- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Chuck
Chuck
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind hem overigens vrij sterk, qua slapstick ken ik geen komischer acteur dan Levi. Bovendien heeft hij ook stevige support van Strahovski. Dat is wat mij betreft de sterkhouder wat betreft de continuïteit van Chuck. Waar Levi vooral een lolbroek is en Baldwin het moet hebben van zijn gebrek aan sociale vaardigheid, is Strahovski gewoon een 'echt' personage. Ze heeft een enorm goede wil, erg principieel, maakt zichzelf ondergeschikt tot anderen, gewoon enorm good harted dus. Zonder twijfel het meest sympathieke personage dat ooit in serieland heeft rondgelopen. Ook grotendeels te danken aan Yvonne Strahovski, die ook enorme sprekende expressies heeft. Beetje wat jij hebt met Ted van HIMYM
.
Ook erg toffe references, in seizoen 2 kwamen er ook wat references voorbij die niet minder dan briljant waren.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zonder twijfel het meest sympathieke personage dat ooit in serieland heeft rondgelopen.
Eerst The West Wing en Friday Night Lights maar eens kijken, jij 
Ook grotendeels te danken aan Yvonne Strahovski, die ook enorme sprekende expressies heeft. Beetje wat jij hebt met Ted van HIMYM
.
Klopt wel, ja. Alleen Ted is iets minder knap
Stel je voor dat Strahovski de moeder wordt 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Chuck 307 was best aardig, maar niet zo hoogstaand. Kan nog niet tippen aan seizoen 2.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Tot dusver wel een leuk seizoen, maar vandaag geen afl. zag ik? Waarschijnelijk door Presidents Day 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, het zijn de Olympische Spelen die TV-land zo goed als plat leggen. NBC (die normaal Chuck uitzend) heeft deze weken alleen coverage van de Spelen, vandaar dat al hun shows tot 1 maart niet te zien zijn. Andere zenders passen zich daar grotendeels bij aan.
President's Day is gewoon een vakantiedag, op zich weinig invloed voor avondprogramma's aangezien mensen morgen gewoon weer vroeg op moeten staan.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Wanneer komt die aflevering dan waarschijnlijk op internet te staan? De release-date staat gewoon op maandag, en er is bij IMDb al op gestemd, 16 keer. En hij krijgt een 10 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Staat meestal om 06.00 diezelfde nacht online. Die stemmen zijn toch niet legit, aangezien die echt nog niet uitgezonden is.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Wanneer wordt ie dan echt uitgezonden? Op IMDb staat namelijk Maandag 15 Februari..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb gisteren het eerste seizoen gezien en ook maar ineens het tweede binnengehaald. Chuck is gewoonweg geniaal! De humor is bij vlagen lekker droog en dat komt vooral door de sterke cast met Chuck zelf op kop, wat kan die een pakje hilarisch stuntelen. De knappe Sarah en droogkloot Casey zorgen er dan ook voor dat dit naar een hoger niveau wordt getild. Ook de bijrollen zijn vaak even goed. Dan denk ik natuurlijk aan de idiote Morgan maar ook Captain Awesome die stuk voor stuk soms hilarisch uit de hoek kunnen komen. Heel de setting van de Buy More is wel leuk gevonden en vaak redelijk herkenbaar, ik doe zelf al een tijdje vakantiewerk in de Carrefour.
Geweldige reeks met hilarische personages. Ik ben benieuwd hoe seizoen 2 gaat uitdraaien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tof dat het nog steeds erg bevalt Metalfist en seizoen 2 is echt mindblowing. Wat een ijzersterk seizoen is dat. Goddamn, was ik nog maar Chuck Season 2 maagd.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
EINDELIJK! De spelen konden me eerlijk gezegd niet boeien, laat Chuck maar weer komen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Tof dat het nog steeds erg bevalt Metalfist en seizoen 2 is echt mindblowing. Wat een ijzersterk seizoen is dat. Goddamn, was ik nog maar Chuck Season 2 maagd.
Ik zit nu aan de 9e aflevering maar inderdaad, het is nog sterker dan het eerste seizoen. De verhaallijnen zijn over the top maar de personages zijn zo hilarisch. Om het met de woorden van Devon te zeggen: awesome!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vanaf waar je nu bent wordt het echt heel erg sterk, S2 is echt van ongekend niveau. Ook sterk blijf ik het vinden dat ondanks de hilarische absurditeit, de serieuze momenten ook erg geloofwaardig en effectief gebracht worden. Ik ben benieuwd hoe enthousiast je bent na het zien van het hele seizoen, zo te zien aan je reacties nu zit dat wel goed
.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wat ik vooral goed vind is hoe ze er in slagen om de personages op, zoals je zelf al zegt, een geloofwaardige manier neer te zetten. Het verleden van Casey met zijn sensei, het verleden van Sarah met haar vader, ... Heerlijk.
edit: de 3D aflevering was ook heel leuk, ik heb me wel rot gezocht achter zo'n brilletje maar al een chance ben ik ooit eens Spy Kids 3D in de cinema gaan zien en had ik dit nog ergens in een schuif liggen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Chuck vs the Fake Name is sterk en toch weer wat leuke Sarah screentime. Haar echte naam ligt dan eindelijk on the table, nice to meet you Sam
. Ook weer wat fijne persoonlijke struggles met haar relatie met Daniel.
