• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.140 votes
Profile

Chuck

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vanavond ga ik hem checken, dus morgen komen my two cents.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Het lijkt er bij mij ook maar niet van te komen. Ik heb de episode al een tijd op mijn harde schijf staan maar gewoonweg te weinig tijd. Morgen toch eens proberen te zien. De review van Inland Rabbit maakt me in ieder geval al wel curieus.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wat een aflevering zonder Chuck en Sarah-gezeur kan doen, zeg. In tijden niet zo gelachen met Chuck. Vond het wel meevallen met 'iets te veel Casey', hij verdient ook wel weer eens een aflevering die om hem draait. Simpel plotje, maar geweldige oneliners, en een heerlijk tempo. Inderdaad een van de betere, zoniet de beste, van het seizoen. Jeffster ook weer in topvorm, spaarzaam gebruikt, maar zo zijn ze het beste. Ook leuk om uberslechterik Eric Roberts weer te zien, en de zoveelste worstelaar, nu Batista. Zelfs die dude uit Avatar was erbij.

En een interessant einde....

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Goed nieuws. Er komen dit seizoen maar liefst 24 afleveringen. Laten we hopen dat ze dus niet alles ellenlang gaan rekken weer, maar lekker de vaart erin houden, of het seizoen weer in tweeën delen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

HEILIGE POEP. Preview voor volgende week.

Chuck - Next On: "Chuck vs. the Aisle of Terror" - Video - NBC.com

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Mah ik kijk die preview maar niet en een ERG lang seizoen kan best wel eens in hun nadeel werken. Denk dat daar sowieso wel een split tussen zit ja, net zoals ze bij andere series als TBBT ook doen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Haha geweldige aflevering dit.. Morgan was ook in goede doen, en idd niet teveel Chuck/Sarah gedoe.

Genoten hiervan, wat is het een topserie.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Beste aflevering van het seizoen tot nu toe, grotendeels door het wegblijven van het Chuck-Sarah drama van de vorige afleveringen.
Casey-Morgan was zalig en supergrappig toen Jeffster Casey ging oppikken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gister een deel van mijn Chuck achterstand ingehaald. De Coup d'etat gister gezien, een episode die hier veel kritiek heeft gekregen. Laat mij dan maar de eerste zijn die het hier totaal tegenin gaat. Gewoon een erg leuke episodes en ja, de discussies van Chuck en Sarah hebben hier veel mee te maken. Wat blijft het genieten als ze weer lopen te zeiken om de kleinste dingen, vooral als ze op missie zijn is dit geweldig. Ik snap de kritiek dan ook niet, want dit soort zaken zijn één van de handelsmerken van de serie geweest, al sinds seizoen 1. Wat mij betreft één van de sterkste punten van de serie.

Erg veel fijne interactie tussen Chuck en Sarah ("Morgan is going to need at least five hours of my time every week for Halo purposes." ). De hint naar Subway waren wel erg obvious maar wie geeft daar om, dankzij Subway kan ik nog elke week genieten van mijn favoriete serie en zonder Subway had ik veel mooie Chuck momenten nooit gezien. Dit is dus behoorlijk op zijn plaats. Ook Sarah in bikini was weer een erg hubba hubba moment, sowieso mag Strahovski veel sexy dingen doen dit seizoen, great . Volkov is weer een fijne corporate voor Chuck om tegenaan te boksen en een ontmoeting met hun en Mary lijkt aanstaande. En dan dat einde in bed, mooi gebaar van Sarah. Wat is het toch een schat

(afbeelding)

Ik vond dit gewoon een goede episode, en laat er maar meer drama komen. Fijne interactie. Vanavond nog even vs the Couch Lock kijken. Toch blij dat na al de negatieve commentaren het bij mij niet het geval is, maar het is dan ook mijn favoriete serie aller tijden, dit soort episodes en wat heavy rode draad episodes en ik ben een tevreden fan.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Liefde maakt blind he, ook bij het kijken van tv series blijkbaar . Geen problemen met over en weer gescherm tussen Chuck/Sarah, maar dit werd gewoon irritant gezeik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk het . Ik ben ook de eerste om toe te geven dat ik bij Chuck zo in mijn element ben dat ik wat minder kritisch ben .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

