• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Piepkleine geneugten des levens

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

- Corny pickup lines. Het web browsen of een boek met verzamelingen van dit fenomeen lezen vind ik echt geweldig. Vaak tranen in mijn ogen van het lachen hierdoor, de uitvinder van de pickup line verdient een standbeeld.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Een avondje 'Californication' met wat Corona's en een fles J&B (whisky). Heerlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niets mis mee nee. J&B, Californication en Corona's .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Nee, tijdje ook teelbal onderzoek gehad (echo). Nee, doe mij maar een jonge vrouw.

Geen zak aan, zo'n onderzoek he? Lijkt me echt geen bal aan.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Naomi Watts wrote:

Niets mis mee nee. J&B, Californication en Corona's .

Right you are, madafakaah!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad Jari .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Corona's, mmm. Echt enorm lekker als het warm weer is en je op het terras zit. Corona of een lekker wit biertje is dan toch wel genieten.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Aahhh Corona, net de hele avond lopen drinken dat spul. Het bier in België was vanavond niet te zuipen en ook nog eens aardig duur, 3 euro voor 25 cl

Geneugte: Op de helft van mij toetsweek gewoon lekker even naar Antwerpen trekken met wat maten en daar heerlijk uitgaan en drinken, vervolgens thuiskomen en dan straks nog half dronken om 9:00 in de auto springen om naar de mac te gaan waar ik al 3 keer ben geweest vandaag om vervolgens een volleybal wedstrijd (een sport waar ik niks mee heb) te bekijken van een vriendin. Hmmm, ik hou ervan dat ik zoveel onzin kan doen

boozebelly

• 1428 messages
  • 1905 votes

Vrij zijn op zaterdag terwijl dat bij toeval de eerste mooie, zonnige dag van het jaar wordt

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Ik zou heel wat voor over hebben om een aantal flesjes Mars drink te krijgen.

Wat was dat een lekkere choco-drank.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Zojuist heb ik een heerlijke zelf bedachte cocktail geprepareerd:

- 1 scheut Gordon's Gin

- 1 scheut Martini Bianco

- klein scheutje limoensap

- en voor de rest Royal Club Tonic

Laatste kan uiteraard ook vervangen worden door verse limoen (of nog beter) citroen.

Ik ben alleen nog op zoek naar een geschikte naam... Suggesties??

Ik zit zelf te denken aan een Tonic Mabigi.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Of 'Hutsefluts'?

Het is trouwens woensdagavond hoor!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Klinkt als een aardige zomerse cocktail. .

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Zojuist heb ik eindelijk die enorme grote en dikke zwarte spin gevangen die al jaren ongrijpbaar in mijn woning rondzwierf.

Doodslaan was altijd een optie, maar daar ben ik helemaal tegen, dus...

Hij heeft nu mooi weer om buiten een nieuw bestaan op te bouwen

Ik hoop alleen dat hij niet nog een metgezel in huis heeft

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

En een hele lading inmiddels gelegde eitjes die allemaal gaan uitkomen binnenkort. .

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Onder je bed.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Waar ze muteren tot 3 x normale grootte vanwege schoonmaakmiddelen die je per ongeluk hebt geknoeid.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

kos wrote:

En een hele lading inmiddels gelegde eitjes die allemaal gaan uitkomen binnenkort. .

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Die dikke zwarten zitten toch meestal met z'n tweeën? Dikke kans dat z'n vriendinnetje er nog zit . Wel mooie beestjes overigens, buiten natuurlijk.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ging een keer de kelder van mijn ex opknappen. Nou dat leek dus echt die spinnenfilm he? Uit alle hoeken en gaten kwamen allemaal van die dikke zwarte spinnen. Ik ben niet bang voor spinnen, maar toen ben ik wel effies naar boven gelopen haha. 1 is leuk, maar een stuk of 15 ging me even te ver.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Gelukkig zijn er tegenwoordig van die handige spinnenvangers. Kan je ze vanaf een cm of 60 vangen en buiten zetten. En die bakjes zijn doorzichtig, dus kan je ook nog even kijken wat je precies gevangen hebt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Niet echt een plezier, spinnen. Niet dat ik er bang voor bang ofzo, vroeger tijdens het 'jagen op spinnen' vaak genoeg gebeten door zo'n dikke kruisspin. Wel mooie insecten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Bij mij in de keuken zat er laatst eentje met een dikke zwarte bult (leek wel of zijn kont naar boven stak ofzo) en wat roods op die bult. Ik had het nog nooit gezien en heb ook geen idee wat het is. Hij was niet heel groot, maar groot genoeg om heel eng te zijn!

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Minotaures wrote:

Wel mooie insecten.

Spinnen zijn geleedpotigen. Geen insecten.

@ melvddonk

Zoiets?

(afbeelding)

Daar zou ik maar bij uit de buurt blijven .

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Zwarte weduwe???

Ik wist trouwens niet dat ze onder de 'geleedpotigen' vallen, ik dacht insecten ofzo

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

_Se7en_ wrote:

Die dikke zwarten zitten toch meestal met z'n tweeën? Dikke kans dat z'n vriendinnetje er nog zit . Wel mooie beestjes overigens, buiten natuurlijk.

Dankjewel.

Nu krijg ik ook nog wroeging, omdat ik die twee gescheiden heb

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Minotaures wrote:

Zwarte weduwe???

Ik wist trouwens niet dat ze onder de 'geleedpotigen' vallen, ik dacht insecten ofzo

Dat is een zwarte weduwe ja .

Spinnen zijn meer verwant aan garnalen dan aan bijv. mestkevers.

Zo leer je weer wat he .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

_Se7en_ wrote:

(quote)
Spinnen zijn geleedpotigen. Geen insecten.

@ melvddonk

Zoiets?

(afbeelding)

Daar zou ik maar bij uit de buurt blijven .

Nee, hij had geen rood onder zich, maar bovenop. Zal even gaan googlen voor een spin die er op lijkt.

Edit:

(afbeelding)

Daar leek ie op. Alleen op die foto is de spin volgens mij best groot, die bij mij zat was niet zo heel groot. Beetje kruisspinformaatje.

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

De roodrugspin?

Die worden max. 1 cm groot. Komen uit Australië en net zoals de Zwarte Weduwe: met rust laten. Is overigens niet zo giftig dat je eraan dood kan gaan, maar je wil er echt niet door gebeten worden .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja daar leek ie op, maar wat dat betreft ben ik een dierbeul, want ik had hem in een doos laten kruipen (waar spinazie ingezeten had ) en ben toen heel hard op die doos gaan springen. En toen was het spinnetje dood.

Hmm. Even gegoogled op roodrugspin, maar dat lijken me ook geen lievertjes. Ik wist niet eens dat zoiets in Nederland ook leefde eigenlijk. 'De roodrugspin (Latrodectus hasselti) is een giftige spin die van nature in Australië voorkomt'

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.