• 178.087 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.459 votes
Profile

Chuck

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik kan hem vanavond pas zien

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is het wachten waard, ook benieuwd naar jouw bevindingen Roel.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Erg goede aflevering, vanaf de eerste scène weet de serie zichzelf te verbeteren met humor, actie en geweldige ontwikkelingen allemaal in 45 minuten. Hoewel ik het qua verhaal, evenals Naomi Watts, niet geweldig goed uitgelegd vond, waren de machtige scènes genoeg om goed te maken. Keer op keer verrast de serie je weer door dramatische momenten perfect af te wisselen met dagelijks gekibbel. Sterke personage ontwikkelingen die doen smachten naar meer. Als seizoensfinale had het zeker weten goed gewerkt, nu mogen we alleen maar blij zijn dat er nog veel meer te zien is.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Héél leuke aflevering, met de perfecte mix die we gewoon zijn van Chuck, de spanning en humor, romantiek en vooral ook drama.
De ontwikkelingen tussen Chuck en Sarah zijn perfect, eindelijk durft ze gewoon open zijn tegen hem en voor haar gevoelens uitkomen, en gelukkig blijft ze daarbij nadat hij Shaw neergeschoten heeft, ik vreesde er even voor dat ze zich dan weer zou terugtrekken omdat hij niet meer dezelfde Chuck was maar gelukkig niet! Iemand neerschieten om je geliefde te redden is dan ook iets héél anders dan iemand neerschieten gewoon omdat je baas het vraagt! Zalig dat Casey opnieuw bij het team hoort en wat moet er worden van Morgan als spy? Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken! Het verhaal rond Shaw lijkt dan niet te zijn wat je denkt om even later toch precies te zijn wat je dacht lol, best wel goed gedaan! De humor zat goed 'cancel the tank' Dit is zo'n aflevering waarna je met gerust hart een break aankunt van de serie, ik hoop héél hard dat de kijkcijfers voor de volgende 6 afleveringen uitstekend zijn en dat er een volgende seizoen bijkomt.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ga straks met seizoen 3 beginnen, hopelijk kan ik vanavond nog ep 3.13 zien .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

13x45= +/- 10 uur = veel succes

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Een volgend seizoen is gewoon nu alweer gerechtvaardigd. Zo niet, dan zit heel de tv-wereld gewoon op een andere lijn met wat ik geweldig vind, want dit is de beste serie episode van wat ik van alle series heb gezien dit seizoen en dat zijn er veel.

Chuck

Inhoudelijk, ja gestructureerde chaos en blijdschap overheerst. Ik ga maar geen poging wagen er een fatsoenlijk verhaal van te maken.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Wederom een fantastische aflevering. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Angrod_Pallanén wrote:

13x45= +/- 10 uur = veel succes

Gheghe, wordt een latertje...

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Shut up and kiss me
Wat een super aflevering zeg, e12 was de beste van s3, maar s3e13 is de beste Chuck aflevering ever.

God wat wens ik dat ik alles kon vergeten en nog een keertje kon kijken zonder te weten wat ik nu weet.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jammer dat ik het feestje dan weer even moet verpesten. 313 viel een beetje tegen, misschien door de hoog opgeklopte verwachtingen, maar het is hetzelfde wat ik al zo'n beetje heel seizoen 3 heb. Ik mis iets aan Chuck.

Ze doen nog wel hun best om de humor-voor-nerds erin te houden door Morgan vast te laten binden met allerlei old skool controllers maar dat is dan ook alles. Levi acteert veel minder dan in seizoen 2, z'n gebrekkige bereik wordt pijnlijk duidelijk tegenover Strahovski, die het wel probeert, maar haar interne strubbelingen tegenover Chuck hebben we in seizoen 2 ook allemaal al voorbij zien komen. Het is niets nieuws meer onder de zon, en dat is jammer. Er is te weinig Buymore voor mij. Een scene met Jeff en Lester, en een te snel afgeraffeld plot met Morgan en Big Mike, die overigens ook niet vaak meer te zien is. Ook geen Awesome, geen Ellie....

De enige die seizoen 3 nog een beetje goed maakt is Adam Baldwin die een heel andere John Casey kan laten zien.