vs the Couch Lock was inderdaad een goede aflevering. Die Casey origin episodes zijn altijd wel erg goed en deze is geen uitzondering. Wel wat minder Chuck/Sarah interactie maar dat is niet zo erg zolang die droogte op dat gebied niet te lang aanhoudt. Batista en Eric Roberts als bad guys is wel een complimentje waard aan de casting director. Straight forward plot maar wel een heerlijk tempo met fijne oneliners. Ik ben ook wel blij wat ze doen met Melvin, de manier waarop Alex bij de serie wordt betrokken en waardoor Casey zich als father figure kan laten gelden is iets waar ik al een tijd om vroeg en nu eindelijk ook kreeg. Niet de beste episode van het seizoen maar wel één van de betere. Het einde was onvermijdelijk natuurlijk, de confrontatie hing al een tijd in de lucht. Het lijkt erop dat zijn moeder een soort rol krijgt als Olin dat had in Alias. Veelbelovend. Ik kan niet wachten tot het maandag (dinsdag) is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pretty fucking sweet. Erg benieuwd naar de guest role van Englund, heerlijke timing ook met Halloween en vs the Aisle Terror is ook de favoriete aflevering van dit seizoen van Yvonne (tot nu toe). Psyched!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Potverdikkie, ik loop alweer een stuk achter . Niet in de gaten gehad dat het 4e seizoen alweer van start was gegaan. Even inhalen!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Nieuwe Chuck is geweldig. Wel een aflevering waar gemakkelijk veel te veel te spoilen valt, dus ik zeg maar niet al te veel. Verhaal technisch echt meer rode draad achtig, met veel belangrijke ontwikkelingen, key episode. Verder komt iedereen wel zo'n beetje opdagen, behalve Alex en die begon ik net leuk te vinden.Leuk dat ze blijkbaar de ruimte hebben de laatste tijd om met zo'n grote cast weer te werken. Dat de aflevering Helloween themed is mag geen verrassing heten en dat doen ze op een erg leuke manier!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

This is exactly why i don't see scary movies and i stick mainly to the PG-13 region

Goede episode met veel rode draad coverage. Charme van deze serie is natuurlijk dat het Halloween themed is en wie kan je dan anders guest starren dan het horroricoon der horroriconen; Robert Englund. Erg leuke rol van hem en tuurlijk speelt hij net als in de ANOES reeks weer een soort van Sandman achtig personage. Qua episode pretty serious, want echt veel humor komt hier niet in voor, aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook weer niet. De rode draad episodes horen ook wel een wat serieuzere benadering te krijgen.

Veel ontwikkelingen wat betreft Mary, je wordt wel volledig van het kastje naar de muur gestuurd om echt op te maken wat de intenties nou van haar zijn, al heb ik toch wel een aardig idee. Erg fijne garderobe keuzes ook inzake Yvonne. Die witte jurk (+ bril!) . Jeffster komt in deze episode niet helemaal uit de verf, weinig grunt momenten van Casey, weinig Chuck/Sarah interactie, ook erg weinig Casey/Morgan interactie maar dat kan wel een episode gemist worden. Heerlijk einde ook weer, waarom is het nog geen maandag? Volgende week een guest role van Timothy Dalton .

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Haha ik vind het echt goed dat Morgan steeds sterker wordt geschreven, leuke one liners en steeds vaker te vinden in de Castle.

Ik moet wel zeggen dat ik die 4?dubbele plotwending echt verschrikkelijk slecht vond, kom op he :emo:
Lester was ook tof, al viel de Aisle of Terror zelf weer tegen, niet echt grappig.

BTW, waarom werd Chuck niet gek? Volgens mij werd er gezegd dat iedereen gelijk gek werd en dat er complete legers mee konden worden uitgewist.. Alleen Chuck niet dus? Beetje vreemd, want Chuck is een compleet normale man die zelfs redelijk angstig is aangelegd, dus juist enorm gevoelig zou moeten zijn voor dit Axtrdasoiasdoadasodiauum ofzo. Slaat weer nergens op IMO

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je werd pas gek als je aan de gekte toegaf. Dat deed Chuck nog niet. Hij was ook gewoon [spangstig, weet niet waar je het over hebt.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Nouja, ik neem aan dat als het zo'n krachtig wapen was als de serie deed voordoen, het echt niet zo makkelijk was om je er tegen te verzetten.
Als zelfs Chuck het lukt, dan zie ik niet dat complete legers met allerlei bikkels er door worden uitgeschakeld...
Ik vond dit gewoon beetje opvallend, alsof Chuck een superheld is ofzo. En dat is die dus juist niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zijn mentale weerbaarheid is erg sterk. De informatie die hij opnam met de eerste Intersect had ook iedereen gedood maar Chuck niet. Beetje vreemde kritiek om dan daar nu mee te komen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Waarom is dat nou weer vreemde kritiek?

Ik merk laatste tijd dat je soms moeite heb met de mening van anderen te accepteren ofzo? Ik merk dit gewoon op en ik vond dit nogal opmerkelijk aangezien het dus allemaal wel meeviel..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is vreemde kritiek omdat je dan ook al kritiek had moeten hebben op zijn weerbaarheid inzake de Intersect. Ik heb geen moeite met andermansmeningen accepteren, wel als hun kritiek niet consequent toegepast wordt.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Zij het dat Intersect origineel niet als massavernietigingswapen bedoelt was en Antrodotium wel.

