- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Van mij mogen ze die vent echt morgen nog terugsturen. Wat een enorme zak hooi.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Echt schandalig hoe je als Ajax zijnde wederom zo'n wedstrijd op de mat weet te leggen. De befaamde ondergrens mag weer naar beneden bijgesteld worden.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Vreselijk...Bojan wat een verschrikking indd.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zo onnodig dit. Na de 1-0 alleen maar weer vertragen en tikkies terug en na de 1-1 gaan ze opeens weer aanvallen. En die Bojan, wat een ramp blijft dat zeg.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Manchester City thuis 2-0 achter tegen Wigan.
Vorig jaar kegelde Wigan ze ook al uit de FA Cup.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Triester kan het gelijk van quido in de discussie van afgelopen week niet onderstreept worden. Dit Ajax is een zeer, zeer matig elftal.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Complimenten voor Cambuur, want ze speelden prima.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Nou Quido heeft ergens gezegd dat hij Bojan er wel in wou en Sigi er geen kut van kon. Nou het mogen duidelijk zijn dat Bojan zo mogelijk er nog minder van kan! Maar dit is niks nee. Nog steeds blijf ik de Boer verdedigen omdat er echt wel genoeg kansen komen. Toch wel 3x alleen op de keeper en 0 doelpunten dat kan natuurlijk niet. En ik geloof niet dat hij die gasten niet op scherp zet. Maar hoe ze dan zo de kleedkamer uit kunnen komen kan ik met me pet niet bij...maar eigenlijk is dit een kwaal die de hele eredivisie teisterd helaas.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Staat City ook nog eens 0-2 achter. Wat een schande zeg.
Die Bojan, tering hé, wat bedroevend.
En waar zijn de reacties van de handsbal van Moisander? 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Het was Veltman. Overigens wordt hij geduwd door Lukoki, dus eerder een vrije trap.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Nou Quido heeft ergens gezegd dat hij Bojan er wel in wou en Sigi er geen kut van kon.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
En waar zijn de reacties van de handsbal van Moisander?
depri83
-
- 6804 messages
- 1490 votes
Middagje Vetkampstraat gehad. Mocht mee met een vriend van me.
Is toch wel een apart sfeertje daar hoor, lekker dicht op het veld, lekker sfeertje en een top uitslag als slagroom op de taart.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ajax weer geluk gehad, las ik.
Wel een lekker weekend zo. Volgende week weer graag.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Ja de Jong wou je net als ik. Maar je wou Bojan er wel in hebben. Want hij is aan de bal zoveel beter bladiebla. Nou laten we even wel wezen. Bojan erin, nooit mannetje voorbij en bal uit de arena geschoten. Sigi korter erin, had eigenlijk een penalty versierd. Let wel zo had ik niet willen winnen en de 1-1 is meer dan terecht. Maar hij maakte vorige week ook de winnende. Bojan is nog nooit ergens bepalend in geweest.
Punt is meer dat het zien dat ze kut spelen niet zo knap is. Alleen A&L en Rep zijn te die hard fans om dat soms niet te zien. Maar het oplossen is zo makkelijk niet. Ja maar Hoessen wou ik eigenlijk! Ja die speelt die sterren van de hemel daar in Solonski of waar dan ook 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik zie het wel in hoor. Maar die eerste 25 minuten had je gewoon 3-0 voor moeten staan. Daarna een beetje gas terug, maar wat er de tweede helft gebeurde was echt abominabel. Ook vanaf minuut 65 al die bal erin pompen. Het leek nergens op. Ook bizar dat Kishna eruit ging. De enige die het veld nog enigszins breed hield. Bojan doet mij van binnen altijd een beetje heel erg huilen
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Beetje nare toon maccie. Zoals ik al vaker gezegd heb gaat het niet primair om de poppetjes/namen. We zijn allemaal teleurgesteld over vandaag, maar laten we dat niet op elkaar af reageren. 
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
1-2... Wat een schande. Gewoon weer tegen Wigan.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Fair enough! Was niet zooo onaardig bedoeld. 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Nou nu moet Wenger tenminste 1 prijs binnen halen!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Iemand die trouwens een uitleg heeft voor de wissel van Kishna?
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4519 votes
Iemand die trouwens een uitleg heeft voor de wissel van Kishna?
Blessure, leek op iets van een verrekking bij een actie.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 messages
- 4519 votes
Laat Bojan al in Marca, nu Feyenoorders in El Mundo (ik moest toch even glimlachen toen ik zag waar het over ging):
Una especie violenta por naturaleza | Ciencia | EL MUNDO - elmundo.es
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een wanprestatie, verdomme zeg. 1-1 tegen Cambuur. Na 35 minuten moet je gewoon 3-0 of 4-0 op het scorebord hebben. Daarna stort het weer eens in, kansje tegen is goal en krijg je weer wat je oa in Zwolle en Utrecht ook zag. Veel gepriegel, weinig effectiviteit. Zo'n Siem de Jong ook zeg, waardeloze prutser. Blij als die vent eindelijk opgedonderd is. Eeuwig bedankt voor 3 of 4 titels, maar Ajax speelt altijd kut met die vent erbij. Idem voor Bojan, vermoeiend hoe voorspelbaar en kansloos zijn spel is.
Komend weekend NAC verslaan en even cheeren voor PSV op bezoek bij Vitesse en er is niks aan de hand, met dank aan het verlies van Twente vandaag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Triester kan het gelijk van quido in de discussie van afgelopen week niet onderstreept worden. Dit Ajax is een zeer, zeer matig elftal.
Dan heb je de discussie van afgelopen week niet gesnapt als dit je betoog is.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Wat een wanprestatie, verdomme zeg. 1-1 tegen Cambuur. Na 35 minuten moet je gewoon 3-0 of 4-0 op het scorebord hebben. Daarna stort het weer eens in, kansje tegen is goal en krijg je weer wat je oa in Zwolle en Utrecht ook zag. Veel gepriegel, weinig effectiviteit. Zo'n Siem de Jong ook zeg, waardeloze prutser. Blij als die vent eindelijk opgedonderd is. Eeuwig bedankt voor 3 of 4 titels, maar Ajax speelt altijd kut met die vent erbij. Idem voor Bojan, vermoeiend hoe voorspelbaar en kansloos zijn spel is.
Komend weekend NAC verslaan en even cheeren voor PSV op bezoek bij Vitesse en er is niks aan de hand, met dank aan het verlies van Twente vandaag.
Maar wij moeten daar gewoon winnen verdomme bij Vitesse!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.