- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Slimste Mens ter Wereld
De Slimste Mens ter Wereld
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Focketyn die aan het headbangen was
.
Ja, het speeksel en kwijl vlogen in het rond 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Ja, het speeksel en kwijl vlogen in het rond
inderdaad
, ze zijn daar nu nog aan het dweilen 
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Bijzonder flauw van Vandermeersch om zich te laten zakken onder Joep. Hij had nog 50 seconden voor, was absoluut niet nodig. Zoals Joep al zei, ik zou me schamen mocht ik zo winnen.
Verder vind ik het wel verdiend dat Vandermeersch doorgaat hoor, weet veel (alleszins meer dan Joep).
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Hij zou verloren hebben mocht hij het niet hebben gedaan: spinnewiel, prikken, honderd jaar slapen,... Youp had heus wel drie dingen kunnen zeggen over Doornroosje in 23 seconden!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Als je het niet zo tactisch speelt als Vandermeersch, kan je nooit een groot aantal afleveringen winnen. Ik heb altijd al gezegd dat er iets op dit systeem moet gevonden worden, maar wat...
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Als je het niet zo tactisch speelt als Vandermeersch, kan je nooit een groot aantal afleveringen winnen. Ik heb altijd al gezegd dat er iets op dit systeem moet gevonden worden, maar wat...
inderdaad, ik ben ook geen grote fan van het systeem, maar zoals je zelf al aangeeft: ik zou me geen ander systeem kunnen inbeelden.
Frozen_Devil
-
- 57 messages
- 454 votes
Om de beurt beginnen? Lijkt eerlijker maar minder spannend.
Geubbels is grappig in dit programma, maar op Comedy Cup verkies ik zonder twijfel Lamoot.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Gisteren goed kunnen lachen met Focketeyn! 
En ik hoop dat Vandermeersch vanavond niet verliest, zodat Bruno Wyndaele nog kan terugkomen in de finaleweek.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Gisteren goed kunnen lachen met Focketeyn! .
Juist. Samen met Urbanus was hij gisteren hilarisch.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
, die Van Looy heeft echt de grootste lol altijd.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ja dat is echt heel grappig. Hij zat echt met de slappe lach. Ik ook trouwens.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ook. De tranen liepen uit mijn ogen. Zo lachen kan een mens echt eens goed doen. 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Gisteren goed kunnen lachen met Focketeyn! 
En ik hoop dat Vandermeersch vanavond niet verliest, zodat Bruno Wyndaele nog kan terugkomen in de finaleweek.
Inderdaad!! 't was echt hilarisch!
Bruno Wyndaele verdient inderdaad een plaats in de finale. Duimen dus maar dat Vandermeersch nog een keertje doorgaat. Hij verdient het ook om het record te verbreken.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Misschien heb ik slechte humor, maar buiten het decor-afbreek spektakel heb ik niet gelachen. Ik heb veel liever dialoog gerichte grappen dan onnozel gedoe met vals zingen e.d. ...
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nochtans deden ze het helemaal niet slecht, het gezang was wat belachelijk inderdaad, maar de gitaar zat vrij goed en Focketyns act was perfect 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
De finaleweek is begonnen, wie zal het halen? 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
De finaleweek is begonnen, wie zal het halen?
Tom Waes heeft gisteren superdom gespeeld. Eigenlijk kon hij niet meer verliezen. Het enige wat hij moet doen was zich te laten zakken en op de volgende vraag één goed antwoord te geven. 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Tom Waes heeft gisteren superdom gespeeld. Eigenlijk kon hij niet meer verliezen. Het enige wat hij moet doen was zich te laten zakken en op de volgende vraag één goed antwoord te geven.
inderdaad, tactisch een 0
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Langs de andere kant is dat laten zakken ook altijd wat lullig vind ik.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
inderdaad. Maar gisteren had hij het wel moeten doen. Beetje sneu, want Joos was werkelijk nergens gisteren.
Benieuwd voor vandaag, kan helaas niet zien... 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Gisteren was het weer een goede aflevering vond ik. Lamoot en Tobback waren goed op dreef 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Waarom? Je zou toch wel erg stom zijn mocht je het niet doen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Maar het maakt het spel nou ook niet bepaald eerlijk.
Zandkuiken
-
- 1744 messages
- 1429 votes
Ik zeg niet dat ze niet mogen, maar het heeft wel iets lulligs in mijn ogen. Veertig seconden lang bijvoorbeeld zit iemand dan naar die teller te staren, terwijl je de tegenkandidaat nijdiger en nijdiger ziet worden en ook Van Looy maar wat ongemakkelijk rond zich staat te kijken.
Maar goed, De Slimste Mens is big business en begrijp best dat iemand het tactisch speelt hoor.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Maar het maakt het spel nou ook niet bepaald eerlijk.
Iedereen kan een kans krijgen om zich te laten zakken...
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vanavond de 'grande finale'. Wel terecht dat de drie kandidaten die de meeste afleveringen hebben meegedraaid nu tegen elkaar moeten strijden.
Ik ben voor Bent!