• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Chuck

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toffe en subtiele Karate Kid reference was dat idd . Ik denk dat ik ook nog wel wat references gemist heb, sommige zijn niet erg obvious. Geniaal geschreven. Interactie tussen Chuck & Sarah kent een zeer hoge progression value. Ook Levi en Strzechowski groeien enorm in hun rol als Chuck en Sarah.

Ik hoop dat S3 een beetje de verwachtingen kan inlossen van NBC, ik ben een beetje bang voor weer een cancellation. Een cancel zal toch wel erg zwaar vallen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik lees hier even niet, totdat ik bij het eind van seizoen 2 ben aanbeland. Dan zie ik tenminste spoilers en kan ik beter meepraten .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Waar ben je inmiddels in S1 riesma? Ik zit nu alweer in 109. Straks met S2 wel wat rustiger aandoen zodat ik wel goed aansluit op S3. Mijn dagelijkse Chuck fix is wel essentieel.

Gister episode 212 in 3-D gezien, wel tof. Vooral Yvonne in 3-D (+ negligé) = wowsers!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik ben nu bij 107. Hoe zie je Yvonne in 3D dan? Dat wil ik ook kunnen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bij de DVD (en Blu-Ray) zit bij de extra's een 3-D versie van Chuck vs. the Third Dimension. Waarom ze deze episode als 3-D versie hebben uitgebracht lijkt me voor de hand liggend .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Aha. Stoer!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Is dat die aflevering met die droom/nachtmerrie? Dat was inderdaad wowsers in my trousers! Toch binnenkort het gepindakaasde S1 maar eens branden en herzien.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, die .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heilige strozak wat blijft Chuck goed, alleen is de aflevering in het ziekenhuis tot nu toe nog iets minder.

Naomi: Chuck Me T-Shirt - Chuck Me T-Shirt zelf ontwerpen- Chuck Me TShirt online bestellen - shirtcity.nl

al besteld?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, kende deze nog niet. Maar ga hem zeker bestellen, bedankt voor de tip. Toch één van mijn favoriete tags geworden van Chuck. Vooral door de S2 season finale.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben er bijna. Zit nu in de aflevering waar Jill terugkomt Ik was even bang dat die gast uit Borat het zou verpesten, maar gelukkig verdween hij gauw weer.

Ik denk dat ik de Morgan ook maar ga leren

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De The Morgan move is erg cool (of uncool) inderdaad .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ha, nu weet ik weer waarom Yvonne me al zo bekend voor kwam. Ze lijkt erg op mijn oude huisgenote, ook een Poolse. Alleen met een paar kilo's meer (mijn oud-huisgenote ), qua gezicht lijken ze wel veel op elkaar.

Ik ben ondertussen al fijn bezig in seizoen 2, 204 welteverstaan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heerlijke climax van het tweede seizoen met de heldendood van Bryce Larkin en de kungfumoves van Chuck, al zagen ze er niet zo heel vloeiend uit, maar toch. Het idee op zich was briljant.

Ben zeer benieuwd hoe het nu verder gaat. Gelukkig heb ik S1 op dvd. Gauw branden.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hehe, ben nu bij 210, de aflevering met Gary Cole. Om hem met 1 woord te beschrijven: held! In Entourage maar vooral in Office Space. En ik klik nu op play....

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

"I know Kung Fu", hahahaha super! Dat het maar snel januari mag worden. Die 3D-aflevering wil ik nog wel een keer met bril zien.
Ondertussen ben ik met een vriend opnieuw aan Chuck begonnen, dus voor januari zie ik hem 2x, blijf ik er lekker in hangen .
Nogmaals thanks voor deze tip!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

You're welcome. Als je die 3-De episode weet te downloaden moet je een rode/amber bril hebben, dus niet rood/groen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ah, ok. De aflevering heb ik al, in 2D en 3D. Maar waar kan ik zo'n bril vinden? Ongetwijfeld bij de dvd van s02, maar die heb ik niet zo snel voorhanden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Blauw/amber bedoel ik .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Er is ook een spin-offserie van Chuck: Buy More

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Was te verwachten aangezien de Buy More uit de serie is geschreven.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zie hier anders 4-Minute Preview From Season 3 of ‘Chuck’ - Screen Rant - screenrant.com stukjes Buymore in het nieuwe seizoen. Misschien dat het geleidelijk verdwijnt?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Kan me niet voorstellen dat de buy more verdwijnt, dat is de basis en één van de leukste dingen van de serie. Bovendien als je de season 3 preview kijkt op NBC.com zie je nog vaak zat de buy more voorbij komen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor de gamende Chuck fans onder ons hebben Yvonne Strahovski en Adam Baldwin een extra perk voor ons verzorgt. In Mass Effect 2 (waar beiden voiceacting en modelling hebben gedaan en deel 1 was al één van de beste games ooit. Strahovski's character heeft zelfs een supporting role als squadmember/loveinterest)) zal er een extra Chuck episode vrij te spelen zijn. De episode speelt zich af tussen episode 2.22 en 3.01. Nice!

