• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.157 actors
  • 9.373.488 votes
Profile

Chuck

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben benieuwd, speaking of Whedon, ben ook wel benieuwd naar Firefly (mede door Baldwin). Heb jij Firefly gezien en raadt je die aan?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

lol, wat mij betreft na Buffy zijn beste serie, in combinatie met de iets mindere film. Jammer dat ie dat nooit in serievorm heeft mogen afmaken, maar tis mooi zo.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Prima aflevering van Chuck, beetje old skool seizoen 1. Rob Riggle kan heel irritant zijn, maar hier was hij geweldig. Ik ben blij dat ze het Intersect-probleem spreiden en niet in 1 keer oplossen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Over oldskool seizoen 1 gesproken, gisteren heeft CC S01E01 uitgezonden!

Helaas was ik niet in de positie om hem even mee te pakken maar het lijkt me best tof om zo nu en dan een gouwe ouwe te kijken .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je hebt ze niet op DVD/BD?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oef, can't take the tention! Sarah is zo cool. Expendables 2 anyone? The Ultimate Fighter? Eat this Liddell! Die blik op de eerste still . Flink wat female MMA gezien maar komen altijd erg mannelijk over, Strahovski weet als enige weer hotness en coolness uit te stralen. What a woman! Next week wordt het ook weer tijd voor wat Mustang storyline, vond het wel jammer dat ze dat niet deden deze episode. Genoeg storylines om uit te zetten dit seizoen, wat een geweldig seizoen weer.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

AHWA wrote:

Prima aflevering van Chuck, beetje old skool seizoen 1. Rob Riggle kan heel irritant zijn, maar hier was hij geweldig. Ik ben blij dat ze het Intersect-probleem spreiden en niet in 1 keer oplossen.

Ik vond hem eigenlijk redelijk irritant. Ken hem voor de rest niet en daar ben ik precies blij om. Voor de rest was het wel weer een degelijke episode, al vond ik de vorige beter door de geweldige rol van Dalton. Ook was het wel weer leuk om Summer Glau nog eens te zien verschijnen, dat moet geleden zijn van The 4400 en die ene gastrol in Big Bang Theory.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Riggle moest dan ook irritant zijn natuurlijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Precies, en daarom was hij goed. Normaal moet hij grappig zijn, maar dat is hij dan niet. Hier moest hij irritant zijn, en daarom was hij grappig. Eh...logisch toch?

En die preview van First Blood: The Sarah Walker Chronicles ziet er lekker uit.

Die ondergoedscene van deze week was yummy.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

Precies, en daarom was hij goed. Normaal moet hij grappig zijn, maar dat is hij dan niet. Hier moest hij irritant zijn, en daarom was hij grappig. Eh...logisch toch?

Indeed, zelfde reden dat Glau meestal uitblinkt in gevoelloze rollen .

First Blood: The Sarah Walker Chronicles

.

Die ondergoedscene van deze week was yummy.

Hulde inderdaad. Eén van de betere underwear scenes van Chuck. Strahovski's buikje is echt indrukwekkend .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Veelbelovende reviews, mijn verwachting lijkt waarheid te worden. Dit wordt één van de sterkste Chuck episodes. Ik heb er zin in vanavond .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Misschien niet de sterkste, wel emotioneel. We zien een Sarah die enorm Pissed off is, maar tegelijk ook emotioneel helemaal naar de klote. Mooi om te zien. Een scene die nogal aan Ong Bak doet denken is erg gaaf, Sarah en water is blijkbaar ook een combinatie die erg goed werkt.

Je krijgt je zin, de Mustang ontwikkeling wordt doorgedreven. Hilarische scenes en ook daar zal ik niet teveel over verklappen.

Ben benieuwd in hoeverre Chuck nu gedeeltes van zn geheugen kwijt is . Het zou leuk wezen als ze daar nog wat mee zouden doen.

Al met al vooral een emotionele aflevering en ook vol met actie. Cool!

Amel M.

• 85 messages
  • 0 votes

Inland Rabbit wrote:

Sarah en water is blijkbaar ook een combinatie die erg goed werkt.

Top aflevering, veel actie en er valt te lachen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een aflevering, toch wel één van mijn favorieten, misschien wel mijn favoriet va nallemaal, maar dat is een statement waar ik me nog niet aan wil wagen.

Erg gelachen weer. Vooral om Lester en Morgan, laatst genoemde is echt onmisbaar, Gomez zijn karakter brengt de balans die de serie altijd al nodig had. Zo hangt Casey erop momenten er niet zomaar bij. De Mustang storyline begint nu uitgezet te worden, benieuwd wat ze hiermee gaan doen. Die cliffhanger zorgt wel voor wat vragen, antwoorden graag.

Voor de rest is dit gewoon een Sarah aflevering en Strahovski maakt enorme indruk. En aan deze woorden mag wel gewicht gehangen worden, als je het feit even ontziet dat ik een enorme Strahovski fan ben. Op acteer vlak mag ze alles uit de kast halen en dat doet ze dan ook. Erg mooi hoe ze op het begin schommelt tussen emotioneel en woede, en dat ze erg irrationeel is versterkt dit alleen maar. Erg mooi. Veel toffe scenes, leuke knipoog naar Far Cry en een Ong Bak deja vu ontloop je niet inderdaad. Ik kreeg wel even een brok in mijn keel toen Sarah achter de aanzoekplannen van Chuck kwam. Erg subtiel. Sarah is ook totally bad ass, totaal beestachtig. Leuk om deze kant van haar te zien en weerspiegelt perfect hoe diep de relation development is van het aandoenlijkste koppel ooit vastgelegd op film. Sarah en water ligt elkaar wel ja .

