- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Breaking Bad
Breaking Bad
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Enige minpunt aan 5.13; iets teveel kogels werden er gelost zonder dat er maar één iemand geraakt werd...
Haha, ja ik wou precies hetzelfde zeggen, veel kogels, helemaal niets raak. Beetje jammer, plus ze schieten de auto van Walt helemaal naar de tering, als die een kogel vangt dan is het heel het doel waarvoor ze waren ook voor niks geweest.
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Wellicht is dit shirt een optie?
Haha, dat is echt het grootste droogste shirt ooit.
YAH87
-
- 230 messages
- 0 votes
Poeh! Misschien wel de meest heftige paar minuten tv die ik gezien heb, het slot van S05E13. Briljante aflevering weer. Lijkt me sterk dat Gomez en Hank hier ongeschonden wegkomen. Snap echter niet hoe het vinden van Walt's geld de onschuld van Hank zou bewijzen.
Geen woord van gelogen. De intensiteit wordt bij vlagen tot een geweldige hoogte gebracht in deze aflevering. Met name Walt's ritje en de arrestatie voor de grote clash zat ik al van hurry the fuck up Hank, bel je vrouw maar in de auto of later. Leuk ook om te zien dat Jesse nu eens een keer Walt te slim af is. Vrees nu wel het ergste voor Hank, Gomez en ook wel Jesse.

Daar ga ik ook vanuit en is zeer aannemelijk gezien het opbouwen van de bewijslast.
Haha, ja ik wou precies hetzelfde zeggen, veel kogels, helemaal niets raak. Beetje jammer, plus ze schieten de auto van Walt helemaal naar de tering, als die een kogel vangt dan is het heel het doel waarvoor ze waren ook voor niks geweest.
Haha, echt hé. Vond dat ook een beetje raar. Ze wisten volgens mij wel dat hij in de auto zat, dus waarom knallen op je opdrachtgever?
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
De muziek en shots bij het einde waren wel geniaal zeg! Het is wel heerlijk non stop spannend de tweede helft!
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
De muziek en shots bij het einde waren wel geniaal zeg! Het is wel heerlijk non stop spannend de tweede helft!
Doet me weer denken aan seizoen 4, elk moment kan er van alles gebeuren, iedereen kan dood. Werkelijk geweldig gewoon!
henkies
-
- 89 messages
- 502 votes
Spoiler -> zelfde niveau als de shoot-out in Heat (95) wat mij betreft, en die heb ik heel hoog zitten
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Subliem slot van de aflevering ja 
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Puntje-van-je-stoel aflevering
, was het maar vast volgende week.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Spoiler -> zelfde niveau als de shoot-out in Heat (95) wat mij betreft, en die heb ik heel hoog zitten
Pfft... alsjeblieft zeg.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Het enige wat ik over de nieuwe episode kan zeggen is... = 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik had hier ook nog niets getypt maar ik ben het met alle positieve reacties eens 
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Doet me weer denken aan seizoen 4, elk moment kan er van alles gebeuren, iedereen kan dood. Werkelijk geweldig gewoon!
Zou me btw niks verbazen als Jessy dood is...
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Nu snap ik de schotgun en ricin. Is for nazi killin'
Spannend einde, maar slecht uitgevoerd. Altijd stom als een vuurgevecht zoveel kogels nodig heeft.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ja jammer dat er zoveel geschoten wordt en iedereen mist (A-team whaddup) maar dat ze midden in die shoot-out over gaan naar de aftiteling vond ik briljant.
zegmaarmaarten
-
- 113 messages
- 156 votes
Ik had het idee dat Jesse probeerde te ontsnappen. De vuurkracht van de oom van Todd en de handlangers, is veel groter. Denk (en hoop) dat Hank en Gomez dood zijn. Jesse mag ook wel dood. Met al die wapens kan het niet zijn dat Gomez en Hank dit nog winnen/overleven. Maar je weet het nooit.
In een voorstukje zagen wat dat Walt de capsule met ricin had opgehaald uit zijn voormalige huis. Zou Walt de ricin gebruiken om eerst op te biechten (en zijn gezin daarbij te ontzien) en daarna zelfmoord te plegen?
Aan het einde van seizoen 4 heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten.
En nu bij aflevering 13 van seizoen 5 weer. ZELDEN zo een spannende serie meegemaakt. Ik kon wel schreeuwen van: "Niet doen Walt, niet daarheen gaan!" .
