- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat klinkt goed. Vanavond maar weer pindakazen.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Zozo, als we van Naomi uit moeten gaan wordt dit genieten geblazen vanavond
Zodra ik thuis ben is heel snel downloaden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
You gonna love it! Je gaat een erg plezierige avond tegemoet. Enjoy, en ik lees hier wel wat je ervan vond
.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Zeker een geweldige aflevering met een ontzettend belangrijke gebeurtenis voor de rest van de serie. Zoiezo de beste aflevering van seizoen 3, en een van de beste van de hele serie.
Chuck versus The Tic Tac, Here we come!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mijn uitgebreide episode review volgt nog, ik moest mijn enthousiasme even kwijt
. Het duurde even maar ik ga er nu toch maar aan beginnen. Ik heb hem net weer gezien in 1080p.
Chuck vs the Fake Name is eigenlijk een erg leuke aflevering met een enorme dramatische/ontroerende lading. Vooral de relatie tussen Sarah en Chuck loopt hier een flinke knauw op. Chuck verliest meer grip op zijn true self en Sarah lijkt toch min of meer haar handen deels af te trekken van Chuck, al dwingt de situatie haar er wel toe en met wrange tegenzin uiteraard. Ondanks haar gevoelens voor Chuck begint ze toch haar guard neer te leggen voor een andere loveinterest, en stelt ze zich op een manier open hoe ze bij hem nooit heeft gedaan. Voor mij voelt dit echt als een 'punch in the gut' episode, mijn emotionele betrokkenheid bij deze serie is daar de hoofdschuldige.
Enorm ontroerend, want het voelt heel onrechtvaardig aan. Het maakt het hele drama segment zoveel geloofwaardiger en sterker. De effectieve emotionele lading maakt deze episode zo enorm sterk en Schwartz weet het dramaspect steeds 'dieper' uit te werken. Ondanks dat het soms iets te geforceerd aanvoelt tussen Sarah en Daniel. Maar hier kan je ook niet te veel tijd en ruimte voor vrij maken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mine's bigger than yours.
Bag 'em and tag 'em Sarah
Twee heerlijke quotes uit Chuck vs The Beard, toch wel de beste aflevering voor het personage Morgan Grimes. En hoorde ik daar de stem van Tobin Bell aan de telefoon op het laatst? Of was dat iemand anders? We gaan het zien.
In ieder geval een uitstekende aflevering die nog maar eens laat zien hoe goed Chuck kan zijn. Zo zien we Jeffster terugkeren, maar ook de Cheeseballs, en de leuke WOII-references met het plaatsen van de vlag, en de kussende zeeman, nou ja, zeeman, Nerd Herder
Meer van dit graag. Ook van Sarah Lancaster in bikini. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat schijnt dus niet Tobin Bell te zijn, maar Robert Patrick. Cool.
Have you seen this boy?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Aflevering 9 was één van de beste van heel de reeks en sowieso al de beste van heel seizoen 3. Ik kreeg kippenvel toen Big Mike met iedereen van The Buy More achter zich victory riep! Voor de rest is dit een heerlijke sleutelaflevering maar wanneer komt de volgende? Het is de eerste keer dat ik de serie heb ingehaald 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
24 Mei wordt in Amerika de (volgens mij dubbele) laatste aflevering uitgezonden.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik ben net begonnen met seizoen 1, zit nu bij aflevering 8. Het is leuk om even tussendoor te kijken, maar het is niet zo goed als bijvoorbeeld Dexter. Komt denk ik omdat er geen cliffhangers worden gebruikt enzo.
De humor is wel erg grappig, en de zus van Chuck is echt SIZZLING HOT! Echt, al mijn vrienden hebben het over Rachel Bilson (die is 1.50m) of het blondje Stahovski. Maar duidelijk is dat Lancaster toch echt de knapste vrouw is uit de serie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben net begonnen met seizoen 1, zit nu bij aflevering 8. Het is leuk om even tussendoor te kijken, maar het is niet zo goed als bijvoorbeeld Dexter. Komt denk ik omdat er geen cliffhangers worden gebruikt enzo.
Ik snap de vergelijking met Dexter totaal niet. Totaal verschillende series.
Doe er maar gerust zeven centimeter bij.
.
appiepower
-
- 1 messages
- 0 votes
Tot wanneer loopt season 3 eigenlijk?
eerst zouden ze maar 13 afleveringen maken maar dar zijn er 6 bijgekomen daarom word het nu steeds spannender en afl 13 zou eigenlijk een afsluiter zijn maar ze hebben weer een nieuw plot verzonnen om verder tegaan en heb vandaag nr 10 gezien wow word steeds spannender en better
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik snap de vergelijking met Dexter totaal niet. Totaal verschillende series.
Doe er maar gerust zeven centimeter bij.
.
Ik heb het ook alleen over het gebruik van cliffhangers.
Enne, Lancaster:

Ik val niet zo op Poolse vrouwen denk 
Wat een schoonheid.
