- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Ja, dit was goed. Had alles wat een goeie Chuck ep hebben moet. Opeens toch weer spanning idd, al twijfel ik er niet aan dat Sarah na veel dramatiek, lees aan de hand van die tekening die ze maakten over hun toekomst, haar alles zal herinneren.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Volgens mij is de serie gisteravond geëindigd. Ik zit nog halverwege S4, maar dan kan ik gelijk door met S5. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Thanks Eazy
. Kan ik het eindelijk gaan kijken.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik was blij met de finale en hoewel het laatste seizoen weinig richting had waren er toch best een paar leuke eps en veel grappige momenten, en in de laatste 2 afleveringen zelfs een paar spannende en ontroerende scenes.
Het blijft moeilijk voor zo'n serie om echt sterk en origineel te blijven, het is duidelijk dat de eerste seizoenen de beste waren maar toch is dit als geheel 1 van de leukste series de afgelopen jaren dankzij de cast en de humor.
Ik kan niet wachten tot de blu ray er is en ik alles opnieuw kan bekijken 
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Jap, vond het ook een mooie afsluiter. Ik raad wel iedereen aan om net voor de finale nog eens de pilot te kijken, je gaat er veel geniet van hebben tijdens de finale zelf 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Dan is het echt zover. Na 5 seizoenen (mede dankzij een sterke fanbase en VEEL sponsoring van Subway) Chuck, toch echt het einde. Het is ook wel goed zo. Grootste deel van de cast gaf ook wel toe dat je beter op tijd kunt stoppen, dan te lang doorgaan. Hoewel dit seizoen zeker zo zijn mindere afleveringen had, heb ik de vaak zuurpruimerige kritiek van veel posters in dit topic altijd wat overdreven gevonden.
De 2e afleveringen waar het seizoen mee afsluit maken slim gebruik van een soort Whedonesque twist.Echter toen Adam Baldwin onlangs in een interview werd gevraagd of de serie op een vrolijke voet zou eindigen, zei ie heel terecht "what do you think? Its a comedy!". Terecht.
Mooie afsluiter en ik ben vooral benieuwd naar de carrière van Levi en Strahovski. Adam Baldwin scoort wel weer wat, zoals altijd, maar dat moet ook voor Strahovski geen probleem zijn lijkt me.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Als een soort moetje afgekeken. Blijf erbij dat dit seizoen onnodig was. Best wel jammer, heb het met pijn en moeite afgekeken. Werpt toch een negatieve schaduw over een redelijke serie. Maar het is niet de eerste keer dat een serie te lang doorgaat.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Als een soort moetje afgekeken. Blijf erbij dat dit seizoen onnodig was. Best wel jammer, heb het met pijn en moeite afgekeken. Werpt toch een negatieve schaduw over een redelijke serie. Maar het is niet de eerste keer dat een serie te lang doorgaat.
Was bij entourage ook het verhaal, al was het daar nog erger qua kwaliteitsverschil dan hier.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Entourage was erg slecht het laatste seizoen maar had na seizoen 7 nog wel reden om door e gaan, dat had Chuck niet. Einde van S4 was echt een perfect einde geweest voor één van mijn favoriete series ooit. Echt bang dat S5 zoveel verkloot.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
valt mee, er zitten hier wel een stelletje zeikerds.
(al is het wel een minder seizoen)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Van het weekend eens proberen, en de wat lauwe comments helpen ook niet echt mee. Al zal het nog wel zeer vermakelijk zijn verwacht ik maar toch.
