• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Chuck

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die was wel heel sterk, maar ik vind dit seizoen na een stroef begin toch wel behoorlijk sterk. Maar als je derest niet zo goed vond en je er een beetje aan gaat ergeren dan is het niet ondenkbaar dat de Chuck kaars bij die kijkers straks uit gaat.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het einde van het seizoen schijnt flink wat te veranderen, dus laten we hopen dat daar nog iets moois mee gedaan wordt, mocht het de laatste aflevering zijn.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wordt wel de grootste upset in Chuck denk ik. Hopen dat als de serie stopt dat Schwartz wel een eind kan schrijven. Het zou echt balen zijn als mijn favoriete serie geen passend slot krijgt. Als NBC wil cancellen schijnt The CW geinteresseerd te zijn de serie over te nemen, dus een cancel is niet per definitie het einde van Chuck.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Naomi Watts wrote:
(quote)

Wat bedoel je hiermee? Je wilt dat Chuck haar een goede beurt geeft? .

Tuurlijk valt de serie terug in bepaalde patronen, want development tussen Chuck en Sarah is het fundement van de serie. Niet zo gek dat dat steeds herhaald wordt. Ik vind de uitwerking prima, Strahovski weet een scene nog altijd een emotionele lading te geven en Levi weet hierin goed mee te hobbelen. Meer kan je eigenlijk niet verwachten van Chuck. Geekiness is inderdaad wat minder de laatste episodes maar er zijn dit seizoen toch behoorlijk wat geeky vondsten voorbij gekomen. Af en toe een wat serieuzere insteek vind ik ook helemaal niet erg.

Ik vind die negatieve klanken ook een beetje vreemd, een paar weken geleden was Chuck weer helemaal geweldig met vs the Beard en nu twee episodes later is Chuck opeens dumbed down. Over wispelturigheid gesproken .

Ja ik wil dat Chuck Sarah een goede beurt geeft ja.

Ik heb ook geen idee wat Shaw nog in de show doet, hij moet een connectie hebben met Sarah, want ik kan me niet voorstellen dat Sarah niet houdt van Chuck omdat hij nu zo koelbloedig is, terwijl Shaw de missie heeft opgezet en Chuck zelfs een keer wilde opblazen met Morgan erbij. Talk about emotionless.
Oftewel, ik denk dat Shaw juist iets te maken heeft met Sarah ivm dingen uit het verleden.
Ik vermoed dat de Red Test van Sarah het vermoorden van Eve was... De vriendin van Shaw! En nu komt ie wraak nemen.

Maar ik denk dat e12 en e13 samen heeel erg belangrijk worden dit seizoen, dus ik ben benieuwd.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Pitakaas wrote:

Ik heb ook geen idee wat Shaw nog in de show doet, hij moet een connectie hebben met Sarah, want ik kan me niet voorstellen dat Sarah niet houdt van Chuck omdat hij nu zo koelbloedig is, terwijl Shaw de missie heeft opgezet en Chuck zelfs een keer wilde opblazen met Morgan erbij. Talk about emotionless.
Oftewel, ik denk dat Shaw juist iets te maken heeft met Sarah ivm dingen uit het verleden.
Ik vermoed dat de Red Test van Sarah het vermoorden van Eve was... De vriendin van Shaw! En nu komt ie wraak nemen.

Maar ik denk dat e12 en e13 samen heeel erg belangrijk worden dit seizoen, dus ik ben benieuwd.

Zoiets zou inderdaad kunnen, maar dan nog vind ik het nogal zwak dat Sarah wel voor Shaw zou vallen als ze het al erg vind dat Chuck iemand zou hebben vermoord, en op weg is een echte spion te worden.

Ik vind ook dat de verhoudingen tussen Chuck en Sarah wel erg lang duren, ondertussen moet er een keer een echte ontwikkeling komen, want dit gedoe is nou al 3 seizoenen, voor hun 3 jaar bezig.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Sarah valt denk ik helemaal niet op Shaw. Ze wil Chuck beschermen en wil dus eigenlijk niet zich er teveel mee bemoeien, omdat ze bang is om emotioneel te betrokken raken. Shaw vult gewoon een gaatje dat Chuck overlaat. Maar uiteindelijk is het wel duidelijk dat ze samen horen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Naomi Watts wrote:

Als NBC wil cancellen schijnt The CW geinteresseerd te zijn de serie over te nemen, dus een cancel is niet per definitie het einde van Chuck.

