- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ik deel dat liever met een jonge vrouw dan een kerel van welke leeftijd dan ook. Ik dacht dat elke kerel dat wel zou hebben, daar zit ik dan goed naast
.
Liever een leuke jongedame die met je ballen speelt dan een ouwe kerel die naar sigaren riekt. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Of je krijgt opeens een stijve.
Als 't bij een jonge vrouwelijke arts is zou ik me daar absoluut niet voor schamen. Is gewoon mannelijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of je krijgt opeens een stijve.
Wellicht is ze dan nog wel impressed ook, en dat hebben mannen toch graag? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gezond hoor. Misschien is ze zelfs gevleid. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ben ik erg puberaal als ik 'gevleid' in eerste instantie als 'gevuld' las? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nee hoor, dat volgt erop(in mijn fantasie op de terugweg dan).
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Liever een leuke jongedame die met je ballen speelt dan een ouwe kerel die naar sigaren riekt.
Ja dat begrijp ik wel.
Maar stel je voor dat ik (ik noem maar wat) voetschimmel zou hebben, dan deel ik dat liever niet met een jongedame.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Voetschimmel maakt me geen poep uit, maar schimmel op een andere plek kan ik me voorstellen ja 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Vanmorgen dacht ik dus dat ik daar een schimmel had, maar het bleek alleen maar smegma te zijn.
Piepkleine geneugten des levens: Het is geen schimmel.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ach, zo'n schimmelkwaaltje kan ook betekenen dat je goed in de markt ligt. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zoiets lijkt me niet negatief op te vatten. Groot compliment. Al zou dat binnen de context van het onderzoek niet snel gebeuren hoor
.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Groot compliment? Is toch gewoon een heel primaire reactie, binnen die context niet passend en dus lijkt het me ook zeker een behoorlijk genante situatie, voor beiden.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Groot compliment? Is toch gewoon een heel primaire reactie, binnen die context niet passend en dus lijkt het me ook zeker een behoorlijk genante situatie, voor beiden.
In de zorg bij het wassen blijkt het ook erg vaak voor te komen. Bij een erectie hoeft niet altijd opwinding de oorzaak te zijn. Kan zomaar gebeuren natuurlijk. Ik zou het iig niet genant vinden.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vanmorgen dacht ik dus dat ik daar een schimmel had, maar het bleek alleen maar smegma te zijn.
Smegma vind ik zo'n smerig woord, ik prefereer piemelbrie 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vooral bij een arts niet. Die weet wel hoe een lichaam in elkaar zit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En je wordt bedankt fillumgek. Ik ben gek op brie maar nu zal ik altijd hier aan terug denken. Lul!
.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Smegma vind ik zo'n smerig woord, ik prefereer piemelbrie
Of kopkaas. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, ik ben ook gek op kaas. Van schimmelkaas, kopkaas tot brie.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Brie en piemelbrie verschillen ook amper. Als het vers en wit is heb ik er geen probleem mee, maar laat je het te lang staan word het groen en gaat het stinken.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Wat ik echt heerlijk vind is 's ochtends op werk of thuis met een lekkere dampende kop koffie te luisteren naar de prachtige melodieën van Mahler...
Ik heb een tijd gehad dat ik dat elke ochtend deed met symphonie 1, al jaren mijn favoriet:
Verdomme, wat een genie is het toch.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Geen piepkleine geneugte, maar een mega grote:
Vandaag was het eindelijk HELEMAAL rond! Ons café is officieel verkocht!!! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gefeliciteerd! Zal wel een opluchting zijn he?
Hoelang hebben jullie het nou gehad? Want je vriend is ook nog vrachtwagenchauffeur toch, hoe deed hij dat dan, twee van dat soort baantjes combineren?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
3,2,1... Jeeeeeeeeeuj !!!!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd! Zal wel een opluchting zijn he?
Hoelang hebben jullie het nou gehad? Want je vriend is ook nog vrachtwagenchauffeur toch, hoe deed hij dat dan, twee van dat soort baantjes combineren?
70 uur doordeweeks werken en in het weekend nog eens zo'n 20 uur. Veel te veel dus. Ik werkte mezelf ook helemaal suf. Maandag en dinsdag waren we gesloten, maar dan was het toch nog erg veel administratie, heel het café schoonmaken, huishouden doen, etc, etc.. Het was wel heel erg leuk om te doen en we hebben het bijna twee jaar gedaan.
Maar nu we het konden verkopen waren we ook wel erg blij. Weer wat tijd voor onszelf en wat geld en ervaring rijker. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gefeliciteerd