• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.997 votes
Profile

Chuck

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Zeker een lekker begin, ik had hiervoor nog het eerste seizoen gekocht, met een 2de kijkbeurt kan ik er nog steeds van genieten.

Ik kan nu niet wachten tot Kristin Kreuk haar debuut in chuck krijgt. Maar dat is pas over 2 weken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik kan eigenlijk niet wachten totdat ze straks weer weg is. Chuck is property of Sarah .

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Ik ben het er mee eens dat ze samen moeten eindigen, maar zonder concurrentie is het niet echt spannend

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

True, en tuurlijk moet er op dit vlak wel wat tegenslag ontstaan, al ben ik er niet blij mee . Maar dat de outcome zou gaat worden is wel zeker, ik hoop alleen dat NBC Schwartz en co. het gunnen dat ze de serie, indien hij ooit gecancelled wordt, passend af kunnen sluiten. Met het cancellen van Leno geven ze wel een signaal af dat de kijkcijfers goed moeten zijn. Chuck is al eens van de dood ontsnapt, maar dat lukt niet snel een tweede keer.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Chuck moet erg hoog scoren om in leven te blijven, ik heb al 2 series gekeken die zijn gered door de fans, Jericho en Dollhouse (loopt nog) maar die zijn na 1 extra seizoen gecancelled.

Maar Chuck heeft eerst 13 afl. gekregen voor seizoen 3 maar na wat previews werd dat ook verhoogt naar 19. Dus iemand bij NBC is onder de indruk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het heeft dan ook best een aardige fanbase al kan NBC zo de stekker eruit trekken. Laten we positief blijven .

Yvonne Strahovski is vanavond weer integraal te zien bij Craig Ferguson. Altijd erg spontane interviews, de vorige keer was ook al erg leuk. Fijn opwarmertje voordat episode 3 begint.

martijnk

• 774 messages
  • 310 votes

Ik heb 3.01 en 3.02 daarnet gezien. Nu komen de spoilers

Wat viel dat tegen zeg. In heel seizoen 2 hebben ze naar een bepaalde climax gebouwd en ze hebben het voor elkaar gekregen om met 2 nieuwe afleveringen heel de show te verpesten.

Van de dappere heldhaftige Chuck zoals hij was aan het einde van seizoen 2 is niks meer van over, er werd gelijk korte metten mee gemaakt en we zijn weer terug bij af. Het enige wat hij nog wil doen is praten over zijn emoties en dat begint erg irritant te worden, zelfs Morgan is 3x meer man dan hem aan het begin van het nieuwe seizoen.

Hij is van de man die iedereen wou zijn en de vrouw waar iedereen voor zou moeten vallen weer terug naar de loser van de maatschappij. Letterlijk from hero to zero.

Chuck heeft nu de intersect 2.0, en aan het einde van seizoen 2 zagen we wat voor spectaculaire dingen dat op zou moeten leveren maar hij is nu nog een groter watje als met intersect 1.0. Dat geslijm bij Sarah constant, ik werd er misselijk van.

Ook ben ik niet echt te spreken over de manier waarop Emmet letterlijk uit de show werd geknald, dat had van mij wel iets discreter gemogen en met meer verhaal vooraf aan de gebeurtenis. Nu leek het of hij een contract bij ABC heeft gekregen en ze hem even snel moesten dumpen.

Ik hoop echt dat ze dit fixen in de komende episodes, want op dit moment zijn we gewoon weer terug bij af.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Dat met Emmet vond ik wel goed en onverwacht. De slogan geldt dus niet alleen voor Chuck maar ook voor de show.

"No more Mr. Nice Spy"

Die close up van zijn bril was ook mooi een gruwelijk

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En natuurlijk even een ode voor de guest role van Jones .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Say it!

Please, say it.

Sterke seizoensopener, knap hoe Tony Hale op een voor Chuck toch brute manier de serie verlaat

Chuck lijkt iets edgier te worden. Ben blij dat ze weer terug zijn.
Amai, die witte bikini...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat was episode 303 (Chuck vs. the Angel de la Muerte) weer erg leuk gister. Ook meer balls en enorm veel popculture references. Ook veel subliminale hints naar Mass Effect 2 .

Vanavond maar eens beginnen om een stukje te schrijven. Vanavond kan ik ze in 1080p zien .

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Haha, ik kan niet wachten, zit nu jammer genoeg vast op college. Maarja vanavond even checken dan

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

302 en 303 nu ook gezien en uiteraard Muy Awesome!

Ik had het al moeilijk bij die witte bikini, maar van die aankleedscene in 302 kreeg ik het al helemaal warm Ze gaan lekker over the top met de dingen die de serie zo leuk maken

Sterk ook hoe ze Devon bij het verhaal betrekken. Ben benieuwd hoe dit verdergaat.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Lekker Begin en een mooie clifhanger

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nu ik de episodes in 1080p heb gezien hier mijn bevindingen.

Waar seizoen 2 eindigde met de potentie van Intersect 2.0 was ik toch even bang dat Chuck een rasechte spy gaan worden en zijn goofiness compleet verloren zou gaan, gelukkig is dat niet het geval. Door de leap of time missen we ook nog wat geschiedenis tussen Chuck en Sarah en dat het drama element tussen hun was heviger is dan normaal, kan ik ook alleen maar toejuichen. Een impuls voor hun relation progression. Ik kan me dus totaal niet vinden in martijnk's kritiek, de Chuck/Sarah progression is in deze serie altijd nog het belangrijkste geweest. Ik snap ook niet hoe dit zo rauw op je dak kan vallen. En waarom je dan minder mannelijk ben snap ik helemaal weinig van, komt misschien dat ik niet leef in een alpha male fantasy world.

