• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.316 votes
Profile

Chuck

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Bij mij is het juist andersom. Omdat ik de serie niet vanaf het begin gevolgd heb, snap ik de big deal niet. Ze kunnen toch lekker a la de Smiths de wereld redden?

Maar wat ik wel zie is dat Sarah als de doods is voor de persoon die Chuck aan het worden is (of, dankzij het incident van vorige week, de persoon die zij dénkt dat Chuck aan het worden is). Ze wil beschermen voor de persoon die ze zelf geworden is, en die ze zo verafschuwd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens met dulcinea. Vooral de persoonlijke worsteling van Sarah met haar gevoelens voor Chuck. Hem willen maar niet kunnen afstoten wat hun band eigenlijk nog veel meer diepgang geeft. Hun relatie is sowieso altijd de ziel van de serie geweest, dat ze daar nu nog meer aandacht aan besteden is een godsgeschenk.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ik vond juist sterk dat de grens tussen drama/romantiek en actie/humor meestal 50/50 was verdeeld, zoals in seizoen 2.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat was natuurlijk ook een goede verhouding, en zo kwam iedereen goed aan zijn trekken. Al vind ik elk onderdeel een meerwaarde voor de serie, de serieuze stukken tussen Chuck en Sarah vond ik toch wel dé kracht van de serie. Ik ben daardoor dus best tevreden met de ontwikkelingen in dit seizoen. Al ben ik het met je eens dat ze het niet moeten overdrijven waardoor de actie en humor ondergescneeuwd worden. Maar dat is imo nog niet het geval.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

"vs The American Hero" is hard aan het downloaden, die kan ik vanmiddag nog zien

Al hoewel, hard

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Da's een goeie, even een klik doen op de douwnlooiknop. Ik vergeet nogal eens dat er een nieuwe ep is geweest.

Het verhaal gaat aan beide kanten meer naar wat extremen toe, qua actie en romantiek. Zolang dat wel in balans blijft, ben ik tevreden. Het moet uiteraard geen soap worden, wat zo vaak met (dit soort) series gebeurt. Ik vreesde ook voor de extra afleveringen die ze erbij kregen, maar dat is mij tot nu toe meegevallen.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Ongelofelijk wat een geweldige aflevering weer. En weer ontzettend belangrijk. Met de tot nu toe grootste cliffhanger ooit, voor degene die Sarah belangrijk vindt dan..

Chuck krijgen we weer eens te zien als een echte goede spion, maar aan de andere kant ook zijn echte goede kant.

Shaw, die al die tijd zo achter de moordenaar achter zijn vrouw heeft aangelopen, is nu de grootste bedreiging voor Sarah, en de hele geheime dienst. Ik verwacht nog wel dat hij als hij in de volgende aflevering nog leeft, overstapt naar de Ring. Een ding is voor mij duidelijk: Die belangrijke dood aan het einde van dit seizoen zal Shaw worden (blij toe ). Ik geloof gewoon niet dat dit Sarah zal zijn.

Is het eindelijk zo ver dat Sarah en Chuck elkaar echt zien zitten, mede doordat Casey opbiecht aan Sarah, en van plan zijn een heel nieuw leventje te beginnen, gebeurt dit.

Ik ben heel erg benieuwd wat er in de volgende aflevering gaat gebeuren!

Ik heb in ieder geval weer genoten

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Geweldige episode inderdaad, de beste van S03 IMO. Ik had al voorspeld dat de vrouw uit de red test van Sarah de vrouw van Shaw was, maar toch komt het allemaal zo goed terecht. Het einde, spannnneend! En het gaat ook steeds beter in de Chuck Sarah relatie, dus ik was erg tevreden. Daarnaast, ook weer wat leuke humor deze keer, met Jeffster als stalkers die dachten dat Shaw ergens geraped werd haha, en natuurlijk Morgan, ook een funny guy.

Dit wordt weer lang wachten tot maandag...