Het plot met Shaw was voorspelbaar, het was duidelijk te zien dat die roundhouse kick mis was (nog duidelijker dan normaal), tevens lieten de foley-mensen het afweten, dus toen wist ik het al wel.

Beste quotes: You're still my Chuck. en I see you brought Casey.

Ook steekt het me dat de CIA Morgan f*cking Grimes in hun gelederen zou opnemen. Tony Todd draait zich om in z'n graf.

Seizoen 3 blijft met een enkele uitzondering een slap aftreksel van seizoen 2, ze hebben het verteerbaarder gemaakt voor de massa om zo meer kijkers en dus meer seizoenen eruit te kunnen halen.

204 blijft nog steeds de beste aflevering. Hopelijk kan de videoclip van Jeffster het seizoen en de serie nog redden.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik heb hem gisteren nog even in HD herbekeken (gewoon omdat het kan ), maar toch nog steeds genoten. Wat enkele foutjes: in het vliegtuig samen met Casey flasht Chuck op een foto van Shaw.. beetje raar, hij heeft nooit geflasht op zn gezicht.
En dat laatste shot klopte voor geen kant. Je keek op de Eifeltoren, die foto is gemaakt vanuit een helikopter. Nu leek het net alsof dat hotel waar ze sliepen 100 meter hoog was ofzo

En dat plot was waar, ik zag het al gelijk, alleen denk je dan, dit is gewoon een matige roundhouse kick lol

En ik ben het echt met je eens dat er meer Buymore moet komen. Ever since die kale weg is, is het allemaal wat saai. Chuck is er amper meer, en jeffster is te afwezig idd.
En uiteraard, die mooie Ellie is in Afrika . Echt doodzonde.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Helaas ben ik het met AHWA eens, er mist iets in dit seizoen. De magie van seizoen 1 en 2 is verdwenen, elke aflevering gaat zo'n beetje over hetzelfde. Wat mij betreft mag er nu een einde aan de serie gebreid worden, voordat ze zichzelf onderuit halen en zo de gehele serie verneuken.

Ik vraag me ook af wat ze verder dit seizoen nog willen doen. 313 Voelt als een einde, alsof ze de extra afleveringen niet ertussen hebben gepropt, maar erna hebben geplakt. Even afwachten wat dat gaat doen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

't Is wel mooi geweest. Wat mij betreft was het einde er al in aflevering 2.21 maar ze moesten zo nodig die laatste scene met Chase erin stoppen en dan nog ook die cliffhanger bij 2.22.

Ng effing way dat ik me nog door het zand laat slepen hiervoor. Vond het voorheen 'best vermakelijk' maar de stoom begint duidelijk op te raken. Heb totaal geen gevoel dat Chuck/Levi enigzins gegroeit is sinds aflevering één, seizoen één. Of dat aan de acteur of de zwakke scenario's ligt kan ik moeilijk aanwijzen, maar telkens weer die fles Whiskey voor zijn neus zetten vond ik zóó ontzettend flauwe move. En zo zijn er nog wel dozijnen cliché's.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Geen Chuck deze maandag geweest>

Wanneer begint het weer?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

26 april wordt Chuck vs the Honeymooners uitgezonden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Verdomme, ik dacht dat ik de nieuwe vandaag kon binnenhalen

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Wat zit er trouwens veel goede muziek in Chuck. Al ik weet niet hoeveel nieuwe artiesten/bands (her)ontdekt.

Hoogtepunt was natuurlijk Kettering van The Antlers tijdens de climax in 3.13. Beste scene uit de serie.

(hoewel de scenes met Smack My Bitch Up en Sexy Bitch ook wel erg aangenaam waren )

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

In de beginscene van de finale vorig jaar The Thermals - Now We Can See

Ja ze zijn altijd wel erg bewust met muziek bezig. Soms iets te hippe pop/rock naar mijn smaak, maar er zitten leuke dingen tussen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Laten we de Rush-aflevering niet vergeten

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Jefster

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Lol!

