- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
ok dan toch de voorspelbaarheid:
@platkaas: thats just like eh your opinion man
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
oh dr staat pita, verrek, zie ik nu pas, vond t al zo'n rare naam
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Chuck vs de TicTacs was aardig, maar eigenlijk niet meer dan dat. Leuk om weer eens een aflevering te zien die om het drietal gaat, maar verder weinig verrassingen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat en of we Casey's gezin nog terug gaan zien.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wat spoilers/scoop over het einde van het seizoen:
Die Japanse chick van Morgan (ben d'r naam kwijt) komt in de aflevering van 10 mei terug. En compleet ongerelateerd; in de seizoens finale zal er "een grote dood" plaats vinden.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Wat spoilers/scoop over het einde van het seizoen:
Die Japanse chick van Morgan (ben d'r naam kwijt) komt in de aflevering van 10 mei terug. En compleet ongerelateerd; in de seizoens finale zal er "een grote dood" plaats vinden.
Als dat maar niet om Sarah gaat vind ik het prima, dat zou de serie wel op een slechte manier op zijn kop zetten, en de een beetje vastgelopen romance tussen Sarah en Chuck wel heel simpel oplossen. Zou getuigen van een staaltje lafheid. Ik denk zelf dat dan over Casey of Shaw gaat. Als het dan toch iemand moet zijn hoop ik dat dat Shaw is, waardoor Casey weer back in the game komt. Vind Shaw niet veel toevoegen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Zojuist de eerste 3 episodes van Season 3 gekeken, tof weer!
Ik vond het echt zo grappig om te zien dat e01 een paar keer naar The Big Lebowski verwees
. Ik had al zo'n vermoeden dat de makers meerdere keren daarna verwezen (Bartowski - Lebowski), maar deze aflevering was wel leuk. Vooral met Kenny Rogers wakker worden
.
S03 gaat erg interessant worden denk. Ik zit net als meerdere in het bootje waarin ik een Chuck Sarah het liefste samen wil zien, dus ik hoop echt dat het nou eens gaat gebeuren. Ik begon me in s02 al een beetje te ergeren dat het een soort ontwijkings relatie werd, gelukkig was s02e21 een aflevering waarbij ik letterlijk een vreugdedansje heb gedaan omdat ze eindelijk bij elkaar in bed lagen... Ik weet nog wel die ene scene aan het einde van een aflevering, met het nummer Skinny Love van Bon Iver. Zo toepasselijk nummer zeg.
Ik vind deze serie nog niet zo sterk als Dexter, maar het feit dat ik 2 complete seizoen in een weekje heb gekeken moet toch wel voldoende zijn.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Ik vind deze serie nog niet zo sterk als Dexter, maar het feit dat ik 2 complete seizoen in een weekje heb gekeken moet toch wel voldoende zijn.
Ik verwacht niet dat deze serie het niveau van de in mijn ogen beste serie ooit, Dexter, haalt. Maar toch is het een heerlijke serie die elke week weer een dikke glimlach op mijn gezicht tovert.
Morgen nieuwe aflevering!
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Wat heeft Dexter toch met Chuck gemeen? Behalve dat de titel de naam van de hoofdpersonage draagt zijn het compleet andere series.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kwestie van vergelijken, denk ik. Er zijn nu net mensen die Dexter heel goed vonden, begonnen aan Chuck.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik vergelijk puur op basis dat het series zijn.
Ik zie Dexter als een soort actiethriller, terwijl Chuck het meer van de komedie en drama moet hebben.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Ik vergelijk puur op basis dat het series zijn.
Ik zie Dexter als een soort actiethriller, terwijl Chuck het meer van de komedie en drama moet hebben.
