• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

Chuck

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

423

Leuke Ep. weer inderdaad. Met weer een killende cliffhanger. Het einde van het seizoen is tot nu toe erg sterk en hopelijk doet de laatste Ep. geen afbreuk hieraan.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Potverdikkie toch, hij blijft maar terugkomen.

He's done it again! Escape artist CHUCK, which has successfully cheated cancellation for the past two years, will be coming back to fight again next season. I hear a deal is being finalized for a 13-episode order to the NBC spy dramedy. (The other Warner Bros.-produced, yet-to-be-renewed NBC series, David E. Kelley's HARRY's LAW, has long been considered a good bet to return). It is unclear what CHUCK's renewal bodes for NBC's other big bubble Monday show, LAW & ORDER: LA.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Lijkt me de beste oplossing, geen volledig seizoen, ik weet niet of dat er nog in zit.

423 was een prima afleveringen, boordevol Star Wars-references met als hoogtepunt de Imperial March natuurlijk. Spannende cliffhanger, maar in no way in hell wordt Sarah vermoord. Al zou dat wel de meest ballsy zet ooit zijn, maar ik denk het niet.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

t zou geweldig zijn, plotwise. Mah, t zal wel niet. Denk niet dat de fans daar erg vrolijk van worden haha. Renewal moest gewoon en dat zullen er wel weer meer worden dan 13, net als dit jaar. Al heb ik er vrede mee als het bij 13 blijft, zodat we niet zo'n rare finale mid-season hebben.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Die twist zou ook totaal niet passen bij Chuck. Eerder een mindfuck voor wat serieuzere series.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Chuck vanaf seizoen 5 op vrijdag.

jordkaka

• 219 messages
  • 255 votes

Ik zoek een nummer uit Chuck Episode 14 uit Seizoen 3. Als ze aan het eind vertellen aan General Beckman dat ze aan het daten zijn zeg maar, en dat Chuck erachter komt dat hij nog geen gedag heeft gezegd tegen zijn zus. Dat spacy nummer wat je dan hoort (even) zoek ik Thanks.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Hoop voor je dat hij hier tussenstaat:

Chuck Season 3 Episode 14 – Chuck Vs. The Honeymooners

Shout Out Louds – “Four By Four”

John Denver – “I’m Leaving On A Jet Plane”

Vampire Weekend – “Holiday”

Nina Simone – “Feeling Good”

Polyphonic Spree – “Section 9″

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En mensen. Hoe was de season finale?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Heel gaaf, voorspelbaar maar toch ook weer niet. Het knappe is, dat de aflevering inderdaad zo is gemaakt dat het had kunnen stoppen, al was het wel reuze irritant geweest.

Dalton uiteraard nog even terug, in een erg verrassende rol. Het gedoe rond Sarah werd lang in het donker gehouden, maar iedereen weet natuurlijk dat het op dat gebied magisch moet eindigen. Of toch niet?

Verder geen krachtige finale Niet veel "things that blow up", geen over the top Jeffster. Wel een aantal andere coole dingen, maar qua grootsheid is het (misschien expres) nogal klein gehouden dit jaar. Wel zit het vol actie, zoals het hoort. Iets meer naar de drama, dan de humor kant, maar er valt nog genoeg te genieten.

De zogeheten cliffhanger is wel een leuke, maar had ik eigenlijk wel zien aankomen. Kan nog leuk worden volgend jaar.

Rest nog te zeggen dat er van alle kanten word geroepen dat Season 5 echt de laatste gaat worden. Dat zou jammer wezen, maar zolang ze het maar goed aan de creators kenbaar maken en geen onduidelijkheid scheppen, kan er een passend einde komen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Dit seizoen had natuurlijk gewoon het laatste moeten zijn. Dat einde leek er ernstig bij gesleurd nadat ze te horen kregen dat ze toch een seizoen kregen. Is ook de grootste kritiek op dit seizoen na episode 16 volgens mij merkte je dat ze eigenlijk ook al klaar waren, toen kregen we de dochter erbij en nu dat voorbij is krijgen we een twee superheld erbij. Jammer. Geinig tussendoor serietje verder.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Macmanus wrote:

Dit seizoen had natuurlijk gewoon het laatste moeten zijn. Dat einde leek er ernstig bij gesleurd nadat ze te horen kregen dat ze toch een seizoen kregen.

Toen deze aflevering gemaakt was, wisten ze echt en dan ook echt nog niet dat er nog een seizoen zou komen (dit is pas vrijdag/zaterdag bekend geworden) Grote kans dat de serie dus zo geëindigd was als nu. Dan vind ik het toch een gedurfd einde.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Vijfde seizoen is de laatste, wordt overigens puur en enkel geproduceerd om de 100 afleveringen grens te halen zodat Chuck gangbaar is voor syndicatie. De tv-variant van een cash-n-grab, zogezegd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

100 afleveringen gaan ze echt niet redden. Dan hebben ze 22 episodes nodig ipv 13.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Verwacht dan ook maar dat ie een volledig seizoen krijgt, waarschijnlijk een tactiek van NBC om meer steun/kijkcijfers te vergaren van de fans.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

hmm.Laat ik nu hopen dat ze die niet krijgen, of t moet al heel heel vroeg bekend worden gemaakt. Dit jaar had het een (klein) negatief effect op de serie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, zo'n tussentijdse verlenging is dodelijk. Laat maar van tevoren weten hoe en wat en dan daar naar toe werken.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Inland Rabbit wrote:

(quote)

Toen deze aflevering gemaakt was, wisten ze echt en dan ook echt nog niet dat er nog een seizoen zou komen (dit is pas vrijdag/zaterdag bekend geworden) Grote kans dat de serie dus zo geëindigd was als nu. Dan vind ik het toch een gedurfd einde.

