- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Vandaar dat de hele serie denk ik nog ongeloofwaardiger wordt, om het verlies van het nerd-zijn van Chuck en Morgan een beetje op te vangen. Chuck als volwassen spion vind ik ook veel kleurlozer dan in de eerste seizoenen. Al hadden ze pas nog wel een leuk Imperial March-momentje.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind ik ook, is sinds S2 veel minder, en dat was altijd wel leuk. Al snap ik wel dat die development van Chuck onvermijdelijk was. De eerste twee seizoenen zijn dan ook vooral het fundement waarom dit mijn favoriete serie is, mede door die vele nerdy references, goofiness en het gedraai tussen Chuck en Sarah. Dat was echt briljant. Nu ook nog steeds erg leuk, vooral de relatie up and downs van C&S, al zijn ze nu wel over hun hoogtepunt heen. Ondanks mijn zwak voor de serie, vind ik S5 wel een beetje jammer, S4 had het perfecte einde.
jordkaka
-
- 219 messages
- 255 votes
Inderdaad, zou een goed einde zijn.
Maar alsnog denk ik dat seizoen 5 weer leuk wordt. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ook hoor. Dan maar een einde dat Alex en Morgan gaan trouwen, en dat een grommende Casey haar naar het altaar brengt
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mah, man gromt teveel. Het past steeds minder en minder bij zn karakter, want zn instelling is steeds positiever.
jordkaka
-
- 219 messages
- 255 votes
In het echt veranderen mensen toch ook in een periode van 4 jaar? 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mark fucking Hamill voor de season première van season 5 bevestigd. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dacht even Matt Hamill te lezen, flinke aderlating.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Aan de ene kant is de character development van Chuck nadelig, in de zin van dat het allemaal wat meer drama(serieus) word. Maar om Chuck met 4 jaar spy ervaring nog steeds zich kapot te zien schrikken als een mietje voor een wapen dat getrokken word is ook ongeloofwaardig. Kan overigens niet wachten op seizoen 5.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Danny Pudi, Rebecca Romijn, David Koechner, Beau Garrett, Eric Lange. Wat wordt het weer insane qua guest appearances.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
En vergeet Mark Hamill in de eerste episode niet! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Chuck First Look: Watch the Season 5 Trailer! - TVLine - TVLine
Ziet er redelijk uit. Laten we hopen dat ze de geeky kant van Chuck niet vergeten.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Meer Morgan screentime. De geekyness gaat sowieso omhoog, al zal die meestal niet van Chuck zelf komen
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Spoiler!:
Cheryl Ladd als Sarah's ma. Speelde vroeger blijkbaar een Angel in de oude Charlie's Angels.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bummer. Had liever haar dochter gezien. Jordan
. Was een good fit als haar zus geweest, dus Cheryl als haar ma casten is erg logisch.
stfuympos
-
- 13359 messages
- 731 votes
Dit is echt een f.cking goeie serie ik vind het maar steeds beter worden iig.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Alleen jammer dat ze haar haar geknipt heeft.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Damn ik heb zin in dit laatste seizoen. Ben al midden seizoen 3 en wil alle seizoenen opnieuw gekeken hebben voor seizoen 5. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat wordt een race tegen de klok dan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Is wel te doen ja
. Maar 30+ episodes.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
12 dagen moet kunnen
Nog 4/5 daagjes overgehouden zelfs. Nu snap ik alles weer, een maat vertelde me laatst namelijk wat chuck dingen en ik realiseerde me toen dat ik aardig wat vergeten was.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Geweldige nieuwe Chuck aflevering en begin van Season 5. Morgan is geniaal nu. Paar geweldige woordgrappen ook. Dan nog eens Sarah die een paar geweldige outfits aanheeft en de aflevering is helemaal compleet.
Had een beetje een seizoen 1/2 feel. Redelijk minimaal, sullig, nerdy en met toch genoeg hart. I like it!
Yvonne met kort haar is trouwens verre van lelijk, maar al verft die dr haar groen, ziet ze er nog goed uit waarschijnlijk.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Juist, Chuck is ook terug begonnen. Binnenkort maar eens gaan kijken, de reactie van Inland Rabbit belooft in ieder geval al veel goeds.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Was weer heerlijk om een nieuwe chuck aflevering te zien! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geweldige aflevering weer, vooral Toes in the Sand is geweldig. Wel jammer dat ik er precies wat terug moet inkomen want ik heb de indruk dat ik veel van seizoen 4 al terug ben vergeten, wist zelfs niet meer deftig wie Decker was...
Oh ja, Jeff en Lester blijven echt helden