- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja, ergens heb je wel gelijk ja, zeker gezien van Persie zijn (wan)prestaties in Oranje.
Ja, daarom en Huntelaar ipv Persie, nog geen reden om te wanhopen dan. Al ga je er voetballend wel achteruit maar is te managen. Strootman, De Jong en Robben zijn onmisbaar.
Misschien nog wat buitenlanders zonder A-interlands op hun naam naturaliseren, er zijn meer landen die dat doen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
http://www.anorak.co.uk/wp-content/uploads/2012/07/V-sign.jpeg
We need you, Vurnon!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Emanuelson?
Wat moet Emanuelson op de positie van Strootman dan?
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Zonde van Strootman.
Dan maar Anita inderdaad, en ook graag Royston erbij. Als we er dan toch na drie wedstrijden uitliggen, dan het liefst met gevoel voor humor. Kunnen Enoh en Serero nog genaturaliseerd worden?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
------- Cillessen
JanMaat- Vlaar -Heitinga -Indi
-------- De Jong - Blind
----------Sneijder
--------Lens- Persie - Robben
Zoiets misschien?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Middenveld met De Jong, De Guzman en Sneijder maar doen.
Blind gewoon linksback laten.
Verder compact gaan spelen, weinig weggeven en hopen op snelle jongens voorin. Kut dat PSV Ruiz laat spelen ipv Narsingh, die had ik in de zomer topfit erbij willen zien. Nu maar Lens doen dan.
david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
Foebele. Linkspoot en heeft alle posities behalve keeper al bestrijkt. En hij doet t volgens mij vrij aardig bij Milan al volg ik het calcio niet op de voet.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Gewoon N.deJong laten spelen. Dan gaan ze er niks op achteruit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Foebele. Linkspoot en heeft alle posities behalve keeper al bestrijkt. En hij doet t volgens mij vrij aardig bij Milan al volg ik het calcio niet op de voet.
Emanuelson is geen centrale middenvelder. Nooit geweest. Linksmidden, linksbuiten of desnoods linksback, ok. Maar hij is geen Strootman-achtige speler.
david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
We gaan het zien. Ben wel benieuwd hoe Van Gaal dit gaat oplossen.
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Emanuelson is geen centrale middenvelder. Nooit geweest. Linksmidden, linksbuiten of desnoods linksback, ok. Maar hij is geen Strootman-achtige speler.
Onder Allegri wel gebruikt als aanvallende middenvelder, maar dus inderdaad niet als controlerende. Seedorf laat hem daar in ieder geval niet meer spelen; alleen nog op linksback.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Seedorf denkt in het belang van Oranje 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3776 votes
Middenveld met De Jong, De Guzman en Sneijder maar doen.
Blind gewoon linksback laten.
Verder compact gaan spelen, weinig weggeven en hopen op snelle jongens voorin. Kut dat PSV Ruiz laat spelen ipv Narsingh, die had ik in de zomer topfit erbij willen zien. Nu maar Lens doen dan.
Die blessure heeft 'm niet goed gedaan.
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Het is nog steeds een brokkenpiloot die Marcelo.
Hannover 96: Marcelo wegen Unfallflucht vor Gericht - Bundesliga - Bild.de
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Strootman out. Dat is een flinke streep door de rekening. WK ervaren onder het motto meedoen is belangrijker dan winnen?
Dat motto was het sowieso al.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3776 votes
@Ibra_official 9m
Need to impress a scout? Take risks to score great goals. If that doesn't work, try this. #DareToZlatan https://pbs.twimg.com/media/BiX4pzMIIAA4F1R.jpg

stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Doel: Krul
Achterhoede JanMaat- Vlaar -Heitinga -Emanuelson
Midden Anita - Nigel De Jong- Blind - en daarvoor Van der Vaart
Voorhoede Robben en Huntelaar
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Tot mijn grote genoegen zie ik de naam van Vurnon 'de Vlecht' Anita weer opdoemen na het onfortuinlijke uitvallen van Kevin 'Strootje' Strootman. Zou het dan echt zo zijn? Komt de vriendelijke vrind van Sneeuwwitje weer in aanmerking voor een Oranje tricotje? O, Louis, laat het volk juichen langs de zijlijn voor de Mickey Mouse strapatsen van deze ultieme antiheld. Het WK is toch al verloren.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Krul
Wiel
Vlaar
Rekik
Emanuelson
De Jong
Blind
Sneijder
Robben
Huntelaar
Van Persie
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Wat ik ervan gezien heb is het een goede doelman en bovendien wat meer ervaren dan Cillessen, maar het maakt me niet bijzonder veel uit.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3776 votes
--------------------- Stekelenburg -------------------
---Van der Wiel - Vlaar - Rekik - Pieters---
-----------Nigel de Jong - De Guzman-----------
---------------------Van Persie----------------------------
----------Robben - Huntelaar - Lens--------------
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Eigenaardige tattoo's hebben die Cambuur fans tegenwoordig.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hij ziet sterretjes
Overigens:
Ajax: 'Rekening gaat naar Cambuur' - AT5 Echt Amsterdams Nieuws
Cambuur wil onderzoek naar rellen - AT5 Echt Amsterdams Nieuws
Ik denk dat Cambuur minder in z'n recht staat. Het zijn de Cambuur hooligans die het in zo'n massa verzieken voor de normale supporters. Er is gepoogd om ze toe te laten, maar uiteindelijk bleek het een onmogelijke opgave. Dan kan je moeilijk een vergoeding van Ajax verlangen voor de supporters die niet toegelaten zijn.
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Van Persie moet je op het wk niet in de basis laten starten heeft nog nooit wat gepresteerd op een toernooi.
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Van Persie had nooit voor Nederland moeten kiezen maar voor Marokko , dat heeft hij zelf ook al vaak aangegeven. Maar hij vond het jammer dat hij geen Marokkaan was...
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Van Persie had nooit voor Nederland moeten kiezen maar voor Marokko , dat heeft hij zelf ook al vaak aangegeven. Maar hij vond het jammer dat hij geen Marokkaan was...
Chucky92
-
- 1688 messages
- 378 votes
Gelul van Stinissen.
Zag gister de wedstrijd tussen Napoli en AS Roma en het was gelijk al te zien dat Strootman het WK zou missen. Zag er echt kut uit. Maar met Strootman zou Nederland ook geen wereldkampioen zijn geworden. Dan maar zoiets:
------------------Cillessen------------------
--vd Wiel--Vlaar--Rekik--Pieters--
---de Guzman--de Jong--Sneijder--
----Robben---van Persie---Lens---
(heb trouwens de samenvatting van Fulham gezien, en wat stond Stekelenburg weer lekker te blunderen, Vorm doet het ook niet goed, idem Krul)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.