- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, dit was een goeie opener. Ik herkende Mark Hamill niet eens in het begin. The Force has not been good to him
Leuk dat Chuck geen intersect meer heeft, maar Morgan juist wel. Er zit duidelijk ontwikkeling in hun personages.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goed nieuws, ben benieuwd. Vanavond er eens voor gaan zitten.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zeker aardige opening van het Seizoen. Morgan is inderdaad leuk met zijn ZOOM.
Operation T.I.T.S is ook hilarisch.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Who's Luke Skywalker 
Geweldige 2e aflevering. Mevrouw Matrix komt opdagen en dat is geen onaardige rol. Verder sporen er wel meer dingen niet aan deze aflevering. Vooral Morgan lijkt het nogal kwijt te zijn. We gaan kijken waar dat heen gaat. Awesome komt weer eens opdagen, ook erg leuk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Matige aflevering. Ik vrees dat Chuck gaat lijden aan het Entourage-effect. Dit zijn degelijke eps, maar niet waardig aan een laatste seizoen waar mijns inziens alles uit de kast gehaald moet worden. Maar hopelijk komt dat nog. En hopelijk doen ze wat interessanters met Morgan de komende eps, maar aan de previews te zien zit dat wel snor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Oef. Moet er ook nog steeds aan beginnen. Na S4 was het al goed geweest natuurlijk. De vergelijking met Entourage maakt me wel erg bang, want heb echt een enorm zwak voor de serie.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ook 503 was niet zo heel goed. Morgan is irritanter dan ooit, maar goed, nog maar 10 eps en dan zit het erop, dus er komt vast nog wel iets goeds voorbij. Moss is een leuke toevoeging en heeft zeker wel chemie met Casey. Hun 'dansscene' was een van de leukere stukken, maar jammer dat de de vechtscene van Strahovski en Moss er een beetje suf uitzag. Je zou zeggen dat het met haar matrix-verleden en haar chuck-verleden toch wel beter moet kunnen zijn. Ook de plot met Awesome en Jeff en de rest was verre van grappig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Van de week deze pijnlijke weg maar gaan volgen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik weet niet AHWA, volgens mij ben je de laatste weken gewoon een beetje te streng en niet alleen voor Chuck. Bij meerdere series valt me op, dat er gewoon goed kijkbare televisie voorbij komt en jij er niets aan vind.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lijkt me eerder een punt van niet genoeg nemen met mediocrity. Voor mij ook wel een must dat het above average is.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik weet niet AHWA, volgens mij ben je de laatste weken gewoon een beetje te streng en niet alleen voor Chuck. Bij meerdere series valt me op, dat er gewoon goed kijkbare televisie voorbij komt en jij er niets aan vind.
Ik ben vrij streng wat dat betreft, maar als het wel goed is, bijvoorbeeld bij Vampire Diaries, Mad Men, Homeland, FNL, The West Wing, Sports Night, en menig andere series, laat ik dat ook weten, maar ik weet dat Chuck beter kan. Series zoals Suburgatory of Up All Night die weinig goeds laten zien in het begin, laat ik daarom al snel links liggen, maar als ik weet dat series beter kunnen omdat ze dat in het verleden bewezen hebben, vind ik best dat ik nieuw materiaal daarmee mag vergelijken.
En vergeleken met seizoen 1, 2 en 3 is Chuck in seizoen 5 gewoon niet zo best meer.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vind het dit seizoen juist weer een stap voorwaarts ten opzichte van seizoen 4. Zeker wat minder voorspelbaar enzo.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ook dit vond ik weer een coole Chuck. Veel Casey actie, veel Chuck en Sarah. Morgan lijkt weer Morgan te worden, zoals het hoort eigenlijk,
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Wel aardige episode is nummer 4, beter als de vorige. Maar ik mis de echte Chuck humor.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gisteren (eindelijk) aflevering 2 gezien maar ik ben eigenlijk wel te vinden voor de richting die ze hier zijn aan het uitgaan. Benieuwd naar de rest van het seizoen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Vond deze aflevering 5.05 wel redelijk, mjah niet bijzonder. Wel cameos van Abed en Shirley. Helaas zat bij mijn aflevering ook de preview en die had ik liever niet gezien. Leuk om te weten dat volgende week Rebecca Romijn langs komt, maar ik had graag niet geweten wie er als kerst villain langs komt. Kleine waarschuwing dus...
