• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.416 votes
Profile

Chuck

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Phyllis, clean up! .

Ja, fijne episode maar wel op momenten wat minder luchtig dan de average Chuck. Ook weer typisch Chuck, het effectief switchen naar een totaal andere mindset. Erg fijne references naar The Avengers, ook erg leuke andere grappen zoals het babynaam debacle of de Top Dog competition. Ook maakt de catsuit + wig van Sarah heel veel goed qua nerdy content, ziet er weer erg lekker uit . leuke Morgan momenten weer, weer wat Awesome, Dalton is echt hilarisch trouwens en natuurlijk de best intense climax. Ook erg serieus en was toch best behoorlijk indrukwekkend.

Wat is Strahovski toch ook een sterke actrice, dat zie je aan zoveel kleine subtiele details. Ik ben er erg blij mee dat ze in dit seizoen en vooral met deze nieuwe story arc zoveel kan laten zien. Niet zo luchtig als normaal maar ik vind het wel fijn dat ze de rode draad storyline erg indrukwekkend brengen. Perfecte voorbode, voor de eerder aangekondigde beste 10 minuten Chuck ever die in de volgende episode zit. Ze laten hier zien dat dit grotendeels best wel eens waar zou kunnen zijn .

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Leuke serie inderdaad, ben er nu enkele keren echt voor gaan zitten op Comedy Central, iemand enig idee waar ik dan ongeveer zit?

Wil het wel eventjes vanaf het begin gaan bekijken om dan bij te komen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ergens in de eerste helft van seizoen 2 volgens mij.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ach maakt op zich niet eens zoveel uit, ga toch vanaf het begin alles bekijken. Maar wou even een kleine schatten hebben van hoeveel ik dan achterloop en hoeveel van de eerdere seizoenen ik ongeveer gemist heb.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Volgens ons overzicht wordt 201 op 2 februari pas uitgezonden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

412 is iets te serieus voor mijn doen, maar ik ben nu wel benieuwd naar 413. Misschien dat er wel een Chuck en Sarah fight aankomt of zo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De toon van de serie zal niet zo snel veranderen. Dit is een paar afleveringen gewoon de tendens.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Wilfred Genee wrote:

Leuke serie inderdaad, ben er nu enkele keren echt voor gaan zitten op Comedy Central, iemand enig idee waar ik dan ongeveer zit?

Wil het wel eventjes vanaf het begin gaan bekijken om dan bij te komen!

Naomi Watts wrote:

Ergens in de eerste helft van seizoen 2 volgens mij.

Ik denk eerder S01E14 ofzo.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Hoorde vandaag dat volgende week de seizoensfinale te zien was. Vraag voor mij is welk seizoen .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dan is het seizoen 1. Op basis hiervan is AHWA je juiste bron, hij doet de ondertiteling namelijk op Comedy Central voor Chuck.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ah ok. Wist ik niet maar dan weet ik het nu allebei, in ieder geval bedankt!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Geweldige aflevering 13, die wel voelt als een finale. Niet gek ook, de aflevering was al gemaakt/geschreven toen ze pas te horen kregen dat het seizoen nog langer mocht zijn. Tsjah, wat nu he, ontwikkeling na ontwikkeling wordt opgelost, perfect voor een seizoenseinde, zodat je in het nieuwe seizoen weer met allerlei nieuwe situaties kan beginnen. Geen idee hoe ze dat gaan oplossen, want volgens mij is de volgende aflevering sowieso minder dan deze.

Er valt wat voor te zeggen dat deze aflevering veel te vol gepropt zit. Alles komt ineens bij elkaar in een aflevering die daardoor uit zijn voegen barst van de humor, dramatiek en bombastische actie. Hierdoor komen kleinere, intiemere situaties een stuk minder hartverwarmend over, terwijl die normaal gesproken net zo belangrijk zijn.

