dezelfde uitslag heeft als vorig seizoen dan gaan we verlengen. Maar goed, Bayern zal neem ik aan van die wedstrijd geleerd hebben.

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Arsenal neemt niet speelgerechtigde Miyaichi mee naar München. Dat soort domme fouten zul je hier toch niet snel tegenkomen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Frente Atleti!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Frente Atleti!

Lekker. Met een pepersausje en frites graag.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL. ATLETIIII.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tot zover die 1% kans die Milan nog had

Joy4ever

• 4611 messages
  • 1834 votes

Hopelijk biedt Milan Seedorf een levenslang contract aan .

depri83

• 6804 messages
  • 1490 votes

Verdomd knap dat Costa die bal nog binnen krijgt.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Nog maar één voor Milan en ze zijn gewoon door.

Tall man

• 289 messages
  • 1049 votes

Atleti!

Mooi doelpunt, had Atleti echt nodig. Atletico - Milan is veel spannender dan Bayern - Arsenal.

Maar sinds wanneer heeft Milan een goud/zwart uitshirt? Of heb ik iets gemist?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.