louisvf

• 1462 messages
  • 2523 votes

Gisteren de pilot bekeken! Amai zo slecht geacteerd, slecht gemaakt, vol stereo-types en clichés. Het leek me op het eerste zicht een grap (vooral die ontsnappingsscene/ parkourscene), maar achter af bleek het echter gewoon enorm slecht te zijn!! Kan begrijpen en hoop dat dit het geval is dat de makers het allemaal niet vrij serieus nemen. Maar dit gaat verder, alles word zeer simplistisch uitgelegd, het gaat allemaal belachelijk makkelijk en snel, zeer slechte special affects, vrij loze humor en een slechte soundtrack waar de samenhang toch ver te zoeken is. Zitten ook enorm veel fouten in de actiescenes en het realiteitsgehalte ligt enorm laag! Het is dan ook duidelijk te zien op imdb dat deze serie ook niet geliefd is in het land van afkomst! Slechts 130 stemmen en een 8.3, dat zegt dus al genoeg! Wat een B-serie, wat een flop!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En dat allemaal al roepen na 1 aflevering. Zonde. Je moet een serie wel de kans geven.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

louisvf wrote:

waar de samenhang toch ver te zoeken is

Zoals jouw bericht wellicht? Een 8.3 een slechte beoordeling noemen, ik weet niet of ze in Tervuren een cijferschaal tot 20 hebben, maar een 8.3 op de 10 is in mijn ogen niet slecht, al helemaal geen flop. Dat er (nog) weinig gestemd is zegt ook niets. Stemmen en kijken zijn niet onlosmakelijk verbonden.

het realiteitsgehalte ligt enorm laag!
TV-serie, spionage-comedy en dan zeuren over realiteit?

Het begrip 'pilot' ken je blijkbaar ook niet. Chuck kan gewoonweg je ding niet zijn, maar je beredenatie klopt van geen kant.

louisvf

• 1462 messages
  • 2523 votes

riesma wrote:

(quote)
Zoals jouw bericht wellicht? Een 8.3 een slechte beoordeling noemen, ik weet niet of ze in Tervuren een cijferschaal tot 20 hebben, maar een 8.3 op de 10 is in mijn ogen niet slecht, al helemaal geen flop. Dat er (nog) weinig gestemd is zegt ook niets. Stemmen en kijken zijn niet onlosmakelijk verbonden.

(quote)
TV-serie, spionage-comedy en dan zeuren over realiteit?

Het begrip 'pilot' ken je blijkbaar ook niet. Chuck kan gewoonweg je ding niet zijn, maar je beredenatie klopt van geen kant.

Hehe alsof ik niet weet dat 8.3/10 een goeie score is, ha man jij denkt echt niet verder eh, hoe simpel denk jij wel dat ik ben?

Oke dus jij ziet een 8.3/10 en gaat niet verder nadenken over dit cijfer? Dus twilight krijgt nu ook een goeie score, is het daarom een goeie film? Dan ben jij een slimme jongen zeg! 8.3/10 met zo weinig stemmen is naar mijn weten, en dat kan het kleinste kind ook wel zien: een slechte of toch zeker geen betrouwbare score! Een goeie/betrouwbare score op imdb moet zeker meer dan een bepaald aantal stemmen bevatten! Tuurlijk vind je wel een paar mensen dat dit goed vinden en die stemmen er dus ook op, die geven de serie een 8.3, is dat daarom een goeie en betrouwbare score of in het algemeen een goeie serie? Laat me niet lachen... Wat jij zegt slaagt dus op niets! Dat enkele mensen dit een goeie serie vinden wil helemaal niet zeggen dat het ook zo is. Op imdb zijn genoeg films/series en dan heb ik het niet alleen over de commercieele dingen, maar ook minder bekende zaken krijgen hoge scores door een groot aantal stemmen, dat is betrouwbaar, zeker als je weet dat er zoveel leden zijn op imdb, kan je toch al weten dat als er maar 130 zijn die gestemt hebben dat dit gewoon de fans zijn (en het zijn er dus niet veel) en dus geen betrouwbare en dus wss een slechte score is!En het moet niet allemaal realistisch zijn maar het moet zeker niet stom overkomen! Mss vind jij dit goed maar ik niet, allesinds zeggen dat mijn redenering (of beredenatie, weet niet wat je bedoeld) van geen kant klopt lijkt mij simpel en ver gezocht! Nu kan je zeggen dat de serie wel goed genoeg is om niet gecanceld te worden maar we hebben het over amerika eh, dr phil doet het daar ook goed!

louisvf

• 1462 messages
  • 2523 votes

De serie is er trouwens al een tijdje, zoveel verschillende comments zie ik hier ook niet staan!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.