Breaking Bad is een absolute topserie. Iedereen die er nog aan moet beginnen wens ik heel veel plezier. Misschien is het in het begin een wat oppervlakkig jongensboek, maar het wordt beter en beter.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Als ze nu nog moeten beginnen maken ze niet de supsens mee die wij mee maken. Elke keer een week wachten op een nieuwe aflevering, wetend dat niemand in de wereld het einde nog weet.
vinnna
-
- 30 messages
- 62 votes
Wat een serie hé.. ongelofelijk!
Weet iemand wat de laatste aflevering is? Seizoen 5 is het laatste seizoen toch?
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Nog drie afleveringen, 16 is de seriesfinale.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes

Loki87
-
- 228 messages
- 0 votes
Ben enkele weken begonnen met deze serie. Normaal ben ik niet zo van de series omdat ik in 1 keer alles wil zien. Bovendien zijn series vrijwel altijd visueel matig en valt het acteerwerk niet mee. Ook ben ik meer van de sferische films dan de verhalende films.
DIt sprak me echter zeer aan, enige kritiekpunten zijn de B acteurs en de typetjes in de serie.
Maar het plot, de karakterontwikkelingen, de intelligentie van de serie, de zwarte humor zijn fantastisch te noemen. En Bryan Cranston is fenomenaal.
Ik kijk dus niet graag series, maar dit niveau zou ik graag vaker zien, ik denk dan aan de volgende series: Dexter, Sorpranos, Oz en the Shield.
Series als Twin Peaks, the Wire, Battlestar Gallactica heb ik al gezien en vond ik goed.
Prison Break en Sons of Anarchy vond ik minder.
Graag advies.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Die Game of Thrones zooi misschien?
Fortune
-
- 4315 messages
- 2772 votes
Je hebt niet zoveel series met anti-helden..
B acteurs??
Lv92
-
- 278 messages
- 0 votes
Spoiler!:
Hoop dat er in de 2 resterende afleveringen nog wel enkele onverwachte plotwendingen zitten, in tegenstelling tot de aflevering van deze week, want wat ik verwachtte kwam bijna compleet uit. (op de baby na)
Nu Walt dus een nieuwe identiteit heeft en alleen is, is de vraag: Voor wie zijn de wapens bedoeld, die te zien zijn in de eerste aflevering van dit seizoen?
Het is overigens wel apart om je dag te beginnen met deze serie. 
zegmaarmaarten
-
- 113 messages
- 156 votes
Ook de dag begonnen met de laatste aflevering.
Spoiler! :
Ja, de ontwikkelingen zagen we wel aankomen, Gomez eerst dood. Toen Hank. Breaking BAD.
Nog 2 afleveringen te gaan:
- Zou Walt nu eigenlijk echt weer kanker hebben.
- Waarom laten ze Jesse nog "koken", aangezien ook Todd en Uncle Jack eigenlijk geld genoeg hebben nu.
- Zou Jesse nog ontsnappen: Kan eigenlijk niet.
- Zou Walt idd de Ricin gaan gebruiken om de hand aan zich zelf te slaan? En zou het geld via een omweg nog by Skyler en het gezin terecht komen?
- Zou Skyler nu "gepakt" worden?
_ En idd Lv92: Tegen wie gaan de wapens gebruikt worden...
Nog heel wat vragen voor de laatste 2 afleveringen. De schrijvers hebben briljant werk gedaan!
zegmaarmaarten
-
- 113 messages
- 156 votes
Breaking Bad krijgt spin-off met advocaat Saul Goodman - Nieuws - VK - volkskrant.nl
Dat is zeker leuk. Wil het niet missen, al ben ik niet zo'n grote fan van Saul.
TomPSV
-
- 503 messages
- 445 votes
De aflevering van vandaag is misschien wel de beste ooit in de historie van Breaking Bad. Sowieso minstens in de top-3. Genieten zeg 
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Oei, we krijgen toch weer heel wat voor de kiezen (voorspelbaar of niet). Een walt die totaal aan het ontsporen is (voor zover die nog enigszins 'normaal' was) en Jesse die toch het loodje lijkt te gaan leggen. En misschien wat laat, maar Hank die nu echt einde oefening is. Ben benieuwd hoe ze het nu gaan afsluiten met nog maar twee afleveringen te gaan. Iemand enig idee of de season finale misschien een dubbele aflevering o.i.d. wordt? Want er zijn nog behoorlijk wat losse eindjes die hopelijk niet te kort door de bocht aan elkaar geknoopt zullen worden.