• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.160 votes
Profile

Chuck

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

and the story continues. Beter geen spoilers lezen op fansites, dan is de verassing van deze week wel wat groter. Hoewel het nu nog allerlei kanten op kan. Leuk gedaan.

Sarah met een leuk valentijnskostuum, Verder een all cast episode. Zelfs Miike komt ff voorbij.

En Casey, waar gaat dat heen? We gaan het zien!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Miike? Snow bedoel je zeker.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

eh 1 i teveel maakt al het verschil haha. Bedoelde gewoon Big Mike

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik schrok al (wel in positieve zin) .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Goeie ep. Voorspelbaar verloop, maar leuk om Lauren Cohan te zien na haar rol in The Vampire Diaries. De vaart zat er goed in, sterke scenes tussen Morgan en Chuck, en leuke comic relief met Ellie en Awesome en Jeffster. Keep em coming.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuke aflevering inderdaad. Alleen ben ik wat minder enthousiast over Cohan, wat een irritante verschijning is dat toch. Mag van mij al snel weer verdwijnen. Voor de rest leuke eerste helft, veel nonsens, veel goofiness en fijne humor. Tweede helft is wat meer aktie gericht, al bewandeld het wel de paden van voorspelbaarheid maar hierdoor niet minder effectief. Leuke luchtige episode weer. Al gaat het echte feest in de volgende episode pas beginnen natuurlijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vind Cohan geweldig. Heel cute, lekker accent. En ik vond de dramatische scenes toch heel goed aanslaan, mooie parallel tussen Morgan en Casey. Vooral de scene tussen Morgan en Chuck was best aangrijpend, niet echt luchtig te noemen.

Alleen die Jeffsterknuffel dan weer wel

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die scene was dan wel weer mooi ja, maar echt zwaar drama vond ik het ook niet. Gewoon effectief gebracht hoe close zij zijn als vrienden, ook is apart wonen als vrienden zijnde ook helemaal niet zo'n drama, maakt het ook al stukken minder zwaar. Voor de rest vind ik het aardig luchtig, de tantra scene, het geklooi in de keuken van Chuck en Sarah, Casey die binnenkomt, het hemelse valentijnspakje van Sarah.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zit ook wel weer wat in, het wordt tijd dat er een dode valt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het wordt wel weer eens tijd ja . Een echte upset zal ook wel eens fijn zijn, al is de serie daar iets te luchtig voor denk ik. Ik zie een regular niet echt dood gaan in Chuck.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zeg dat maar tegen Tony Todd

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

You got a point . Helemala vergeten, al was dat niet een upset maar was toen best te beschouwen als regular idd. Nee, een echte upset maar dan wel als de serie niet zo veel looptijd meer heeft .

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Met seizoen 3 begonnen, een zeer goede Episode met alleen maar goede nummers. Alleen die keus van Chuck zal ik nooit begrijpen en vind ik compleet onlogisch. Voor de rest vond ik de actie in Mexico ook maar lelijk vormgegeven.

Gelukkig komt de Buy More terug met het originele personeel. De Buy More is toch wel een van de grote steunpilaren van de serie die niet zomaar mag ontbreken.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Ben maar eens voor gaan open op Comedy Central (nog lang niet bij verder). Pas bij begin seizoen 3 momenteel maar wel enkele in mijn ogen grote veranderingen zo aan het begin. Mijn eerste gevoel zegt me dat ik seizoen 1&2 leuker zal vinden dan het 3e en/of volgende. Maar wie weet, hoop op nog meer moois .

Edit: Zie ik net dat de post boven me zo ongeveer even ver is, zat met dezelfde gevoelens!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

