- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Piepkleine geneugten des levens
Piepkleine geneugten des levens
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Lomp?! Je kan er anders wel beter mee manoeuvreren/parkeren/keren dan een auto
Het heeft z'n voordeel. Het weegt wel rond de 200 kilo (zonder passagier), dus misschien zul je dat als lomp beschouwen (volkomen logisch).
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
En je kunt altijd een binnenweg nemen door een overdekt winkelcentrum 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Een ekte man doet dat gewoon met de auto.....zoals Jason Statham.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Mijn pa heeft zelf twee choppers is wel erg vet in dit mooi weer door de zonnige wegen te rijden 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
En je kunt altijd een binnenweg nemen door een overdekt winkelcentrum
Dat zou me een situatie zijn
Aandacht krijgen is lekker op z'n tijd.
Een ekte man doet dat gewoon met de auto.....zoals Jason Statham.
Anders reed die toch echt met een motor in The Expendables 
Mijn pa heeft zelf twee choppers is wel erg vet in dit mooi weer door de zonnige wegen te rijden
Respect hoor, die choppers. Ikzelf ben nog een jonge gozert, dus ik houd het lekker op de racers en naked bikes 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Anders reed die toch echt met een motor in The Expendables 
Hij was al in 2006 een ekte ekte met Crank 
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
En in The Expendables reed volgens mij Rourke met een motor niet Statham.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ahem...
Wat voor mij ook een geneugte is werken tijdens dagen met minder weer (op nu.nl schijnt het morgen te regenen), gelukkig moet ik dan werken.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
's Morgens om 08:15 vrij chagrijnig bij de huisarts aankomen en wachten tot je wordt binnengeroepen. Maar dan blijkt ineens dat de dokter in kwestie een hele knappe vrouw van begin 30 is. 
Big-T
-
- 556 messages
- 395 votes
Jij meteen je onderbroek uitgedaan en uitgelegd wat er aan de hand was
?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dat is toevallig inderdaad precies hoe het gegaan is. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, de mijne is heel eenvoudig te genezen.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
SOA's zijn vrij vervelend en zou ik niet onder een piepkleine geneugte des levens willen plaatsen. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Daarom is de piepkleine geneugten in dit geval ook die vrouwelijke dokter. (is belangrijker dan die SOA)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Een tijdje geleden moest er in het ziekenhuis een echo gemaakt worden van een specifiek lichaamsdeel van mij, maar ik was heel blij dat dat niet werd uitgevoerd door een knappe vrouw, en dame in kwestie die het wel deed was daar volgens mij ook wel blij mee. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Nou, ik stond vanmorgen stijf van de zenuwen.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Er was iets stijf na kennismaking met die leuke vrouwelijke arts? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ga weer ontopic, anders word ik geband.
Een Piepkleine geneugten des levens op dit moment is een lekker cup a soupje spicy tomaat.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ga aan het eind van de middag lekker met mijn broer opstap, altijd leuk als je het samen een beetje kan vinden. Uiteraard gaan we dan naar Sucker Punch, is voor mij dan alweer de derde keer, maar ik kijk er toch weer naar uit. Daarna voegt mijn schoonzusje zich ook bij ons en gaan we een hapje eten bij de Griek. Is voor mij toch wel een geneugten 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Een Piepkleine geneugten des levens op dit moment is een lekker cup a soupje spicy tomaat.
Dat vond ik eerst ook, tot ze het recept 'verbeterd' hadden. Nu vind ik 'm niet zo lekker meer.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dat vond ik eerst ook, tot ze het recept 'verbeterd' hadden. Nu vind ik 'm niet zo lekker meer.
Dus ik zit nou gewoon de nieuwe smerige versie te drinken?
Heb dat overigens bijna van alle smaken al gehoord dat het verbeterde recept minder lekker is. 1 voordeel dan voor mij, ik heb die ouwe nooit geproeft en dan weet ik niet wat ik mis. Met jou daarentegen heb ik wel medelijden. 
Noodlesoep eet ik ook regelmatig. En ook die moet spicy zijn!
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Ik ben ook heel zielig. Nu pak ik gewone tomaten Cup A Soup en daar doe ik cayennepeper bij, maar het is wel een extra handeling. Daar word ik moe van
.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
's Morgens om 08:15 vrij chagrijnig bij de huisarts aankomen en wachten tot je wordt binnengeroepen. Maar dan blijkt ineens dat de dokter in kwestie een hele knappe vrouw van begin 30 is.
Herkenbaar 
Bij vrij persoonlijke klachten heb ik toch liever een oudere vrouw of een man.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Granny fetish?
Nee, tijdje ook teelbal onderzoek gehad (echo). Nee, doe mij maar een jonge vrouw.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bij dat soort dingen zou ik dus liever géén jonge vrouw hebben omdat ik dat liever niet met ze deel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik deel dat liever met een jonge vrouw dan een kerel van welke leeftijd dan ook. Ik dacht dat elke kerel dat wel zou hebben, daar zit ik dan goed naast
.