• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.990 votes
Profile

Chuck

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Dit gaat echt weer een fantastisch seizoen worden, kijk er naar uit.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nog een weekje . Ik heb er weer zin in. Momenteel seizoen 3 aan het herzien, ik zal op tijd klaar zijn . Wat een feest wordt Chuck vs the Anniversary weer. De aanwezigheid van Olivia Munn, Dolph Lundgren, Harry Dean Stanton en Katie Cleary zijn veelbelovend.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Eerste reviews van de 401 zijn goed, dus ik ben heel erg benieuwd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

"I'm normally a smooth operator.... like Sade" .

Sarah's back! (and Chuck is too). Het is weer begonnen, de beste lopende serie op dit moment, van alle series maar dat ter zijde. Een enorm hectische episode, veel plotlines worden in werking gezet, hierdoor is het begin niet bijzonder grappig maar dat is ze vergeven met hoeveel ze brengen in deze episode. Veel fijne ontwikkelingen, zoals Chuck die Morgan alles vertelt over het 'grote geheim' inzake zijn vader. Leuk dat Morgan eindelijk betrokken wordt in spy business dat echt een enorme omvang heeft (terwijl hij dit juist met Morgan deelde en niet Sarah of Casey. Hun avonturen in Europa zijn ook erg leuk, vooral de moving line was hilarisch en ook het moment dat Marco (Dolph Lundgren ) die goofy shots laat zien van deze 'master spies' Chuck en Morgan aan Casey en Sarah is legendary . .

Zoals ik al zei, erg hectisch en er worden iets teveel guest roles geïntroduceerd. Een klein beetje overkill. Linda Hamilton, Dolph Lundgren, Harry Dean Stanton en Olivia Munn worden o.a. geïntroduceerd, en guest roles waar ik heel veel van verwacht. Stanton is gecast als Repo Man, bril-fucking-jant . Tuurlijk heeft Lundgren weer heerlijke oneliners (i must break you, and when you die, you die) .

Die sollicitatie scene met Chuck is echt hilarisch, en toch wel één van de leukste momenten in Chuck tot zover, enorme lachsalvo's gehad door die sequence. De actie sequences zijn natuurlijk weer voor Sarah en Casey (die parachute escape is erg cool ). Een mooi moment is ook als Casey Chuck erkent als een goede spion, fijn om te zien nadat hij altijd zo sceptical was. Casey has a sensitive side .

Ook weer wat fijne scenes tussen Sarah en Chuck (toch een personal highlight voor mij in deze serie). Het hoogtepunt was Sarah die sexy foto's maakt van zichzelf , zo aandoenlijk, sexy en grappig tegelijkertijd, dat kunnen niet veel actrices (ik kan er nog geen 5 op noemen denk ik) maar Yvonne is er zo één van. Gen. Beckman krijgt een wat aanwezigere rol, en daar ben ik ook wel blij mee. Linda Hamilton als Mary Bartowski is ook een winning guest role, Hamilton maakt deze pop culture cast helemaal af, en ze heeft ook nog een kick ass scene. Woohoo!

Chuck is terug en hoe! Iets teveel voor veertig minuten maar what the hey. Het is fijn dat de beste serie van dit moment weer terug is en de creators laten weer zien dat het weer een tof seizoen gaat worden. De nieuwe weg die ze zijn ingeslagen is nu duidelijk, en het bevalt me prima moet ik zeggen. Veel emoticons in mijn bericht, waarvoor excuses, maar ik ben gewoon weer psyched omdat mijn favoriete serie weer terug is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En ik maar denken dat ik hem al vroeg aan het kijken was Ben er net aan begonnen. Die aankleedscene alleen al....

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik kijk altijd live .

Die aankleedscene inderdaad . Wat een begin van een seizoen is het toch.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ten eerste:

That's digital sex right there
Die sollicitaties
Good place?
Pu-Pu Platter

Vette opener. Olivia Munn bloedmooi, maar het is haar gewoon weer gelukt. Strahovski's blonde haar is wat donkerder geworden, en ze is gewoon nog knapper geworden. Die scene in dat vliegtuig, die aankleedscene... SMELT.

Anyway, qua verhaal ook erg sterk weer. Jammer van het einde alleen. Het bestand was al boven de 90%, ze hadden nog best even kunnen wachten, maar soit. Leuke bijrollen van Lundgren met z'n Rocky-esque I must break you en Stanton met z'n Good place?

Jammer alleen dat we geen Jeffster gezien hebben, maar ik denk dat de aflevering al vol genoeg zat. Goed om Hamilton weer te zien, en leuk einde voor haar ook.

Ik ben klaar voor S4.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook benieuwd of er nog genoeg Jeffster en Big Mike mogelijkheden zijn met de nieuwe inslag die ze hebben gemaakt.

