• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Chuck

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Episode 305 was toch weer een fijne episode. Leuk om Chuck solo te zien, toch wel een episode waar Levi in top vorm is. Geniale slapstick performance van Levi en ook zijn expressies zijn weer weergaloos. Kristin Kreuk vult haar guest role goed in, kan nog wel veelbelovend zijn voor een subplot in de komende episode(s), sparks waren er wel degelijk. Shaw begint ook al wat meer vorm te krijgen.

Vermakelijke luchte episode, erg grappig ook en op drama gebied wel een lite. Nou, zeg maar gerust malt. Niet zo erg, hoort er ook bij en een prima aanloop als we straks weer heftige drama en/of 'rode draad' episodes krijgen. Jammer van het ontbreken van Awesome en de gebrekkige screentime van Sarah.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

De Nun-chuck scene en eindelijk Kristin Kreuk terug op tv

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die was heel leuk inderdaad .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

305 nog net even mee kunnen pikken vanochtend voordat vanavond de nieuwe wordt uitgezonden. Heel sterke aflevering weer, met een leuke introductie van Kristin Kreuk. Ook grappig om Stone Cold Steve Austin voorbij te zien komen, met het leuke inside-jokeje dat hij op een pro-wrestler lijkt.

Het schermen in het bagageruim was leuk, en ook de nun-CHUCKs waren hilarisch.

Topserie nog steeds.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

306 net gezien, Chuck krijgt dus een nieuwe dimensie Welcome to the Dark Side, dit geeft de serie wederom extra potentie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Chuck me. 306 werd op zondag uitgezonden natuurlijk, even binnenhalen.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Als kijker moet je steeds meer en meer op de koop toenemen hoor. 306 was toch wel een hoogtepunt sinds dit matige seizoen. Wereldrijke terroristen happen zonder enige twijfel toe dat de bril daadwerkelijk kan wat het zegt te kunnen zodra het 'nerdje' wat kung-fu trucjes toont. Te stompzinnig voor woorden dat je als kijker hier maar mee in zee moet gaan omdat je het sowieso niet allemaal te serieus moet nemen.

Kreuk loopt er ook maar een beetje rond te dwalen. En misschien dat ik wat over het hoofd heb gezien maar waar is Routh plots gebleven? 't Blijft allemaal nog net te kijken (als ze in de Buy More zitten) maar verre van een topserie.

Die amateuristische flashes doen mijn tenen ook nog steeds krullen na drie seizoenen, dat kan ook geen goed teken zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Damn, 306 al op zondag. Vanavond gauw maar even pindakazen dan. Ik vind de flashes van van de nieuwe Intersect geen probleem, die horen bij de serie, maar het mag allemaal wel wat sneller, dat hij niet steeds moet roepen van KOM OP FLASH NOU

Toch benieuwd naar 306 als het zo'n goede aflevering is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Best een leuke aflevering weer. Mooi hoe ze Chuck steeds meer in een spion veranderen, stukje bij beetje. Snap nog niet helemaal wat Kreuk toe te voegen heeft, maar dat wordt de komende afleveringen vast duidelijk. Ben ook benieuwd of Ellie en Morgan te weten komen wat Chuck allemaal uitspookt.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Erg sterke serie toch al 3 seizoenen lang.
Tsjah, als je dit ook maar 1 seconde serieus gaat nemen, kun je wel stoppen met kijken.
Zorgt er wel voor dat ik de drama momenten in de serie maar moelijk kan verwerken. Het is soms erg omswitchen tussen goofy over the top en de relatie verwikkelingen van Chuck (en Sarah).

Leukste blijft toch wel hoe ze op de meest onverwachte momenten met film-, muziek- en game- referenties strooien. Deze week onderandere verrek, Casey heeft een Golden Gun .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad, als je Chuck al over the top-ness gaat aanrekenen kan je beter stoppen met kijken en in een kroeg gaan lopen filosoferen over het leven.

