• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.816 votes
Profile

Chuck

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

riesma wrote:
Begreep ik het trouwens goed? Is mama Chuck een hoge pief - zo niet hét hoofd - van The Ring?

Het was een erg spannende en climactische final. Ben zeer benieuwd hoe ze dit in het 4de seizoen gaan uitwerken (en volhouden!).

Volgens mij is Mama Bartowski niet van The Ring, maar van een andere organisatie die buiten de CIA/NSA om heeft gewerkt. Papa B was Orion, dus dan zal zij ook wel een rol spelen in het bouwen van de eerste Intersect of zo. Ik moet de serie nog eens herzien denk ik voordat ik alle stukjes op z'n plaats kan zetten. Misschien dat Naomi Watts hier meer duidelijkheid in kan verschaffen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Er wordt gezinspeeld op het feit dat ze een pief is bij The Ring maar dat ze werkzaam is bij een andere overheidsinstantie kan ook nog een mogelijkheid zijn. Of ze is gewoon een pief die straks dus change of heart ondervindt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Leuk weetje voor Inland Rabbit:

Misschien maakt Takashi Miike zijn opwachting in S4 als Yakuzabaas . Althans een idee van Schwarz, of het haalbaar is wist ie nog niet.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook Miike fan? .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nog niet veel van gezien, maar Ichi en vooral Visitor Q waren geweldig, maar het idee alleen is al geweldig. Hopelijk lukt het ze.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Toch tof dat je wel wat van 'm gezien hebt, dan is dit ook wel een weetej voor jou. Zijn aandeel in Hostel maakte de film al zoveel beter. Toffe vent.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Dat lijkt me een absurd onhaalbaar idee. Tof klinkt het wel natuurlijk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Ik heb er al weer zin in

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Awesome

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ook Harry Dean Stanton gaat meedoen aan Chuck.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sources confirm to me exclusively that Stone Cold Steve Austin’s Hugo Panzer is also making a comeback in the same October episode!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nice! Richie zie ik helemaal zitten. Beste fight van de serie die tussen haar en Sarah.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Linda Hamilton gaat de moeder van Chuck spelen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ook wel een goede keus. Geeft het ook weer wat nerd value .

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Gisteren eindelijk seizoen afgekeken, werd tijd! Maar ben nu dus weer helemaal klaar voor een nieuw seizoen Chuck .

Hoop dat het zich kan herpakken na een ietwat wisselvallig seizoen 3 IMO.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Benenliefhebbers opgelet:

Wrestler/model Stacy Keibler has just signed on for a guest spot on the fan-fave NBC show, Chuck. She is the latest in a list of actors slated to play agent Greta, an undercover recurring character that will be played by a different actor each week!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Now this is some incredible stunt casting.

Chuck has recruited erstwhile Incredible Hulk Lou Ferrigno to guest star in this season’s second episode, sources confirm to me exclusively.

Ferrigno will play the bodyguard of an evil spy model (ex-Victoria’s Secret Angel Karolina Kurkova).

Chuck‘s fourth season gets underway Sept. 20.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Volgend seizoen wordt een stuntcasting-seizoen.

Bronson Pinchot will guest star in the second episode of the new season:

Don't be riddikolos.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat gaat dit seizoen leuk worden. Tof dat Hulk Ferrigno een rol gaat spelen. Jeugdheld en toffe kerel.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Na de positieve berichten hier een tijd terug met Chuck begonnen. We moesten er even inkomen maar uiteindelijk hebben we ons er prima mee vermaakt.

Aantal vrienden heb ik inmiddels ook overgehaald om te gaan kijken, vooral dankzij deze video: YouTube - Hot Sarah Walker scenes

Man, Sarah Walker is hot!

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Hm, weer iemand die niet de schoonheid van Sarah Lancaster kan waarderen .

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

haha ja die mag er ook zijn, maar Yvonne Strahovski geniet toch mijn voorkeur

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Lancaster mag er zeker en vast zijn maar Strahovski is toch net een klasse hoger. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen eigenlijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Guess who's heading to Burbank? Dalton... Timothy Dalton. The former Bond is joining us for a multi-episode arc in Season 4. Get excited!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En nog meer stunt-casting:

I pity the fool who doesn’t crack up over Chuck‘s latest piece of stunt casting.

Six-time WWE champion Batista, Expendables villain Eric Roberts, and Bones squintern Joel David Moore have signed on to guest-star as Casey’s former soldier-of-fortune buddies from the Clinton era.

His A-Team, if you will.

The trio—who turn up in this season’s fifth episode, “Chuck Versus The Couch Lock”—have gone rogue and are back to seek revenge on their ex-comrade.

Love. It.

Chuck‘s fourth season premieres on Sept. 20.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Wow dat zijn echt al veel gast-rolletjes. Terwijl ik Chuck helemaal niet zo'n serie vind voor gastrollen.. Maarja, we zullen zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.