VIVA LA BUY-MORIA

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuke episode. Ray Wise zijn aandeel is (nog) klein maar o wee, wat wist ie weer indruk te maken. Vooral zijn Alexei accent was hilarisch. De lijnen voor de finale worden uitgezet waar Cohan zoals verwacht een groot aandeel in gaat zijn. Veel gelachen ook in deze episode. Sarah die een weddingmonster wordt, leuke Ray Wise momenten maar vooral de bank robbery is geweldig. Elk heist cliché wordt uit de kast getrokken (this is a robbery, don't be a hero ) echt in een deuk gelegen tijdens dit segment. Fijne Matrix references (die Trinity suit van Sarah ook ) op het begin en tijdens de hele heist een hele aaneenschakeling aan Pulp Fiction references. Toch wel één van de leukste Chuck momenten dit seizoen, van de hele serie durf ik zelfs te zeggen. Briljant dit. Ook Strahovski is hier zo droog als wat, en zo vaak krijgt ze niet de ruimte voor dit soort humor segmenten. Ook de bruidsjurk scene is top, erg aandoenlijk ook. Eindelijk de ontroering bij Sarah en heb ook wel een zwak voor mooie vrouwen in bruidsjurk . Zeer geslaagde episode weer.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ah, je bent me eens voor. Had wel het idee dat de aflevering wat laat op gang kwam. Tot op de helft van de aflevering blijft het wat vlak en dan komt er opeens een versnelling ofzo, met inderdaad die geniale pulp fiction en matrix momenten. Wel balen dat we nog steeds niet weten wat Casey doet, had verwacht dat Morgan er nu al achter zou komen eigenlijk, maar dat zou te snel wezen,

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Oeps, ik heb HIMYM, Mad Love en Smackdown de voorkeur gegeven. Vanmiddag dan maar even Chuck kijken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sector 7G Heerlijke Simpsons-reference van Morgan.

Geweldige ep, met als hoogtepunt die bankoverval Heerlijke Matrix- en Pulp Fiction-references, maar gewoon de lol die ervanaf straalde was weer een verademing. Ook het feit dat Chuck zich verspreekt tegen de bewaker en zegt dat hij de Kevin Costner is, zo hoort Chuck te zijn. Serieus, maar geeky, En die bruidsjurk, maar vooral de ontlading, zo sexy. Ook die zonnebril in haar Trinity-look.

Zo wil ik er nog veel meer, please

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Seizoen 3 afgerond wederom nog steeds genietbaar. Alleen na de eerste dood van Shaw in Episode 13(?) lijkt het seizoen aan een einde gekomen te zijn. En de episodes daarna lijken wat aan elkaar gebreid te zijn.

Binnenkort maar eens seizoen 4 kijken als ik hem in een ruk kan kijken. Dus nog even een weekje wachten.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Inmiddels bij met de huidige serie, heerlijke serie die je gewoon op je gemak kan bekijken.

Sarah in dat pakje de vorige aflevering, damn!

Chuck

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb nog altijd wat een gemend gevoel bij Lauren Cohan. In Death Race 2 was ze fantastisch maar hier weet ze niet echt te overtuigen. Wise blijft weer zijn geniale zelf als uit Twin Peaks, geweldige acteur.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In DR2 wel te pruimen maar zowel in The Vampire Diaries als in Chuck de uitstraling van een kadaver . Wise steelt duidelijk de show.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vampire Diaries zegt me eigenlijk niet zo veel en af en toe is een stukje van gezien doordat ze het achter Gossip Girl zenden maar het leek me niet al te boeiend. Toen ik zag dat Wise een bijrol had, deed de naam wel een belletje rinkelen maar ik kon er geen film/serie op plakken, tot ik hem zag natuurlijk. Fantastisch eigenlijk dat je als acteur nog altijd wordt herkend van een rol van 20 jaar geleden.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Geen Chuck deze week . Geen idee waarom, maar het zal wel wat wezen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Inland Rabbit wrote:

Geen idee waarom, maar het zal wel wat wezen.

Schrijven? Schieten? Editten? Gebeurt niet allemaal binnen één week hoor.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Maandag 14 maart pas weer .

Dus klein weekje eventjes overleven..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

jacobine_rodijk wrote:

Schrijven? Schieten? Editten? Gebeurt niet allemaal binnen één week hoor.

Komt gewoon door The Event hoor. Door de vertraging van The Event heeft NBC gewoon besloten om een dubbele episode uit te zenden waardoor Chuck dus gewoon vrij heeft voor een week. Vanaf volgende week krijgt The Event de uitzendtijd van The Cape. Chuck vs The A-Team is al weken klaar.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Zo goed als alle series hebben toch een week pauze nu? Is gewoon door carnaval denk ik..

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Naomi Watts wrote:

Chuck vs The A-Team is al weken klaar.

Dat die klaar in de blikken ligt zou zomaar kunnen, maar reageer eigenlijk meer op de algemene presumptie dat er afgevraagd wordt waarom er niet elke week een nieuwe aflevering wordt uitgezonden van (vul-maar-in). Alsof zo'n productie van een aflevering binnen no-time gebeurd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.