Mijn uitgebreide episode review volgt nog, ik moest mijn enthousiasme even kwijt
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Klinkt goed. Hoop dat ik vanavond tijd heb om hem te pindakazen. Volgende week regisseert Chuck hem zelf he?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Yep
. Gister tijdens de breaks van Chuck op NBC zag ik ook een spoiler dat Christopher Lloyd een guest role gaat spelen als wetenschapper
.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Fucking briljant! Die past ook echt wel bij Chuck. Lang niets meer gehoord van 'm, zeg. Ik ben benieuwd!
Edit: Oei, ik zie dat ik al een paar dagen achterloop, binnentrekken die hap!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik vond 'Versus The Fake Name' ook een goede. Ook al past Sam echt niet bij Sarah. Toch een flinke openbaring!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind Sarah's echte naam ook niet echt bij haar passen. Ben nu zo gewend aan Sarah. Ze hadden eigenlijk Yvonne moeten gebruiken.
Anyway. Sterke aflevering met een goede 'dubbelrol' van Levi, leuke verwijzingen naar Rachel Bilson
uit seizoen 1, en de naam Alex Coburn wiens gezicht je niet zag in de flash. Dus dat wordt weer een extra aflevering backstory voor Casey denk ik.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, daar ben ik ook wel blij om. Casey is echt tof!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben ook erg gewend geraakt aan de naam Sarah maar Samantha kvind ik ook wel charming. Al had ik het liefst Rachel gehad maar soit
. I.t.t. AHWA liever geen Yvonne, vind die overigens ook niet bij haar passen.
Casey is ook erg tof (ook mede door Baldwin), heerlijke grunts ook. Ik kijk er naar uit om hem en Strahovski te ontmoeten in Juni.
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Versus the Fake Name was wel weer vermakelijk ja. Ik vind persoonlijk de manier waarop Levi de ontwikkelingen van Chuck vertoont gedurende de hele serie erg leuk, waarbij in deze aflevering weer een sterk voorbeeld in zit.
Waar ik gedurende seizoen 3 wel een beetje verveeld van raak zijn de eeuwige liefdesstruggles tussen Chuck en Sarah (Sam). Ik vind de hele relatie tussen Sarah en Shaw geforceerd en nep overkomen, dat alleen maar is bedacht om de struggles weer wat verder uit te buiten.
Verder blijft het een vermakelijke serie, ik kijk uit naar "Versus the Beard".
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat is natuurlijk ook de bedoeling. Sarah faked imo grotendeels haar relatie met Daniel, puur om Chuck gelukkig te laten worden met Hannah. Wat is het toch een schat. Pure self sacrifice.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik vind de hele relatie tussen Sarah en Shaw geforceerd en nep overkomen, dat alleen maar is bedacht om de struggles weer wat verder uit te buiten.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Juist seizoen 2 afgerond. Fucking Awesome! Dit is een reeks die ik sowieso op DVD moet hebben. Ik kan het maar niet genoeg benadrukken hoe fantastisch deze reeks in feite is. De personages, de verhaallijnen, de twists, ... Dit heeft gewoon alles om tot geniaal te worden bestempeld. Op naar seizoen 3!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goddamn, wat was Chuck vs the Beard fucking huge!!
Schwartz gaf al aan dat de episode die Levy zou gaan regisseren veel significance zou krijgen maar dit had ik ook niet verwacht. In één woord: Wow!!
Superman loopt al rond, en met Bader krijgen we nu oo keen Batman in de show. Toeval? I don't think so. Heerlijke balans tussen humor, actie en drama. Ook wordt de hele cast weer eens effectief gebruikt, en dan heb ik het dus ook over de hele Buy More crew. Leuke Iwo Jima reference
en ook weer tof dat Jeffster weer zijn opwachting maakt
.
Qua ontwikkelingen is deze episode enorm. Morgan ontdekt Chuck's secret, finally! Dat levert een aantal erg ontroerende, action-paced en hilarische scenes op. Vooral de scene waar Morgan ontdekt dat de relatie tussen Chuck en Sarah fake was en vervolgens troost biedt aan Chuck, op een manier hoe alleen een echte vriend dat kan. A true friend. Prachtige scene en één van de mooiste scenes van de hele serie.
Baldwin is legendary in deze episode met zijn "The only thing I hate more than hippie, neo-liberal fascists and anarchists are the hypocrite fat cat suits they eventually grow up to become."
Eén van de beste episodes tot nu toe, en dat zonder dat het echt een Chuck/Sarah relation progression story of een Sarah origin story is. Sterk. Al een tijd is er onterechte kritiek op seizoen 3, en dit is een grote fuck you van Schwartz aan de kijkers die aan hem getwijfeld hebben. Hij bewijst weer waarom dit mijn favoriete serie of all-time is.