Ook zijn het 2 verschillende dingen, Intersect is een overload aan informatie wat de meeste mensen niet kunnen handlen, maar aangezien Chuck een (in principe) afgestudeerd persoon is en ook wel redelijk slim lukt het hem wel.

Dat spul is bedoelt om je ergste nachtmerrie laten te zien. Aangezien Chuck al bang is voor enge films zou hij hier veel vatbaarder voor moeten zijn dan soldaten, plus is het hele andere koek als Intersect 1.

Vandaar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pitakaas wrote:
Zij het dat Intersect origineel niet als massavernietigingswapen bedoelt was en Antrodotium wel.

Helemaal niet aan de orde. Je trekt nu zijn mentale kracht ten twijfel omdat ie meer kan hebben dan een normaal mens, en dat bij de intersect niet deed.

Ook zijn het 2 verschillende dingen, Intersect is een overload aan informatie wat de meeste mensen niet kunnen handlen,

Dat maakt helemaal niet uit aangezien we het nu hebben over zijn capaciteiten die de doorsnee man/vrouw niet heeft.
maar aangezien Chuck een (in principe) afgestudeerd persoon is en ook wel redelijk slim lukt het hem wel.

Hij was toen nog niet eens afgestudeerd.
Dat spul is bedoelt om je ergste nachtmerrie laten te zien. Aangezien Chuck al bang is voor enge films zou hij hier veel vatbaarder voor moeten zijn dan soldaten, plus is het hele andere koek als Intersect 1.
Vandaar.

Hij was er toch ook vatbaar voor? En het feit dat een angstig persoon sneller vatbaar zou zijn is ook niet waar, er werd al vaak gesteld door heel de episode dat mensen die weinig of geen last hebben van angst ook gewoon vatbaar zijn.

Mijn voorbeeld met het Intersect was ook maar een voorbeeld om aan te tonen dat zijn mentale capaciteiten exceptioneel zijn, en dat al vaker in de serie is gebleken. Het verschil tussen deze twee is irrelevant.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Zolang jij dit als een feit blijft verkopen kan ik daar weinig tegen inbrengen.. Zolang jij al mijn argumenten als 'irrelevant' (tot 3x aan toe zelfs!) afdoet is er weinig stof meer tot discussie.

Jammer... Misschien moet je hier eens rekening mee houden.

En hij was in de praktijk niet afgestudeerd nee, maar dat kwam uiteraard niet omdat hij het niet kon, maar op het laatste moment werd genaaid door z'n vriend. Daarmee bedoelde ik dus in principe.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat komt omdat jij tot 3 keer gaat vertellen wat het verschil tussen de uitvinding van Englund en de Intersect is, terwijl dat niet zo relevant is voor de discussie.

Naar goede argumenten wil ik best luisteren maar je kan natuurlijk ook toegeven dat er inderdaad inconsequentie zit in je kritiek. En afgezien daarvan, pretendeert Chuck helemaal geen realisme. Het is gewoon een over the top serie.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Tuurlijk is mijn kritiek niet waterdicht, en valt alles te weerleggen.

Het valt mij alleen op dat als ik 1 klein dingetje meldt wat mij stoorde, waar iemand alle reden voor kan hebben, jij gelijk in de tegenaanval gaat...

Het is toch niet zo dat ik Chuck na gisteren opeens een waardeloze serie vind? Volgens mij heb ik hier zat keer verteld dat ik Chuck namelijk fantastisch vind .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Als je de serie serieus gaat nemen is het einde ook zoek denk ik. Er word juist steeds meer gewerkt met een comic book setting waar bad guys en geheime complot theorietjes regeren. Een waterdicht plot zou hier ook helemaal niet bij passen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat trek ik ook helemaal niet in twijfel en be ook wel o pde hoogte van het feit dat je dit een goede serie vindt.

Het is dan ook niet echt kritiek op je mening maar een punt waar ik het niet mee eens ben. No hard feelings verder hoor. En voor mijn favoriete serie kom ik al sneller op .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Redelijke, en vooral fletse aflevering, maar vrij voorspelbaar natuurlijk. Ik weet niet wat het is, maar ik voel er gewoon weinig meer bij. Misschien komt het door het acteerwerk, maar ik kijk tegenwoordig meer uit naar scenes met Morgan, Casey en Jeffster, dan naar scenes met Chuck. De schattige geek die hij was, is helaas compleet verdwenen, en dat maakt het meer een standaard-actieserie dan het paradijs voor geeks dat het eerst was.

Jammer.

En ik vind Linda Hamilton geen goede keuze.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.