Waar heb je dát nou weer gehoord. Sorry man, maar dat gaat hem niet worden. Zoiets zeggen hoopvolle fans bij zo'n beetje elke serie, maar Chuck valt zo ver buiten de doelgroep van The CW, die laten ze gewoon aan hun neus voorbij gaan, dat beloof ik je.

En Shaw's doel vind ik ook een beetje vaag, echt een optie is hij niet voor Sarah. Laatste aflevering vond ik ook wat tegenvallen tegenover de fenomenale afgelopen weken. Ik bedoel, niemand geloofd toch dat het eindigt zoals de aflevering doet vermoeden?

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Wat bedoel je precies? Het was toch vrij voorspelbaar dat Casey zou schieten?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Waar heb je dát nou weer gehoord. Sorry man, maar dat gaat hem niet worden. Zoiets zeggen hoopvolle fans bij zo'n beetje elke serie, maar Chuck valt zo ver buiten de doelgroep van The CW, die laten ze gewoon aan hun neus voorbij gaan, dat beloof ik je.

Kim Fleary, executive VP van The CW. Zegt toch veel meer dan jouw gedachte.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

En... ik geef het op.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zonde, wat je mist echt wat aan S2.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mwah, vind het niet echt iets voor kevin13. Die zie ik eerder series als 24 en Prison Break kijken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Naomi Watts wrote:

Kim Fleary, executive VP van The CW. Zegt toch veel meer dan jouw gedachte.

Dat wel, maar heb je ook een bron of is het van horen zeggen? Ik zie het écht niet gebeuren. Sowieso heeft The CW al veel te veel shows voor hun fall season en als een deel daarvan verschoven word naar midseason, zie ik niet hoe Chuck er nog bij gaat passen. Ik wil gerust toegeven dat ik minder verstand heb dan een VP, maar totdat het echt gebeurd blijf ik pessimistisch.

Bovendien, ik geloof in de eerste plaats al niet dat NBC Chuck zal cancelen. Maargoed, wie ben ik?

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Kevin13 wrote:

En... ik geef het op.

Ik niet

Veel te leuk voor het op te geven.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Ik heb een beetje het gevoel dat ze deze seizoen bouwen naar het eind van de serie. Iedereen heeft nu zijn eigen weg gekregen nu alleen nog kijken of ze die ook nemen.

Shaw begint nu een beetje overbodig te worden, ik vond hem meer een soort voorproefje voor wat Chuck zou kunnen worden als een Spy. Maar na afgelopen afl. blijkt het dat chuck gewoon geen Spy is.
.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Dat wel, maar heb je ook een bron of is het van horen zeggen? Ik zie het écht niet gebeuren. Sowieso heeft The CW al veel te veel shows voor hun fall season en als een deel daarvan verschoven word naar midseason, zie ik niet hoe Chuck er nog bij gaat passen. Ik wil gerust toegeven dat ik minder verstand heb dan een VP, maar totdat het echt gebeurd blijf ik pessimistisch.

Bovendien, ik geloof in de eerste plaats al niet dat NBC Chuck zal cancelen. Maargoed, wie ben ik?

Omdat er maar 1,9 miljoen kijkers zijn in de demo (18-49). Dat is nogal laag m(moet toch minimaal boven de 2). Overall liggen de kijkcijfers momenteel onder de 6 miljoen...

Kijk maar

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

True, maar NBC is in een ongebruikelijke positie. Ze richten zich nu steeds meer op de series die ze al hebben. Kijk bijvoorbeeld naar het overgepromote Parenthood, het feit dat ze het matig bekeken Trauma terug hebben gebracht voor meer afleveringen of naar Friday Night Lights, na twee seizoenen op de kabel komt het toch terug op de zender, uiterst zeldzaam geval. Chuck mag het dan in de ratings niet goed doen, maar voorgaande jaren hebben bewezen dat de fans loyaal zijn. Na het Leno-debacle, lijkt NBC zich vast te houden aan de series waar mensen al mee vertrouwd zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat komt omdat Friday Night Lights gewoon supersterk is!

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Angrod_Pallanén wrote:

True, maar NBC is in een ongebruikelijke positie. Ze richten zich nu steeds meer op de series die ze al hebben. Kijk bijvoorbeeld naar het overgepromote Parenthood, het feit dat ze het matig bekeken Trauma terug hebben gebracht voor meer afleveringen of naar Friday Night Lights, na twee seizoenen op de kabel komt het toch terug op de zender, uiterst zeldzaam geval. Chuck mag het dan in de ratings niet goed doen, maar voorgaande jaren hebben bewezen dat de fans loyaal zijn. Na het Leno-debacle, lijkt NBC zich vast te houden aan de series waar mensen al mee vertrouwd zijn.