Op de looks van StraHOTski staat gewoon geen maat, jammer voor Munn maar het is niet anders. Bilson en Kreuk speelde ze op dit gebied ook al zo naar huis.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dan heb jij Bilson nog niet met een meid zien zoenen in de nieuwe HIMYM!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Really? Maar weer eens oppikken dan. Pfff, zoveel series, zo frustrerend. Alleen dan nog, staat er geen maat op Strahotski wat mij betreft. Het zou erg tof zijn als Yvonne dat nog eens zou doen .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Komt vast nog wel, als de kijkcijfers dalen

Quentin

• 10202 messages
  • 8549 votes

Moet ik de season finale van 3 nog eens opnieuw kijken of kan ik gewoon met 4.01 beginnen?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Gewoon met 401 beginnen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Season finale! Niet nodig hoor, maar hoe meer Chuck eps hoe beter .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Coolheid! Enige puntje dat ik heb is dat het wel wat minder chaotisch mag en meer vaste cast in plaats van gastrollen. Ik werd er eerlijk gezegd een beetje verward van. Niet gezegd dat het verhaal hier niet goed was, maar meer fun en minder zijlijntjes zou beter wezen.

Al met al een lekkere binnenkomer. Sexy Sarah, kick ass split screens, smooth operator , de nieuwe buy more en nog veel meer leuks.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En laten we niet vergeten dat er een kleine Awesome komt.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Jaja zeker, al is dat meer gewoon even leuk dan dat het relevant is voor de serie lijkt me. Echter met Chuck weet je het maar nooit natuurlijk. Straks moet Chuck nog een baby redden uit de handen van de Ring. Daar kan een mooie Shoot'm Up parodie van komen met Chuck kauwend op wortels? [ /spoiler]

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

It's about time .

Quentin

• 10202 messages
  • 8549 votes

Vond 4.01 geen topper eerlijk gezegd, middelmatige Chuck episode.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Een ietwat chaotische episode maar o zo geweldig. De one-liners, Strahovski, de fantastische gevecht scènes, de hilarische guest rollen ... De sfeer die er vanaf de eerste minuut weer in zit, het vertrouwde intro filmpje, ... Je weet gewoon dat er een heerlijke tijd zit aan te komen. Kan niet wachten tot de volgende episode.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Summer Glau is een heldin in serieland geworden van me. Ik ben erg verheugd met haar guest role.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuke episode. Weer een aantal leuke guest roles, waar vooral Ferrigno en Kurkova er bovenuit steken . Kurkova is de ideale episode villain, vrouwen van de balkan hebben sowieso wel iets powerfuls imho. De sequences in Milaan zijn enorm action packed, wat uitmondt in een nieuwe female fight sequence . Toch wel één van de hoogstandjes in Chuck. En ik moet zeggen, deze is echt indrukwekkend. Magistrale choreo.

Ook weer genoeg leuke momentjes. Als Chuck die zich zorgen maakt waarom Sarah haar spullen niet uitgepakt heeft, Awesome die zich voorbereidt op baby Awesome, Casey die weer te maken krijgt met dochter stress, vind ik ook zo briljant, meer Alex please! (die interrogation van Casey ), een nieuwe Buy More ( ), ook de Buy More crew weer terug dus . Dat zorgt er automatisch voor dat Morgan promotie maakt, hij wordt store manager. Ook fijn dat McPartlin terugkeert, tuurlijk weer shirtless, hebben de vrouwelijke kijkers ook wat. Heerlijk personage blijft het.

Na twee episodes kan je stellen dat Chuck weer terug is, en al de sterke punten weer terug zijn. Ook een fijne wisselwerking tussen huge en luchtige episodes, leuke guest roles, veel leuke references en veel nerd stuff basically. Guest roles zijn hier wel erg huge, leuke ontwikkeling.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Degelijke aflevering van Chuck. Alle elementen zaten er eigenlijk weer in. Op Televisionwithoutpity hield de recapper van The Sopranos altijd bij hoelang het duurde voor je Tony in z'n badjas zat. Bij Chuck kunnen we wel bijhouden hoelang het duurt voordat we Strahovski weer in haar ondergoed zien. Ik klaag niet, maar het begint zo'n beetje overkill te worden Jammer dat Ellie 'zwanger' is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Een overkill aan Strahotski in underwear? Dude.. .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Die volg ik ook niet helemaal

Quentin

• 10202 messages
  • 8549 votes

Tweede episode is al een stuk beter, hooked again!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Chuck 4x3 Chuck Versus the Cubic Z | Chuck Season 4 Episode 3 | Chuck S4 Ep3 - tvrage.com

Richie

204 blijft de beste ep van Chuck tot nu toe, dus blij dat zij weer terug is.

En Steve Austin, altijd

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.