• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.160 votes
Profile

Chuck

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hamilton vind ik ook niet zo'n goede keuze.

Wat betreft Chuck heb je gelijk. Hij is wel iets te vlot geworden, veel minder geekiness maar nog steeds wel een geek maar het is wel minder geworden ja. Aan de andere kant moet er wel progressie zitten in zijn spy work natuurlijk. Morgan heb je altijd nog . Voor mij is de key character toch Sarah, de serie had van mij best zo mogen heten .

Al was ontwikkeling van Chuck als character natuurlijk onvermijdelijk. Voor de sullige Chuck kijk ik wel de vroegere episodes. Maar ik begrijp het dat het je dwars zit als dat voor jou de kracht van de serie was.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben nu bezig met Chuck vs The Wookiee voor Comedy Central. Good times.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Ik vond dit juist weer een heerlijke, vlotte aflevering met wat belangrijke gebeurtenissen. En weinig Jeffster, want daar heb ik dan weer een hekel aan

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ik zei het eerder al eens, ik ben blij met de duidelijke story arc route die er nu gekozen wordt. Waar ik vorig seizoen het idee had dat het vooral veel fun was, maar het verhaal per episode niet erg veel vooruit schoot, is dat de laatste tijd wel anders. Deze aflevering was gewoon alweer erg belangrijk en deze keer ook zeer verrassend. Veel ontwikkelingen rond Mary natuurlijk. Leuke rol van Dalton, met de Alias referentie die niet meer kon uitblijven natuurlijk.

Ja, Chuck gebruikt veel herkenbare elementen uit bestaande series, maar ze zijn altijd zo bijdehand om dat zelf op te merken. Dan verdien je toch wel heel wat extra credits.

Fijne en vooral spannende aflevering

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Briljante old school Chuck ep. Zo hoort het te zijn. Ik mis Bakula. Awesome.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Chuck zit weer op volle sterkte voor mij, enorm genoten van de laatste afleveringen, op deze manier mag de serie voor mij nog jaren doorgaan hoor!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, geweldige aflevering dit. De Alias referentie kon niet uitblijven inderdaad, en na talloze onbedoelde referenties nu toch wel wat bewuste referenties. Zoals ik al eerder zei, de rol van Hamilton is gewoon enorm vergelijkbaar met die van Olin, schouderklopje voor mij. Een heerlijke episode die alles heeft, veel spanning, een paar twists, veel hilarische momenten en ook zeer geloofwaardige sentimentele scenes. Muziekkeuze blijft ook zeer goed.

De rol van Dalton is briljant (i had my first sexual experience watching Lawrence of Arabia / here catch ). Morgan is ook briljant met zijn earpiece mishap (als zijn glas ge re-filled wordt ), Morgan's zijn entrance (had wel verwacht dat hij een shaked, not stirred Martini zou bestellen) de entrance van Chuck in Castle, de achtergestelde social network kennis van Sarah (Friendster ) en Chuck die zijn persoonlijke problemen met iedereen deelt. Genoeg memorabele momenten in deze ep. Veel story development ook. Sarah doet zoals altijd weer een mooi gebaar. Adorable

(afbeelding). Weer wat nieuwe vragen erbij na deze episodes, laat de antwoorden maar komen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Passen we wel op met Alias-spoilers? Dat moet ik nog kijken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Alias spoilers? Waar?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gewoon een algemene vraag

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pre-emptive strike zeg maar. Ik zal niets verklappen, alleen jammer dat Dalton dat wel deed .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat heb ik dan gelukkig over het hoofd gezien

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Timothy Dalton

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Haha zit Dalton als gastrol in de laatste ep?

Snel kijken dan!

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Yup, speelt een prima rol. En niet zo'n kleine ook.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Verdomme, ik dacht dat er vandaag weer een nieuwe aflevering was

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Afleveringen komen altijd dinsdag online, maar ja, dat dacht ik ook.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Woensdag is mijn wekelijkse Chuck uurtje Is er eigenlijk een reden waarom er deze week geen episode is?

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Volgens mij heeft Chuck een weekje pauze. Volgens MyTVShows.org staat vs The Fear of Death gepland voor 15-11, en de vorige (vs The First Fight) op 1-11 was. Dus 8-11 geen Chuck.

Volgens mij gaat het volgende week woensdag ook op de Nederlandse TV beginnen!