Inderdaad, maar je kan ze altijd nog vergelijken op basis van entertainment-waarde voor jou en de kwaliteit, acteerprestaties etc. Ik vind Dexter daarin net wat sterker, en ik ben ongelofelijk verslaafd geweest aan die serie, wat ik bij deze serie net ietsjes minder had.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Qua verslaving scoren zowel Dexter als Chuck héél goed bij mij, vind het voor de rest wel héél andere series die eigenlijk niet te vergelijken zijn met elkaar. Dexter is duidelijk de betere voor mij, maar Chuck groeit enorm na het eerste seizoen en is gewoon losser en grappiger.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Wow, 309 was echt een fantastische episode! De beste van s03, die nog wel moet ontwikkelen vind ik. Vanmiddag even 310 en 311 kijken
.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Zojuist de eerste aflevering gezien van Chuck (seizoen 1). Een vrij aardige aflevering maar toch op bepaalde stukken dom te noemen. De grappen die niet grappig zijn en vooral het slecht acteerwerk. Ondanks dat toch nog benieuwd naar aflevering 2. Als het op hetzelfde niveau blijft van aflevering één stop ik ermee. Hopelijk niet hééé.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Aflevering 2 is naar mijn mening ook nog niet echt een goede weergave van de kwaliteit. Na aflevering 5 ben je hooked.
.
Ik heb echt zin in e312 en 313! Ik heb 10 en 11 gekeken, nu weet ik zeker dat Chuck voor een aanval gaat op Sarah. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik zou zeker blijven kijken Kevin, al is het maar omdat Rachel Bilson 108 en 109 zit 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
De eerste aflevering gisteren gezien en heeft toch wel intresse opgewekt. Ben benieuwd...
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Chuck is als een Zwart Gat, kom in de buurt en je wordt erin gezogen!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Of je gaat zo snel mogelijk de andere richting uit. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
"That's one hell of a blouse Sarah"
Episode 311 mocht er weer zijn. Qua actie toch wel wat meer de serieuze kant op, met weinig komische noten. De BuyMore randzaken in deze episode zijn wat overbodig maar daar tegenover staan weer heel veel ontwikkeling tussen Chuck en Sarah met helaas wat inconvenient interruptions. Casey is als civillian nog bepalender. Casey is turning into a close true friend
.
Waar Sarah's beeld over Chuck weer volledig hersteld leek wordt dat in één keer weer volledig teniet gedaan door de juiste keuze die als een verkeerde keuze wordt gezien door Sarah. Ik hoop dat Sarah in de volgende episode er achter komt dat Chuck nog steeds de Chuck is waar zij haar gevoelens voor koestert. Toch weer fijn dat Sarah heeft aangegeven bij wie haar hart ligt. Al wisten we dat natuurlijk wel.
Op naar vs the American Hero waar Morgan, Awesome en Casey als matchmakers gaan fungeren om te herstellen wat kapot is. Can't wait
.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Kevin13, als je op basis van de eerste 2 afleveringen van plan bent af te haken; DOE HET NIET!
Ik heb dit namelijk ook overwogen, omdat ik vooral de aflevering met die helikopter niet leuk vond. Maar na een paar afleveringen gaat het niveau drastisch omhoog, en wordt het ontzettend verslavend.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
"That's one hell of a blouse Sarah"
Episode 311 mocht er weer zijn. Qua actie toch wel wat meer de serieuze kant op, met weinig komische noten. De BuyMore randzaken in deze episode zijn wat overbodig maar daar tegenover staan weer heel veel ontwikkeling tussen Chuck en Sarah met helaas wat inconvenient interruptions. Casey is als civillian nog meer bepalend.
Waar Sarah's beeld over Chuck weer volledig hersteld leek wordt dat in één keer weer volledig teniet gedaan door de juiste keuze die als een verkeerde keuze wordt gezien door Sarah. Ik hoop dat Sarah in de volgende episode er achter komt dat Chuck nog steeds de Chuck is waar zij haar gevoelens voor koestert. Toch weer fijn dat Sarah heeft aangegeven bij wie haar hart ligt. Al wisten we dat natuurlijk wel.