@Revolt: Ja ik ben nog steeds benieuwd wie er doodgaat ja, maar dat zal geen Sarah zijn hoop ik. Anders zijn ze echt veel kijkers kwijt .
En die glimlach die Sarah had toen John vertelde over de mol, dat zegt genoeg. Chuck en Sarah gaan samen zijn!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Love is a battlefield

Weer een ijzersterke aflevering, zonder twijfel één van de beste tot nu toe. Misschien wel dé episode tot nu toe.

vs the American Hero is pretty serious en de ontwikkelingen volgen zich in een razend tempo op. Vooral de mimiek van Strzechowski zijn een vermelding waard, wat is zijn toch magistraal in facial expressions. Chuck gooit eindelijk de drie woorden er weer uit, heerlijke face to face testimonials tussen Chuck en Sarah en dat Casey de waarheid uit de doeken doet voelt als een bedreiging. De blik van Strzechowski, zo aandoenlijk . Wat een mooie Chuck/Sarah momenten weer, die zich zonder probleem scharen tussen mijn favoriete Chuck moments so far.

Jeffster was ook weer erg fijn en Gomez bewijst maar weer eens dat hij ook één van de 'dragers' is van Chuck. Zelfde geldt voor Awesome trouwens. Ook weer een zee aan leuke references. Dat Sarah de moordenaar was van Daniel's vrouw zag ik wel aankomen maar de uitwerking is weer fenomenaal. Shaw zal zich wel gaan aansluiten bij The Ring en hopen dat Chuck a la Creasy (MoF) los zal gaan. Wat was die explosion escape onder een soort Zimmer-ish score was geweldig. Na vorige week was er veel twijfel gezaaid rond Chuck, totaal onterecht trouwens maar Schwartz snoert al die ciriticasters de mond.

Heerlijke cliffhanger, en wat heb ik zin in volgende week. Maandag gewoon even vanaf 8 uur s'avonds gaan slapen en dan kijk ik gewoon live op NBC om 5 uur in de morgen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dit soort afleveringen zijn de reden waarom ik Chuck kijk. De hilarische dialogen tussen John Casey, nu leuker dan ooit, Morgan Grimes en Awesome in het busje van Jeff, Loretta, zijn geweldig. Ook Jeffster zelf waren weer fantastisch, die delivery van Lester als hij 'stool' zegt, is gewoon hilarisch.

Ook eindelijk Chuck in goede actie, de manier waarop hij het Ring-pand binnenging, was zoals het een spion betaamt. Wat ik echter wel vreemd vind voor een spion, is dat hij gewoon in een Nerd Herder achter Shaw aangaat. Ook vind ik het vreemd hoe The Ring aan de informatie over Sarah's red test komt. Oke, ze hadden een mol. Maar hoe is die mol erachter gekomen dat Sarah de vrouw van Shaw gedood heeft in haar red test, en waarom wist Beckman dat niet. Is dat omdat zij NSA is en Walker CIA? Een hoop vragen die ik maar op de koop toe moet nemen. Wat ik vreemd vind, is dat Shaw Sarah nu ineens de schuld geeft van de moord op z'n vrouw. Ja, ze heeft de trekker overgehaald, maar op bevel van hogerop natuurlijk. Als Shaw ergens wraak op wil nemen, moet hij daar wezen en niet bij Sarah.

Desalniettemin de beste aflevering van seizoen 3.
Wel cool dat die creepy advocaat uit Battlestar Galactica de baas van The Ring is

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:
Ook vind ik het vreemd hoe The Ring aan de informatie over Sarah's red test komt. Oke, ze hadden een mol. Maar hoe is die mol erachter gekomen dat Sarah de vrouw van Shaw gedood heeft in haar red test,

Meerdere plausibele verklaringen voor. Meest logische lijkt dat Eve een Ring Agent was.
en waarom wist Beckman dat niet. Is dat omdat zij NSA is en Walker CIA?

Juist. In seizoen 1 was toch al duidelijk dat Graham (Tony Todd) de superior was van Sarah.
is dat Shaw Sarah nu ineens de schuld geeft van de moord op z'n vrouw. Ja, ze heeft de trekker overgehaald, maar op bevel van hogerop natuurlijk. Als Shaw ergens wraak op wil nemen, moet hij daar wezen en niet bij Sarah.

Ik snap niet dat je dit onlogisch vindt. Het lijkt me logisch dat als je zoiets ontdekt dat je niet rationeel denkt, vooral niet als het om je vrouw gaat. She pulled the trigger, she is the murderer. Zo zwart/wit zie je dat gewoon.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Maar toch, hij zou als spion moeten weten dat er een verklaring voor moet zijn geweest, en dat zij handelde op bevel. Don´t shoot the messenger eigenlijk. Al zal Shaw nooit Sarah vermoorden. Zij is een series regular en hij niet

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Inland Rabbit wrote:

Tsjah, als je dit ook maar 1 seconde serieus gaat nemen, kun je wel stoppen met kijken.