Ik heb het gevoel dat NBC juist een nieuwere weg wil inslaan. De nieuwe serie Parenthood gaat het ook steeds beter doen, dus ik vrees dat het na dit seizoen best eens afgelopen kan zijn, als de cijfers in de demo niet rond de 2.5 komen te liggen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Haha, het blijft idd gokken, dat is het k*tte aan zenders, ze doen nooit wat je verwacht.

Maar het gaat natuurlijk niet alleen om kijkcijfers. Denk bijvoorbeeld aan de Subway-deal die het makkelijker en goedkoper maakt om de serie te produceren, of aan de DVR (dat telt ook voor enkele tonnen aan nieuwe kijkers per aflevering). Of aan de productiemaatschappij er achter, wat de voor mij enige mogelijke reden is dat de VP van de CW het in zijn mond zou nemen om Chuck over te nemen; de makers van Chuck hebben onlangs een productiemaatschappij opgezet, en zijn dezelfde mensen achter The CW's Gossip Girl. Ik weet eigenlijk niet hoe het bij NBC zit (heeft iemand nog enig idee wie die zender bezit?).

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Mwah, vind het niet echt iets voor kevin13. Die zie ik eerder series als 24 en Prison Break kijken.

Dat zijn zeker geen series voor mij. Vooral Prison Break niet. Uitgemolken series zijn sowiezo niets voor mij.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Kevin13 wrote:

(quote)

Dat zijn zeker geen series voor mij. Vooral Prison Break niet. Uitgemolken series zijn sowiezo niets voor mij.

Haha, hier nog 1. Dan kijk je vast wel naar Dexter?

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Nee ook niet. Moet nu wel zeggen dat ik de laatste tijd weig series kijk. Maar series zoals The Wire, Band of Brothers, Lost, Het Eiland, De Matroesjkas kijk ik graag.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fringe of Flash Forward eens gaan proberen dan.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Als er één serie uitgemolken is is het FlashForward wel, die brengt echt niets nieuws op de tafel. Maar ik vond Prison Break best origineel...seizoen 1 dan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Flash Forward uitgemolken? Dude, waar heb je het over. Beetje voorbarig om dat nu al te zeggen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Misschien, maar na 10 afleveringen kan ik het niet uitstaan om nog meer er van te zien. Die kangaroe? Het zogenaamde mysterie dat we allemaal willen weten? De onvolledigheid van zo'n beetje ELK verhaal dat wordt aangesneden. Kom op, je kan het niet echt verassend of baanbrekend noemen. De serie gooit alleen maar bekende drama verhaaltjes samen en probeert Lost na te doen met een mysterie dat geen fatsoenlijk plot lijkt te hebben.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Mij stelt Chuck alvast absoluut niet teleur dit seizoen, integendeel! Het hele dansje tussen hem en Sarah blijft één van de sterke punten, ik vind het vrij logisch dat dit dan ook iets is dat blijft duren, af en toe gooien ze er ns iets nieuws in (Kristen Kreuk) om wat af te leiden maar uiteindelijk is het Chuck en Sarah. Verder blijft de humor goed, af en toe wat meer drama en ook nog altijd genoeg verrassingen. Ik heb niks te klagen, ga alleen enorm pissed zijn als het wordt gecancelled!

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Nou ik vind dat dansje tussen Chuck en Sarah nu een beetje storend eigenlijk. Vooral omdat Sarah nu een hele andere personage is geworden.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Pitakaas wrote:

Nou ik vind dat dansje tussen Chuck en Sarah nu een beetje storend eigenlijk. Vooral omdat Sarah nu een hele andere personage is geworden.

Dat vind ik niet, ze wil vooral een heel ander persoon geworden zijn denk ik, dat zie ik erin alvast. Ze kan afstandelijker doen, de relatie met what's-his-name, ze doet alle mogelijke moeite om die afstand tussen haar en Chuck te houden maar in de zwakke momenten zie je duidelijk dat ze nog altijd precies hetzelfde voelt voor hem. Pas op, ik vind het goed dat niet altijd alle aandacht naar hun relatie gaat in dit seizoen, ik hou ook absoluut niet van dat constante af en aan gedoe tussen 2 hoofdfiguren in series, maar in Chuck stoort het me (tot nu toe alvast) absoluut nog niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.