- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hugo Borst net op de radio tegen de live verslaggever van GA - Twente: "Ik zag net het jankhoofd van Castaignos, wat was er nu weer?" -O_
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Hugo Borst net op de radio tegen de live verslaggever van GA - Twente: "Ik zag net het jankhoofd van Castaignos, wat was er nu weer?" -O_
Levensgrote kans gemist in het slot, geel gepakt voor 'de hand van god', mist AZ volgende week, titelkansen verkeken; must i continue?
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Heerlijk. 
Die wedstrijd van volgende week is nu zo enorm belangrijk.
Winnen is 2 punten achter op plek 2 en 3 en 1 punt op plek 4 als Feyenoord en Twente winnen.
Verliezen is 8 punten achter op plek 2 waardoor die plek uit 't zicht is verdwenen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Dat Red Bull heeft ons ook wel een enorme dienst bewezen in competitie verband zeg. Cambuur dacht ook even meteen druk te kunnen zetten 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Eerlijk is eerlijk fantastische tackel van van Rhijn.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Pfff. Wat een loting zeg voor de FA Cup.
Als City zometeen wint van Wigan moet 't tegen Arsenal en de andere halve finale is Hull City - Sheffield United.
En dit moest gewoon de 1-1 zijn. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jesus wat een kans voor Cambuur haha
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Jesus wat een kans voor Cambuur haha
Meervoud inmiddels.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ajax had na 20 minuten 3-0 voor staan. krijg je dit...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Weer niet best. Zag dit keer wel een paar mooie acties. Maar achterin nog steeds lafjes en de Jong niet scherp genoeg...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het is weer matig hoor, twee van de drie beste kansen waren voor Cambuur.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ga toch weg haha. Die kopbal uit die onterechte corner? Welke kansen nog meer dan? Die van Kishna en de Jong waren veel groter. Cambuur verder ook compleet onzichtbaar. Saaie eerste helft ook verder. Het is nu gewoon even wachten tot Cambuur leeggespeeld is en ze die muur niet meer vast kunnen houden.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Die kopbal en dat schot op 12 meter van RItzmaier; dat die corner onterecht was is niet relevant. Volgens mij heb je een flinke koekie gehad vanmiddag, want dat waren twee 100% kansen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3777 votes
Ja hoor, die paardenstaart is weer bezig. Veroorzaakt die drol weer een penalty.
0-1 achter tegen Wigan in de FA Cup.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Die kopbal en dat schot op 12 meter van RItzmaier; dat die corner onterecht was is niet relevant. Volgens mij heb je een flinke koekie gehad vanmiddag, want dat waren twee 100% kansen.
Kan ik me iig niet herinneren. Zal dus geen grote kans zijn geweest. Die kopbal kijk je verder naast. Niet meer dan speldenprikjes iig. Je maakt er meer van dan dat het is.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
En terecht.
Nu kwam ie er idd wel aan hehe. Jongens wat een slap begin die tweede helft.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Die Riedewald kwam als een raket, maar die kan er (nog) niet zo veel van geloof ik he?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Moet uiteten, dus zie straks wel wat het is geworden. Als Ajax niet zich herstelt valt er niks op die 1-1 af te dingen straks.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Die nepkroaat kan er echt helemaal niks van.
Wat een lijdensweg weer op de zondagmiddag.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
En weten ze wel zeker dat de jong weer twee goeie longen heeft? Die man is echt geen schim van de belangrijke speler van de afgelopen seizoenen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.