- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, ja. Geeft eens een bron.
Van Persie heeft zich wel tot de Islam bekeert na het huwelijk met zijn vrouw dacht ik. Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met zijn matige spel. Hij doet altijd wel zijn best. Helaas met te weinig effect, maar aan zijn motivatie ligt het echt niet.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Helaas met te weinig effect, maar aan zijn motivatie ligt het echt niet.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Haha, ja. Geeft eens een bron.
Van Persie heeft zich wel tot de Islam bekeert na het huwelijk met zijn vrouw dacht ik. Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met zijn matige spel. Hij doet altijd wel zijn best. Helaas met te weinig effect, maar aan zijn motivatie ligt het echt niet.
Ik heb eens een interview gezien bij hem thuis en vertelde dat hij het een eer zou vinden om voor het land van zijn vrouw uit te komen, en nee dit heeft inderdaad niks te maken met het dramatische spel op toernooien . Ik zou veel liever nu met twee spitsen spelen waarvan een namelijk Huntelaar en ik zeg ook niet dat we met Strootman de WK zouden winnen maar ik zeg wel dat het een aderlating is.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik heb eens een interview gezien bij hem thuis en vertelde dat hij het een eer zou vinden om voor het land van zijn vrouw uit te komen,
Ondanks dat ik betwijfel of je hem wel goed quote is het echt iets heel anders dan dat je hierboven schreef.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Ik heb eens een interview gezien bij hem thuis en vertelde dat hij het een eer zou vinden om voor het land van zijn vrouw uit te komen, en nee dit heeft inderdaad niks te maken met het dramatische spel op toernooien . Ik zou veel liever nu met twee spitsen spelen waarvan een namelijk Huntelaar en ik zeg ook niet dat we met Strootman de WK zouden winnen maar ik zeg wel dat het een aderlating is.
Twee spitsen? Dan kan hij het hele systeem gaan omgooien, nee doe maar één spits en de beste moet spelen. Van Persie is dit op het moment nog, al is the Hunter aan het terug komen. Verwacht toch gewoon van Persie in de spits. RVP moet trouwens ook niet nummer 10 staan, werkt niet. Had het liefst een middenveld met Strootman, de Jong en de Guzman gehad, maar helaas zit dat er niet meer in voor 2014.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Wil je niet alles kansloos verliezen dan zou je dat moeten overwegen maar ja we kunnen met zijn allen veel roepen maar Van Gaal volgt toch wel zijn gedachten.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4518 votes
Kan Kuijt niet gewoon op het middenveld? Lekker heen en weer rennen.
Poultje invullen wordt wel een stuk eenvoudiger zo. Ik laat meestal - in de hoop van- Nederland ver komen. Soms pak je dan alle punten, zoals in 2010, maar meestal kost dat punten. Kan nu gerust Spanje en Chili doorsturen.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Zie een aantal mensen Nigel noemen als vervanger maar die zou toch sowieso al spelen? Volgens mij heeft Van Gaal ook aangegeven dat De jong er tegen Frankrijk niet bij was omdat hij andere jongens wilde zien (Clasie en Schaar dus blijkbaar).
En terecht natuurlijk, Nigel is een van de grote vier en dus onmisbaar.
Hopen trouwens dat DeGuzman Strootman gaat vervangen.
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Wil je niet alles kansloos verliezen dan zou je dat moeten overwegen maar ja we kunnen met zijn allen veel roepen maar Van Gaal volgt toch wel zijn gedachten.
Van Gaal heeft ook er ook wel meer verstand van dan wij met zijn allen. Ik blijf vertrouwen houden in van Gaal. Uiteindelijk zou van Gaal wel het maximale uit dit Oranje halen, het is alleen de vraag of dat genoeg is met de kwaliteit van deze spelers om überhaupt de poule fase door te komen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zie een aantal mensen Nigel noemen als vervanger maar die zou toch sowieso al spelen? Volgens mij heeft Van Gaal ook aangegeven dat De jong er tegen Frankrijk niet bij was omdat hij andere jongens wilde zien (Clasie en Schaar dus blijkbaar).
En terecht natuurlijk, Nigel is een van de grote vier en dus onmisbaar.
Hopen trouwens dat DeGuzman Strootman gaat vervangen.
Volgens mij heeft van Gaal al meerdere malen gezegd dat NdJ niet in zijn profiel past van een controleur. Hij zoekt daar meer een voetballende middenvelder. Vrij dom, aangezien Nigel (samen met Strootman) de enige is met enige internationale klasse op die plek. Ik krijg erg het gevoel dat jongens als Clasie hoger op de pikorde staan. En dan gaan we toch wel naar een niveau toe waar we Oranje niet willen zien.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Strootman heeft gescheurde kruisbanden, een kapotte meniscus en een beschadigde mediale binnenband.