En even off-topic IR, heb de bluray van Bellflower geleend. Het gaat er nu echt van komen
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
BR, dat heeft bij die film nu niet bepaald zin haha, maar veel plezier
Ook benieuwd wat jij voor vrienden hebt dat die Bellflower op BR kopen haha, of bedoel je videotheek?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Collega. Die raadde me die aan maar hd lijkt me nou niet echt toegevoegde waarde te hebben ja. Ook Cyrus meegekregen (wel dvd)
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tot episode 506 gezien en moet zeggen valt echt flink tegen. Morgan als intersect was leuk maar die lol ging er snel af en sleurde te lang voort. Wel fijn stoeipakje weer van Strahovski in 501, fijne pool party in 504, een zeer redelijke episode in 505, Trinity maar voor derest is het toch wel behelpen. Ook de pop culture references zijn veel minder, zowel in aantal als vindingrijkheid. Chuck is echt geen schim meer van wat het was. Af en toe leuke punchlines maar dat is wel erg zelden, en die censuur
. Ook te repetitief en daar wringt hem de schoen flink. Ik hoop dat de serie zich in de tweede helft herpakt, al zie ik het niet zo snel gebeuren. Echt zo jammer dit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels bij 510 en vindt het toch maar extreem matig. De magie is weg, te repetitief, pop culture references zijn nihil en de schrijvers zijn inspiratieloos. Terugkeer van Shaw was wel weer fijn, al had dat veel eerder moeten gebeuren. Wel een trieste aftocht, mag hopen dat ie nogmaals terug komt voor de grand finale. Christmas en Sarah episode waren wel aardig overigens, maar ook lang niet zo goed als de X-Mas en Sarah eps eerst waren. Dit is echt behelpen, ik mag hopen dat het naar het eind toe nog redelijk wat goed maakt in vergelijking met een zeer teleurstellend seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Episode 510 en 511 waren dan wel weer erg geniaal. 510 was dan weer als vanouds leuk met awkward humor, heerlijke pop culture references, Bo Derek, lollige perversions. Erg tof, en in episode 510 wordt het vooral weer erg spannend, toffe villain, bullet train, Sarah als intersect en lijkt naar een toch nog boeiend slot af te stormen. Godzijdank.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Het laatste seizoen was inderdaad een beetje..., weet er ook niet precies mijn vinger op te leggen of wat ik er nou van moet vinden.
Zaten in ieder geval wel een paar afleveringen tussen die echt nergens over gingen.
Wist meestal op een gegeven moment eigenlijk wel wat er ging gebeuren, zo goed als dezelfde momenten in andere vorm kwamen onder de zelfde muziek weer terug. De creativiteit was verloren zal ik maar zeggen.
De finale was op zich niets mis mee, Maar vooral vanwege de eerdere seizoenen zal dit voor mij altijd een van de betere series zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Prima slot overigens, fijn emotioneel geladen. Het seizoen mag dan grotendeels overbodig zijn maar Chuck's gevecht voor Sarah is dat zeker niet. Erg mooi, tegen het eind toch weer typisch old school Chuck. Eindelijk. Blijft één van mijn favoriete series ooit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sarah in 510 was toch wel
. Leuke rol van Bo Derek ook. 509 was best aardig, maar 510 was alweer stukken beter, en ik kijk deze week denk ik 11, 12, en 13. Toch heeft Chuck als je het even laat liggen toch nog genoeg kracht om leuk te blijven. Al is het niet meer die actiecomedy wat het in het begin was, maar dat is nu wel genoeg gezegd.
Ook leuk om Levi tussen de babynamen te zien staan 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zo, Chuck zit erop. Paar leuke flashbacks naar betere tijden en nog een sterk optreden van Jeffster maar dat was het dan ook wel. Benieuwd wat de cast hierna gaat doen.
Chuck was 2 seizoenen lang fantastisch, seizoen 3 was goed, seizoen 4 aardig, seizoen 5 matig.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gisteren eindelijk de reeks afgerond (ik kwam er maar niet tot toe om elke week een episode te zien) en hoewel ik seizoen 5 nog niet zo erg slecht vond, was dit inderdaad wel het minste wat Chuck had te bieden. Het grootste probleem aan seizoen 5 was het totale gebrek aan enige bad-guy. Oké, we krijgen Quinn en even Shaw maar dat is toch langs geen kanten te vergelijken met pakweg een Volkoff...