Enorm spannende aflvering ook, ook de 'dromen' van Chuck zijn erg overtuigend, fijn visueel stijltje ook in deze aflevering. Dan komt eigenlijk het hoogtepunt van de aflevering. Strahovski die echt los gaat op emotioneel vlak. Haar blik, haar snik, haar timing. Magistraal. Ze weet gewoon weer de juiste snaar te raken, erg sterk. Erg mooi haar intense openbaring jegens Chuck. Leuke wisselwerking ook met de droomwereld waar Chuck zich bevindt. Mooiste scene van heel de serie tot nu toe. Hands down. Ik durf het ook toe te geven; lang geleden dat ik zo gehuild heb als een baby . Ook hoe Casey er dan bij staat. De chars maken in dit seizoen echt enorme ontwikkeling door, echt een aanwinst voor de serie. Briljante episode dus. Benieuwd hoe het verder gaat en of Chuck nu echt normaal is, wel weer even een leuke benadering.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Promootje . Rode draad Volkoff storyline continues. Leuk die lines van Hamilton, die zijn jaren geleden hoorde in de Terminator reeks. Dalton terug! Dat wordt weer genieten.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Fantastische episode! Crazy Walker en een cliffhanger van hier tot in Tokio, kan niet wachten tot volgende week. Erg leuk gebruik trouwens van Wolfmother, perfect nummer voor de setting van deze episode

edit: Dalton keert terug in de volgende ep? Dan ben ik nog curieuzer dan ik al was

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Thanksgiving met Dalton. Klinkt gezellig .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Tot en met 408 gezien, vanavond is hopelijk 409 binnen en ben ik weer bij! Het is een tof seizoen in elk geval!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het werd tijd .

eppo349

• 874 messages
  • 4064 votes

Eerste aflevering van het eerste seizoen gezien. Formidabel, zit er gelijk helemaal in. Hopelijk blijft het niveau tot aan het vierde seizoen zo.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

409 was degelijk, zoals de rest van het seizoen. Pluspunten voor Morgan wederom, begint zo'n beetje m'n favoriete personage te worden, iets wat ik nooit gedacht had.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Hmm ja, coole episode. Iets minder emotie, iets meer coole actie en spanning. Morgan, ondanks of juist doordat alles fout gaat, is een belangrijk onderdeel van de serie nu en dat is cool. Dalton en Hamilton verschijnen weer en dat zorgt uiteraard voor spanning. Veel foute humor, met Chuck/Morgan die er een rare hobby op nahouden en Jeffster weer goed bezig.

Het mysterie met de laptop is nu al opgelost. Erg jammer. Er was nog wel veel fun te beleven met een Intersect-loze Chuck denk ik . Nu maar zien of de serie het volhoudt om spannend en origineel te blijven.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dalton De episode van vorige week was beter maar dit was toch wel weer van een erg hoog niveau. Ik blijf het knap vinden dat dit na 4 seizoenen nog zo blijft boeien.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Komt ook omdat de serie per seizoen evolueerd. Chuck blijft nooit op dezelfde voet verder gaan. Dat maakt Chuck zo boeiend. Vanavond ook eens kijken, Dexter houdt me aan de buis gekluisterd maar heb het seizoen bijna klaar dan ben ik eindelijk uit die houdgreep.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuke aflevering. Niet echt huge qua opzet maar een fijn Thanksgiving thema en Dalton die echt weer hilarisch speelt. Dalton en Gomez stelen wel de show. Weinig Chuck en Sarah in deze episode, in ieder geval, weinig mogelijkheden om echt de show te stelen. De Orion laptop deed precies wat ik er al van verwachtte, fijn dat Chuck de intersect terug heeft. Dit zal dan wel weer resulteren in gevaarlijke missies. Yay! Einde is ook briljant met Morgan who goes die hard on Volkoff . Aardige light aflevering dus.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Heb ik eindelijk 409 gezien, ligt 410 alweer te wachten. Ik kom maar niet door m'n lijst met te kijken meuk heen. Hè, vervelend nou! "Gelukkig" nog maar 5 eps, dan is het seizoen weer voorbij, kan ik verder met belangrijkere zaken. (Zal m'n baas ook fijn vinden.)

Chuck heeft me dit seizoen een paar keer verrast met leuke wendingen en side-plots. In 409 vond ik de 'Apocalypse Now scène' van Sarah erg cool om te zien. Eigenlijk was ze de hele aflevering erg cool en feisty! Ik wil meer zien van een boze Sarah!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Naar mijn weten gaat Chuck door tot 22/23 eps dit seizoen, maar er zal wel een tijdelijke stop inzitten. Mja, zie t nergens meer dus t zal wel niet.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik zag het op IMDb tot 414 gaan, daar haalde ik het vandaan. Meer eps zou tof zijn, als ze de trend volhouden!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

24 worden het er to be exactly .

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wederom geen Chuck aflevering deze week?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.