We gaan zien, super aflevering, maar een beetje raar gevoel. Van mij part is het volgende week gewoon seizoen 5.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Beetje het probleem met Chuck, constant die episode backorders. Maar veelbelovend Lynchiaans Konijntje. Vanavond eens opzetten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Deze jongen gaat hem vanavond ook kijken, ik had op m'n werk al een paar minuten gekeken en kreeg al weer kippenvel bij het zien van de naam Orion. Het einde van seizoen 2 met Bakula is nog steeds fantastisch, en ongeëvenaard goed. Benieuwd hoe het verder ging.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wat een aflevering Ben benieuwd hoe ze de overige afleveringen nog gaan vullen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sterke ep inderdaad, Jeffster was dit keer zo briljant als ze kunnen zijn. Beste Jeffster optreden sinds de bruiloft.Het voelde inderdaad aan als een season finale, maar ik denk dat we in de seaason finale wel een bruiloft zullen zien. Uiteraard wist iedereen dat Casey niet dood was maar gelukkig wisten ze me wel te verrassen met het plan van Chuck om Hydra te pakken zien te krijgen, go Chuck!

Ik hou er wel van als er midden in het seizoen al iets groots plaatsvindt, niet alles hoeft tot het laatst bewaard te worden. Al zal Volkoff wel weer ontsnappen of zo. Ik ben toch benieuwd hoe ze nu verder gaan, al zullen de komende eps voornamelijk uit filler bestaan verwacht, of het introduceren van nieuw personages.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Damn, weer niet aan toe gekomen . Vanavond weer een poging wagen.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Heel onrealistisch gezien kan Volkoff volgende Ep. alweer ontsnappen natuurlijk

Is dit nu het laatste seizoen van Chuck of is dat nog niet bekend?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Nog niet bekend geloof ik, al hoop ik natuurlijk dat het ervan komt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Goede episode, helaas niet zo epic als ik verwacht had maar toch wel erg solide. Heerlijke einde ook, dat dit de oorspronkelijke finale is zie je aan alles. Al wil dat niet zeggen dat er niets moois meer gaat volgen. Jeffster is weer eens briljant en ook weer veel fijne Morgan momenten. Altijd een feest als Chuck en Morgan on a mission gaan.

Awesome is ook gewoon weer awesome. Ook een flinke dosis actie, al lijkt me dit niet het einde van Volkoff aangezien zijn dochter ook nog in beeld gaat komen. Dit is in ieder geval niet de laatste storyarc episode want episode 16 staat ook nog in het teken van Volkoff. Benieuwd hoe het verder gaat (eerst twee standalone episodes), de ontwikkeling tussen verloving en bruiloft, de uitleg achter de Greta's (Mustapha en Keibler keren terug), het personage Carina komt terug (samen met Mercedes Masohn en Mircea Monroe als The Cat Squad). Robin Givens komt ook nog voorbij en lijkt een perfect fit voor de Volkoff storyarc. Sweet!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

groupie! Je hebt fan en fan haha. Heb je ook al een Nerd herd pet, t-shirt, sleutelhanger of Buy More mok?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik wil wel eens doordraven .

Ik heb inderdaad zo'n Buy More package gekocht met o.a. mok, sleutelhanger en een buy more polo. Die van de Nerd Herd heb ik nog niet, wordt eerst tijd dat ik mijn Buy More employee polo ga upgraden naar die van de supervisor .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Of ass-man?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gamenerds onder ons. Yvonne gaat weer eens als voice actor fungeren en in niet de minste game. Ze zal de stem van Aya gaan inspreken in de nieuwe Parasite Eve. Ik vond vooral het eerste deel briljant en Aya past ook prima bij Yvonne. Yayyyy . Toeval dat ze ook al als voice actor in mijn favoriete game fungeerde? Ik dacht het niet, ze kent haar klassiekers.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oh fuck the virgin Mary. Ray Wise (Twin Peaks o.a.) gaat Chuck onveilig maken . Held!

Despite the events of "Chuck Versus the Push Mix," viewers have not heard the last from Volkoff.

Producer Chris Fedak has broken the wonderful news to Zap2It that veteran actor Ray Wise will guest star later this season as the evil mastermind's attorney.

As you can guess from this tidbit, Timothy Dalton will also return as Volkoff himself later this season. Fedak says he hopes the actor can reprise the role on "multiple episodes."

Look for Wise to appear on season's 16th episode, "Chuck vs. the Masquerade." This will also feature the debuts of Lauren Cohan and Robin Givens.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dalton is al wreed geniaal in zijn rol van Volkoff en dan komt Wise er ook nog eens bij, hoe is het in godsnaam mogelijk dat er twijfel over bestaat of er nog een 5e seizoen komt...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ray Wise uit Reaper = held. Awesome nieuws.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

"Death is the solution to all problems." That's a quote from my favorite poet and humanitarian: Joseph Stalin.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Briljante quote was dat idd .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.