306 was wel weer een erg sterke aflevering. Leuke pop culture references, Awesome blijft hilarisch in zijn jumpy state en deze aflevering heeft met afstand de meest legendary Sarah entrance aller tijden (gehuld in een BattleStar Galactica tank top ). Ze blijven weer leuke dingen te doen om onze nerdy innerself weer tevreden te stellen. De Weap Con was ook wel erg leuk (vooral die Barney-like salesman: another fabulous demonstration . Chuck wordt wel steeds meer de spion kant opgeduwd maar Sarah zal het allemaal wel in het gereel houden. Gomez blijft ook wel genieten, geweldige gast. Ook ben ik wel benieuwd wat de rol van Kreuk nou gaat worden, kan nu niet echt opmaken welke kant dit op gaat.

En misschien dat ik wat over het hoofd heb gezien maar waar is Routh plots gebleven?

Kwam gelijk al te sprake in de eerste scene in hun hide-out. Shaw had een Covert Op.

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Ik heb net seizoen 2 afgekeken, totaal verslaafd geraakt aan de serie na een paar afleveringen. De eerste paar afleveringen van seizoen 1 waren zeer zwak, maar het wordt steeds beter en beter.

Ik vraag me alleen wel af waar ze heen willen met seizoen 3. Ik vond persoonlijk de eindzin van seizoen 2 I know Kung-Fu afgekeken van The Matrix, en ik betwijfel of het wel leuk is als Chuck ineens zelf een soort Superman wordt.

Toch zeer benieuwd naar seizoen 3, ze staan klaar voor de download

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Don't worry, Chuck blijft Goofy. Is natuurlijk ook gejat van the Matrix (of zoals Levi zei: hommaged), Chuck leent ook veel van andere films/series maar daar komen ze ook voor uit. Aangezien dit vaak samen gaat met een komische noot en Chuck geen serieuze serie is, is dat niet zo erg.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik heb gister de eerste aflevering gezien, wel leuk maar moet nog een paar afleveringen doen voor ik weet of het echt de moeite waard is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zou ik zeker doen! Chuck grows on you!

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Amity wrote:

Ik heb gister de eerste aflevering gezien, wel leuk maar moet nog een paar afleveringen doen voor ik weet of het echt de moeite waard is.

Zeker een paar afleveringen volhouden. Het begin is redelijk zwak, aflevering 2 is niet echt goed. Maar na een tijdje begint de serie echt leuk te worden, en je zal verslaafd raken.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Vette referentie in de laatste aflevering:

Hannah over Shaw: He's hot, like real sexy right? (ofzoiets)
Chuck: Really? I mean, like if you're into that kinda strongh hero-like supermanny kind of type, yeah ok...

Leuk aangezien de achtergrond van die 2 acteurs.

Ook: Een gedeelte van het museum was de Control Room uit Power Rangers, voor de oplettende, nostalgische kijkers onder ons

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Die Superman returns reference was natuurlijk juist grappig omdat Ryan McPartlin en Matthew Bomer destijds auditie deden voor die rol, Routh won de strijd. De Mission: Impossible reference vond ik niet zo bijzonder maar die Sesamstraat reference was geniaal

Vanavond kan ik hem zien in 1080p, dam volgt er een klein reviewtje.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Die laatste referentie heb ik niet opgepikt? Was ie zo duidellijk, of keek ik eroverheen. Dr zit ook altijd zoveel verstopt in een aflevering.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, dat is zo mooi an deze serie. Enorm veel references, sommigen gaan zo langs je heen. In Seizoen 2 ook wel flink wat gemist maar die vielen wel weer op bij herziening.

Die sesamstraat reference is niet zo opzichtig, vooral als je niet bekend bent met het Amerikaanse Sesamstraat. One of these vases is not like the other is een reference naar zo'n educational song van Sesamstraat. Dat ik die wel oppikte is best wel disturbing eigenlijk

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

eh ja, dies erg ver gezocht, maar Chhuck kennende wel duidelijk zo bedoeld. Ken de amerikaanse inderdaad niet goed genoeg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

NBC heeft, zoals we van ze gewend zijn, de Season finales aangekondigd. Chuck krijgt een twee uur durende season finale (episode 18 & 19) en zal uitgezonden worden op 24 mei.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Kijken of ik de references eruit kan halen. Ik probeer de spoilers hier dus nog even te vermijden

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

vs The Mask is samen met vs the Three Words toch wel de beste episode dit seizoen. Ijzersterke aflevering weer. Zonder twijfel één van de sterke of all time.