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Mijn muzikale hoogtepunt was toch echt Bon Iver - Skinny Love. Volgens mijn S02e04.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

204 is nog steeds de beste ep nog steeds. Die moet ik nog eens zien.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Question: Have you heard anything about the future of Chuck? —Kevin

Ausiello: Only that a fourth season isn’t the foregone conclusion that I thought it was, hence my decision to downgrade the show from “safe bet” to “could go either way” on my Bubble Show Scorecard. Probably not the news you were hoping for.

Bron: www.chucktv.net

Oftewel, de kans dat er een seizoen 4 gaat komen is aanwezig!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik ben niet zo bang voor een cancellation, Chuck fans krijgen de boel dan toch wel weer op de rails.

Ik zag gister nog beelden van de Kaczynski herdenking in Californië. Met Yvonne Strahovski, in tranen. Mooie televisie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nadat we eigenlijk de vorige keer de season finale hebben gezien, dienen nu de bonus episodes zich aan. Het "zullen ze?" element een beetje weg is nu Chuck en Sarah elkaar gevonden hebben. Waar er veel kritieken waren dat de show nu 'done' is, geeft Chuck vs the Honeymooners een grote fuck you naar de ongelovigen. Want Chuck vs the Honeymooners laat zien dat de show sterker is dan ooit met Chuck en Sarah als koppel. Dit geeft de serie eigenlijk een totaal nieuwe impuls, en het voelt weer erg 'fris en vernieuwend' aan.

Dat de twee lovebirds zich hebben gevonden is overduidelijk. Ze zitten duidelijk in de witte broodsweken; veel seks, Sarah's imposante lingerie garderobe komt voorbij en dan die prille relatie teksten (You even make terrorist groups sound sexy"). So adorable . Die prille relatie benadering komt heel goed uit de verf, en na bijna drie seizoenen hopen dat ze eindelijk de deal sealen, voelt dit als voldoening.

Eindelijk weer een erg toffe Sarah fight, terwijl ze gecuffed was aan Chuck. Die pickup lines van Morgan (:')). Vooral de samenwerking tussen Casey en Morgan is legendary , vooral dat Morgan Chuck's Justice League verslaving gebruikt om Chuck te lokaliseren . De rest van de cast wordt weer goed gebruikt, jammer dat big Mike er niet is maar de rest wordt weer goed gebruikt. Zoals de eerste akoestische performance van Jeffster (:')) en ook een leuk General Beckman moment over de relatie van Chuck en Sarah (off the record, it's about damn time ).

Weer geen Ellie, en ik hoop dat ze snel terug komt. Ellie heeft behoorlijk wat tegenslagen gehad dit seizoen, voelde zich onbelangrijk en buitengesloten in Chuck's leven. Ik hoop dat ze op korte termijn ook weet wat daar de reden van was dat ze 'out of the loop' werd gehouden. Meer Ellie en Awesome please.

Voor de rest ben ik dus erg tevreden met de richting waar de serie op wil, erg genoten van de Mr. & Mrs. Smith achtige richting tussen Chuck en Sarah, al stellen die lompe Smith's niets voor bij Chuck en Sarah .

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Leuke afl. , alleen jammer dat Chuck nog niet officieel is gerenewed. Want deze serie heeft zeker potentie voor nog een seizoen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nee, als je het mij vraagt: stekker eruit, strik eromheen en klaar. Het is perfect zo.

Want ik trek het echt niet als er een kans is dat iets gebeurt dat deze twee nu weer uit elkaar drijft.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Naomi Watts wrote:
Meer Ellie en Awesome please.
Ik heb het idee dat die toch gaan verdwijnen. Ze vertrekken naar Africa, waarschijnlijk de serie uit.

Phoenix wrote:
Want ik trek het echt niet als er een kans is dat iets gebeurt dat deze twee nu weer uit elkaar drijft.
Daar ben ik ook bang voor, maar niet om dezelfde reden als jij denk ik . Ik vrees voor zo'n 'soapgehalte', aan-uit-aan-uit, waar zo vele series al eerder op uit zijn gelopen, onder andere het aanvankelijk geweldige Scrubs (ken je die serie toevallig? ). Als ze dat als enige drijfveer kunnen verzinnen, mag van mij inderdaad de stekker er uit, voordat mijn totale waardering voor de serie zakt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.