- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook één van mijn favoriete episodes (fight met Strahovski
), leuk dat ze terug komt, nu Lou nog
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
En Alex
. Best veel eyecandy, besides Strahovski langsgekomen nu ik er over na denk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
I bet you have like a Tron poster in your room 
Ja, dit is dan weer zo'n episode waar elke Chuck fan naar uit kijkt. Keibler als de nieuwe Greta en de return van Steve Austin, Big Mike is ook terug maar de thuiskomst van Nicole fucking Richie voelt toch het lekkerst.
Erg leuk dat de action sequences binnen Castle afspelen, geeft het toch een onderhuidse spanning. Heerlijke scenes tussen Richie en Strahovski en Richie en Levi
. En de interactie van Casey met de nieuwe A.I.
. En ja Chuck fans, Strahovski en Richie gaan voor een tweede ronde
. Heerlijke momenten met de Buy More crew, de feud van Jeffster met die hardcore gamers is briljant en Big Mike die Hugo uitschakelt is ook tof. Fijn dat Big Mike terug is. En eindelijk ook weer wat development in de relatie van Chuck en Sarah, toch één van de hoogtepunten uit de serie.
Erg sterke episode, en zonder meer één van de sterkste uit de serie. En weer een episode met Richie. Yeah! Enorm uitgebalanceerd, al die facetten wat Chuck zo geweldig maakt zitten in deze episode.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Zal eens tijd worden dat ook niet-internet gebruikend Nederland eens kennis maakt met Chuck. Heb bij Central wel altijd het idee dat ze de beste series in een klein hoekje stoppen. Noem een Californication om half 12 en nu een Chuck dus ook pas om hlaf 11. hmm
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Lol. Toch maar eens een keer kijken dan, hoe je t voor elkaar hebt gekregen al die rare woordgrapjes te vertalen. Al is dat bij Chuck veel minder dan bij Community, volgens mij blijf daar niets van over haha.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Laten we hopen dat we die ook krijgen
Vooral die Spaanse rap lijkt me vreselijk. Al doen we die waarschijnlijk niet ondertitelen, onnodig lijkt me.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Lol @ de nieuwe Chuck, dat is toch geen einde! hahahaha
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aflevering met voor- en nadelen. Leuk om Austin en Richie weer terug te zien en de eindeloze benen van Stacy Keibler zijn altijd een pre. Helaas is de humor me vaak te flauw aan het worden, en de zijplotjes zijn voorspelbaar. Zo wist je al meteen natuurlijk dat Morgan die ring kwijt zou raken. En voor spionnen kunnen ze nog altijd slecht schieten 
Ook het constante gedoe met of Sarah nu wel echt van hem houdt en zo begint me een beetje de keel uit te hangen. Ga ervoor en blijf ervoor gaan, en spendeer niet te veel aflevering aan will they won't they.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Het einde is wel heel heel heel erg cliché zeg 
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Wow Chuck is terug hoor! Na 3 aflevering kan ik toch wel zeggen dat de serie precies de kant op is gegaan die ik heb gehoopt. 403 was ook weer heerlijk, Stone Cold is geweldig, en dat al gelijk naar Lundgren
.
Hehe fantastisch dit. Lijkt wel alsof ik die game humor van de Buymore heel S03 heb moeten missen.
God wat ben ik blij dat Chuck weer terug is
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het einde is wel heel heel heel erg cliché zeg
Chuck is altijd cliché geweest, en dan in seizoen 4 daar mee komen
.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik moet er nog inkomen in dit seizoen, er zitten altijd wel heel leuke dingen in maar als grote lijn stel ik mij een beetje de vraag hoeveel kunnen ze hier nog mee doen, en zodanig dat het ook leuk blijft want het spelletje Chuck en Sarah is al teveel uitgemolken.
Ben wel heel blij dat het hele Buy More team terug meedoet, zalig moment
ook het sms-spelletje tussen Sarah en Morgan, de tackle van Big Mike, ... zijjn allemaal van die hilarische dingen waar ik meer wil van zien. Niet genoeg Casey ook tot nu toe in dit seizoen.