Ja, dan ben je wel klaar voorlopig..... Nu Robben nog een ´Robbentje´ doen in de laatste wedstrijd voor het WK en je hoeft nog niet eens te gaan. Opmerkelijk hoe snel het in vier jaar tijd kan gaan met een selectie.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Neem dan maar Gudelj mee in plaats van Clasie. Nu al een klasse beter.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3776 votes
https://pbs.twimg.com/media/BiYu81cCcAErZlK.jpg
https://pbs.twimg.com/media/BiYsVo6CMAAjmzZ.png
Deurklink naar z'n hoofd gesmeten.
https://pbs.twimg.com/media/BiYwsWXCUAEqgQ7.png
Steen naar z'n hoofd gesmeten.
Gaat weer lekker daar in Turkije.
Ik zet even een stream aan en zie een blessuretijd van +10 maar inmiddels is 't al gestaakt.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Hahaha.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik geef Lefgozer hier ook gewoon gelijk in. Overschat spelertje, die Clasie. Een harde werker met weinig klasse. Dan verkies ik ook liever Gudelj als ik moet kiezen, waar tenminste nog persoonlijke klasse in zit.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3776 votes
Ah. Ook nog wat vuurwerk.
Vuurwerkbom bij Volkan Demirel - voetbalzone.nl
Die Demirel moet 't wel ontgelden zeg. Definitief gestaakt trouwens.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Anita (of Clasie) hoeft ieder geval echt niet onder te doen voor Strootman. En die 2 hebben ook meer persoonlijkheid..
Geen nood dus voor het WK van Holland...
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4518 votes
Best een aardige opstelling van Hansie.
Zelfs Derksen zeikt hem niet af. Maar wel Wiel ipv Janmaat en Stekelenburg zou ik ook niet direct als eerste keeper kiezen als ik zo hoor en zie wat hij blundert almaar weer.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Prima opstelling van Hansie. Alleen andere keeper.
En ze hebben gelijk. Geen eredivisievoetballers muv janmaat.
En Douglas er bij.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als ik op de link klik blijf ik op deze pagina. Van wanneer is die tekst?
Strootman heeft zich gigantisch verbeterd dit jaar, vooral met zijn opvliegerige karakter, dat is vrij knap. Op dit moment is hij zijn concurrentie ver voorbij.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Net als je denkt dat het niet erger kan... Overal waar ze komen op de thuisvakken waar ze komen is er gedonder en dan lees je dit
Krijg je dit binnen van een Groningen supporter. Zelfpijperij en een gebrek aan spiegels vallen uiteraard weer op.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Als ik op de link klik blijf ik op deze pagina. Van wanneer is die tekst?
Strootman heeft zich gigantisch verbeterd dit jaar, vooral met zijn opvliegerige karakter, dat is vrij knap. Op dit moment is hij zijn concurrentie ver voorbij.
2 jaar terug, ik kon het niet laten 
Maar ik ben wel blij dat je nu ook inziet dat die Klaasje er niks van kan, wat ik al jaren roep. Wat een vreselijke speler is dat zeg. Holland kan nog beter die Fer opstellen naast Nasty Nigel, een ouderwets schopmiddenveld. Voetballen kunnen ze niet maar dat zijn tenminste nog mannetjesputters.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
2 jaar terug ja. Toen leek het ook nog wat. Heeft zich alleen niet meer ontwikkelt, net als collega's als De Vrij en Indi. Clasie kan er inderdaad weinig van. Daar heb je inderdaad gewoon gelijk in. Overigens wordt ik van Fer ook verdrietig. Die is bijna net zo slecht. Alleen wat meer fysiek en loopvermogen. Clasie heeft iedere wedstrijd na 70 minuten kramp, haha.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Net als je denkt dat het niet erger kan... Overal waar ze komen op de thuisvakken waar ze komen is er gedonder en dan lees je dit
Krijg je dit binnen van een Groningen supporter. Zelfpijperij en een gebrek aan spiegels vallen uiteraard weer op.
Je bent er wel mee bezig hè. Hoe zou dat toch komen...? 
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Dat is lekker met die VI-cover vloek. Deze week 3 PSV'ers op de voorpagina.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Had die niet pas geleden een interland voor Servie of Bosnie gespeeld? Wel een aardige speler ja, heeft zich goed ontwikkeld.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gudelj kan nog voor Nederland kiezen, speelde alleen voor Servië een oefenwedstrijd. Bosnië wees hij af.
nclo
-
- 1494 messages
- 157 votes
?Feyenoord gaat over tot verkoop ?irritante? Pellè? - voetbalzone.nl
Jammer, volgend seizoen kunnen wij dus ook niet meer genieten van de verontwaardigde blik van Jan Joost.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Tot zo ver reiken de gevolgen van het debutantenbalbeleid van Van Gaal dus dat zelfs een doorsnee voetballer als Gudelj op dit forum al als optie voor Oranje wordt besproken...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.