• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Chuck

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vandaar dat de hele serie denk ik nog ongeloofwaardiger wordt, om het verlies van het nerd-zijn van Chuck en Morgan een beetje op te vangen. Chuck als volwassen spion vind ik ook veel kleurlozer dan in de eerste seizoenen. Al hadden ze pas nog wel een leuk Imperial March-momentje.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind ik ook, is sinds S2 veel minder, en dat was altijd wel leuk. Al snap ik wel dat die development van Chuck onvermijdelijk was. De eerste twee seizoenen zijn dan ook vooral het fundement waarom dit mijn favoriete serie is, mede door die vele nerdy references, goofiness en het gedraai tussen Chuck en Sarah. Dat was echt briljant. Nu ook nog steeds erg leuk, vooral de relatie up and downs van C&S, al zijn ze nu wel over hun hoogtepunt heen. Ondanks mijn zwak voor de serie, vind ik S5 wel een beetje jammer, S4 had het perfecte einde.

jordkaka

• 219 messages
  • 255 votes

Inderdaad, zou een goed einde zijn. Maar alsnog denk ik dat seizoen 5 weer leuk wordt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ook hoor. Dan maar een einde dat Alex en Morgan gaan trouwen, en dat een grommende Casey haar naar het altaar brengt .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mah, man gromt teveel. Het past steeds minder en minder bij zn karakter, want zn instelling is steeds positiever.

jordkaka

• 219 messages
  • 255 votes

In het echt veranderen mensen toch ook in een periode van 4 jaar?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mark fucking Hamill voor de season première van season 5 bevestigd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dacht even Matt Hamill te lezen, flinke aderlating.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Aan de ene kant is de character development van Chuck nadelig, in de zin van dat het allemaal wat meer drama(serieus) word. Maar om Chuck met 4 jaar spy ervaring nog steeds zich kapot te zien schrikken als een mietje voor een wapen dat getrokken word is ook ongeloofwaardig. Kan overigens niet wachten op seizoen 5.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Danny Pudi, Rebecca Romijn, David Koechner, Beau Garrett, Eric Lange. Wat wordt het weer insane qua guest appearances.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

En vergeet Mark Hamill in de eerste episode niet!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Chuck First Look: Watch the Season 5 Trailer! - TVLine - TVLine

Ziet er redelijk uit. Laten we hopen dat ze de geeky kant van Chuck niet vergeten.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Meer Morgan screentime. De geekyness gaat sowieso omhoog, al zal die meestal niet van Chuck zelf komen

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Spoiler!:

Cheryl Ladd als Sarah's ma. Speelde vroeger blijkbaar een Angel in de oude Charlie's Angels.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bummer. Had liever haar dochter gezien. Jordan . Was een good fit als haar zus geweest, dus Cheryl als haar ma casten is erg logisch.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Dit is echt een f.cking goeie serie ik vind het maar steeds beter worden iig.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Alleen jammer dat ze haar haar geknipt heeft.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Damn ik heb zin in dit laatste seizoen. Ben al midden seizoen 3 en wil alle seizoenen opnieuw gekeken hebben voor seizoen 5.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat wordt een race tegen de klok dan.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

12 dagen moet kunnen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Is wel te doen ja . Maar 30+ episodes.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bo Derek has been confirmed as a guest star in coming season of Chuck. S

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Justinw wrote:

12 dagen moet kunnen

Nog 4/5 daagjes overgehouden zelfs. Nu snap ik alles weer, een maat vertelde me laatst namelijk wat chuck dingen en ik realiseerde me toen dat ik aardig wat vergeten was.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Geweldige nieuwe Chuck aflevering en begin van Season 5. Morgan is geniaal nu. Paar geweldige woordgrappen ook. Dan nog eens Sarah die een paar geweldige outfits aanheeft en de aflevering is helemaal compleet.

Had een beetje een seizoen 1/2 feel. Redelijk minimaal, sullig, nerdy en met toch genoeg hart. I like it!

Yvonne met kort haar is trouwens verre van lelijk, maar al verft die dr haar groen, ziet ze er nog goed uit waarschijnlijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Toes In The Sand?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Juist, Chuck is ook terug begonnen. Binnenkort maar eens gaan kijken, de reactie van Inland Rabbit belooft in ieder geval al veel goeds.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Was weer heerlijk om een nieuwe chuck aflevering te zien!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Geweldige aflevering weer, vooral Toes in the Sand is geweldig. Wel jammer dat ik er precies wat terug moet inkomen want ik heb de indruk dat ik veel van seizoen 4 al terug ben vergeten, wist zelfs niet meer deftig wie Decker was...

Oh ja, Jeff en Lester blijven echt helden

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.