Ik hoop dat ze het ritme een beetje oppikken en niet teveel vastzitten in herhalende verhaallijnen want het blijft toch nog één van die series waar ik wekelijks echt naar uitkijk.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@Naomi: Je hebt gelijk, maar je hebt cliche en cliche, dit was wel heel erg. Of was die hamer niet voor Revolt, maar voor t einde?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Behoorlijk cliché maar zo'n enorm cliché is wel vaker in de serie voorbij gekomen. Al is het hamertje voor Revolt niet helemaal terecht, dat ben ik met je eens. Hamertje had net zo goed voor het eindek unnen zijn, was wel erg jammer.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Chuck is altijd cliché geweest, en dan in seizoen 4 daar mee komen
.
Leuk hamertje inderdaad, bedankt 
Wil je zeggen dat dit niet het toppunt van cliche is, en dat het nog nooit zo erg is geweest, ook in Chuck niet? Het viel me gewoon op dat de keten van gebeurtenissen aan het einde van de aflevering wel heel erg toevallig was.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb je gelijk in hoor, en zoals ik hierboven zet was mijn reactie niet helemaal gerechtvaardigt. Omdat het einde inderdaad wel erg cliché was, mijn excuses voor het hamertje Revolt
.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Excuses aanvaard
Je hebt wel gelijk dat de hele serie vol zit met clichés hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Waar zijn de posts over Chuck vs. the Coup d'Etat? Bij mij gaat he twel even duren maar benieuwd of de episode goed is of average.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Heb pas de helft gezien voor ik erbij in slaap viel
Moet hem deze week nog ff afkijken 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Toch wel omdat je gewoon moe was mag ik hopen
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat ook, maar ik word ook moe van die 'slechte communicatie' tussen Chuck en Sarah, waar de aflevering deels over ging.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8549 votes
Ook een slaap gevallen, en dat was in eerste instantie niet omdat ik moe was. Dit seizoen doet me echt niks, ik haak (voorlopig) af.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Mah tis wel heel slap om af te haken, episode 1 en 2 waren toch echt wel leuk. Deze laatste 2 wel echt minder. Veel slap gedoe tussen Chuck & Sarah, krijgt een beetje een dr. Phil tintje zo de show. Niet alleen zij, maar IEDEREEN blijkt opeens zwaar verliefd en met t hoofd in de war, behalve Casey, die gelukkig de eeuwige brombeer blijft.
De serie kan wel weer wat pit gebruiken. Iets meer actie, meer humor, meer Jeffster en zeker minder va dit slappe drama gedoe.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Idd, ik seizoen 3 had ik al elke aflevering het gevoel van 'jezus christus praat eens met elkaar', en dan krijg je zo'n ep. Pff kom op zeg.
Ik vroeg me trouwens ook lange tijd af of Chuck en Sarah uberhaupt wel seks hebben want soms is het net een tienerrelatie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In een tienerrelatie heb je ook seks hoor
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Niemand doet het voorlopig, dus daar gaan we maar weer:
Een idioot grote verbetering op vorige week en ik zou zelfs durven zeggen de beste aflevering van het seizoen tot nu toe. Het had bijna alles .Drama, komedie en vooral een grote film/serie referentie, die een grote stempel op de aflevering drukte. Wel is het zo dat er niet echt indrukwekkende actiescènes waren, op 1 of 2 uitzondering daargelaten die er ook wel echt gelijk uitknalden.
Kritiekpuntje kan zijn dat de aflevering zich veels te veel op Casey richt. Echter ik vond het een verademing om het koppel eens niet als the centre of the universe te zien in de show. Relatiegezever was er niet, alleen een paar erg schattige momentjes. Bovendien was dit een goede aflevering voor Morgan/Casey, wat ook een soort stelletje begint te worden. Best hilarisch.
Ja, zo wil ik Chuck (als show) zien. De hele cast die aan bod komt (geen Mike en geen Gretta, dacht dat ze die elke aflevering zouden inzetten) en een aantal grote/leuke verassingen. De serie zal altijd met cliche's blijven spelen, maar dat hoort er ook een beetje bij en is een groot gedeelte van de humor. Zolang de cliche's niet te melig worden is dat ook helemaal niet erg.