Even vrienden overhalen om te gaan kijken .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Commentaar op de Nederlandse ondertiteling van Chuck graag aan mij doorgeven

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Metalfist wrote:

Woensdag is mijn wekelijkse Chuck uurtje Is er eigenlijk een reden waarom er deze week geen episode is?

Een ingelaste Matt Lauer Reports news special. Gebeurt wel vaker bij Matt Lauer dat het on short notice wordt aangekondigd en dan schrappen ze een programma en stellen die een week uit. Gewoon NBC policy.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ach zo, bedankt

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Geen geweldige aflevering, wel een hele spannende. Veel humor ook, vol met film verwijzingen.

Greta verschijnt in de vorm van Summer Glau en helaas word daar geen groot subplot omheen gebouwd, al zorgt het voor wat leuke Jeffster actie. Toch, op het moment dat Summer in zo'n serie komt, hoop je toch op een wat grotere rol.

Op zich wel een mooi hoofdplot. Het begint allemaal erg nerdy, maar al snel krijgt het geheel een emotionele lading die de hele aflevering maar blijft opbouwen en uiteindelijk tot een climax komt. Lekker weer een Chuck only mission, met de nodige gevaren ook. Uiteindelijk eindigen we met zo'n grote cliffhanger, dat ik serieus baal dat we een week moeten wachten .....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vanavond ook maar eens kijken, gister niet aan toe gekomen. De review van Inland is veelbelovend. Summer Glau, nerdiness en emotionele lading. Yeah baby .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, erg leuke episode weer. Niet super maar wel gewoon erg goed. Erg veel leuke dingen in deze episode zoals de ontwenningsverschijnselen van Casey, Lester weer op dreef, een mooie Glau (die toch pijnlijk in het niet wordt gedreven door Yvonne, sowieso elke keer weer hetzelfde verhaal. Staat geen maat op Strahovski), de kurkdroge double bid van Chuck en natuurlijk weer een underwear scene met Strahovski. Vind ik wel fijn dat dat wel heel vaak terug komt de laatste tijd.

Erg blij dat Glau haar rol beperkt blijft, aan alles merk je dat ze een enorme beperkte actrice is. Zelfs dit rolletje was pijnlijk om aan te zien, en als je dan ziet wat Ritchie daar tegenover zette laatst, dan is dat een pijnlijke constatering. Leuk, weer een Chuck only mission maar deh eld van deze episode is Riggle, wat is hij hilarisch als Jim Rye . Ook flink wat emotioneel geladen scenes en wat maakt Strahovski indruk op het eind. Sterk geacteerd, die blik, die geëmotioneerde snik, subliem. Ondanks dat zeh et mooiste is wat eri n Hollywood rondloopt zie ik enorm veel potentie op acteergebied. Lekkere cliffhanger ook, laat het maar snel maandag zijn.

Promootje :

Erg veelbelovend, weer een heerlijke Sarah episode dus. Voor mij als Sarah fanatic wordt dit genieten, lijkt zowat de vrouwelijke Rambo . Ik verwacht dat ik Sarah van een andere kant ga zien. Veelbelovend. Het duurt nog zo lang .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

De achterkant? Wordt ook wel eens tijd dan.

Summer Glau acteert bewust zo clean, ik heb het idee dat ze het erom doet. Weet niet of je haar in Dollhouse hebt gezien? Daar was ze de ene scene heel emotieloos en gemeen en soms heel kinderlijk en gemaakt lief, met zo'n Bambi uitstraling. Fijne actrice, al vond ik haar rol hier ook niet heel geweldig, maar dat lag meer aan het script dan aan haar denk ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

lol .

Ze blinkt uit in gevoelloze rollen inderdaad maar dat hoeft niet iets positiefs te zijn. Dan is Jerney Kaagman ook een ideale actrice .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Misschien wel. Maar nee, in Dollhouse liet ze wel degelijk een diversiteit zien. Hier wat minder. Terminator heb ik niet gezien, maar toch ben ik benieuwd naar The Cape.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Om even je vraag te beantwoorden, heb Dollhousen iet gezien, zal 'm eens op zoeken. Ben ook benieuwd naar The Cape.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Flink doorbijten bij Dollhouse, de helft van season 1 mocht Whedon weer eens niet doen wat hij zelf wilde. Toen dat eenmaal wel kon, werd t goed. Al is Elishza Dusku echt een matige acteur, de bijrollen zijn soms echt geweldig.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.