Ook fijne drama elementen weer maar ook qua actie krijgt de serie wat meer balls. De elimination van Emmett is daar een goed voorbeeld van. Ik ben ook blij dat de screen time van de Captain per seizoen meer lijkt te worden, ook een niet te missen schakel in Chuck. Al mis ik de BuyMore wel moet ik zeggen. En ja episode 302, erg mooie episode en voldeed aan alles wat ik hoopte van een episode met deze episodetitel. Erg effectief gebracht weer. Nestelt zich met gemak bij mijn favoriete episodes.

Erg sterk begin weer. Wat aangediktere drama elements, more guns and balls, de priceless facial expressions van Levi, de growls van Casey en de schoonheid en acteerwerk van Strzechowski maken het helemaal af. Ik ben blij dat de beste serie out there weer loopt. Zoals Achmed al aangaf een top notch cliffhanger en ik ben nu mentaal klaar voor de entrance van Shaw, bring it on!

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Lekker seizoen weer, mooie mix tussen actie en humor. Fight Club

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Naomi Watts wrote:

acteerwerk van Strzechowski

Nieuwe castmember dit seizoen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nieuwe castmember dit seizoen?

Er zijn natuurlijk ook mensen die Yvonne's achternaam wel correct typen .

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Afl. 4 was wederom vermakelijk

Maar als je haar alleen van Chuck kent dan ken je haar niet anders dan Strahovski.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Artiestennaam is Strahovski, dus zo blijf ik haar noemen. Je hebt het toch ook niet ineens over John Elton? Soit, maar ik ga eens aan 304 beginnen .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The cat's a bear

Wel weer een leuke episode, helaas is de Chuck/Sarah progression bijna nihil, geen courtyard conversations tussen hun, en met Shaw nu in het spel kan dat ook nog wel even gaan duren. Wel erg grappige aflevering, ook de interactie tussen Awesome en Chuck is met vlagen enorm grappig. Buy More draait gelukkig ook weer op volle toeren, wel wat minder subtiele pop culture references, die van Fight Club zal helemaal niemand ontgaan zijn.

Ik ga niet al te blij zijn met Shaw de komende episodes, maar toch leuk om Brandon Routh weer te zien, en punchlines liggen 'm wel. Levi was weer in bloedvorm, al heeft hij nog niet de kans gekregen helemaal los te gaan. Awesome's dominante aanwezigheid lijkt nu wel voorlopig even voorbij te zijn, wel jammer. Ik hoop dat ie wat meer gebruikt wordt, tof personage en McPartlin is hilarisch.

Ik heb zin in volgende week, ik kan niet wachten om Chuck solo te zien gaan in Parijs, en als klap op de vuurpijl ook nog een guestrole van Steve 'Stone Cold' Austin . De Kristin Kreuk fans kunnen zich ook gaan opmaken voor haar opkomst.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

WAT! M'n favoriete worstelaar aller tijden in een van m'n favoriete series? I'm there.

And that's the bottom line, cause Stone Cold Said So. Ben wel benieuwd naar zijn gastrol, dit zijn spoilers waar ik van hou

304 was op zich best goed, ik had alleen gehoopt dat Chuck iets meer moed zou krijgen en niet steeds moet wachten op die focking Intersect, al was dat pijltjes schieten wel leuk gedaan

Revolt

• 1385 messages
  • 374 votes

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Ik vond aflevering 1 wel vrij vermakelijk, maar ik vond aflevering 2 erg matig. Het "gevecht" in het vliegtuig vond ik het dieptepunt. Is dit gewoon een hele matige start van de serie of is dat een blijvend niveau?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gewoon verder kijken, vond die aflevering niet zo slecht maar de serie groeit enorm. Seizoen 1 is ook meer een intro (al vond ik 102 ook gewoon goed) , in S2 gaat Chuck echt pas los.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Seizoen 1 was gewoon ongelegen met die Writerstrike toendertijd. Maar ik blijf het een fantastische serie vinden, hij blijft tenminste sterk niet als Heroes dat na 1,5 seizoen van de buis had moeten gaan.

Binnenkort ook eens Seizoen 2 aanschaffen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Heroes is dan ook een geval apart . Ik heb al heel wat series gezien maar nog nooit zoiets sterks gezien als deze serie. Jammer dat Chuck enorm kampt met underexposure.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Misschien dat het nog ooit (dit jaar) in Nederland op tv komt. Lijkt me een prima serie voor RTL5 of Veronica.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zou geen slechte move zijn, zal best in de smaak vallen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 3 spoiler:

Question: Yvonne Strahovski has said that we’ll find out Sarah’s real name on Chuck this season, which leads me to assume that we’ll have a Sarah-centric episode at some point in these first 13. Any clue when that’ll be? — Mary
Ausiello: Episode 8 — the first one back after those damn Olympics.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nice! Werd ook wel weer tijd voor een Sarah centric episode. Ik heb er zin in! Die Sarah centric episodes van vorig seizoen behoren tot my alltime favorites.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.