Aan de ene kant erg leuke dingen zoals de jaloezie ruzies van Chuck en Sarah en de investigation van Morgan is ook pretty funny maar ook zit er veel progression in de relaties deze episode. In deze episode toch weer een wat meer 'serious approach'. Ik ben best opgetogen over de manier hoe ze deze twee lovestories van Chuck/Hannah en Sarah/Shaw gelijktijdig in het seizoen verwoven hebben. Don´t get me wrong, ik zie Chuck en Sarah het liefst samen, de chemistry tussen Levi en Strzechowski vind ik echt buitengewoon en bij elke hint waar ze een beetje hun affectie jegens elkaar tonen maakt me al laaiend enthousiast maar Routh en Kreuk zijn toch zeer plausibele love interests.

Ook wat toffe references, vooral de Superman/Routh/Kreuk reference is natuurlijk erg leuk. Fijn dat Chuck ook steeds meer de heavy lifting gaat doen (vorige week ook al), ook nu redde hij Sarah en Routh eigenhandig. Alleen komt het weer ter sprake dat Chuck steeds dichterbij komt om een individual spy te worden. Dat zal wel niet, lijkt me ook erg stom om Sarah en Casey op de achtergrond te laten verdwijnen of zelfs helemaal te laten verdwijnen. Het zal wel niet maar ik word er wel erg zenuwachtig van. Ook is het lang wachten op een legendary vechtscene van Sarah, vorig seizoen hadden we natuurlijk epic battles tegen Michael Clarke Duncan, Nicole Ritchie en Smooth Lau. Die vault scene gaat de goede kant op maar het kan veel beter natuurlijk. We zien eindelijk een glimp van The Ring HQ en Casey loves his coffee black and bitter, why doesn´t that surprise me?! Erg mooi einde ook weer, met een wat dubbelzinnige opmerking van Sarah, benieuwd hoe ze dat bedoelde. Ik gok erop dat Chuck het type is . Wat kan Strzechowski toch veel zeggen zonder haar mond open te doen, erg sprekende expressies, ze zou niet misstaan in Aziatische cinema. Op het einde ook wel één van de meest legendarische Casey grunts in history.

Best een uitgebalanceerd seizoen tot dusver en 307 was een waardige afsluiter voordat we de 3 week durende Chuck break ingaan. Dat het maar snel 1 maart mag worden.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Om even lekker anti-Chuck te doen (kan het niet laten met Naomi Watss's over-positieve opgehemel )

2.2 (2.4) (2.5) (2.5) (2.6) (2.9) Chuck

Chuck” continues on a nasty downslide with a sub-“Parks and Recreation” score of 2.2. The secret agent dramedy looked like a lock for renewal two weeks ago but seems on much shakier ground at this level. Hopefully fans will remember it’s still on when it returns post-Olympics.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Verpest mijn hosanna mood maar weer .

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Nou naomi, wij vinden het toch wel een leuke serie

Alhoewel ik seizoen 3 wel een stukje matiger vind.

Wanneer wordt 308 uitgezonden?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Dat het maar snel 1 maart mag worden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Revolt wrote:

Nou naomi, wij vinden het toch wel een leuke serie

Alhoewel ik seizoen 3 wel een stukje matiger vind.

Wanneer wordt 308 uitgezonden?

Seizoen 2 was dan ook wel enorm goed. Al vind ik seizoen 3 ook nog wel van topniveau, al zijn er wat mindere episodes maar ken geen serie die dit niet heeft. Dit is zonder twijfel mijn favoriete serie of all time, nuff said .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat is Chuck voor mij niet. Daar vind ik Levi toch iets te zwak voor.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.