- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Geweldige ep van Chuck. Zo zie ik ze nog steeds het liefst. Serieus, maar met een dikke knipoog. Jurassic Park-reference was echt heerlijk. Of die Star Wars-reference in de auto van Devon. Leuk dat ze Ellie bij het hoofdplot gaan betrekken, wordt wel weer eens tijd. En jammer dat we de benen van WWE-godin Stacy Keibler niet in volle glorie hebben mogen aanschouwen 
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Kreeg deze nog doorgestuurd laatst, zeker even een vermelding waard wat mij betreft:

Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Chuck (de serie) lijkt beter en beter te werken als de sfeer meer goofy is, op het twijfelachtige zo onrealistisch en vol knipogen en referenties.
Deze keer in 4.19 een whodunnit verhaaltje en misschien nog wel 2 leukere zijverhaaltjes. Ellie met veel screentijd en een leuk Buy More verhaaltje. Kevin Bacon
. Blijkbaar werd het wel weer eens tijd voor uitgebreide Subway reclame ook, ach als de serie dat nodig heeft haha.
Vooral de expressie op Chuck's gezicht was deze keer om in te lijsten vaak haha. Wie weet gaan we nu ook weer een beetje de supervillain kant op de laatste paar afleveringen, zou leuk wezen. Er word wel naar gehint.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Lekkere aflevering inderdaad, hele gebeuren in Castle hield me er goed bij. Einde biedt mooi vooruitzicht voor de volgende keer. Gaan we eigenlijk weer echt verder
.
Meerdere malen toch weer een grote lach op me gezicht
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Goeie aflevering inderdaad. Chuck heeft de balans tussen luchtig en heftig weer gevonden, iets wat ze rond de tweede helft van seizoen 3/eerste helft van seizoen 4 een beetje kwijt waren. Leuke nerdy references weer, interessant verhaaltje en meer screentime voor Ellie. Ga zo door.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Seizoen 4 weer even opgepakt. Was met Twin Peaks bezig(herziening).
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Kevin Bacon
Leuke episode alweer, is er eigenlijk al nieuws over een volgend seizoen?
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Gewoon maar opnieuw begonnen met seizoen 1, ook om misschien wat beter en scherper naar de serie te kijken. Pompte de vorige keer ook maar alles achter elkaar.
Inmiddels bij seizoen 3 en het verveelt echt geen moment eigenlijk! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beter laat dan nooit. Fijne ode aan Agatha Christie in deze episode. Weer old school goody en nerdy, Chuck die bvb uitgebreid ingaat op zijn D&D verleden
. Veel fijne expressies van Levi weer, blijft echt een heerlijk droge s.o.b. Al ben ik niet zo blij met meer screentime voor Ellie, ik vind Lancaster maar een saaie talentloze boerin die eigenlijk als enige een zwaktebod is van de serie. Fedak heeft al gehint dat er iets vreselijks gaat gebeuren met een lovable character binnenkort, hopen dat zij dat is. Wel weer wat lijnen die uitgezet worden voor de volgende episode. Chuck, die allemansvriend wil zijn maar toch te horen krijgt dat ie een echte Nemesis heeft. Priceless
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Jij leest ook IGN zo af en toe? Geen bijster goeie site, maar ze hebben wel eens interessante dingen. Toch vind ik dat Fedak hier eigenlijk teveel weg geeft: C2E2: Chuck S4 Secrets Revealed - TV News at IGN - uk.tv.ign.com
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Thanks
. IGN vind ik wel een fijne site voor games, wist niet eens dat ze ook tv deden
. Fedak geeft wel erg veel weg, wel blij dat Cole weer terug keert als Sarah's vader. Meer Sarah graag!
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Wow, ik had totaal geen verwachtingen bij deze serie maar wat was ik verkeerd. één van de beste comedy series die ik al heb mogen aanschouwen. Het is allemaal zeer voorspelbaar maar dat deert niet, het is van begin tot eind altijd dikke fun met hilarische personages en quotes; The one remote that controls them all. 
Ik heb seizoen één in een recordtempo bekeken en zit momenteel al aan de afleveringen waarin Jill voorkomt, zijn oud vriendinnetje. ( wat een bom
) Dit kan niet meer stuk.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Zojuist S2 afgerond en vind het een geweldige serie. Vond seizoen 1 al heel leuk maar het 2e was nog een stuk beter. (ben alleen niet heel geamuseerd met het eind, weet niet hoe dat verder zal verlopen in het derde seizoen.)
En Yvonne Strahovski is mijn nieuwe droomvrouw

Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Ik heb net de aflevering achter de rug waarin Jeff en zijn copain ( ik vergeet zijn naam eventjes) met hun groepje op de trouw van chuck's zus willen spelen. Heel erg grappig. Die 2 zijn samen met Morgan mijn favorieten. Ik lach me altijd een dijk om die jongens.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Hele coole aflevering, 4.20. Het internet staat vol met verhalen van mensen die de laatste paar afleveringen minder vonden. Misschien op Cat Squad na, die gewoon weinig diepgang had (wel leuk) , vond ik de serie gewoon lekker zichzelf echter. Bovendien deed de introductie van Vivian veel goed en nog steeds.
