- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Om maar even 'warm' te worden voor morgen. Montgomery terug en Sarah als belly dancer
. Holy chopsticks!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
't konijntje is laat. Nu aangezet, vanavond opzetten.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Geweldig! Nog beter dan vorige week eigenlijk. Niet iets wat onmogelijk leek, maar vorige week was zo episch, zo finale achtig, dat ik geen idee had hoe ze daar van terug moesten komen. Zo dus!
Erg sexy aflevering, aangezien alle badguys ditmaal uit vrouwen bestaan. Niet heel vervelend! Aangezien de grote Volkoff story arc even tot rust kwam, is er nu weer meer ruimte voor de relatie tusse Chuck en Sarah. Iets wat ik vaak vervelend vind, maar hier werkt het goed. Veel General Beckman ook in deze aflevering. Iets wat ik alleen maar kan toejuichen en ze zorgt deze keer ook voor het meest maffe moment in de hele aflevering.
Ja, zo mogen er meer komen!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inderdaad, een heerlijke ep, kan zo met de beste mee in seizoen 2. Montgomery was briljant weer, maar ook een goed geschreven, niet zo flauwe 'ruzie' tussen Chuck en Sarah dit keer. En die buikdans...tja...meest sexy sarah-moment ooit lijkt me?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En die buikdans...tja...meest sexy sarah-moment ooit lijkt me?
Leuke discussie ga je hiermeev eroorzaken. Ik ga Chuck zo kijken en dan zal ik hierop inhaken, plus mijn eigen top sexy Sarah moments. Ik hoop dat dit idd het geval is al is er al veel memorabels voorbij gekomen in vier seizoenen natuurlijk.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Sarah in Thailand was ook toch wel erg heftig, met die foute Wolfmother tune erachter.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
No, woman!
Erg sterke episode. Die standalone episodes zijn toch wel de episodes die erg aan doen als old school Chuck. Veel leuke vondsten, leuke references en vooral veel onzin. De zeer komische ruzietjes tussen Sarah en Chuck blijven toch hilarisch (no, woman! en ball and chain
). Het was weer even geleden. Montgomery is weer geweldig, Beckmann aan de drank, Casey's grunt begeleidt onder epische muziek als hij denkt dat Morgan gaat vertellen dat Alex zwanger van 'm is. Erg leuk. En de bellydance van Sarah, goddamn zeker the hottest Sarah moment so far
. Fijn einde, ik voel een echte ouderwetse Sarah episode aan komen
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En as promised, even een top van mijn persoonlijke hete Sarah momenten.
5. Bikini entrance + preparing for battle:
4. Cover?
3. Sexting
2. Third dimension opening sequence (vooral in 3D was ie briljant!)
1. Bellydance:
Ook nog even een eervolle vermelding voor de talloze lingeriescenes en natuurlijk de meest sexy scene met een enorm nerdy gehalte. Als BSG fan zijnde vond ik deze ook enorm hot:
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Jammer van dat kutnummer, maar deze miste ik nog. Zeker die waterscene op t eind. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die was ik nog vergeten ja, ook een erg sterk staaltje Sarah sexiness
.
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
ik was jullie geposte youtube filmpjes aan het bekijken en kwam zodoende ook deze tegen:
'Hitler finds out about Sarah and Shaw (and not Chuck)'
YouTube - Hitler finds out about Sarah and Shaw (and not Chuck)
Dit hitler trucje hebben we wel vaker gezien, maar ik vind hem in deze context wel weer grappig 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Slaat echt werkelijk nergens op zodra je naar t Duits gaat luisteren. Beetje jammer.
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
Lol geloof ik graag, ik heb op mijn werk het geluid uit staan, op die manier het kijken is dan ook leuker.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Een paar mensen tipten deze serie al. En toen ik helemaal bij was met How i met your mother, maar begonnen aan seizoen 1. Erg leuke serie die weer heerlijk wegkijkt.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Seizoen 1 afgerond en door naar seizoen 2. Fijn om weer een serie tegen te komen waar ik weer even mee vooruit kan.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Fanservice all over in deze nieuwe aflevering. Een soort Charlie's Angels spoof. Tsjah en wie wil dat nu niet? Carina is terug, wat natuurlijk Morgan veel last bezorgd. Vermakelijk. Actievol, hoewel het allemaal wel wat sexier had gemogen. Diepgang was ver te zoeken, maar cool was het wel.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
lol. Zit je niet in het verkeerde topic? Achja
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Achja, vergeten dat kritiek hier zelden wordt geapprecieerd.
Het was weer super duper geniaal ongelofelijk!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
haha nee hoor, je mag van mij kritiek hebben, maar saai zie ik niet zo. Voorspelbaar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar snap niet dat je deze aflevering daar op afrekent, aangezien het meer bedoeld was als luchtig tussendoortje, dan als serieus spannende en diepgaande aflevering.
FlyLo
-
- 1070 messages
- 745 votes
Ik beschouw Chuck nooit als diepgaand. Wel moet het origineel, luchtig of spannend, en liefst een beetje komisch blijven. Dat is dit seizoen nog maar zelden het geval geweest.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geweldige episode alweer. Inderdaad wat voorstelbaar maar het concept van de Cats was erg leuk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima ep, vooral dankzij Carina en Martin... eh.. Morgan.
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Pak nu iedere week zo'n ep op comedy central mee en vind het toch steeds leuker en leuker worden, vraag me ook teleksn weer af hoe ik hier na een half seizoen destijds al mee ben gestopt. Toch maar weer eens echt gaan volgen denk ik, ben wel weer eens toe aan iets luchtigs na al dat dood en verderf in Six Feet Under van de afgelopen maand! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Helaas wat verlaat deze week maar weer een erg leuke old school Chuck ep.
Bijna één grote Charlie's Angels referentie, maar nog genoeg andere pop culture references, een heerlijke Morgan show (
), weer een ouderwetse goofy fuck up van Chuck en veel over the topness. Morgan en Alex zijn zo cute, weer wat fjne vermakelijke actie, Carina terug, een Sarah fight. Erg veel coolness, al had het wel sexier mogen zijn ja.