Naomi Watts wrote:

Inderdaad, als je Chuck al over the top-ness gaat aanrekenen kan je beter stoppen met kijken en in een kroeg gaan lopen filosoferen over het leven.

Jongens, wat is er toch van deze statements gekomen?

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Het enige wat ik niet had gedacht is dat Shaw nog niet wist van de red test. Ik dacht dat hij speciaal naar Burbank was gekomen omdat hij somehow al gehoord had dat Sarah zijn vriendin had vermoord. En dat The Ring hem daarvoor al gecontact had hierover om hem zo in te lijven. Dat was toch wel wat spannender geweest. Maar ik ben benieuwd naar e13! Was er volgende aflevering een significant death of komt dat later pas?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hier ook een nieuwe verslaafde. Heerlijke serie. Een soort Bones (vanwege de constante romantische spanning tussen de leads) met een dik, vet, over the top Bond-sausje.

Het past perfect in mijn straatje ook. Dit is typisch zo'n serie die leuker wordt naarmate je wat meer bekend raakt met de personages, net als Scrubs. Het zijn dan ook stuk voor stuk sympathieke (misschien wel te, maar who cares) castmembers, dat scheelt echt een hoop. Voor liefhebbers van droge, relativerende en zelfspottende nerd-humor waar Scrubs ook vaak zo sterk mee uit de hoek komt is Levi een uitkomst. Voor Strahovski pak ik maar gewoon Chuck's beschrijving: "Believe me... i know..."

En die Baldwin - "He's not so pretty..." - is toch eigenlijk ook wel een baas. In elke serie waarin ik hem zag (en dat zijn er veel) is hij echt heel erg leuk. Hij komt een beetje over als de zoveelste dommekracht, maar zijn komische timing is ook echt spot on. Mijn favoriete moment tot nu toe is misschien dan ook wel wanneer Casey eerst afkeurend gromt wanneer hij wordt uitgenodigd om te komen kijken hoe Jeff 90 twinkies gaat eten, maar dat hij een seconde later toch overstag gaat als blijkt dat dat wel eens dodelijk zou kunnen zijn. Echt subliem gebracht.

En ach, zelfs de meest cynische nerds zullen niet onderkoeld de spetterende chemie tussen Levi en Strahovski over zich heen kunnen laten komen. Erg verslavend, al wordt het allemaal wat minder genuanceerd gebracht dan bijvoorbeeld bij Bones. Maar ach... het is ook wel eens leuk om te zien dat ' jongens zoals Chuck' gewoon 'meisjes zoals Sarah' kunnen krijgen .

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Groot Angel fan, maar een serie als Bones heb ik nooit wat ingezien. Te weinig humor, te standaard en gewoon niet bijzonder.

Chuck daarentegen, deze aflevering was echt weer geniaal en ik hoop dan ook van harte dat er 'gewoon' een season 4 aankomt, al lijkt dat elk season weer een heel gevecht.

Hiet zat echt alles in. Echter het was vooral een grote overtuigingskracht die er erg uit sprak. Overtuiging voor de liefde voor Sarah, overtuiging voor de bijrollen van het zich willen bewijzen aan Chuck, overtuiging voor Shaw voor het zich willen bewijzen aan Sarah. Erg cool. Wel gebeurde er zoveel dat ik niet direct referenties naar films of andere series heb op kunnen pakken, iets wat anders wat makkelijker ging.

Mooie mix van drama. actie en humor en het blijft vooral erg nerdy, wat ik alleen maar aanmoedig. voor Chuck!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inland Rabbit wrote:
Wel gebeurde er zoveel dat ik niet direct referenties naar films of andere series heb op kunnen pakken, iets wat anders wat makkelijker ging.

Ik vond die reference naar Spies Like Us toch wel erg duidelijk, iets te makkelijk zelfs. En de Pat Benatar reference was niet te missen.

Bones .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Spies Like Us nooit gezien, dus die heb ik er niet uitgehaald. Pat Benatar uiteraard wel. Denk niet dat iemand die gemist heeft.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

AHWA wrote:
Spies Like Us nooit gezien, dus die heb ik er niet uitgehaald. Pat Benatar uiteraard wel. Denk niet dat iemand die gemist heeft.