Qua cast een wat minimale aflevering. Waarschijnlijk hebben ze nog veel groots in het verschiet staan en konden ze het gewoon niet betalen om iedereen te laten opdagen. Geen idee. Het verhaal was er wel op aangepast. Geen Jeffster/Buy More ziijverhaaltje deze keer, had ook helemaal niet gepast.
Do you have Uno?
. Beste scene van de aflevering misschien wel. Zo droog.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Buy More was ook helemaal niet nodig, Alexei erbij. Geweldig hoe die in de rol zit en hoe Volkoff is. Zeer genoten van hem de hele aflevering eigenlijk.
Kleine ontwikkelingen hier en daar op de achtergrond, maar hele family Volkoff verhaal kwam er goed uit.
Geweldig genoten
.
Wilfred Genee
-
- 1173 messages
- 669 votes
Irriteerde me trouwens vreselijk aan Ellie en dat gedoe om haar heen. Awesome kan ik hebben en is op veel momenten aangenaam om te zien. Maar bij Ellie heb ik juist het tegenovergestelde..
Tuurlijk wel een beetje interessant wat er nu gebeurd en wat zij allemaal voor elkaar krijgt of doet maar had van mij in principe niet gehoeven.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ben ik met je eens Wilfred. Enige zwaktebod in de serie is Ellie, Schwartz, doe er wat mee!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Not cool.
Fijne episode. Leuke references (o.a. Silence of the Lambs en The Big Lebowski), erg veel droge relationship issues tussen Chuck en Sarah. Van die kleine awkward moments, dat maakt de serie zo leuk. Fijn dat dat weer meer terug komt. Ook altijd leuk als Chuck zo overdreven de schijn probeert op te houden, nu weer met zijn coolness. De kracht van de serie mijn inziens. Die scene als Chuck bij Morgan en Casey aan de eettafel zit
.
Dan nog de Do you have UNO? scene. Briljant. Dalton is weer geweldig en Cohan weer erg vervelend, die focus op de story arc mag wel wat minder van mij. Maar gelukkig komt de goofiness weer terug. Dat subplot met Ellie is ook erg vervelend, al komt dat ook door Lancaster zelf. Mag van mij de serie wel uitgeschreven worden, en dan hebben we ook eindelijk een death van een supporting character
. Lezen jullie mee Chris en Josh?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Je vindt Cohan serieus irritant? Hoewel zeker geen Shaw, vind ik t wel een leuke villain. Best sexy ook.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind haar dan ook niet zo aantrekkelijk, en vond haar in The Vampire Diaries ook al een hekel punt. Vind looks dan niet zo essentieel, maar het brakke acteerwerk is toch wel erg vervelend en bovendien heeft ze een heel vervelend voorkomen. Eerste echt pijnlijke casting van Chuck. Dan was ik gegaan voor Melissa George. Heeft in series al vaker laten zien een erg goede villain te zijn die gewoon irritant is om haar rol, niet haar voorkomen. Nee, ik ben geen Cohan fan
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ik kijk geen Vampire Diaries, dan heb ik toch wel wat beters te doen.
Vampieren zijn evil, in ieder geval qua uiterlijk en niet de soapies die het tegenwoordig mogen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind die evil looking vampires ook maar een vervelend cliché. Als vrouwen als blokken voor hun vallen laat het dan maar knappe kerels/vrouwen zijn
. Maar ze moeten niet gaan glitteren als in Twilight nee
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Het hele vampiergebeuren is gewoon zo hype (door Twilight vooral ja), maar overal waar ik het nu zie vind ik het maar een beetje laf en lachwekkend. Zelfs in het betrekkelijk donkere True Blood is geen enkele vampier echt duister en heeft bijna iedereen emotie.Het vervalt zo snel in soap dan, in plaats van iets cools. Ben vast van de oude stempel enzo, kan er in ieder geval nog niet aan wennen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik hou wel van de revival van het vampieren concept. Al mis je wel iets duisters inderdaad. Twilight stoort mij ook nogal, al vind ik VD het al aardig doen. Sowieso is LJ Smith wel een schrijfster die veel goede vampierenboeken heeft geschreven, en The Vampire Diaries stamt uit de begin jaren 90. Al maken ze met de serie er wel een mild soap zooitje van. Al is het niet storend bij VD.
Sannz
-
- 30 messages
- 0 votes
Fuel my jet!
Haha, heerlijk om Timothy Dalton weer eens bezig te zien. Tilt een goede aflevering nog net even een stukje hoger