Toch blijft het einde van seizoen 5 wel één sterkste punten in heel het seizoen met een geniaal optreden van Jeffster (ik hoopte al dat die nog op de proppen gingen komen) maar natuurlijk de relatie tussen Chuck & Sarah die een nieuwe wending krijgt. Het laatste seizoen mag dan misschien niet het beste zijn, het is gelukkig nog een waardige afsluiter
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Net seizoen 1 afgerond. Wat een heerlijke serie is het toch. Van begin tot eind boeiend. De humor, de actie, Yvonne
.De personages is wat deze serie leuk maakt. Adam Baldwin is trouwens ook geweldig bezig. Ook best een frustrerende serie, je wilt gewoon dat Chuck en Sarah wat krijgen, en de lang verwachte zoen geeft dan ook echt voldoening. . Die wat vreemde relatie zorgt er dan ook voor dat je wilt blijven kijken. De cliffhanger viel wel erg tegen, miste toch iets om een knallende afsluiter van seizoen 1 te worden.
Inmiddels aan seizoen 2 begonnen, en dat valt wederom niet tegen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Toevallig vandaag de seizoensfinale van het 3e seizoen nog even op televisie meegepikt. Wat blijft dit toch een geniale serie! De verhaallijn met de dood van Chuck's vader blijft me nog altijd even hard raken als toen ik het de eerste keer zag. Daar komt dan ook nog eens een geniale cliffhanger naar Chuck zijn moeder bij.
Het is echter de cast die dit geheel naar een hoger niveau weet te tillen. Firefly blijft voor mij één van de meest geniale reeksen die ik ooit heb gezien maar Adam Baldwin is hier nog net iets beter op zijn plaats als de heerlijk norse Casey. Hij heeft hier natuurlijk wel meer diepgang in zijn personage kunnen steken maar soit. Ook de relatie tussen Chuck en Sarah blijft geslaagd (en wat voor een présence heeft Strahovski!) en de bijrollen van Morgan, Jeffster, Big Mike en wie weet ik nog allemaal zijn de perfecte comic relief.
Moet de reeks dringend maar eens herzien
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Sinds kort (begin deze week) begonnen aan de serie en inmiddels halverwege seizoen 2 (zegt genoeg). Ik heb gelukkig nog een reeks afleveringen te bekijken.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Gisteravond de finale gezien en moet zeggen dat seizoen 5 over het algemeen minder was in vergelijking met de voorgaande seizoenen. Ook een beetje gemengde gevoelens wat betreft het einde zal Sarah Chuck herinneren? Aan de ene kant wel mooi dat men dit openlaat tot eigen interpretatie en krijg je in de finale enige signalen dat Sarah zich langzaam dingen gaat herinneren o.a. bij 'Wienerlicious' en het 'Irene Demova Virus', maar toch.. Einde van seizoen 4 was in mijn ogen het best geweest. Desalniettemin een geweldige serie (favorietje) en ergens hoop ik dat er een film gemaakt wordt van Chuck, waarin we antwoord krijgen op de vraag waar we nu om moeten gissen.
DDT
-
- 345 messages
- 7801 votes
Seizoen 5 was minder omdat het eerst de bedoeling was om zeker 23 afl te maken,ineeens kon dat niet meer en moesten ze alles proppen in 13 afl.Toch vind ik het een vd betere series van de laatste jaren,ik heb toch veel moeten lachen hoor,vooral met zen collega's op het werk,super.Wie weet ooit een chuck film nog met een "mooier" einde.De fans willen het alleszinds.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Opnieuw begonnen. 1 woord heeeerlijk!
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Opnieuw begonnen. 1 woord heeeerlijk!
Ik ook. Tot mijn grote geluk blijk ik een heel aantal afleveringen uit seizoen twee nog niet eens gezien te hebben, en vooral de momenten die zich in de Buymore afspelen zijn gewoon heerlijk.
Dat dit topic gewoon 30 pagina's telt zegt ook wel wat zeg, haha.
freek_93
-
- 668 messages
- 1666 votes
Ha, door jullie ben ik ook opnieuw begonnen. Kijk je zomaar 9 afleveringen in drie dagen.. Derde of vierde keer dat ik hem opnieuw kijk? Misschien zelfs de vijfde. Tel kwijt. Maar goh wat kijkt het toch heerlijk weg. Mijn go to serie. Denk niet dat ik hier ooit moe van word.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Seizoen 3 is echt puur goud. (Het begin en het eind van seizoen 2 natuurlijk ook.)
Ik durf zelfs de stelling aan dat deze serie ook zonder Yvonne Strahovski geweldig was geweest.