Ik let niet echt op referenties, ik ken ook weinig van de referenties die jullie noemen De Fight Club referentie heb ik niet over het hoofd gezien (kooigevechten/Lester) maar die kan je ook niet missen verder geniet ik gewoon zonder na te denken

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Maandag komt e13, dat was eigenlijk bedoelt als de season finale (voordat er 6 nieuwe episodes werden toegevoegd) dus ik verwacht daar erg veel van.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Not quite. Sinds de verlenging van de episodes hebbe nze de boel flink gestretched. Het voormalige E13 is no gsteeds de laatste episode.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vele critici noemen het "de beste aflevering van het seizoen" en "beste aflevering van het jaar"... ik vond de afgelopen afleveringen (behalve 11) al fantastisch, ben benieuwd!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

312 was inderdaad mijns inziens ook de beste van het seizoen.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Volgens IMDb komen er in ieder geval nog een aantal afleveringen. Ik ben ook wel benieuwd, maar de omschrijving van IMDb is wel erg dom :
Morgan considers quitting the Buy More. Chuck, Sarah, and Shaw go after the Ring operative who killed Shaw's wife.

AHWA wrote:
312 was inderdaad mijns inziens ook de beste van het seizoen.

Van mij ook

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

IMDb is dom

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Why We Love Chuck

En Josh Schwartz tweet: Tonight is it Chuck fans. Biggest episode of the year! If u are behind, catch up. If u tuned out, tune in. Don't miss it!! Watch live.

Wordt een goeie vanavond!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik ben benieuwd naar de eerste reacties.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

They fucking did it!

Wat een geweldige episode, overdonderend gewoon, magistrale uitvoering. Woorden schieten tekort.

Gelijk maar met het belangrijkste beginnen. Het is dan eindelijk zover. Ze zijn bij elkaar; het mooiste koppel ooit op TV verschenen. En hoe! En wat was het het wachten waard, vol intensiteit aanschouwd. Dit is perfectie. Magistrale uitvoering. Woorden schieten tekort momenteel, ben erg impressed.

Maar dit was het slot van de episode natuurlijk, maar wat daarvoor plaats vond was ook pretty awesome. Ik ben alleen nog niet geheel tevreden met wat er gedaan wordt met het plot van Shaw's vrouw. Ze geven wel argumentatie waarom de hit werd geordered, maar de argumenten waarom ze dachten dat Eve geturned was door the Ring lieten mij een beetje onbevredigd achter. Al is het wel plausibel dat dat de reden was maar toch. A better explanation didn't hurt.

Al doen ze met de Shaw storyline ook veel goeds. Shaw reageert eigenlijk totaal niet hoe ik gedacht had. Het was niet totaal onverwacht dat Chuck voor Sarah wel without hesitation de trigger durft over te halen, maar de uitvoering is toch wel zeer goed gedaan. Nee, magistraal gedaan. Ik was even bang dat Sarah misschien weer op de "you killed someone" tour zou gaan, maar gelukkig reageert ze zo 'sweet' met een intense kiss en off-screen sex .

Voor derest genoeg heerlijke scenes. De scenes tussen Big Mike en Morgan, maar ook de Guitar Hero spelende Chuck die van Sarah te horen krijgt dat ze dat best aantrekkelijk vond .

Genoeg goede dingen gezien, heel veel leuks, ook van elk personage. Ik ben vast nog wat details vergeten door mijn excitement. Een overall perfecte aflevering (romantiek, actie en witty dialogue). Op afstand de beste aflevering tot nu toe, wat hebben veel mensen deze serie onderschat en mijn onvoorwaardelijke vertrouwen in de serie betaalde zich nu helemaal uit. Wat heb ik heerlijk geslapen door de Chuck/Sarah development.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

OMG! Ik moet nog 10 minuutjes wachten. Ik mag dan al gelezen hebben wat er gaat gebeuren (als ik Naomi Watts 'Het is dan eindelijk zover' zie typen, hoef ik geen spoilers meer te lezen hoor haha), maar het wordt zo te zien een heerlijke Chuck episode. Inderdaad wat jij zegt, zo erg ondergewaardeerd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je hebt gelijk, dat had ik idd ook even tussen spoilertags moeten plaatsen, wel erg obvious zo. Excuses voor het verpesten hoor . Benieuwd wat je ervan vindt .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.