Op naar vs the American Hero waar Morgan, Awesome en Casey als matchmakers gaan fungeren om te herstellen wat kapot is. Can't wait
. Mooi dat ie weer leuk was, ik ben m nu aant downloaden, nog 30 minuten
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Wat een geweldige aflevering weer, dit zijn een hele hoop hele belangrijke afleveringen achter elkaar zeg
Ik ben het met MW eens, de scenes met de buymore zijn een beetje overbodig en niet zo heel interessant, ik vind zoiezo dat de BuyMore niet echt meer werkt de laatste tijd.
Wel weer een hele hoop belangrijke gebeurtenissen rondom Sarah en Chuck, en Chuck als spion. Ik ben heel erg benieuwd waar alles heengaat, met Chuck nu als Internationale superspion die naar Italie moet..
Ik kan in ieder geval niet wachten op "vs. The American Hero".
Ps, ik begin Shaw nu wel heel erg overbodig te vinden, de enige shots waar hij in voorkomt is als hij wat heeft aan te merken op Chuck. Daarnaast vind ik het ook nog een zeer matige acteur met een irritante kop 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Degelijke aflevering, maar niet zo goed als Chuck vs The Beard. Ik weet niet precies waarom, maar het is allemaal niet meer zo indrukwekkend als in seizoen 2. Meer omdat het toch allemaal een beetje van hetzelfde blijft, want we hebben in seizoen 2 ook al gezien dat Chuck niet in staat is om iemand te vermoorden.
Omdat Chuck gered is voor seizoen 3, lijken de makers het sterkste van de serie te willen herhalen om meer kijkers te trekken, maar daar slagen ze niet in. De emotionele scenes slaan bij mij niet meer aan. Het voelt niet meer als de oude Chuck en dat vind ik echt zonde.
Ook de echte geekyness is er niet meer. Het verzandt in een degelijke actieserie, maar meer helaas niet op dit moment.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik had trouwens gedacht dat hij wel zou zakken voor het examen, maar ik had het dus mis. Ten minste, dat ligt eraan hoe je het bekijkt.
Ik weet nou al zeker dat Chuck zijn grote geheim dat hij niet geschoten heeft nooit kan bewaren ten opzichte van Sarah, dus dan moet ie Casey verraden.
Ik kan weer niet wachten op de volgende aflevering.
Ik zit al 2.5 seizoen te wachten totdat Chuck Sarah eindelijk eens goed te pakken neemt. Het begint er steeds meer op te lijken dat de schrijvers deze relatie willen gebruiken om kijkers vast te houden, maar ik heb het gevoel dat we aan het lijntje worden gehouden.
In dat opzicht ben ik het wel eens met de kritiek dat het steeds meer 'seen this done that' wordt.
Die scene met Morgan en Devon was btw awesome
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zit al 2.5 seizoen te wachten totdat Chuck Sarah eindelijk eens goed te pakken neemt.
Wat bedoel je hiermee? Je wilt dat Chuck haar een goede beurt geeft?
.
Tuurlijk valt de serie terug in bepaalde patronen, want development tussen Chuck en Sarah is het fundement van de serie. Niet zo gek dat dat steeds herhaald wordt. Ik vind de uitwerking prima, Strahovski weet een scene nog altijd een emotionele lading te geven en Levi weet hierin goed mee te hobbelen. Meer kan je eigenlijk niet verwachten van Chuck. Geekiness is inderdaad wat minder de laatste episodes maar er zijn dit seizoen toch behoorlijk wat geeky vondsten voorbij gekomen. Af en toe een wat serieuzere insteek vind ik ook helemaal niet erg.
Ik vind die negatieve klanken ook een beetje vreemd, een paar weken geleden was Chuck weer helemaal geweldig met vs the Beard en nu twee episodes later is Chuck opeens dumbed down. Over wispelturigheid gesproken
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Begin steeds meer te vrezen dat The Beard een spaarzaam hoogtepunt zal blijven dit seizoen.