Dat het publiek het niet weet is natuurlijk niet zo dat NBC dat niet al eerder wist. En het laatste stuk kon natuurlijk ook heel makkelijk eruit worden geknipt mocht dit wel het laatste seizoen zijn geweest.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Wel leuk en aardig dat Morgan dus nu met die Intersect gaat rondlopen, maar of je dat goed uitgewerkt ziet te krijgen in 13 (22) afleveringen? Serie heet wel Chuck namelijk .

Hoop als laatste aflevering van volgend seizoen wel iets pakkenders dan wat ik vandaag zag eigenlijk, zeker aangezien het dan de laatste aflevering is.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

@macmannus: Jaaa, maar dan was er gelijk geen Cliffhanger meer. Nja jij vind t miinder, dat mag. Fanboy talking here!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Macmanus wrote:

(quote)

Dat het publiek het niet weet is natuurlijk niet zo dat NBC dat niet al eerder wist. En het laatste stuk kon natuurlijk ook heel makkelijk eruit worden geknipt mocht dit wel het laatste seizoen zijn geweest.

Lekker belangrijk wanneer NBC het wist, het gaat natuurlijk om Fedak en Schwartz. En alles was al geschreven en geschoten voordat zowel de crew van Chuck als de buitenwacht het wist.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Als dit gewoon duidelijk het laatste seizoen was waren ze natuurlijk gewoon gestopt na de bruiloft. Maar doordat NBC de schrijver en makers waarschijnlijk de indruk gaven dat er nog 1 seizoen kon worden uitgepoept hebben ze laatste lijntje nog verzonnen. Het voelt niet aan als iets dat ze al vanaf seizoen 1 in het hoofd hadden zitten. Daarom wat flauwtjes. Eigenlijk is alles nu gewoon wel verteld, de bad ass is gepakt en is duidelijk afgerond en Chuck is eindelijk getrouwd met Sarah. Wat nu komt is gewoon filler.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik had een achterstand en inmiddels weer wat ingehaald. Ep 22 was aardig maar ook niet meer dan dat. Niet zoveel leuke dingen, een echte filler episode. Ep 23 was wel weer erg sterk, vooral moeten lachen om Italian Morgan, wat blijft Gomez toch een sterke kracht in deze serie. Voor de rest een enorm sterke cliffhanger waar mijn favo personage er niet goed uit ziet. Ben ik even blij dat ik achter liep en dus geen week hoef te wachten voor het vervolg. Nu de finale!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prima finale. Was inderdaad een perfect slot geweest voor de serie. Wel leuk dat ze nu a la entrepreneur door gaan. Mooie aflevering vooral, een voor haar leven vechtende Sarah dat werkt wel bij mij. Ook op momenten zeer sterk geacteerd van Strahovski, en dat in combinatie met die blauwe bambi oogjes van d'r. Zucht..

Voor de rest niet echt super big qua finale, best luchtig voor een finale maar hindert niet. Tja en Morgan als Intersect. Weet niet waar ze hiermee heen willen maar afwachten dan. De serie had van mij wel afgesloten kunnen worden maar een free season is nooit weg. Hopelijk dat ze het dan wel een passend einde weten te geven, dit was eigenlijk perfect geweest. Wel leuk om Burgi als bad guy te zien. Perfect fit. Het was weer een solide seizoen, nu op naar the final round.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Erg fijne final episode die zoals NW al zegt perfect was geweest als afsluiter. De serie is nog steeds van hoog niveau dus heb totaal geen probleem met een nieuw seizoen. Alleen een epische afsluiter zorgde er wel vaak voor dat een serie een legende werd.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Weinig verrassende finale, afgezien van de coolste laatste minuten in de geschiedenis van Chuck. Morgan wordt Misschien wel m'n favoriete personage, al was Casey ook weer lekker op dreef met z'n so many Russians.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Morgan je favo personage? Wie had dat kunnen denken. Weet nog dat je in S1 en S2 zo op 'm zat af te geven. Welcome to the club .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, dat herinner ik me wel degelijk, maar tegenwoordig is hij gewoon een heel goed mens geworden, so to speak.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Morgan was altijd cool, maar nu mag ie het ook daadwerkelijk laten zien. Uitkijken dat ie niet net zo stoer en volwassen wordt als Chuck, dat is nu net hetgeen Morgan op dit moment zo cool maakt denk ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vult een beetje de leegte op van de volwassen geworden Chuck idd. Al vind ik Morgan nog wel steeds erg knullig, ook hij is volwassen geworden. Lang geleden dat ik hem Call of Duty heb horen zeggen .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.