- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik denk dat deze finale zo goed gaat worden dat een seizoen 4 eigenlijk mosterd na de maaltijd is
.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik denk dat deze finale zo goed gaat worden dat een seizoen 4 eigenlijk mosterd na de maaltijd is
.
Ik hoop dat ze ons dan goed verassen 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Op Big Bang Theory en misschien Glee na, is Chuck momenteel 1 van de weinige series die zo zelfbewust met zichzelf omgaat op de manier van self-referential en references naar andere films/series. Sinds oude Joss Whedon series is er voor mij toch weinig meer geweest wat komedie, actie en drama op zo'n goeie manier wist te mixen. .Wat dat betreft heeft de serie nog lichtjaren voorsprong op andere series die nu draaien, ook al is er eens een mindere aflevering.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Helemaal eens Inland, ik dacht even dat ik hier alleen in stond. Chuck wordt vaak afgedaan als 'tussendoortje' die niet kan tippen aan de populaire series. Het evenwicht, de perfect gedoseerde mix van verschillende genres en de briljante references worden nogal onderschat.
@ AHWA: Wowsers inderdaad.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Net e16 gekeken (loop wat achter ivm vakantie NYC), en damn, SARAH LANCASTER so hott.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Zeker wel! Sarah is één brok knapheid. Alleen heeft Yvonne meer uitstraling en scoort daardoor hoger op mijn "hebbe-hebbe-lijst". 
Fuck die spoilers in de trailer. Ik zag de eerste 5 seconden, toen maar snel afgezet. Het gaat een behoorlijke knaller worden, maar ik wacht verder even met alle verrassingen te verknallen. Ik laat het volgende week gewoon over me heen komen.
Dat klinkt alsof riesma weer tevreden is met Chuck? Inderdaad! De laatste twee afleveringen werken weer naar een goed niveau toe. Hopelijk houden ze dat vol in het vierde seizoen (dat ironisch genoeg weer aanvankelijk 13 afleveringen krijgt - met verlenging en penalties?
)
(Ik zie trouwens op Zachary Levi's twitter dat hij nu in Amsterdam is. #stalkeralert)
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ze zijn allebei mooie dames, waarom rangschrikken 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
wat een gemene foto, daar hoor ik op zn minst tussenin te staan
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wow, wat een heerlijke finale.
Laat ik vooropstellen dat dit eerder een 'filler' finale is dan een regelrechte final, Chuck zit in een transitie en vanaf seizoen 4 gaan we pas echt los maar de finale was toch weer erg fijn. Heel het team Bartowski gegeven vind ik geweldig. Aangezien Casey druk is met het beschermen van zijn dochter (zijn dochter vind ik dan ook een aanwinst, dat geeft weer iets meer depth aan zijn personage) en Sarah heeft haar handen vol met haar zorgen om Chuck. Dat schijnt dus het licht op Ellie, Morgan en Awesome. Erg sterk. Vooral dat gekibbel tussen Awesome en Morgan is priceless. Maar toch erg bewonderenswaardig dat ze het zeurderige Ellie character nu toch meer 'balls' geven.
En een handje vol mooie familie momenten bij de Bartowski's. Heldhaftige Ellie, Stephen en Chuck als duo en die toch wel wat mooie emotionele scenes delen, het broer/zus segment tussen Ellie en Chuck gaat wel een evolutie doormaken in Seizoen 4 denk ik. En dat is welkom. Ik ben ook erg blij met Shaw als arch-villain, erg toffe ontwikkeling. Wat het Chuck universe gelijk omturnt tot een comic-y universum. Oh, i love this show!
Casey krijgt zijn dochter terug, Morgan krijgt respect van Casey en de Buy More ontploft (al hoop ik dat Jeffster en Big Mike behouden blijven). Ik zie vooral Jeffster als voortvluchtigen wel zitten, dat kan wel wat mooie dingen opleveren. Chuck gaat met 'pensioen (zonder ANGST). Erg fijn ook dat Chuck gewoon Chuck blijft, hij heeft dat killer instinct nog steeds niet
. Thank god.
Ook weer erg leuke references. Star Wars, Die Hard, Terminator, Fiddler on a Roof en Cobra komen o.a. voorbij. Erg veel nerdy references ook.Wat is dit toch een dijk van een serie. Chuck bewijst maar weer eens waarom het mijn favoriete serie of all time is, en mijn onvoorwaardelijke geloof in Chuck dit seizoen betaalt zich uit. Al met al seizoen 3 was toch weer behoorlijk sterk waar ik uiteindelijk toch veel meer kreeg dan ik verwachtte. Echt enorm veel mooie scenes en de perfecte mix tussen comedy, drama en actie is echt geniaal.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima slot. Redelijk voorspelbaar maar toch leuk gedaan, ook leuke references naar Star Wars en Rush , en tussen al die namen zal nog veel meer leuks zitten.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Zit ik aflevering 18 te kijken, blijkt de finale een dubbele aflevering te zijn
Maar ff snel 19 downloaden dan, tis nogal spannend!
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Aflevering 19 ook gezien, en ik was zeer tevreden. Fantastische seizoensafsluiter, wat heel veel belooft voor seizoen 4!
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Oja: Is Shaw nu wel dood? Je weet t maar nooit, haha!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik wil Mary McDonnell wel zien als Mama Bartowski
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
het was gister wel wat laat toen ik t zag ja 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Begreep ik het trouwens goed? Is mama Chuck een hoge pief - zo niet hét hoofd - van The Ring?
Het was een erg spannende en climactische final. Ben zeer benieuwd hoe ze dit in het 4de seizoen gaan uitwerken (en volhouden!).
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Volgens mij kunnen we wel zoiets verwachten inderdaad