Maar het is natuurlijk obvious dat jij op blond valt
.
Oja, en dat van Bilson was uit mn duim gezogen, weet ik veel dat ze 1.57 is.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
strahovski pools noemen is wel een stretch, al zal het er bij haar bloed/uiterlijk nog wel inzitten, vanwege haar familie. Verder gewoon volledig Australisch..
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Niemand nog vs. The Tic Tac gekeken
Ik ben em nu aan het downloaden, als ie snel is kijk ik hem zo nog 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb hem net binnen. Ik zou straks even een gaatje proberen te vinden tussen mijn Final Fantasy speelsessie.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
"I really hope that wasn't me."
Wat een lachmoment 
Net gezien, wat een geweldige aflevering weer
Misschien wel net zo goed als de vorige aflevering, met weer een hoop belangrijke gebeurtenissen voor verschillende personages en voornamelijk misschien wel de belangrijkste gebeurtenis voor John Casey tot nu toe en misschien wel de laatste gebeurtenis
.
Ik ben erg blij dat seizoen 3 het niveau van de vorige seizoenen weer heeft opgepakt en daar misschien wel overheen is gegaan.
Wel een minpuntje in de aflevering is het gat in het verhaal dat wordt geslagen als ze de gevolgen niet laten zien van het pilletje dat Chuck inneemt.
Misschien bewaren ze dat voor de volgende aflevering, samen met de volgende gebeurtenis in de lovestory tussen Sarah/Sam en Chuck. Mede daardoor kan ik niet wachten op de volgende aflevering!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Chuck The Dodger 
Erg goede aflevering weer. In tegenstelling tot de vorige Casey origin episode (Chuck vs the Sensei) was deze toch wel erg goed. Geweldig weer hoe Schwartz het niveau weer zo hoog weet te houden. Erg toffe reference naar The Hulk met Chuck als Hulk en Sarah als Betty Ross. Erg grappig weer en Levi begint zich steeds meer te ontpoppen tot de nieuwe en een betere versie van Zach Braff (nu ga ik toch een shitstorm over me heen krijgen
). Wat een geniale mimiek heeft ie toch.
Zeer boeiende backstory van Casey, genoeg sluitende informatie en ook over the way of being van Casey wordt erg duidelijk. Weer wat aandoenlijke Chuck/Sarah momenten en ook een erg mooi einde weer. Ik ben wel benieuwd hoe 311 verder gaat, dit is nog wel de meest intense cliffhanger tot nu toe. Ik verwacht wel dat Casey weer reinstated wordt, anders zou dat wel een hele grote fout zijn.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Schwartz heeft geïmproviseerd met de tussentijdse episodeverlenging waardoor hij wel wat schrijfwerk heeft moeten aanpassen en sommige dingen moet spreiden. Hopelijk heeft dat geen filler episodes tot gevolg.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mwah, Zach Braff heeft toch meer talent voor emotionele scenes dan Levi, qua slapstick zijn ze even goed.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Wel een minpuntje in de aflevering is het gat in het verhaal dat wordt geslagen als ze de gevolgen niet laten zien van het pilletje dat Chuck inneemt.
Ik ben benieuwd wat ze van de rest van het seizoen brouwen. Het verhaal lijkt zich erg naar een einde van de serie toe te werken. Hoe zal dat verder gaan als Casey definitief weg is en Sarah/Sam een keuze moet gaan maken?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik snap het ook niet echt waar die het over heeft. Zal het tijdstip wel zijn. Vast even vijf minuten liggen doezelen
.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
strahovski pools noemen is wel een stretch, al zal het er bij haar bloed/uiterlijk nog wel inzitten, vanwege haar familie. Verder gewoon volledig Australisch..
Haar ouders zijn 100% Pools en ze is daar geboren, dus dan is het logisch dat ze een Poolse uitstraling heeft. Een (Australische) opvoeding zal je uiterlijk immers niet veranderen he
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
en ze is daar geboren,
. Hoe kom je daarbij? Ze is geboren in Maroubra, Sydney. Australië dus.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Haar uiterlijk is zo Pools als het maar kan zijn. In dat opzicht noem ik haar ook Pools. Nationaliteit doet niet veel af aan het uiterlijk. Al verhuis ik naar Tibet, ik blijf een Hollandse kop houden.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
@riesma: mja maar jij verhuist naar Tibet, zij woont niet in Polen. Het (overigens erg goede naar ik begreep) woordje pools wat ze kent heeft ze van haar ouders geleerd. Als je ergens geboren bent en daar je leven woont, heb je gewon die nationaliteit, andere afkomst of niet. Zo zijn er vast mensen met Vietnamese uitstraling in Nederland die geen 1 woordje vietnamees kunnen.
edit: Las verkeerd, ja uistraling zal er altijd in blijven zitten natuurlijk
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haar moeder is dan ook Australisch. Vandaar dat ze emigreerden naar Australië. Ze zie ter dus evenveel Pools als Australisch uit.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Maak 'm toch maar even, ik zie het zo snel niet.