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Inderdaad ik had ook een preview die 2 afleveringen aandeed. Had ik liever ook niet geweten. Ik vond het zeker een leuke episode. Plot gaat weer in een stroom versnelling en de jokes waren ook leuk vooral de Lester Beckham grap.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Chuck gaat wel weer lekker nu, was vooral de eerste episodes in het seizoen niet altijd even hoogstaand maar dit gaat weer echt goed.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Vind het vooral meer plotgericht dit seizoen. De Buy More humor is ver te zoeken af en toe.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
505 was een vreemde episode, het had alles wat Chuck zo goed maakt en wat Chuck zo slecht maakt. Eindelijk laat Chuck zich weer eens van z'n geeky kant zien en dan zien je gelijk dat daar de kracht van Levi ligt. Als hij dan weer serieus moet doen, faalt hij weer. Ook jammer dat Moss niet meer zo lenig lijkt te zijn als in haar Matrix-tijd, maar het is haar vergeven
Daar hebben we Strahovski voor, al lijkt die ook niet meer zo soepel te zijn in haar vechtscenes, die zagen er in het begin toch wel beter uit.
Preview aan het einde had de terugkeer van Shaw dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
NBC wil Chuck kwijt, zo erg dat ze de serie zelfs niet de gebruikelijke Holiday Stop geven, maar gewoon 1 dag voor kerst (als niemand kijkt) een aflevering uitzenden.
(508) Een leuke, tjokvolle aflevering wel. Vol met over the top actie, humor, drama en romantiek. 1 van de betere van het seizoen, al is het wat voorspelbaar allemaal en spoort het plot van geen kant.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
506 was... nee, niet zo leuk als 505, en de serie lijkt aan de previews te zien weer de serieuze kant op te gaan, maar met zo'n allesvernietigend virus kan dat ook niet anders. Het personage van Chuck is wel helemaal stuurloos op dit moment. De ene aflevering is hij de zelfverzekerde hacker en een aflevering later weer de onzekere spion tegen wil en dank die alles en iedereen weer lekker in de steek laat en bla bla bla. Zo jammer, want hij was weer even de oude Chuck in 505 en de nieuwe Chuck bevalt me niet zo.
Chuck heeft ook last van het Felicity-effect. Hoe korter het kapsel, hoe matiger de serie. 
Maar 507 schijnt goed te zijn, dus die pakken we op de terugreis vanmiddag mee. Ben wel benieuwd naar Shaw.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond 508 beter dan 507 eerlijk gezegd, ook al zou ik niet 'gespoilerd' zijn door de terugkeer van Shaw. Cheryl Ladd speelde een sterke rol in 508 en haar scenes met Sarah en het kleine meisjewaren zeer aandoenlijk. Sterke ep voor Strahovski.
Ben toch benieuwd waar de laatste eps naartoe gaan nu een grote 'big bad' lijkt te ontbreken. Hopelijk geen filler episodes, maar dat zal wel. En veel Chuck angst.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Nah ik zie t nog wel zo raar lopen dat Shaw uit de gevangenis ontsnapt. Wat moeten ze anders?
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Pff, Chuck heeft voor mij zijn glans verloren. S5 is nog maar een schim van wat S1 en S2 waren: uniek en een perfecte mix tussen action, comedy en drama. Nuja, omwille van S1&2 blijft Chuck wel een persoonlijk favorietje. Wel/niet romance tussen Chuck & Sarah was echt wel sterk in beeld gebracht én geloofwaardig destijds, terwijl nu bijvoorbeeld het duo Casey & Verbanski echt belachelijk slecht naar voor gebracht wordt imo
(tekenend voor het huidige niveau). Ben er niet rouwig om dat dit het laatste seizoen is. Chemie en het innovatieve lijkt weg. Een lichtpunt blijft Strahovski, opvallend sterk toch wel in dramascènes 
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
S5E10 is wederom niet erg sterk, wat ontwikkelingen maar de Buy More dagen van S1 zijn toch echt weg.
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Wow, einde had ik toch wel niet verwacht.. Voor de rest eens te meer zwakke aflevering
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
De sint mag dan wel niet meer in het land zijn, de zeurpieten heeft ie duidelijk in Nederland gelaten.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Bizarre aflevering, deze 5011. Opeens hebben we weer een echte bad guy en word het opeens nog "spannend"de laatste 2 afleveringen. Echt geloofwaardig is het niet, wel cool.