- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heerlijke droge awkward lines zijn dat van Dalton. Hij brengt het ook zo heerlijk droog. Ik vond zijn Phyllis, clean up! delivery ook zo briljant deze episode. Echt briljante casting.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
420 was een vrij standaard Chuck episode, lekker lollig met dat kaartspelletje, en benieuwd war het Agent X-verhaal naartoe gaat.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Heb genoten van 421! Heerlijke kijk naar het vroegere van Sarah en haar vader, kon ik de eerste keren ook al waarderen dus dat was zeker leuk
.
Geen Ellie maar wel Awesome zoals ik vorige keer postte en het liefste wil, dus dat is zeker top
, ook geen Jeffster maar dat had er weer niet echt ingepast.
Voor de rest gewoon vele hilarische momenten bijv. met die look van de fake flash
.
Blijft echt een genot op mijn dinsdag dit
, helaas niets volgende week.
Dacht spoiler hier en daar wat voor als je niet wilt weten wie er wel of niet in voorkomt dus vandaar
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ah een Sarah origin episode, het werd weer tijd! Mooi vooruitzicht voor vanavond
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes

Hmm mag niet insluiten blijkbaar, maar eh ga dat zien!
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Haha, ok dan
.
Ging er niet per se helemaal stuk om maar wel hele leuke meid inderdaad
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mooie aflevering gecentreerd rond Sarah. Toch vond ik het niet zo geweldig, beetje teveel drama focus, beetje te zoet. Nog steeds erg vermakelijk uiteraard.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Alleen het verhaal tussen Kathleen en Casey kwam qua drama niet goed op me over, raakte naar mijn gevoel een beetje ondergesneeuwd door de rest. Had meer verdiend of had beter gekund denk ik.
Maar dat was dan ook wel ongeveer het enige, andere drama (voor zover dat echt pure drama is) was wel aardig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Drama, zoet en Sarah, waarom is mijn verbinding niet sneller
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
She came so highly recommended.... by the internet
Oh, one of the Kardashian girls just got her GED. Allegedly
.
Zoals elke keer weer bij de Sarah origin episode weer erg goed. Gary Cole eindelijk weer terug, veel zoete ontwikkeling, clichematig maar werkt o zo goed en heerlijke humor. De fake flash van Chuck en Sarah die een flashende Chuck imiteert
. Briljant. Heerlijke oneliners, veel flauwe grappen. Leuk. Ook de omgang van Sarah en Chuck met de scam is werkelijk geweldig. Ook hoe hun kleine scam opeens uitmondt in een ramp, hilarisch. Qua humor haalt het het niveau van de vroegere episodes, state of the art. Had wel gehoopt dat er wat meer werd gedaan met de arc tussen Casey en Kat, helaas iets te weinig aandacht maar met eindelijk weer iets meer uitdieping voor Sarah is dat geen al te groot gemis. Erg fijne Sarah ontwikkeling. Luchtige episode met wel wat aangenaam zoete drama. Enorm sterke episode.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Heb chuck weer opgepakt ma een tijdje. Erg fijn om weer te kijken. Btw mijn eerste bericht via een telefoon op moviemeter.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Wat een twist in de nieuwe aflevering. Dat zag ik niet aankomen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klinkt veelbelovend
. Vanavond maar even een gaatje zien te vinden voor Sarah en co.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ben eindelijk ook terug ingelopen, weekje vakantie is echt nefast als je normaal een dagelijkse portie van series hebt, maar in ieder geval weer een paar sterke afleveringen. Ik was bijna al vergeten hoe heerlijk het is als je een aantal afleveringen achter elkaar kunt kijken.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Hmm aardige aflevering, met sommige hele toffe scenes (die oma
). Toch word er nu al wel heel veel weg gegeven.
Zullen ze in hun achterhoofd misschien toch denken dat het niet tot seizoen 5 zal komen? Onterecht, want de serie verdient meer, aangezien er momenteel geen serie is die met dezelfde genre-elementen speelt en er zo goed mee weg komt. Ik snap ook niet waarom het voor NBC steeds zo moeilijk is om Chuck te verlengen. De zender blinkt over het algemeen niet uit in topshows, dus ze moeten blij zijn met iets als Chuck. Als je ziet wat voor Pilots ze op het programma hebben staan, word het alleen maar slechter.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Wist niet dat er zoveel problemen waren bij Chuck. Handige info inland Rabbit.
Ze hebben nu nog 2 afleveringen om dat verhaal tot een einde te brengen. Lijkt me vrij weinig. Dan hadden ze deze plotlijn eerder moeten inzetten als er geen seizoen 5 komt.
Uiteraard weer een erg goede episode.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je wist dat niet? Is al sinds de transitie van S1 -> S2 zo. Maar tuurlijk krijgt dit wel een renewal, dik 4 miljoen kijkers.
Al ligt de focus van NBC nou niet echt op tv series.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Die zullen in 2012 de Spelen wel weer uitzenden, ja. Maar ik verwacht wel een S5, al is het maar 13 eps of zo.
jordkaka
-
- 219 messages
- 255 votes
Ik ben nu bij seizoen 2, vind het echt geweldig alleen jammer dat Morgan op de achtergrond komt, lag echt altijd helemaal dubbel om hem. 
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Ik vind vooral Jeff en Lester geniaal.
En Captain Awesome.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zo he die nieuwste aflevering is goed, joh. Heerlijke old skool Chuck-weer. Fuck de geloofwaardigheid en lang leve de lol. Leuke swerve ook aan het einde.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik loop echt achter he 
Snel weer eens een Chuck marathon plannen.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Aflevering was weer lekker inderdaad, snel door naar de finale (en een seizoen 5 verdomme!).
jordkaka
-
- 219 messages
- 255 votes
Misschien gaat seizoen 5 niet door las ik ergens, vanwege slechte kijkcjifers.
Al ben ik nog halverwege seizoen 2, aflevering 16 nu. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Altijd zo rond de 4 miljoen, niet echt slechte kijkcijfers lijkt me.
jordkaka
-
- 219 messages
- 255 votes
Wie weet nog muziek die ze regelmatig draaien? The National weet ik al
Bedankt iig, ben nu beland bij seizoen 3 btw
Beetje verslaafd..
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Geweldig leuke aflevering deze Chuck. Een grote rol voor Morgan, veel referenties, humor en actie. Ook de cast is erg groot. Er word nog even extra met geld gesmeten lijkt wel. Dan t einde, tsjah. Ik roep al vaak genoeg dat Chuck veel invloeden van een Whedon serie heeft, hier komt het nog eens extra naar voren. Een luchtige aflevering brengen en dan met zoiets aankomen. Geweldig.
Heel erg benieuwd naar de finale en Chuck MOET gewoon terug komen volgend jaar!